Golden Awards

DeletedUser76153

Guest
Ik heb niks gezegd over de andere mensen die Jakob aanvalt; ik zei dat hij The Angels of Death pas heeft aangevallen vanaf hij inactief word. Ik heb nooit gezegd dat Fanatic. enkel inactieve mensen aanvalt. ;)
 

DeletedUser77824

Guest
Dat zelfs de meesterlijke leiding niet zo meesterlijk is :wink:

En nee, onze massa zal beter worden dat die van jullie op St .Jimmy, waar jij moest edelen maar het niet deed :biggrin:


Dit is volledig mijn schuld geweest. Diego was op dat moment redelijk ziek en omdat ik toen zijn co was en zelf geen klop gedaan heb is dit volledig gefaald en zijn er geen edels verstuurd geweest.
 

DeletedUser70435

Guest
Dit is wel een leuk lijstje:

Schaamnamen 2016 (faamnanmen)
  1. Kenny Boeijen
  2. Maria Juana
  3. Loek Out
  4. Ferry Weertman
  5. Cor ten Broek
  6. Candy Man
  7. Ali Jansie
  8. Ben Dral
  9. Indy Holman
  10. Ton van Hout
 

DeletedUser77824

Guest
Wil ook eens proberen:

Beste speler: Er zijn er wel een paar zou zeker St. Jimmy willen nomineren en The Void
Beste stam: Denk wel dat Hypo het op dit moment het goed doet
De beste stam speler: Zonder twijfel Ay Caramba wat hij allemaal doet voor Insane is ongelofelijk
Het grootste ego: Diego
Beste leider: Religious Differences is zeker een team speler en weet veel van het spelletje af
Slechtste leider: pikapika van Crusaders
Meest overschatte stam: [C.]
Meest onderschatte stam: Hypo/Insane
Meest overschatte speler: Ganjhis Khan heeft misschien de meeste punten maar niet de mooiste cluster door de aanvalsregel heeft hij ook nog niet echt veel bewezen
Meest onderschatte speler: St. Jimmy
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zijn er zoveel Crazybertje, pumamaster en zeker en vast Selah :oops:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste spelers naam:
Phuture Noize
Mooiste stam naam: Insane
Het tofste topic: Golden awards
Dikste wannabe op het forum: itsARTificial
Dikste wannabe in het spel: Crazybertje
Mooiste profiel foto van spelers: ETP93
Mooiste profiel foto van stammen: Rush.
Meest belovende stam voor de toekomst: Hypo als ze de oorlog winnen :D
Voor wie heb je nu echt respect: St. Jimmy hij heeft Hypo op een korte tijd in goede banen geleid.
Verder Ay Caramba voor alle dingen dat hij doet voor Insane
Selah die het goed doet met Rain
Diego omdat het een schatje is
 

DeletedUser76198

Guest
Beste stam: Denk wel dat Hypo het op dit moment het goed doet
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Zijn er zoveel Crazybertje, pumamaster en zeker en vast Selah :oops:
Dikste wannabe in het spel: Crazybertje.
Meest belovende stam voor de toekomst: Hypo als ze de oorlog winnen :D

<3 je mag altijd gezellig als co komen ;)
 

DeletedUser70435

Guest
Beste speler: Hier wil ik 2 spelers nomineren. Phuture Noize, Wouter is een overall erg goede speler en ik ben blij dat we hem mochten verwelkomen in Hypo. Ook wil ik hier Cratoss 00 benoemen, omdat Rutger een enorme inzet heeft en mooie successen boekt.
Beste stam: Momenteel is het wel duidelijk dat Hypo er het beste voor staat, maar deze wereld zit bomvol verrassingen dus er kan nog van alles gebeuren.
De beste stam speler: Deze is heel simpel, dat is natuurlijk der Pumamasterrr! Manolo doet eigenlijk gewoon teveel vv's.
Het grootste ego: Wouter van St. Jimmy! Kunnen we niet omheen.
Beste leider: De leiding van Hypo, iedereen dus. Maar Wouter & Wouter zijn allebei goede leiders.
Slechtste leider: De leiding van Zulu, we hebben een GAP om Insane aan te vallen, maar vervolgens zijn ze zo bang dat ze de front spelers maar gaan recruiten.
Meest overschatte stam: De huidige nummer 1 stam Zulu verdient het echt niet om hier te staan. Ik had nog wel hoge verwachtingen van ze, maar na het recruiten van half Insane terwijl we ze juist weg wilden werken, waren deze verwachtingen al snel verdwenen.
Meest onderschatte stam: Geen idee, doe maar Alive.
Meest overschatte speler:
Makkie, Lyonn.
Meest onderschatte speler: Hier benoem ik dezelfde speler als bij beste speler, namelijk Cratoss 00.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wie van mij nog mogen toetreden zijn Erwin (Final 24) zodra hij weer speelt en Selah.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle leden van Insane en Zulu.
Mooiste spelers naam: Naamlooz
Mooiste stam naam: Hypomania!
Het tofste topic: Golden awards en Rate de speler
Het domste topic: Herfstoorlog
Favoriete forum poster: @tim010
Minst favoriete forum poster: @Poo. <3
Dikste wannabe op het forum: @Poo. <3
Dikste wannabe in het spel: @St. Jimmy
Mooiste profiel foto van spelers: Reverse Psychology
Mooiste profiel foto van stammen: Reign
Mooiste actie van de wereld: Het vallen van Insane
Meest belovende speler voor de toekomst: Meerdere spelers hier: Phuture Noize, Pumamasterrr, Cratoss 00
Meest belovende stam voor de toekomst: Is er maar eentje: Hypo
Grootste blunder: Het joinen van Insane door Bossbassie & Ay Caramba
Voor wie heb je nu echt respect: Wouter van Phuture Noize, puur omdat hij voor zichzelf koos en Rain verliet voordat het volledig viel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stammies
 
Bovenaan