Golden Awards

DeletedUser

Guest
Ik lees ook gewoon wat er in een topic staat, hopend dat er een soort van clue komt maar als het enkel wat opscheppen over je talenkennis is ben ik wel wat teleurgesteld.

Raar dat je niet alles leest op de forum, toevallig de reden niet gelezen waarom ik uitleg over mijn gebrekkige nederlands? Of lees je enkel mijn posts?
Actie vraagt reactie, iemand maakt commentaar op mijn nederlands dan ben ik beleefd genoeg om de reden uit te leggen waarom het komt.

Oh wacht cgrain en lloll king zijn je stamgenoten, zelfs al posten ze de grootste onzin van de wereld ben je zoals een volgend schaapje en zal je ze altijd volgen en verdedigen. Nu nog gilles en peeta (ik ken zijn nieuwe naam niet meer) in jullie stam en dan mag je veel onzin beginnen verdedigen :)
 
Reactiescore
1.039
Gilles en Stefaan komen er niet in;) Verder hadden we aan 1 alinea genoeg gehad om je te snappen. Lees het zelf nog maar een keer en zeg nu zelf, lijkt het op opscheppen over hoeveel talen je wel niet kent of niet? Iedereen hier weet ondertussen wel dat je een campinghouder in Zweden bent, jij hapt alleen elke keer zo lekker;)

Of ze stamgenoot zijn of niet maakt voor mij niet zoveel uit hoor, als een van ons zo'n verhaal had gepost was ik er misschien niet op in gegaan maar ik zou ze ook niet gaan verdedigen als jullie er commentaar op leveren. Jij weet niet half wat er bij de communicatie hoort lijkt het wel... Al kan dat ook komen door het chronische gebrek aan bijval van stamgenoten hier
 

DeletedUser

Guest
Gilles en Stefaan komen er niet in;) Verder hadden we aan 1 alinea genoeg gehad om je te snappen. Lees het zelf nog maar een keer en zeg nu zelf, lijkt het op opscheppen over hoeveel talen je wel niet kent of niet? Iedereen hier weet ondertussen wel dat je een campinghouder in Zweden bent, jij hapt alleen elke keer zo lekker;)

Of ze stamgenoot zijn of niet maakt voor mij niet zoveel uit hoor, als een van ons zo'n verhaal had gepost was ik er misschien niet op in gegaan maar ik zou ze ook niet gaan verdedigen als jullie er commentaar op leveren. Jij weet niet half wat er bij de communicatie hoort lijkt het wel... Al kan dat ook komen door het chronische gebrek aan bijval van stamgenoten hier

Zoals ik al eerder zei... Actie vraagt om een reactie.
Had hij geen commentaar gegeven over mijn nederlands had ik ook geen behoefte gehad om over mijn talenkennis te schrijven.
 

DeletedUser63648

Guest
Tja. Lars heeft wel gewoon een punt hoor. Je had ook kunnen zeggen dat je het eigenlijk niet gebruikt omdat je in het buitenland woont. 1 zin. Maar nee hoor, je moest vertellen wat voor talenwonder je bent. Alsof je daar een trofee voor verdient ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Tja. Lars heeft wel gewoon een punt hoor. Je had ook kunnen zeggen dat je het eigenlijk niet gebruikt omdat je in het buitenland woont. 1 zin. Maar nee hoor, je moest vertellen wat voor talenwonder je bent. Alsof je daar een trofee voor verdient ofzo.

Nu zal je het tenminste nooit meer vergeten :p
Daarbij ik hed deze opmerking over mijn taal al een paar keer beantwoord op het AF, nu wat uitgebreider uitleggen.
 

DeletedUser73204

Guest
jeej een trofee. Toch nog iemand die een award het verdien:) Is geloof ik ook het enige positieve wat ik hier lees.
wat een afkraak allemaal weer. en dat noemt zich dan slim terwyl afkraak het makkelykste is wat er is.
Positief syn is toch veel leuker. Het syn al van die depri-daagjes. So be happy, think positive. :)
 

DeletedUser51416

Guest
jeej een trofee. Toch nog iemand die een award het verdien:) Is geloof ik ook het enige positieve wat ik hier lees.
wat een afkraak allemaal weer. en dat noemt zich dan slim terwyl afkraak het makkelykste is wat er is.
Positief syn is toch veel leuker. Het syn al van die depri-daagjes. So be happy, think positive. :)

Nou, jij bent dus de ideale persoon om een lijstje te maken:D Alleen maar complimenten, dus kom maar door met je lijstje:p
 

DeletedUser63648

Guest
Ga edelen maxie

Leon, kom nou zeg. je kan ook gewoon jezelf complimentjes geven hihihihi
 

DeletedUser

Guest
jij wel blijkbaar aangezien je het hebt gelezen :p

De 1ste alinea ja. Daaruit was al duidelijk dat het weer een typische Manson post was.
In andere woorden, een post die niemand iets interesseert en vol smoesjes staat.
 

DeletedUser73204

Guest
De 1ste alinea ja. Daaruit was al duidelijk dat het weer een typische Manson post was.
In andere woorden, een post die niemand iets interesseert en vol smoesjes staat.

Gaat hy weer :rolleyes:.Dit is het Award forum. So deel een award uit.........of stuur jou favorite Mansom een PM als je alleen maar kritiek hebt
 

DeletedUser

Guest
Gaat hy weer :rolleyes:.Dit is het Award forum. So deel een award uit.........of stuur jou favorite Mansom een PM als je alleen maar kritiek hebt

Hypocriet award van W39: Korp Beer

Klagen over het niet posten van awards/toegevoegde waarde met posts zonder awards of toegevoegde waarde.
Chapeau.
 

DeletedUser73204

Guest
Hypocriet award van W39: Korp Beer

Klagen over het niet posten van awards/toegevoegde waarde met posts zonder awards of toegevoegde waarde.
Chapeau.

Ah dankie wel. Jy mag ook een award. Eigenlyk wel dezelfde die je my nu geeft.

Maar hypocriet? de enige die al een tydje post met posts zonder toegevoegde waar is jy toch echt zelf haha
So verbeter het forum en begin by jezelf:)
 

DeletedUser

Guest
Ah dankie wel. Jy mag ook een award. Eigenlyk wel dezelfde die je my nu geeft.

Maar hypocriet? de enige die al een tydje post met posts zonder toegevoegde waar is jy toch echt zelf haha
So verbeter het forum en begin by jezelf:)

Idd, begin bij jezelf. Zoals het leren van het woord hypocriet, want volgens mij begrijp je dat woord niet gezien je reactie.
We wachten nog steeds op de 1ste post met toegevoegde waarde van jou.
 
Bovenaan