Golden Awards

DeletedUser77564

Guest
Ik vind de beste speler van Casual 2 toch wel Der Recon.

Dit onderbouw ik niet, dit is niet een mening, gewoon een leuk feitje :p:rolleyes:
 

DeletedUser76756

Guest
Tijd voor een vernieuwde versie:

Beste speler: Daar komt tegenwoordig niemand voor in aanmerking
Beste stam: Op punten is dat momenteel Sagra.
De beste stam speler: Der Recon
Het grootste ego: sylar2610
Beste leider: Der Recon
Slechtste leider: sylar2610
Meest overschatte stam: Sagra
Meest onderschatte stam: iRatio
Meest overschatte speler: sylar2610
Meest onderschatte speler: pompierken
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Der Recon
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Discus
Mooiste speler naam: Second Sons
Mooiste stam naam: Nunquam Intereo
Het tofste topic: Hide and Seek 2.0
Het domste topic: Barbaren
Favoriete forum poster: Der Recon en morloch.
Minst favoriete forum poster: JGkuijk
Dikste wannabe op het forum: JGkuijk
Dikste wannabe in het spel: sylar2610
Mooiste profiel foto van spelers: Pindakaas4life
Mooiste profiel foto van stammen: Nunquam Intereo
Mooiste actie van de wereld: Als niet edel-gigant zijnde #7 staan op aantal veroverde dorpen op 1 dag.
 

DeletedUser16343

Guest
Beste speler: pindakaasbaas
Beste stam: Sagra
De beste stam speler: \
Het grootste ego: Herjan
Beste leider: Kyro
Slechtste leider: De donalds
Meest overschatte stam: iratio
Meest onderschatte stam: Dr
Meest overschatte speler: De donalds
Meest onderschatte speler: peerke01
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: kyro fireworks keizer steven en de zeker lady revange ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De donalds herjan alba
Mooiste speler naam: pindakaasbaas
Mooiste stam naam: sagra
Het tofste topic: hide and strike
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: fireworks
Minst favoriete forum poster: herjan
Dikste wannabe op het forum: Herjan
Dikste wannabe in het spel: Her jan
Mooiste profiel foto van spelers:kyro.
Mooiste profiel foto van stammen:Sagra
Mooiste actie van de wereld: Toen M. &ovi dachten dat ze de wereld konden over nemen maar allebei de stammen vielen
 

DeletedUser38277

Guest
Beste speler:Pindakaas4life
Beste stam: Sagra
De beste stam speler: .Nemesis
Het grootste ego: Second sons
Beste leider: Kyro
Slechtste leider: herr jan
Meest overschatte stam: iratio
Meest onderschatte stam: Dr
Meest overschatte speler: De donalds
Meest onderschatte speler: dannycnh
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .Nemesis , Honda-Del-Sol , darchy, 3musketiers, spijkie1, der recon, kyro, pinda, en verder heel sagra <3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De donalds herjan alba, archangel of light
Mooiste speler naam: Terra Solaris
Mooiste stam naam: Sagrada Familia
Het tofste topic: Hide and Seek 2.0
Het domste topic: Hide and Seek 2.0
Favoriete forum poster: Morloch
Minst favoriete forum poster: herjan18
Dikste wannabe op het forum: Herjan18
Dikste wannabe in het spel: Herr jan
Mooiste profiel foto van spelers: Sylar2610
Mooiste profiel foto van stammen: Sagra
Mooiste actie van de wereld: Toen meerdere iratio spelers dorpen gingen afbreken nadat nemesis op bezoek kwam. :cool:
 

DeletedUser77892

Guest
Beste speler: Lastige keus, zet hier liefst geen edelgiga neer. Maarja ik weet zeker dat het team op spijkie gewoon de beste zijn op deze wereld
Beste stam: Sagra, het huidige uiterlijk van de wereld zegt genoeg
De beste stam speler: 3musketiers, de tijd dat ik met hem in M. en forged zat stond hij altijd voor je klaar :)
Het grootste ego: Joren
Beste leider: leiding van faith, zetten zich keihard in voor hun stam, als iemand problemen heeft springen ze gelijk bij en ze zijn altijd druk met plannen voor massa's en het verbeteren van hun leden en de sfeer binnen faith.
Slechtste leider: oud leiding van FU, je stam leaven voor de vijand, iets wat je gewoon niet hoort te doen.
Meest overschatte stam: iratio, lijkt me duidelijk, op moment dat 2 man alle incs moeten regelen gaat er toch iets flink mis...
Meest onderschatte stam: Faith
Meest overschatte speler: Sylar
Meest onderschatte speler: herjan, wordt hier op het forum altijd gebashed, en als noob afgeschreven, echter kan hij veel klaar spelen en is hij zeker een sterke speler met een goede inzet voor zijn stam. Al kan die idd een grote mond hebben, betekent niet meteen dat hij noob is
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Honda, 3musketiers, de donalds, the revenge, nightmare, maestro1969, wereldspeler, spijkie, herjan, enthalpy, heer manst
polloes
een keiharde doorzetter een voorbeeld van hoe het hoort als je incs krijgt, nemesis (ondanks dat wij elkaar niet mogen is zo'n speler goud waard in je stam) Kyro, waarschijnlijk ook heel onverwachts, maar als leider volgens mij ook zijn gewicht in goudwaard. Je ziet hoe sagra er nu voor staat.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sylar, alba, noordter, en al die andere noobs die rennen of niks doen wanneer ze incs krijgen.
Mooiste speler naam: Oreokoekje :D
Mooiste stam naam: Walking amongst giants
Het tofste topic: Hide and Seek 2.0
Het domste topic: Hide and Seek 2.0
Favoriete forum poster: 3musketiers
Minst favoriete forum poster: sylar
Dikste wannabe op het forum: sylar
Dikste wannabe in het spel: Sylar
Mooiste profiel foto van spelers: Morloch. ^^
Mooiste profiel foto van stammen: BLR & DR
Mooiste actie van de wereld: Spijkie die ondankds duizenden aanvallen en edels gewoon nog volop voorstaan in de oorlog en sagra geen kans gunnen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77892

Guest
Hoor ik nu een sollicitatie aankomen ;)
tegen mij? Sagra hoeft van mij geen sollicitatie te verwachten. Net zo min dat ik verwacht dat zij mij zouden aanspreken. Ik stap niet over naar mijn vijand als het even niet lekker gaat. Ik zet gewoon door en probeer me in te zetten voor mijn stam en bg's om te zorgen dat alles weer op de rails komt en we door kunnen knallen.
 

DeletedUser74557

Guest
tegen mij? Sagra hoeft van mij geen sollicitatie te verwachten. Net zo min dat ik verwacht dat zij mij zouden aanspreken. Ik stap niet over naar mijn vijand als het even niet lekker gaat. Ik zet gewoon door en probeer me in te zetten voor mijn stam en bg's om te zorgen dat alles weer op de rails komt en we door kunnen knallen.

Had je dit wel gewild had je er toch niet ingekomen ;)

We willen het namelijk wel gezellig houden :p
 

DeletedUser70174

Guest
tegen mij? Sagra hoeft van mij geen sollicitatie te verwachten. Net zo min dat ik verwacht dat zij mij zouden aanspreken. Ik stap niet over naar mijn vijand als het even niet lekker gaat. Ik zet gewoon door en probeer me in te zetten voor mijn stam en bg's om te zorgen dat alles weer op de rails komt en we door kunnen knallen.

Dat is te prijzen, alleen waarschijnlijk vergeefse moeite. Ik hoop voor je dat jer er toch plezier in hebt ;)

En die gezelligheid van jou kan ik me helaas heeeeel weinig bij voorstellen :S
 

DeletedUser74219

Guest
Hoor ik hier gezelligheid hmmmmmm.
Poar neme'n misschien een idee
 

DeletedUser77892

Guest
Dat is te prijzen, alleen waarschijnlijk vergeefse moeite. Ik hoop voor je dat jer er toch plezier in hebt ;)

En die gezelligheid van jou kan ik me helaas heeeeel weinig bij voorstellen :S
zolang ik kan aanvallen en actie kan vinden doormiddel van vv draaien blijft het voor mij leuk. Echter wel in een gezellige stam waar samenspel voorop staat, laat dat in faith nu net het geval zijn. Ik hoop dat we dat lang vast houden en voor het eind nog wat sagra spelers op bb werken ^^

tja jullie zien me alleen op het AF als vijand, dan kan ik erg vervelend zijn ja :p
mijn stamgenoten zien iemand die ingame onvoorwaardelijk zijn stammies steunt en op het AF de vijand afbrand :D
 
Bovenaan