Golden Awards

Reactiescore
60
Tss jij durft wel tegen de kleintjes he
 

DeletedUser76503

Guest
Dan zal ik er is een maken!


Beste speler: Brian - Ex Toxic Destruction. Nog nooit iets fout zien doen in Rise!
Beste stam: Divine! Duidelijk..
De beste stam speler: Benji, stond altijd klaar voor iedereen en alles. Deed alle vv's en heeft deze zeker verdiend!
Het grootste ego: Nexx
Beste leider: Ik :cool:, Nee leon ofcourse. Heeft genoeg bewezen.
Slechtste leider: Nexx, hij zit nog alleen in zijn stam haaha
Meest overschatte stam: -, Denk dat alle stammen om dit moment genoeg eer krijgen voor wat ze waard zijn.
Meest onderschatte stam: Idem dito
Meest overschatte speler: Mijzelf, ben heel actief. Maar geen geweldige speler
Meest onderschatte speler: Team UF. Beter dan iedereen denkt.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jens, Jarl, Leon, Lars, Max P, en nog zoveel divine spelers. En Benji come back please
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Nexx, wil mezelf niet voor schut zetten.
Mooiste spelers naam: El Chapo, mooi aangezien het een echt persoon en niet de minste
Mooiste stam naam: Divine
Het tofste topic: w39 AF is niet heel tof
Het domste topic: Idem
Favoriete forum poster: leonrules8, altijd mooie en goede post. En niet alleen maar onzin
Minst favoriete forum poster: Manson, enigste vijdand...
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Nexx
Mooiste profiel foto van spelers: Barrhead.
Mooiste profiel foto van stammen: Divine
Mooiste actie van de wereld: Massa op crysler :D. Wat ging dat gemakkelijk zeg. Pfoe
 

DeletedUser8414

Guest
Bedankt Pim, ik zal ook eens meedoen :D

Beste speler: Melvin, de actieve versie dan wel. Maar jammer dat ik hier maar 1 naam mag noemen, zijn er nog zoveel die dicht aansluiten.
Beste stam: Divine, nooit eerder zat ik in een stabielere stam.
De beste stam speler: Max, misschien enigszins verrassend voor sommigen maar hij zou zichzelf helemaal leegzetten om een stamgenoot te helpen. Dankje Max. :D
Het grootste ego: Makita en Storm, hadden ze minder egocentrisch gehandeld was Crysler niet gevallen.
Beste leider: Leon, zonder enige twijfel.
Slechtste leider: Nexx, spreekt voor zich.
Meest overschatte stam: BB, ze overschatten vooral zichzelf, een kleine tegenslag en ze waren al weg.
Meest onderschatte stam: Geen enkel.
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler: Matthias (van dual), wordt overal weinig over gepraat maar je kan er altijd op rekenen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van Divine mag al blijven, met een speciale vermelding voor Lars die me terughaalde. :D Voor de rest zeker nog: Pim, Lauren (kom terug om te farmen aub), Leon (Merger), Benji, luuk, ...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Nexx, Tommy, Manson, Makita, Storm, Anton
Mooiste spelers naam: Eigenlijk moet ik hier mijn eigen account naam zetten. :D Son Of Zeus
Mooiste stam naam: Divine
Het tofste topic: / Ik volg amper
Het domste topic: / Ik volg amper
Favoriete forum poster: Niet echt een favoriet, maar Leon, ik hoorde zoveel positiefs over je van vroeger, dus ik verwacht nog eens iets van jou. :D
Minst favoriete forum poster: Manson, Coen, Teun, ... Sorry jongens. :p
Dikste wannabe op het forum: Manson
Dikste wannabe in het spel: Nexx
Mooiste profiel foto van spelers: Mello
Mooiste profiel foto van stammen: / Zijn er gene echt heel mooi vind ik.
Mooiste actie van de wereld: Dubbele massa op een week tijd op Yentl en DG die uiteindelijk de wereld in een definitieve plooi legde.
 

DeletedUser75066

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen van Divine mag al blijven, met een speciale vermelding voor Lars die me terughaalde. :D Voor de rest zeker nog: Pim, Lauren (kom terug om te farmen aub), Leon (Merger), Benji, luuk, ...


Thanks Jens!
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Melvin, de actieve versie dan wel. Maar jammer dat ik hier maar 1 naam mag noemen, zijn er nog zoveel die dicht aansluiten.

Thanks Jens! Ik zal je eerlijk zeggen nu er weinig actie is ben ik automatisch minder online... Nu heb ik ook stage waardoor ik ook niet actief kan spelen. Tijd voor een nieuwe wereld dus waar ik jou hopelijk aan mij zijde weer tegen kom! Nu is het gewoon actief zijn en edelen (rock)

ps ik zal in het weekend eens een lijstje maken :)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen van Divine mag al blijven, met een speciale vermelding voor Lars die me terughaalde. :D Voor de rest zeker nog: Pim, Lauren (kom terug om te farmen aub), Leon (Merger), Benji, luuk, ...
Wie weet kom ik terug! ;) maar nooit meer farmen!
Bedankt :D
 

DeletedUser63648

Guest
Beste speler: Dat is uiteraard een zekere C binnen Divine.
Beste stam: Divine. No questions asked.
De beste stam speler: Leon (beide)
Het grootste ego: elke bb'er die denkt dat hij nog grappig is.
Beste leider: Leon.
Slechtste leider: Mandom.
Meest overschatte stam: Door Divine/Rise BB.
Meest onderschatte stam: Door BB BB zelf.
Meest overschatte speler: Dauntless. Onterechte numero 1
Meest onderschatte speler: kama.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Leon, Leon, Melvin, Lars, Lauren, Jens, Pim, Jarl, en ik vergeet er vast nog een paar.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam Aesthetician, een naam waar het al draait om schoonheid is epic. Daarnaast is Chique und Magnifique met de bijbehorende afkorting (ja jongetjes verzin dat lekker zelf) wel episch.
Mooiste stam naam: Divine. Oprecht.
Het tofste topic: Wellicht dit topic.
Het domste topic: -
Favoriete forum poster:Omdat Leon al lekker vaak genoemd wordt ga ik hier toch voor iemand die ook een eervolle vermelding verdient: Korp beer. altijd plezant.
Minst favoriete forum poster:
Teun/mandom. Hoe mijn mood is. En ik weet dat Teun hierop geilt maar dat boeit me niks. Serieus gast.
Dikste wannabe op het forum: Teun.
Dikste wannabe in het spel: BB.
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Divine die stijlvol wint. Zoals het hoort overklassen ze iedereen samen met Rise.
 
Bovenaan