Golden Awards

Reactiescore
241
Binnenkort komt ik naast je te liggen, ik zal dan wel een beetje snoepen van jou. Dan sta ik eerste:D

Ik had net op wat actie gehoopt, maar nu zie ik dat je mooi over me heen jumpt! :eek:

Wat xhayden betreft, jij bent te eigenwijs om mee in discussie te gaan. Mochten andere spelers vragen hebben dan beantwoord ik ze met liefde, maar met jou heeft dat geen nut.

Dat ze op vitalise "hero's" zijn heeft er mee te maken dat ze honderden aanvallen kregen van E. En buju en dorpen winst maakten ;)

Om toch heel even ONE-overschat aan te typpen kijk naar je eigen reacties, je beweert een super stam te zijn zonder dat er niks is laten zien enkel dat jij weet hij je een aantal cf.s moet stacken :)
 

DeletedUser

Guest
Haha xD Nuja als je iemand van andere wereld moet plukken om jou probleem te laten oplossen mag je hier in ieder geval niet "wij" zeggen. :D

En zelf voorgezorgt? xD

Volgens mij begon het met de jump naar TT om hem te helpen met zijn front en daaruit kwam dat visboer zijn eigen stamlid ging clearen en edelen. :confused:

Verder weet ik ook niet wat ze jou wijsgemaakt hebben en boeit me verder ook niets.
Ik ga hier leuk deffen tot jullie er ooit door komen. :)

Trouwens gaat die vriend van de andere wereld komende week ook meedraaien om toch nog wat activiteit op Vitalise te hebben :confused:


Succes met jullie exames en weet ik veel wat nog.

:D :D :D

En wij komen er door, en voor activiteit wordt wel gezorgd. ;)
 

DeletedUser75236

Guest
Ik had net op wat actie gehoopt, maar nu zie ik dat je mooi over me heen jumpt! :eek:

Wat xhayden betreft, jij bent te eigenwijs om mee in discussie te gaan. Mochten andere spelers vragen hebben dan beantwoord ik ze met liefde, maar met jou heeft dat geen nut.

Dat ze op vitalise "hero's" zijn heeft er mee te maken dat ze honderden aanvallen kregen van E. En buju en dorpen winst maakten ;)

Om toch heel even ONE-overschat aan te typpen kijk naar je eigen reacties, je beweert een super stam te zijn zonder dat er niks is laten zien enkel dat jij weet hij je een aantal cf.s moet stacken :)

Kan dit misschien ook in algemeen nederlands?

Je merkt vanzelf wel wat voor spelers Visboer heeft, nu doen ze zo en 1x Hef bundy of milkaway omhoog willen gaat het feest beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Kan dit misschien ook in algemeen nederlands?

Je merkt vanzelf wel wat voor spelers Visboer heeft, nu doen ze zo en 1x Hef bundy of milkaway omhoog willen gaat het feest beginnen.

Algemeen beschaafd nederlands*

Verder vind ik de reactie over 'algemeen nederlands' niet echt relevant omdat er niks mis met de post van hem is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Algemeen beschaafd nederlands*

Verder vind ik de reactie over 'algemeen nederlands' niet echt relevant omdat er niks mis met de post van hem is

Klopt en zal ik ook nooit iets over zeggen tenzij iemand dit post:

Om toch heel even ONE-overschat aan te typpen kijk naar je eigen reacties, je beweert een super stam te zijn zonder dat er niks is laten zien enkel dat jij weet hij je een aantal cf.s moet stacken

Als jij dit even kan vertalen dan?
Aangezien jij ook genoeg drinkt om je vv alle kanten neer te gooien zal dit wel lukken zeker? ^^
 

DeletedUser

Guest
Klopt en zal ik ook nooit iets over zeggen tenzij iemand dit post:

Om toch heel even ONE-overschat aan te typpen kijk naar je eigen reacties, je beweert een super stam te zijn zonder dat er niks is laten zien enkel dat jij weet hij je een aantal cf.s moet stacken

Als jij dit even kan vertalen dan?
Aangezien jij ook genoeg drinkt om je vv alle kanten neer te gooien zal dit wel lukken zeker? ^^

Je hoeft niet te doen alsof dit niet te vertalen is, het is duidelijk wat er staat.
 
Reactiescore
241
De berichten hierboven bevestigen alweer de reden dat ik geen discussie met Xhayden aan wil gaan, meneer komt vrijwel nooit met een zinnige reactie^^
 

DeletedUser75377

Guest
Jij bent echt niet geliefd hier, met al die onzin dat je praat. Heel ONE krijgt een slechte naam, gewoon door jouw gedrag hier.

Mag hij hier niet zijn mening daarover zeggen?
is dat ook al verboden?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.702
Beste zuipert: Eric
Bij deze maat :D
 
Bovenaan