Golden Awards

DeletedUser

Guest
Howdoyoumeanownt?;5581679 [I zei:
Beste leider:[/I] Art (The Incredible Hippo) & Tom (MrGrizzly). In de tijd dat E nog goed liep hield Art het westelijke gedeelte in de gaten en Tom die zorgde voor oost. Ging perfect, tot Art helaas afviel en er in het westen het nogal chaos werd.

tom en art hebben nooit samen de leiding gedaan :eek:

Beste speler: Erebos , je zou je maar in die positie moeten redden toen hij E. joinde diep respect voor hoe je je daar uit hebt gewerkt , op tactisch gebied mrgrizzly zeer mooie aanvallen opgezet
Beste stam: moet nog blijken er is veel veranderd afgelopen tijd , en ookal bestaat glory al best lang ze hebben nog niet super veel laten zien naast naabs op te edelen , nog geen echte massa zien krijgen/ geven , dus tijd zal het ons leren ;d
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: geen idee:confused:
De beste stam speler: moordy
Het grootste ego: wouter natuurlijk <3
Beste leider:tom balon
Slechte leider: jordi van TIH
Meest overschatte stam: de mrgrizzly fan stam
Meest onderschatte stam: sound
Meest overschatte speler: visboerin
Meest onderschatte speler: grutte
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de oude leden van E. , misschien op een volgende wereld dan maar ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: mensen met een te groot ego
Mooiste speler naam: noxorion
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: niet w41
Het domste topic:maakt niet uit wat de topic is loopt toch altijd uit op persoonlijke vete's
Favoriete forum poster: nikki <3
Minst favoriete forum poster: die droeftoeter die in het begin van de wereld overal op aan het posten was
Dikste wannabe op het forum:wouter
Dikste wannabe in het spel: ik
Mooiste profiel foto van spelers: direwolf
Mooiste profiel foto van stammen: lotd
Mooiste actie van de wereld: neerhalen van imp :cool:
 
Reactiescore
241

DeletedUser75377

Guest
tom en art hebben nooit samen de leiding gedaan :eek:

Beste speler: Erebos , je zou je maar in die positie moeten redden toen hij E. joinde diep respect voor hoe je je daar uit hebt gewerkt , op tactisch gebied mrgrizzly zeer mooie aanvallen opgezet
Beste stam: moet nog blijken er is veel veranderd afgelopen tijd , en ookal bestaat glory al best lang ze hebben nog niet super veel laten zien naast naabs op te edelen , nog geen echte massa zien krijgen/ geven , dus tijd zal het ons leren ;d
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: geen idee:confused:
De beste stam speler: moordy
Het grootste ego: wouter natuurlijk <3
Beste leider:tom balon
Slechte leider: jordi van TIH
Meest overschatte stam: de mrgrizzly fan stam
Meest onderschatte stam: sound
Meest overschatte speler: visboerin
Meest onderschatte speler: grutte
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de oude leden van E. , misschien op een volgende wereld dan maar ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: mensen met een te groot ego
Mooiste speler naam: noxorion
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: niet w41
Het domste topic:maakt niet uit wat de topic is loopt toch altijd uit op persoonlijke vete's
Favoriete forum poster: nikki <3
Minst favoriete forum poster: die droeftoeter die in het begin van de wereld overal op aan het posten was
Dikste wannabe op het forum:wouter
Dikste wannabe in het spel: ik
Mooiste profiel foto van spelers: direwolf
Mooiste profiel foto van stammen: lotd
Mooiste actie van de wereld: neerhalen van imp :cool:

<3<3<3
 
Reactiescore
735
tom en art hebben nooit samen de leiding gedaan :eek:

Beste speler: Erebos , je zou je maar in die positie moeten redden toen hij E. joinde diep respect voor hoe je je daar uit hebt gewerkt , op tactisch gebied mrgrizzly zeer mooie aanvallen opgezet
Beste stam: moet nog blijken er is veel veranderd afgelopen tijd , en ookal bestaat glory al best lang ze hebben nog niet super veel laten zien naast naabs op te edelen , nog geen echte massa zien krijgen/ geven , dus tijd zal het ons leren ;d
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: geen idee:confused:
De beste stam speler: moordy
Het grootste ego: wouter natuurlijk <3
Beste leider:tom balon
Slechte leider: jordi van TIH
Meest overschatte stam: de mrgrizzly fan stam
Meest onderschatte stam: sound
Meest overschatte speler: visboerin
Meest onderschatte speler: grutte
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de oude leden van E. , misschien op een volgende wereld dan maar ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: mensen met een te groot ego
Mooiste speler naam: noxorion
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: niet w41
Het domste topic:maakt niet uit wat de topic is loopt toch altijd uit op persoonlijke vete's
Favoriete forum poster: nikki <3
Minst favoriete forum poster: die droeftoeter die in het begin van de wereld overal op aan het posten was
Dikste wannabe op het forum:wouter
Dikste wannabe in het spel: ik
Mooiste profiel foto van spelers: direwolf
Mooiste profiel foto van stammen: lotd
Mooiste actie van de wereld: neerhalen van imp :cool:

Toppertje!:) Zie jullie inderdaad graag terug in een andere wereld!
 

DeletedUser5148

Guest
Meest veelbelovende knuffelberen voor de toekomst: Punchinggpanda
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tom en art hebben nooit samen de leiding gedaan :eek:

Beste speler:
Beste stam: moet nog blijken er is veel veranderd afgelopen tijd , en ookal bestaat glory al best lang ze hebben nog niet super veel laten zien naast naabs op te edelen , nog geen echte massa zien krijgen/ geven , dus tijd zal het ons leren ;d

Dus de massa van .E op Vitalise was geen massa?
 

DeletedUser

Guest
3 leden die wat clears op vita hebben gegooit zou ik geen massa noemen , als je kijkt naar echte massa's van E. werkte ieder lid hier aan mee

E heeft ook nooit met de gehele stam echt massa's gegeven. Op Imp waren soort van massa's, maar ook met voornamelijk oost E. Die laatste massa, vlak voordat E viel was de massa met de meeste leden. Maar daarvoor was het vanuit sommige buurten erg moeilijk aanvallen te krijgen :(
 

DeletedUser

Guest
3 leden die wat clears op vita hebben gegooit zou ik geen massa noemen , als je kijkt naar echte massa's van E. werkte ieder lid hier aan mee

Ik vond "wat" clears anders nog best wel veel clears en bovendien deden jullie samen met Buju de massa.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond "wat" clears anders nog best wel veel clears en bovendien deden jullie samen met Buju de massa.

Buju vertelde ons dat ze bezig waren met vita en gevraagd of we daar aan mee wilde doen , we hebben toen clears gestuurd , als het een goeie massa was , was er wel een aanvalsplan opgezet en waren er heel wat meer clears + fakes gestuurd en zouden er meerdere targets zijn geweest.

En dan nog heeft glory niet veel laten zien 1 speler stacken kan iedereen wel
 

DeletedUser

Guest
Buju vertelde ons dat ze bezig waren met vita en gevraagd of we daar aan mee wilde doen , we hebben toen clears gestuurd , als het een goeie massa was , was er wel een aanvalsplan opgezet en waren er heel wat meer clears + fakes gestuurd en zouden er meerdere targets zijn geweest.

En dan nog heeft glory niet veel laten zien 1 speler stacken kan iedereen wel

Klinkt als een faalmassa dan. :p
 

DeletedUser75236

Guest
Ik vond "wat" clears anders nog best wel veel clears en bovendien deden jullie samen met Buju de massa.

Echt?
Ze aka "visflop" wilden de stamstacks niet slopen haha.
Maar dan gisteren gaat die wel 70% offence van hem dood lopen op 3 clusterfucks.

Maar goed, Josje was op zijn ego'tje getrapt en dan moet die gewoon yolo 35 clears per dorp gaan sturen :d:d
Had eigenlijk van glory meer een massa verwacht..
Maar goed 3 clusterfuck dorpjes erbij voor de visflop!

2x Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
Beste resultaat: gisteren (539.073 eenheden)


Zo zieje maar dat def van fusie acc's echt handig is :D
 

DeletedUser75377

Guest
Echt?
Ze aka "visflop" wilden de stamstacks niet slopen haha.
Maar dan gisteren gaat die wel 70% offence van hem dood lopen op 3 clusterfucks.

Maar goed, Josje was op zijn ego'tje getrapt en dan moet die gewoon yolo 35 clears per dorp gaan sturen :d:d
Had eigenlijk van glory meer een massa verwacht..
Maar goed 3 clusterfuck dorpjes erbij voor de visflop!

2x Verdediger van de dag
Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
Beste resultaat: gisteren (539.073 eenheden)


Zo zieje maar dat def van fusie acc's echt handig is :D

Geen probleem<3 Die deff moest toch dood;)
Volgende keer stacken met bijl he! <3
 
Reactiescore
241
Beste speler: Sws geile chiel (minamato)
Beste stam: Tja dat is gewoon Glory, mooie save zone, toppers van speler en een heerlijk team!
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Gimp! Gerard zal iedereen verbazen :D
De beste stam speler: Zervanic, Mark wil bij iedereen een wit voetje halen.
Het grootste ego: Dat zal dan Tsane van saint zijn :D
Beste leider:Art van het oude E.
Slechte leider: Sjaakmans.... You know why :D
Meest overschatte stam: One
Meest onderschatte stam: sound
Meest overschatte speler: The man with no name
Meest onderschatte speler: Zervanic
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Minamato, I miss the old times
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Koning saint
Mooiste speler naam: Tja dat vind ik toch Gruttepi3r
Mooiste stam naam: PTN
Het tofste topic: Waar is de kroeg!? I want beer!!
Het domste topic: Elk toppic is vil bullshit^^
Favoriete forum poster: Ik mis de oude w26 spelertjes toch wel :(
Minst favoriete forum poster: King of PVM, zal zijn gezeik nooit vergeten toen ik rover van de dag haalde^^
Dikste wannabe op het forum:IK! Ik wil vriendjes maken, maar het lukt maar niet *snink*
Dikste wannabe in het spel: Ik wil gewoon de beste zijn hehe
Mooiste profiel foto van spelers: Ik weet het niet.
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee
Mooiste actie van de wereld: Val van E. was toch wel een ingrijpende gebeurtenis voor de wereld
 

DeletedUser75236

Guest
Meest overschatte stam: One

Waar worden wij overschat?
Voor zo ver ik weet liep de rang 1 van de wereld die in jullie stam zit alles dood op mij dus lijkt me beetje raar dat wij overschat worden :O

Misschien moet je keer je interne problemen oplossen voordat je hier iets komt posten ;)
 
Bovenaan