Golden Awards

DeletedUser77892

Guest
Serieus, houd jij je mond gewoon. Je komt hier alleen maar zeveren, maar ik kan jou wel zeggen dat je geen zier voorstelt. Je mag eerst wel gaan presteren op TW, in plaats van je grote mond op te zetten. Want je stelt gewoon niks voor.

En over volwassen gedrag, dan mag je een voorbeeld aan Robbeke nemen. Wat spreek jij toch een bende waanzin man.

Leuk om jou hier ook te zien :p Dat ik geen zier voorstel zegt iedereen ondertussen, ik zou het bijna gaan geloven :D
 

DeletedUser77389

Guest
Leuk om jou hier ook te zien :p Dat ik geen zier voorstel zegt iedereen ondertussen, ik zou het bijna gaan geloven :D

Opzich zeg ik niet dat je niks kan. Maar je gedrag zelf is nou niet bepaald super op het AF vind ik persoonlijk. Zeker niet vergeleken met Robbeke dus vind het raar als je op hem commentaar geeft dan.
 

DeletedUser77892

Guest
Ik geef commentaar op hem aangezien sinds zijn eerste reactie tegen mij wss alweer een jaar geleden hij alleen nog maar heb kunnen schelden, of op een slinkse manier me uitmaakt voor vanalles en nog wat. nooit echt tegen me of samen met me gespeeld heb en hij dus eigenlijk gewoon totaal niet weet hoe goed ik wel of niet ben. Ondertussen stoer doen met wat hij allemaal wel niet gepresteerd heeft. Ik ben niet de enige die zo over hem denkt.
 
Reactiescore
660
Ik geef commentaar op hem aangezien sinds zijn eerste reactie tegen mij wss alweer een jaar geleden hij alleen nog maar heb kunnen schelden, of op een slinkse manier me uitmaakt voor vanalles en nog wat. nooit echt tegen me of samen met me gespeeld heb en hij dus eigenlijk gewoon totaal niet weet hoe goed ik wel of niet ben. Ondertussen stoer doen met wat hij allemaal wel niet gepresteerd heeft. Ik ben niet de enige die zo over hem denkt.

Leuk, kom dan met die namen.


______________________________________________________________________________________
Favoriete forum poster:

Ik vind dat @robbeke altijd wel goed post. Hij is altijd recht door zee en beargumenteerd zijn punten prima. Ook schrijft hij geen eindeloze berichten om een punt te bereiken. Hij houdt het simpel en direct. Iets wat ik wel kan waarderen.
______________________________________________________________________________________

Gisteren gepost door iemand op een wereld die ik niet eens speel en nog niks heb gepost zelfs.

Maar om even heel duidelijk te zijn. Het was jij die mensen kleineerde. Ik ken geen werelden waar jij wat hebt gehaald, die zullen er misschien wel zijn. Ik ben nogal op veel werelden actief geweest (overdreven veel zelfs) ik heb nog nooit gehoord dat iemand iets over je zei. Heel bizar. En dan ga jij beweren dat mensen niks kunnen. Dan ben ik er als de kippen bij om je even duidelijk te zeggen wat je zelf voorstelt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77892

Guest
Leuk, kom dan met die namen.



Gisteren gepost door iemand op een wereld die ik niet eens speel en nog niks heb gepost zelfs.

Maar om even heel duidelijk te zijn. Het was jij die mensen kleineerde. Ik ken geen werelden waar jij wat hebt gehaald, die zullen er misschien wel zijn. Ik ben nogal op veel werelden actief geweest (overdreven veel zelfs) ik heb nog nooit gehoord dat iemand iets over je zei. Heel bizar. En dan ga jij beweren dat mensen niks kunnen. Dan ben ik er als de kippen bij om je even duidelijk te zeggen wat je zelf voorstelt.

Vraag menig ex w21er. Stam fruit.
Mijn account was tharoy, Rang 13, en als ik me niet vergis meeste dorpen veroverd in de oorlog.

Verder hoef ik mij voor jou niet te bewijzen. Enige wat je doet is opscheppen over jezelf. Ik houd daar niet van. Beetje bescheidenheid zou je sieren...
 
Reactiescore
660
Vraag menig ex w21er. Stam fruit.
Mijn account was tharoy, Rang 13, en als ik me niet vergis meeste dorpen veroverd in de oorlog.

Verder hoef ik mij voor jou niet te bewijzen. Enige wat je doet is opscheppen over jezelf. Ik houd daar niet van. Beetje bescheidenheid zou je sieren...

Dit is echt totaal van de pot gerukt. Je hebt het echt totaal verloren makker. True, ik heb neerbuigend gedaan, alleen maar naar u. van de 3609 postjes die ik maakte ga je er geen tien vinden waar ik ofwel iemand uitscheldt of van de toren blaas. Ik kan gewoon totaal niet met je omgaan. Je geeft me de "creeps" en dan laat ik dat wel merken.

En dan heb je me nog totaal verkeerd begrepen over die namen. Je zegt dat nog veel mensen zo over me denken en komt met namen die ondersteunen of je een goede speler bent. Goed bezig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
Ik sluit me hierbij aan. Kom maar op met een mooi lijstje of verplaats dit gespreksonderwerp naar het daartoe geschikte topic.
 

DeletedUser77389

Guest
Denk dat we eerst eens moeten afwachten hoe de situatie volgende week is ;). Kan aan beide kanten zo van alles veranderen.
 
Bovenaan