Golden Awards

DeletedUser77892

Guest
Oh wel met andere? Of wat is het nou? Verder heb ik nooit gevraagd om een dicussie, ik maakte gewoon een statement waarin ik meen dat forged de sterkste stam op casual is
Kan je zeggen dat je het daar niet mee eens bent, maar tegelijk dat je dat niet wilt onderbouwen. Komt toch een beetje apart over.
 

DeletedUser71739

Guest
Je mag zeggen wat jij denkt hoor alleen is dat gebasserd op jou gedachte. Tuurlijk kun je gelijk hebben maar ik weet niet wie allemaal potentiële winnaars zijn in Forged en jij niet in de Familia. Lijkt me dus een beetje te vroeg voor een statement als dat.
 
Reactiescore
2.181
Het is een propaganda forum, daar kan je gerust zulke statements zeggen. Iets wat werkelijk propaganda is word hier neergehaald en modderfiguur aangeprezen.
 

DeletedUser70174

Guest
Het is een propaganda forum, daar kan je gerust zulke statements zeggen. Iets wat werkelijk propaganda is word hier neergehaald en modderfiguur aangeprezen.

Om te beginnen geeft hij 0.0 onderbouwing...
Daarnaast vind ik dat je dit ook niet kan zeggen in dit stadium, en dan heb ik het vooral over de uitspraak dat Forged als winnaar af gaat sluiten...
Zegt ook wel wat over de speler naar mijn mening....
 

DeletedUser71739

Guest
Propaganda inderdaad maar zorg dan in ieder geval dat het goed onderbouwd is. Als ik ga schreeuwen dat de Familia gaat winnen hier krijg ik waarschijnlijk ook de wind van voren en zal mijn reactie ook neergehaald worden
 
Reactiescore
2.181
Om te beginnen geeft hij 0.0 onderbouwing...
Daarnaast vind ik dat je dit ook niet kan zeggen in dit stadium, en dan heb ik het vooral over de uitspraak dat Forged als winnaar af gaat sluiten...
Zegt ook wel wat over de speler naar mijn mening....

Welke onderbouwing wordt hier überhaupt gegeven? Hij mag vinden wat hij vindt en jullie mogen ermee oneens zij maar dan mag hij nog steeds zijn mening geven.

Dit is weer moddergegooi omdat hij andere mening heeft.
 

DeletedUser71739

Guest
Zoals ik zei is hij vrij om zijn mening te delen met ons. Hij kan dan ook mijn mening verwachten natuurlijk zoals ik dat gedaan heb. Alleen dan met een onderbouwing.

Jij bent nu de gene die probeert het te verdraaien naar modder gooien
 

DeletedUser70174

Guest
Welke onderbouwing wordt hier überhaupt gegeven? Hij mag vinden wat hij vindt en jullie mogen ermee oneens zij maar dan mag hij nog steeds zijn mening geven.

Dit is weer moddergegooi omdat hij andere mening heeft.

Ik onderbouw niet, omdat ik geen statement maak.

Aangezien jij het wel graag wilt zien:
Ik ben van mening dat je niks nuttigs kan zeggen over de uitslag van deze wereld. Ten eerste kunnen er altijd dingen gebeuren. Leden krijgen ruzie, spelers krijgen in RL problemen en stoppen, worden ziek, zijn het spel zat, ga zo maar door.
Dat is voor beide kampen het geval...

Hoe kun je dan nu beweren dat Forged dat idd gaat winnen?? Of je moet een helderziende zijn...
 

DeletedUser71739

Guest
Pakt waarschijnlijk nog steeds elke dag plunderaar en/of rover :p
 
Reactiescore
2.181
Ik onderbouw niet, omdat ik geen statement maak.

Aangezien jij het wel graag wilt zien:
Ik ben van mening dat je niks nuttigs kan zeggen over de uitslag van deze wereld. Ten eerste kunnen er altijd dingen gebeuren. Leden krijgen ruzie, spelers krijgen in RL problemen en stoppen, worden ziek, zijn het spel zat, ga zo maar door.
Dat is voor beide kampen het geval...

Hoe kun je dan nu beweren dat Forged dat idd gaat winnen?? Of je moet een helderziende zijn...

Propaganda is je mening, propaganda heeft niks te maken of dit waar is of wat dan ook. Ook als jij dit zegt over sagra moet de rest dit ook maar pikken aangezien je nu ook niet echt een onderbouwing kan geven.
 

DeletedUser65474

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Pindakaas4life en DragonForge

ah je zit dus graag met twee ego's in de stam die het halve stamforum vol spammen over wie er het hoogste staat in de oorlogstatistieken :D

Betreft de Forged gaat winnen discussie: Sagra was de eerste serieuze stam op casual 2 en het zal ook de laatste serieuze stam op casual 2 zijn, you'll see ;)
 

DeletedUser77485

Guest
Oh wel met andere? Of wat is het nou? Verder heb ik nooit gevraagd om een dicussie, ik maakte gewoon een statement waarin ik meen dat forged de sterkste stam op casual is
Kan je zeggen dat je het daar niet mee eens bent, maar tegelijk dat je dat niet wilt onderbouwen. Komt toch een beetje apart over.

Dit is niet de eerste keer dat het me opvalt. Jij bent errrrrrug snel op dat pikkie van je getrapt.
Als Kyro toch zegt de discussie niet aan te gaan, waarom moet je dan zo met een snauw reageren?

Man man man...
 
Bovenaan