Golden Awards

DeletedUser77956

Guest
ik ben Donald Trump, ik heb geen onderbouwing nodig. Als ik zeg dat het zo is, dan is het zo :eek:
 

DeletedUser76198

Guest
Beste speler: deze titel gaat naar cratoss 00, hij heeft compleet schijt aan het AF, je ziet hem nooit opscheppen op skype maar zonder deze speler zou het zeker een stuk minder lopen binnen hypo.
De beste stam speler: binnen onze stam is dat Manolo(Puma) hij doet de meeste vv en zorgt voor een gezellige sfeer. Misschien soms wat minder pils :D
Het grootste ego: De bespelers van caius Julius, verliezen na een eerste massa al aardig wat dorpen en is van mening dat hij het prima heeft gedaan.
Beste leider: De leiding van Rain heeft zijn spelers lang bij elkaar kunnen houden. Daarvoor heb ik respect :) noem jezelf zoals je wilt het blijft gewoon rain.
Slechtste leider: Er zijn op deze wereld echt enorm veel incompetente leiders maar de slechtste leiding is onbedoeld die van hypo. Iedere keer dat we als stam samenwerken met een andere stam doet de andere stam weer gekke shit waardoor onze stam nadeel heeft :(
Meest overschatte stam: zo'n 17 van de top 20 stammen
Meest onderschatte stam: ZULU, ik dacht dat ze van plan waren me grondstoffen te sturen zodat ik ze sneller kon edelen maar dat zat er niet in.
Meest overschatte speler: Ay Caramba, Jens lijkt me een prima gozer die vooral niet te trouw is aan zijn stam maar zijn acc op c3 heeft nog niet echt iets gedaan.
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Het huidige Insane als ze actief zijn (andere wereld)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ZULU, C. en de rest van dat soort stammen die ik niet bij naam weet.
Mooiste spelers naam: BackToReality
Mooiste stam naam: Insane
Het tofste topic: GOLDEN AWARDS
Het domste topic: Stabtopics
Favoriete forum poster: Jarl
Minst favoriete forum poster: Diego
Dikste wannabe op het forum: Roel
Dikste wannabe in het spel: Alle spelers van hypo.. je zou maar in een chat met zoveel haantjes zitten :eek:
Mooiste profiel foto van spelers: Reverse psychologie
Mooiste profiel foto van stammen: Insane
Mooiste actie van de wereld: puntenaftrek voor spelers die de regels vergeten.
Meest belovende speler voor de toekomst: nabije toekomst crazybertje die edels eens een keer op proberen te krijgen :S
Meest belovende stam voor de toekomst: Hypo en co
Grootste blunder: front off gebruiken om stacks te clearen en er dan achterkomen dat je edels nu zonder begeleiding zijn
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn moeder.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn stammies en goede tegenstanders:cool:

Meest Epische Persoonlijkheid: Manolo

Leukste Fusie: hopelijk word de fusie rain en Insane iets leuks

Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Wouter :D

Beste Oorlog: hypo tegen insane heeft goede stats

Beste Struisvogel*:
Diego

Meest Bekwame Interner:
Bram

Beste Farmslaaf:
Nivelle

Grootste Hypocriet(ingame/af):
Diego

Meest Ontroerende Gebeurtenis:
Het op delete gaan van Moamoa :(

Beste Dantenaar:
Dante
 

DeletedUser76153

Guest
Dankje voor de benoemingen!
Struisvogel is duidend op het feit als je gaat runnen op incs, right? Heb nooit een inc gekregen verdomme!
Grootste hypocriet kan ik ook wel met leven, ik heb echter een veel groter ego, dus ook weer misplaatste nominatie.
En Rain+Insane was geen fusie ;) Rain is opgeheven, hoe kan dat nou een fusie zijn?
 

DeletedUser75234

Guest
Bedankt voor het deftige lijstje en heel erg lief dat je me de beste Dantenaar vindt <3
 

DeletedUser76198

Guest
Dankje voor de benoemingen!
Struisvogel is duidend op het feit als je gaat runnen op incs, right? Heb nooit een inc gekregen verdomme!
Grootste hypocriet kan ik ook wel met leven, ik heb echter een veel groter ego, dus ook weer misplaatste nominatie.
En Rain+Insane was geen fusie ;) Rain is opgeheven, hoe kan dat nou een fusie zijn?

Het wegzijn iedere keer dat er incoming zijn zegt genoeg :eek: ik log op W51 ook alleen als er aanvallen binnenkomen. Zeggen dat een wereld saai is en niet loggen als je aanvallen binnenkrijgt zegt genoeg.

Een fusie is het samengaan van 2 stammen imo. Het is vrij duidelijk dat rain massaal Insane is gejoined dus ja inderdaad ik noem het een fusie of ze eerst de stam hebben opgeheven of niet doet er niet echt toe.. was het niet ook korte tijd een andere naam(iets van div) o_O
 

DeletedUser76153

Guest
Het wegzijn iedere keer dat er incoming zijn zegt genoeg :eek: ik log op W51 ook alleen als er aanvallen binnenkomen. Zeggen dat een wereld saai is en niet loggen als je aanvallen binnenkrijgt zegt genoeg.

Een fusie is het samengaan van 2 stammen imo. Het is vrij duidelijk dat rain massaal Insane is gejoined dus ja inderdaad ik noem het een fusie of ze eerst de stam hebben opgeheven of niet doet er niet echt toe.. was het niet ook korte tijd een andere naam(iets van div) o_O
Meh, ik zie het anders... Elke keer als ik quit, krijgen mijn front spelers dat te horen en beginnen ze massaal aanvallen te sturen. Ik zal geen namen noemen kuch fanatic, rainbow kuch maar die sturen enkel aanvallen als ze horen dat Diego opnieuw verdwenen is :D Akkoord ik verdwijn wel eens graag van deze kutwereld. Ligt vooral aan de community though. Mensen die graag andere mensen reporten om zo de wereld te winnen zijn daar een onderdeel van.
Maar verder ben ik nooit voor enige aanval weggedoken. Van wie moet ik bang zijn? Serieus? Dries kan geen kut TW'en en Jakob heb ik ook nog niet echt iets goed zien doen deze wereld. Dan de enige van wie ik eigenlijk wel schrik heb qua incs was ik niet gequit hoor? St. Jimmy stuurde een wave an ik wist op dat moment niet dat dat Jamie was. Niet dat die massa lang geduurd heeft maar ook maar de enige noemenswaardige persoon in Hypo (buiten Manolo, Manolo is bae) stuurt mij aanvallen en daar loop ik dan niet van weg? En die 2 andere oelewappers sturen incs en daar zou ik moeten bang zijn? Hou toch op zeg :D
 

DeletedUser56541

Guest
Beste speler: Penaltymaster, deze man scout mij al zo'n twee maanden twee keer per week. Ook altijd dezelfde 2 dorpen met hetzelfde aantal troepen.
De beste stam speler: Cratoss 00 natuurlijk!
Het grootste ego: Heer fenerbadje
Beste leider: Mezelf de credits geven is touché, wouter nomineren word ik weer gay genoemd dus ga ik voor Selah, zij denkt in de pub namelijk altijd aan haar stammies.
Slechtste leider: Diegene die het leiderschap van Zulu op zich neemt.
Meest overschatte stam: 404 ofzo
Meest onderschatte stam: Stam
Meest overschatte speler: De khan der ganja khans? Heeft nog niets hoeven doen geloof ik.
Meest onderschatte speler: jvds66
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Selah en Erwin ( dus niet per se final 24 ).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die niet fatsoenlijk werkwoorden in de tegenwoordige tijd kunnen schrijven zonder spelfouten te maken. (?)
Mooiste spelers naam: nachtmerrieveroorzaker
Mooiste stam naam: Pingu
Het tofste topic: Er zijn geen leuke topics, ik moet verplicht het forum lezen en af en toe wat posten anders word ik gekickt.
Het domste topic: Alle topics overal en ooit
Favoriete forum poster: Horscherino
Minst favoriete forum poster: Zie "Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:"
Dikste wannabe op het forum: Roel
Dikste wannabe in het spel: Weet ik niet, denk dat het iemand uit Zulu is.
Mooiste profiel foto van spelers: EPT93 / Genjis'kam
Mooiste profiel foto van stammen: Hypo
Mooiste actie van de wereld: je m.....
Meest belovende speler voor de toekomst: Paddos ( R.I.P. , al had ik nooit echt een idee van wat hij zei aangezien hij een speciaal soort Nederlands spreekt.)
Meest belovende stam voor de toekomst: *Free* / ~HM~ / Music!
Grootste blunder: Jij
Voor wie heb je nu echt respect: Roels moeder
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Alle vrouwelijke spelers ( tenzij..) , JARL, DRIES, ROEL, XANDER, JOOST, WOUTER, WOUTER, WOUTEr, WOUTER, BRAM,DANTE, JAKOB, ROEL, ROEL, RoEL ( vervelend hè die kleine letter "o", maar ik ga het lekker niet veranderen.), Dokter Snuggles ( maakt alleen maar grapjes die opa's en oma's grappig vinden) en lest bud nod liest RUTGER.

Meest Epische Persoonlijkheid: Roel

Leukste Fusie: hahah, ik en je m....

Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Die rare recruits tussen zulu en insane

Beste Oorlog: hypo tegen [vul de namen van alle vijandelijke stammen in ]

Beste Struisvogel*:
Die tientallen nieuwe spelers van Memory waar er nog maar 2 van over zijn.

Meest Bekwame Interner:
Dries, Jarl en ik.

Beste Farmslaaf:
Kaasschaaf khan

Grootste Hypocriet(ingame/af):
[ Grootste Hypocriet(ingame/af) ]

Meest Ontroerende Gebeurtenis:
Het op delete gaan van Paddos ( R.I.P.)

Beste Dantenaar:
Wouter

Gekste naam: crazy dude

Roel: Roel


Nou kan ik mij voorstellen dat niet iedereen even tevreden is met wat ik zojuist geproduceerd heb, hoe ik dat gedaan heb en waarom ik dat gedaan heb,
het grappige is dat jullie meningen mij niks boeien.

Ohja, ongeveer de helft is sarcastisch ( niet wat ik er echt van vind dus), maar welke onderdelen dat zijn mag je zelf uitzoeken.
 
Reactiescore
323
Beste speler: Bij beste speler kijk ik naar de speler met wie ik misschien wel het minst graag zou fronten op deze wereld. Voor mij is dat Cratoss, goede speler, zeer actieve speler en heeft altijd wel een paar aanvallen lopen.
Beste stam: Door anderen werd hier Insane geopperd, maar kom op zeg, die stam loopt zwaar achter op Hypo, stelde een paar week nauwelijks wat voor en het is maar de vraag of de stam in de huidige samenstelling gaat werken. Bij beste stam hoort er maar een, en dat is Hypo. Op alle fronten zijn we succcesvol, of dat nou aan ons ligt of aan het falen van de tegenstander, maakt niet uit.
De beste stam speler: Manolo, hij is niet voor niks onze stamslet. Als je je VV kwijtwil kan Manolo 4 van de 5 keer wel.
Het grootste ego: Diego. Hij zegt zelf van niet, maar als je in gesprek met hem bent merk je het wel. Niks mis mee verder trouwens hoor.
Beste leider: De leiding van Hypo. En aangezien Hypo geen leiding heeft maar ik wel de oprichtersrechten heb, ikzelf :D
Slechtste leider: De leiding van Zulu heeft zichzelf wel erg in de vingers gesneden door hun rekruits vanuit Insane. Ze boden ons eerst een BG aan, 2 week later gaan ze ineens frontspelers van Insane rekruiten, wat ze hun GAP kost. Vervolgens leaven ze ook weer.
Meest overschatte stam: Insane. Ik heb echt geen hoge dunk van ze. Sinds wij ze 'officieel' de oorlog verklaarden hebben alleen wij nog maar aangevallen. Als je bij oorlogsstatistieken kijkt, zegt het genoeg.
Meest onderschatte stam: ~HM~. De betere spelers uit voormalig [C.]. Worden nog steeds niet veel genoemd, maar ik denk dat het prima spelers zijnen dat ~HM~ een leuk stammetje is.
Meest overschatte speler: Caius Julius. Bakt er werkelijk helemaal niks van. Fakes in de nb, faalaanvallen op CB, stackt zijn front niet goed waardoor Fanatic er wel heel makkelijk doorkomt.
Meest onderschatte speler: Vestige: iedereen zegt wel dat ze inactief is en niet heel veel doet, soms klopt dat, maar zeker niet altijd.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten Hypo: Erwin, Selah, pikapika, Ay Caramba.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dat zijn er genoeg: katanoobs, clusterfuckers, etc.
Mooiste spelers naam: Schlemiel, Alkan.. oh wacht.
Mooiste stam naam: Reign vind ik nog altijd een mooie naam. Niet voor niets won die naam bij de oprichting van alle andere geopperde namen, en die waren ook zeer zeker al mooi.
Het tofste topic: Praathoek natuurlijk! daar zit niemand te zeuren dat je ontopic moet blijven!
Het domste topic: De herfstoorlog natuurlijk
Favoriete forum poster: Mensen die leuke onderbouwde posts kunnen plaatsen.
Minst favoriete forum poster: van die Insane noobjes die lijstjes posten zonder onderbouwing :D
Dikste wannabe op het forum: Bram!
Dikste wannabe in het spel: Bram ook!
Mooiste profiel foto van spelers: ook die van Bram!
Mooiste profiel foto van stammen: Die van Hypo natuurlijk!
Mooiste actie van de wereld: De flopmassa op mij. Wat heb ik gelachen toen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Memory. Veel te veel edels en een nieuwe actief sterk team erop. Gaan we nog vee van zien.
Meest belovende stam voor de toekomst: Hypo natuurlijk. We staan er goed voor, we doen het al goed, maar ik ben ervan overtuigd dat we onze top nog lang niet bereikt hebben. We gaan voor de winst en niets anders.
Grootste blunder: Beginnen met TW.
Voor wie heb je nu echt respect: stammen die het durven op te nemen tegen Hypo.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: vijjanden die beter zijn dan ik. Die dwingen me mijn grenzen te verleggen waardoor ik ook weer beter word. Uiteindelijk win ik natuurlijk.
 
Reactiescore
3.452
est onderschatte speler: Vestige: iedereen zegt wel dat ze inactief is en niet heel veel doet, soms klopt dat, maar zeker niet altijd.

Dank u oh lieve Wouter ^^
 
Bovenaan