Golden Awards

DeletedUser75377

Guest
Misschien al te vroeg maar is toch wel leuk om in te vullen;)

Beste speler:
Beste stam:
Meest veelbelovende speler voor de toekomst:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Moordy
Beste stam: PNT
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: PNT
De beste stam speler: MrGrizzly
Het grootste ego: Moordy :eek:
Beste leider: Art/Tom
Slechte leider: n.v.t
Meest overschatte stam: NaN , Lijkt wel een vereiste om een bepaald aantal dorpen te internen daar, niemand heeft maar iets van oda, en neemt alleen bb en eigen stam over ...
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: Real-Dutchy, Geen oda, alleen maar intern
Meest onderschatte speler: Calvin.b
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: MrGrizzly, Jens(Calvin.b)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: n.v.t
Mooiste speler naam: Ik vind The Man With No Name wel wat hebben :)
Mooiste stam naam: Pericula Non Timeo
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Iemand van de beren :3
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Vitalise , blijft toch wel mooi :)
Mooiste profiel foto van stammen: Vind er niks uitspringen
Mooiste actie van de wereld: Misschien zelfs wel het uit elkaar vallen van .E , ineens een nieuwe indeling van de wereld. Wordt het weer spannend :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75377

Guest
Beste speler: Koning Saint , Omdat het gewoon topspelers zijn met weinig middelen toch wel iets groots kunnen maken;)
Beste stam: -
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: The Man With No Name, Koning Saint, Major Sheppard, United Masters en toch wel Moordy
De beste stam speler: Inge van Serenity , ze doet letterlijk alles voor haar stam, Sound gaat voor haar eigen account
Het grootste ego: /
Beste leider: Art van The Incredible Hippo
Slechte leider: Misschien verwacht je dit niet Tom , maar hier zet ik jouw toch wel neer. Je bent een prima gozer en gast en deed veel voor .E maar je laat zonder wat te zeggen of een pm IG je stam achter (kan nog kritiek opkomen weet ik hoor)
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Vroeger was dat toch wel .P
Meest overschatte speler: Visboer (internkoning)
Meest onderschatte speler: Erebos
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met iedereen pas me gewoon aan;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: .Milkaway
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: luuk grapje <3
Dikste wannabe in het spel: Luuk grapje babe
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Toch wel de actie van PNT
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Thanks Wouter , doet me goed ;-)
 

DeletedUser

Guest
Slechte leider: Misschien verwacht je dit niet Tom , maar hier zet ik jouw toch wel neer. Je bent een prima gozer en gast en deed veel voor .E maar je laat zonder wat te zeggen of een pm IG je stam achter (kan nog kritiek opkomen weet ik hoor)


Hier wil ik nog wel effe wat op kwijt idd Wouter.Tom is nooit de speler geweest die op de knop stamverlaten heeft geklikt dat ben ik geweest en alleen ik Dave .Tom kwam snachts thuis van stappen met een flinke slok op xd om 2.41 (heb de skype gesprekken nog ) en ziet dat we uit de stam zijn gegaan doordat ik met Jens van calvin.b het gezeik zat waren en er al 3 leden voor ons vertrokken waren uit E.Tom wilde nog een afscheid op het forum zetten maar kon dat dus niet meer omdat ik de stam verlaten had geklikt zonder overleg met me cos ik was er klaar mee, en Tom snacht helemaal van niks wist.Verder zal ik hier niet ontopic gaan.;)

mvg Dave

MrGrizzly
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste speler: MrGrizzly....heb het hier niet over mijzelf maar vooral mijn geweldige co's <3
Beste stam: de onze is nog nieuw dus ga ik op dit moment voor Sound
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Calvin B
De beste stam speler: Calvin B
Het grootste ego: Two steps from hell...Kelvin :D <3
Beste leider: Art, jeroen en Tom
Slechte leider: nvt
Meest overschatte stam: was wel Imp :rolleyes:
Meest onderschatte stam: Sound
Meest overschatte speler: Coffeemachine
Meest onderschatte speler: calvin B
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de huidige leden aangevuld met Hippo, Ferryboeren en koning saint
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: wouter
Mooiste speler naam: gaas met kaatjes
Mooiste stam naam: onze :cool:
Het tofste topic: deze :eek:
Het domste topic: nvt
Favoriete forum poster: Moordy (luuk) <3
Minst favoriete forum poster: erger mij aan niemand echt teveel ;)
Dikste wannabe op het forum: kom ik later op terug :eek:
Dikste wannabe in het spel: visboer
Mooiste profiel foto van spelers: Vitalise
Mooiste profiel foto van stammen: onze :cool:
Mooiste actie van de wereld: de massa's op tijger en King :D, sorry Pinguin :eek:
 
Reactiescore
241
Ik krijg er ook een kleine depressie van :(

Ik zie hier dat iemand saint als top speler neerzet, en visboer overschat om zijn interns. Ik zou zeggen dat saint ook aardig wat interns heeft :) Dus andere argumenten zijn welkom.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ik wil Grizzly hier neerzetten, maar dat is asociaal dus ga ik maar voor mijn tweede keus Erebos.
Beste stam: Ik ga toch voor Glory, in mijn ogen is dat op het moment de stam met de meeste ervaring en ze staan er goed voor. Al zie ik PNT het ook nog wel erg ver schoppen, het is alleen gewoon nog te vroeg om ze als beste stam neer te zetten :)
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Ben wel benieuwd wat heer speurm gaat doen, alleen jammer van mike.
De beste stam speler: Gotta go for MrGrizzly (ookal is dat oneerlijk (A)), maar vrij weinig mensen zullen onze heldendoodaward overtreffen en je moet maar eens met moordy gaan praten over hoeveel ze nou eigenlijk zelf clearen :D (loveyou luuk)
Het grootste ego: Sjaakmans, for sure :rolleyes:
Beste leider: Art (The Incredible Hippo) & Tom (MrGrizzly). In de tijd dat E nog goed liep hield Art het westelijke gedeelte in de gaten en Tom die zorgde voor oost. Ging perfect, tot Art helaas afviel en er in het westen het nogal chaos werd.
Slechte leider: Geen idee
Meest overschatte stam: Ik denk dat er op het moment geen enkele stam echt overschat word
Meest onderschatte stam: Maybe [dBd]?
Meest overschatte speler: Visboer, geen stamspeler
Meest onderschatte speler: Calvin.b
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De personen die nu in PNT zitten zaten al een beetje in mijn dreamteam
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gaas met kaatjes, daar speelt ton toch? Grizzly heeft nog een appeltje te schillen met hem
Mooiste speler naam: teammafkees, it's funny, because it's true
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Meneer braam, heeft tenminste een beetje niveau over het algemeen
Minst favoriete forum poster: Sjaakmans
Dikste wannabe op het forum: Luuk/moordy :D:D
Dikste wannabe in het spel: Luuk/moordy :D:D:cool::eek:
Mooiste profiel foto van spelers: geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: Glory, wat een mooi ding joh
Mooiste actie van de wereld: Iedere target van grizzly die zegt onze oneindige stroom aan incomings wel kan hebben, maar dan toch na gemiddeld 24 uur gestopt is :D That shit keeps repeating
 

DeletedUser70203

Guest
Beste speler: Ik wil Grizzly hier neerzetten, maar dat is asociaal dus ga ik maar voor mijn tweede keus Erebos.
Beste stam: Ik ga toch voor Glory, in mijn ogen is dat op het moment de stam met de meeste ervaring en ze staan er goed voor. Al zie ik PNT het ook nog wel erg ver schoppen, het is alleen gewoon nog te vroeg om ze als beste stam neer te zetten :)
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Ben wel benieuwd wat heer speurm gaat doen, alleen jammer van mike.
De beste stam speler: Gotta go for MrGrizzly (ookal is dat oneerlijk (A)), maar vrij weinig mensen zullen onze heldendoodaward overtreffen en je moet maar eens met moordy gaan praten over hoeveel ze nou eigenlijk zelf clearen :D (loveyou luuk)
Het grootste ego: Sjaakmans, for sure :rolleyes:
Beste leider: Art (The Incredible Hippo) & Tom (MrGrizzly). In de tijd dat E nog goed liep hield Art het westelijke gedeelte in de gaten en Tom die zorgde voor oost. Ging perfect, tot Art helaas afviel en er in het westen het nogal chaos werd.
Slechte leider: Geen idee
Meest overschatte stam: Ik denk dat er op het moment geen enkele stam echt overschat word
Meest onderschatte stam: Maybe [dBd]?
Meest overschatte speler: Visboer, geen stamspeler
Meest onderschatte speler: Calvin.b
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De personen die nu in PNT zitten zaten al een beetje in mijn dreamteam
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gaas met kaatjes, daar speelt ton toch? Grizzly heeft nog een appeltje te schillen met hem
Mooiste speler naam: teammafkees, it's funny, because it's true
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Meneer braam, heeft tenminste een beetje niveau over het algemeen
Minst favoriete forum poster: Sjaakmans
Dikste wannabe op het forum: Luuk/moordy :D:D
Dikste wannabe in het spel: Luuk/moordy :D:D:cool::eek:
Mooiste profiel foto van spelers: geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: Glory, wat een mooi ding joh
Mooiste actie van de wereld: Iedere target van grizzly die zegt onze oneindige stroom aan incomings wel kan hebben, maar dan toch na gemiddeld 24 uur gestopt is :D That shit keeps repeating


SH*t just got real :)
 

DeletedUser75377

Guest
Ik krijg er ook een kleine depressie van :(

Ik zie hier dat iemand saint als top speler neerzet, en visboer overschat om zijn interns. Ik zou zeggen dat saint ook aardig wat interns heeft :) Dus andere argumenten zijn welkom.
Wat niels zegt:) Ik vind Koning Saint meer een stamspeler als Visboer;)

Beste speler: Ik wil Grizzly hier neerzetten, maar dat is asociaal dus ga ik maar voor mijn tweede keus Erebos.
Beste stam: Ik ga toch voor Glory, in mijn ogen is dat op het moment de stam met de meeste ervaring en ze staan er goed voor. Al zie ik PNT het ook nog wel erg ver schoppen, het is alleen gewoon nog te vroeg om ze als beste stam neer te zetten :)
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Ben wel benieuwd wat heer speurm gaat doen, alleen jammer van mike.
De beste stam speler: Gotta go for MrGrizzly (ookal is dat oneerlijk (A)), maar vrij weinig mensen zullen onze heldendoodaward overtreffen en je moet maar eens met moordy gaan praten over hoeveel ze nou eigenlijk zelf clearen :D (loveyou luuk)
Het grootste ego: Sjaakmans, for sure :rolleyes:
Beste leider: Art (The Incredible Hippo) & Tom (MrGrizzly). In de tijd dat E nog goed liep hield Art het westelijke gedeelte in de gaten en Tom die zorgde voor oost. Ging perfect, tot Art helaas afviel en er in het westen het nogal chaos werd.
Slechte leider: Geen idee
Meest overschatte stam: Ik denk dat er op het moment geen enkele stam echt overschat word
Meest onderschatte stam: Maybe [dBd]?
Meest overschatte speler: Visboer, geen stamspeler
Meest onderschatte speler: Calvin.b
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De personen die nu in PNT zitten zaten al een beetje in mijn dreamteam
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gaas met kaatjes, daar speelt ton toch? Grizzly heeft nog een appeltje te schillen met hem
Mooiste speler naam: teammafkees, it's funny, because it's true
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Meneer braam, heeft tenminste een beetje niveau over het algemeen
Minst favoriete forum poster: Sjaakmans
Dikste wannabe op het forum: Luuk/moordy :D:D
Dikste wannabe in het spel: Luuk/moordy :D:D:cool::eek:
Mooiste profiel foto van spelers: geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: Glory, wat een mooi ding joh
Mooiste actie van de wereld: Iedere target van grizzly die zegt onze oneindige stroom aan incomings wel kan hebben, maar dan toch na gemiddeld 24 uur gestopt is :D That shit keeps repeating

Teammafkees is toch een hele normale naam:confused:
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk dus de persoon die alles komt doen zodra iemand met skills vereist is toch:rolleyes:

Zo steekt de vork niet in de steel, hij heeft in totaal één misschien twee dagen gelogd tijdens de massa omdat er toen niemand was.

De massa van .E toen is voor 80% gewoon door het account Vitalise zelf gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ik wil Grizzly hier neerzetten, maar dat is asociaal dus ga ik maar voor mijn tweede keus Erebos.
Beste stam: Ik ga toch voor Glory, in mijn ogen is dat op het moment de stam met de meeste ervaring en ze staan er goed voor. Al zie ik PNT het ook nog wel erg ver schoppen, het is alleen gewoon nog te vroeg om ze als beste stam neer te zetten :)
Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Ben wel benieuwd wat heer speurm gaat doen, alleen jammer van mike.
De beste stam speler: Gotta go for MrGrizzly (ookal is dat oneerlijk (A)), maar vrij weinig mensen zullen onze heldendoodaward overtreffen en je moet maar eens met moordy gaan praten over hoeveel ze nou eigenlijk zelf clearen :D (loveyou luuk)
Het grootste ego: Sjaakmans, for sure :rolleyes:
Beste leider: Art (The Incredible Hippo) & Tom (MrGrizzly). In de tijd dat E nog goed liep hield Art het westelijke gedeelte in de gaten en Tom die zorgde voor oost. Ging perfect, tot Art helaas afviel en er in het westen het nogal chaos werd.
Slechte leider: Geen idee
Meest overschatte stam: Ik denk dat er op het moment geen enkele stam echt overschat word
Meest onderschatte stam: Maybe [dBd]?
Meest overschatte speler: Visboer, geen stamspeler
Meest onderschatte speler: Calvin.b
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De personen die nu in PNT zitten zaten al een beetje in mijn dreamteam
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gaas met kaatjes, daar speelt ton toch? Grizzly heeft nog een appeltje te schillen met hem
Mooiste speler naam: teammafkees, it's funny, because it's true
Mooiste stam naam: ?
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Meneer braam, heeft tenminste een beetje niveau over het algemeen
Minst favoriete forum poster: Sjaakmans
Dikste wannabe op het forum: Luuk/moordy :D:D
Dikste wannabe in het spel: Luuk/moordy :D:D:cool::eek:
Mooiste profiel foto van spelers: geen idee
Mooiste profiel foto van stammen: Glory, wat een mooi ding joh
Mooiste actie van de wereld: Iedere target van grizzly die zegt onze oneindige stroom aan incomings wel kan hebben, maar dan toch na gemiddeld 24 uur gestopt is :D That shit keeps repeating

Toch sta ik 11e met oda hoor :(

En hoe ben ik de grootste wannabe als we ook Kelvin nog hebben :(
 

DeletedUser72569

Guest
"Minst favoriete forum poster: Sjaakmans"

dat is logisch :)
 
Bovenaan