Golden Awards

Reactiescore
328
Dus dit is nooit ter sprake gekomen?
Maar even serieus. St. Jimmy is het enige frontacc met Rain. Mijn directe buurman Contra is mijn stamgenoot op W50. Die ligt zwaar onder vuur. Dan is het toch logisch dat we een NAP afsluiten, en voor mij, en Hypo is het een goede manier om meer safe te creeeren.
 

DeletedUser76153

Guest
Maar even serieus. St. Jimmy is het enige frontacc met Rain. Mijn directe buurman Contra is mijn stamgenoot op W50. Die ligt zwaar onder vuur. Dan is het toch logisch dat we een NAP afsluiten, en voor mij, en Hypo is het een goede manier om meer safe te creeeren.

Zoveel haat op Insane dertijd toen we een BG aangingen. 1 woord voor: hypocriet.
 

DeletedUser70435

Guest
Volgens mij is iemand bang om z'n wel actieve BG kwijt te raken.
 

DeletedUser76153

Guest
Blijkbaar zijn jullie bang want anders gaan jullie niet smeken om niet de oorlog te verklaren aan jullie en wij inactief? Ik dacht het niet eerlijk gezegd, ik zou eerst eens naar je eigen stamgenoten kijken voor je iets over die van ons zegt want bij ons is alles tip top in orde door onze meesterlijke leiding en dat werpt zijn vruchten af, binnenkort ook zichtbaar voor HYPOcrieten.
 

DeletedUser70435

Guest
Je zei laatst nog dat je al meerdere keren was gestopt op casual zonder dat iemand het door had.
 

DeletedUser76153

Guest
Je zei laatst nog dat je al meerdere keren was gestopt op casual zonder dat iemand het door had.
Exact. Nog nooit gestopt op een wereld wegens gebrek aan motivatie Bram?
En oh mijn motivatie is terug maatje, dat kan ik je verzekeren.
 

DeletedUser70435

Guest
Ja maar je was niet actief dus was je inactief xD
Maakt niet uit of je het kon, je was het niet
 

DeletedUser76153

Guest
Ja maar je was niet actief dus was je inactief xD
Maakt niet uit of je het kon, je was het niet
Was vergeten dat jij op elk klein akkefietje ingaat.
Oke ik was inactief, nu ben ik actief. Wat was je ermee dat ik inactief was? Blijkbaar niet veel want heb geen incs van Hypo ontvangen. Niet van Rainbow, die daar lekker staat te niksen met zen gestacked front. Fanatic idem dito. St. Jimmy idem dito. Of bang dat ik wel actief zou worden en jullie aanvallen zouden falen? :D :D :D
 

DeletedUser76153

Guest
Waar is de tijd dat jullie hand in hand boefje aan het pesten waren :D
Ik mis dit tijden ook; ik zag enkele dagen geleden Bram zelf op Casual 4 en heb hem oprecht een PM gestuurd om die wereld samen te veroveren. Hij zag dat avontuurtje echter niet zitten aangezien hij zichzelf verwijderd heeft. Zonde.
 

DeletedUser70435

Guest
Dat zelfs de meesterlijke leiding niet zo meesterlijk is :wink:

En nee, onze massa zal beter worden dat die van jullie op St .Jimmy, waar jij moest edelen maar het niet deed :biggrin:
 

DeletedUser76153

Guest
Dat zelfs de meesterlijke leiding niet zo meesterlijk is :wink:

En nee, onze massa zal beter worden dat die van jullie op St .Jimmy, waar jij moest edelen maar het niet deed :biggrin:
Die meesterlijke leiding ging eigenlijk over Jens, Gydo en Ruben maat. ;)

En jup, mijn fout. :D
 

DeletedUser77310

Guest
Was vergeten dat jij op elk klein akkefietje ingaat.
Oke ik was inactief, nu ben ik actief. Wat was je ermee dat ik inactief was? Blijkbaar niet veel want heb geen incs van Hypo ontvangen. Niet van Rainbow, die daar lekker staat te niksen met zen gestacked front. Fanatic idem dito. St. Jimmy idem dito. Of bang dat ik wel actief zou worden en jullie aanvallen zouden falen? :D :D :D

Laatst zij je nog dat ik noob was omdat ik alleen inactieve mensen aanval (The Angles of Death) en nu zou ik je moeten aavallen als je een paar dagen inactief bent... Soms begrijp ik je niet.
 

DeletedUser76153

Guest
Laatst zij je nog dat ik noob was omdat ik alleen inactieve mensen aanval (The Angles of Death) en nu zou ik je moeten aavallen als je een paar dagen inactief bent... Soms begrijp ik je niet.

Ik heb dat nooit gezegd? :D :D :D
Citeer dat eens? :D
 

DeletedUser76198

Guest
Bovenaan