Van mijn kant maar eens een lijstje. Ik ben in een milde bui vandaag, dus veel leesplezier
Beste speler: Hier wil ik twee spelers nomineren. Bram (Schlemiel) en Rutger (Cratoss) zijn allebei actief, zetten zich in, en hebben indrukwekkende stats tegen de vijanden. Staan zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje, dus horen hier te staan wat mij betreft.
Beste stam: Hier is geen enkele twijfel over mogelijk. Dit is Hippo natuurlijk. We staan er op dit moment heel goed voor, we winnen op alle fronten en hebben nog geen echte tegenstand gehad op deze wereld.
De beste stam speler: Hier zet ik ook meerdere namen neer: Ten eerste wil ik credits geven aan Ruben (Slaapkop), hij schijnt de enige te zijn in Insane die nog actief is, ik heb er bewondering voor dat hij aan een dood paard blijft trekken, en het in leven probeert te houden. Ik heb hetzelf ook meegemaakt (Reign), vandaar de credits. Verder wil ik hier Manolo (Puma), Joost (the owner), Wouter (PN) en team Ay Caramba neerzetten. Ze zijn nooit te beroerd om een vv te nemen, nemen initiatief in de stam, plannen aanvallen, ik ben blij dat ik ze in Hippo erbij heb.
Het grootste ego: Veel spelers die mij niet kennen zouden mij hier neerzetten, maar als je het aan mijn stamgenoten zou vragen? De meeste ego's op deze wereld zijn of vertrokken (Diego/Tim) of zijn hun ego verloren. Prima, toch?
Beste leider: Ik nomineer hier graag Bram. Is wellicht niet de beste eerste man, maar als 'medeleider' doet hij het in Hippo geweldig. Verricht veel werk achter de schermen, neemt veel goede initiatieven, toont inzet en inzicht.
Slechtste leider: Bossbassie. Prima gast en heeft Free mooi opgebouwd, echter vind ik dat hij te weinig ruggengraat toont en zich te makkelijk laat manipuleren door vijanden. En zijn spelling, tja.
Meest overschatte stam: Hippo! is goed, maar nog lang niet zo goed zoals ik het wil zien. Ik heb een duidelijke visie voor de stam, en we zijn op koers om die waar te maken, maar ik zie nog heel veel verbeterpunten. We zijn niet perfect, en dat gaan we ook niet worden, maar we zijn in mijn ogen een grote kanshebber om deze wereld te winnen.
Meest onderschatte stam: Wellicht toch Insane. Die stam heeft volgens mij negen levens.. ze krijgen telkens klappen maar er staat altijd wel iemand op om weer een herstart te maken met nieuwe rekruits etc. Ik ben benieuwd hoe ze de huidige crisis gaan overleven, ik hoop dat ze weer sterker gaan worden zodat we een waardige tegenstander krijgen.
Meest overschatte speler: Darkpassenger en koning pat. Zijn twee oude gasten, wel actief, maar missen de nodige skills. Ik denk dat ze het erg lastig gaan krijgen na het wegvallen van de range.
Meest onderschatte speler: Ganjhis Khan. Niemand buiten Hippo kent hem echt goed, maar hij is zeer actief, en heeft zeker wel de skills.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten Hippo, eigenlijk helemaal niemand. Iedereen die ik in Hippo wilde hebben, heb ik zover gekregen om de stam te joinen. Erwin is trouwens wel altijd welkom, ik kan nog wel een co gebruiken
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ian (Donald Trump). Wat een irritante gast is dat. Maar mensen die hun Skypenaam zonder hoofdletter schrijven neem ik bij voorbaat al niet serieus.
Mooiste spelers naam: WhyAmIDoingThis. Elke keer als ik zijn naam voorbij zie komen denk ik: waarom verneuk ik al mijn tijd aan tw. Gelukkig ben ik niet meer zo actief als eerst en hou ik het bij slechts een casual wereld
Mooiste stam naam: Hippo natuurlijk! Het begon een beetje als een grap, en zo zien wij het spel ook wel een beetje. Het moet leuk blijven.
Het tofste topic: Er zijn nog weinig actieve topics over. Golden Awards is een uitzondering, al mag de activiteit hier ook omhoog.
Het domste topic: Alle overige topics. Er is helaas weinig activiteit op dit forum, waardoor alle topics op GA na overbodig zijn.
Favoriete forum poster: Slaapkop. Verrassende keus? Ik vind het leuk om een beetje tegenwind te krijgen op het AF, dat houdt mij scherp en zorgt dat ik wat meer ga posten. Blijf posten Ruben, ik wil meer discussies op dit forum hebben.
Minst favoriete forum poster: Donald Trump. Man man man, ik kan me kapot ergeren aan zijn posts.
Mooiste actie van de wereld: Het oprichten van Hippo! Hierdoor heb ik mijn motivatie voor deze wereld weer teruggekregen. We hebben een leuke groep met veel potentie.
Meest belovende speler voor de toekomst: St. Jimmy. Met zo'n berg edels als die gast heeft moet hij in augustus wel veel dingen laten zien
Meest belovende stam voor de toekomst: Helaas kan ik hier ook alleen Hippo! neerzetten. De rest laat weinig tot niets zien, ik hoop dat hier heel snel verandering in komt.
Grootste blunder: Blitzen, dan naar een feestje gaan, hele dag op bed liggen en dan een tegenblitz krijgen. Tja, ik was er niet, gelukkig hebben mijn stamgenootjes het goed opgelost.
Voor wie heb je nu echt respect: Ruben (Slaapkop). Blijf doorgaan, maak Insane weer groot, zorg dat we tegenstand krijgen! Voor de rest heb ik respect voor al mijn stamgenoten, ik begrijp niet hoe ze het volhouden om met mij in een stammetje te zitten
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jarl, Wouter, Manolo, Roel, Bram. Spelers met wie ik leuke gesprekken kan voeren in de skypechat. Zonder Skype is tw een heel stuk minder leuk. Skype houdt mij op tw, en houdt mij enigszins actief. Dus blijven praten in de chat!