Golden Awards

DeletedUser

Guest
Ik heb gelukkig geen broer, stel je voor om iemand zoals Makita in je familie te hebben.
Wat een afgang zou dat zijn.
 

DeletedUser

Guest
Haha!

DIt is echt te kinderlijk voor woorden :)
Nu weet ik waarom ik nooit op zo'n AF kwam :)
Succes met je leven knul. Ik ben hier niet meer :)
Op het AF in ieder geval. Op W39 ga ik nog even mijn ODD boosten :)
 

DeletedUser

Guest
Als je kon lezen had je die vraag niet hoeven stellen.
Maar we moeten jouw vaardigheden dan ook niet overschatten he! ^^
 

DeletedUser75149

Guest
Als jij kon lezen had je hem wel begrepen. :p

Gelukkig heb ik vaardigheden. Nu jij nog.
 

DeletedUser

Guest
Als jij kon lezen had je die 'grap' nooit gemaakt omdat je had geweten hoe slecht en dom die was.
Dus de vaardigheden die jij hebt zijn slechte humor en dom zijn.
Chapeau.
 

DeletedUser75149

Guest
Alleen al dit antwoord geeft aan hoe triest het me jou is gesteld. Uitermate droevig.
Maar ik ben wel blij voor je dat jij je hier zo superieur voelt. Heb je toch nog ergens iets bereikt. Heel veel plezier daarmee.
Voor de rest heeft jou mening of antwoord hier nog geen enkele toegevoegde waarde gehad. Maar dat is mijn mening en die zal ook wel niet deugen in jou hoofdje. Ik wil verder niet je plezier ontnemen om door te gaan met hier maar verder inhoudsloos posten dus ga je gang en voel je goed. Vermaak ons.
 

DeletedUser

Guest
""Vermaak ons.""
Het is voor een reden dat hij lloll king noemt. Hij doet zijn beste om on te vermaken. Soms lukt het, soms niet.
 

DeletedUser

Guest
Alleen al dit antwoord geeft aan hoe triest het me jou is gesteld. Uitermate droevig.
Maar ik ben wel blij voor je dat jij je hier zo superieur voelt. Heb je toch nog ergens iets bereikt. Heel veel plezier daarmee.
Voor de rest heeft jou mening of antwoord hier nog geen enkele toegevoegde waarde gehad. Maar dat is mijn mening en die zal ook wel niet deugen in jou hoofdje. Ik wil verder niet je plezier ontnemen om door te gaan met hier maar verder inhoudsloos posten dus ga je gang en voel je goed. Vermaak ons.

Nou ja, superieur voelen gaat hier nogal lastig.
Ik bedoel, ik praat met mensen zoals manson & jou hier, 99% van de bevolking is superieur aan jullie.

Overigens vind ik het uitermate hilarisch dat je klaagt over het niet posten van toegevoegde waarde terwijl ik geen enkele post van jou kan herinneren die ooit toegevoegde waarde heeft gehad :D Nogal hypocriet vind je niet ^^
 

DeletedUser

Guest
Hoe oud is manson eigenlijk? Komt nogal kinderlijk over
Ik probeer me aan te passen naar jullie leeftijdsniveau want toen ik eerst normaal poste ging de helft van jullie op de aanval met totale onzinnige antwoorden.
Toen ben ik begonnen met een uitleg met beeldjes en een verhaaltjes zoals we aan de kleuters vertellen, toen kreeg ik plots normalere antwoorden.
Dus ja als ik iets wil posten op het AF ben ik wel verplicht om meer kinderlijk te posten anders snappen er sommigen van jullie geen bal van en krijg je reacties zoals van lloll king.

Ingame ben ik heel anders, iedereen die daar met me chat weet dat wel.
op mijn werk moet ik meestal studenten begeleiden en hen alles tonen wat ze precies moeten uitvoeren.
Ik ben dus gewend om van niveau te veranderen van ervarenen werknemers en jongere studentjes vanaf 14.

Niets mis met spelers van 14, het verschil is dat wij volwassenen ons kunnen aanpassen aan jonge taalniveau maar andersom is uiteraard moeilijker. Wat normaal is, toen ik 14 was reageerde ik net zoals de studenten nu.

het is en blijft tenslotte een spel dus ja, beter plzeier beleven en zich aanpassen ipv op een niveau te praten dat de helft niets van begrijpt. Dan is iedereen mee.

Vooralleer ik weer aanvallen krijg.....Ik heb het over sommigen hun reacties. Niet iedereen.
 

DeletedUser

Guest
Dus ja als ik iets wil posten op het AF ben ik wel verplicht om meer kinderlijk te posten

Ik vind het schattig dat je jezelf hebt kunnen wijsmaken dat je uit beleefdheid meer kinderlijk post :D
Niet vanwege je grote gebrek aan intelligentie, kennis en volwassenheid :D :D :D
 

DeletedUser63648

Guest
Ingame ben je heel anders ja. Posten vol met spelfouten, zinnen die echt nergens op slaan en dergelijke. Ja. Denk het ook man.
 

DeletedUser

Guest
Ingame ben je heel anders ja. Posten vol met spelfouten, zinnen die echt nergens op slaan en dergelijke. Ja. Denk het ook man.

Zolang mijn Nederlands beter is dan jou Zweeds ben ik gerust :)
je mag geen engels of andere talen zoals Zweeds of duits gebruiken op TW. nl
En ik zie TW als een goeie manier om mijn nederlands niet teveel te verliezen. Als je grote belang hecht aan betere zinsopbouw en spelling we verder chatten in het zweeds of engels, mij om het even ;)

In Belgie ben ik opgegroeid in het Frans (brussel), nadien verandert naar nederlands omdat we zijn verhuist naar de kust. Daar dus nederlands geleerd
Dan heb ik met avondschool Duits geleerd als extra taal omdat ik in de horeca werkte en we veel duitsers hadden aan de kust, Sinds jaren woon ik in Zweden en praat enkel Zweeds.
Heb ik vermeld dat ik een tijd in Portugal heb gewoond voor mijn werk? Ik kan dus Portugees ook, maar niet zo beheerst als de andere talen.

het is waar dat ik beter nederlands kan praten dan schrijven. So what. Waar ik woon bestaat nederlands niet. Zolang mijn Zweeds, engels en duits goed is is dat ideaal voor mijn werk.
Dat frans en nederlands is een extra pluspunt voor de paar nederlanders en fransen of zwitsers dat we hier krijgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij bent echt een jongetje van smoesjes.
Je schrijft slecht Nederlands, punt.
Niemand geeft iets om je levensverhaal.
 
Reactiescore
1.042
Ik lees ook gewoon wat er in een topic staat, hopend dat er een soort van clue komt maar als het enkel wat opscheppen over je talenkennis is ben ik wel wat teleurgesteld.
 
Bovenaan