Golden Awards

DeletedUser77389

Guest
Pindakaas is altijd lekker, liefst gewoon zonder brood
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77389

Guest
Kan wel een 2e maken maar dat is niet heel veel anders dan de 1e :D
 

DeletedUser77485

Guest
Nieuwe dan :)

Beste speler: onze eigen pindaboef!
Beste stam: Sagrada Familia
De beste stam speler: tja, hebben in Sagra zoveel jongens die veel over hebben voor de stam. Zal vast in Forged en FU niet anders zijn. Ik pas.
Het grootste ego: zitten er teveel van :p
Beste leider: .Kyro aber naturlich
Slechtste leider : het team van FU. Grote mondjes maar FU blijft verliezen draaien. Geen woorden maar daden mannen ;)
Meest overschatte stam: FU
Meest onderschatte stam: Sagrada Familia
Meest overschatte speler: Bijna volledig FU
Meest onderschatte speler: Hou hem toch nog bij pindakaas, dit is nog warmdraaien voor hem :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aantal gasten van Forged/FU zijn wel toffe mensen om mee te praten. Sylar. En ook m'n oude stammaatje bestpatriot
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: zou me weinig uitmaken verder hoor :p
Mooiste speler naam: dat is natuurlijk steenzot ( kan niet anders )
Mooiste stam naam: Sagrada Familia
Het tofste topic: Hide and Seek 2.0
Het domste topic: Barbaren
Favoriete forum poster: robbeke
Minst favoriete forum poster:- sorry jimmy deze is voor jou :p
Dikste wannabe op het forum: die jimboy haalt ze aardig binnen. 2/2 voor hem.
Dikste wannabe in het spel: doet de naam QNOOB een belletje rinkelen?
Mooiste profiel foto van spelers: steenzot gewoon. Sorry ik ben vrij arrogant :p
Mooiste profiel foto van stammen: Sagrada Familia
Mooiste actie van de wereld: de enorme mindfuck toen random de aanvalsverbreding ingevoerd werd. Well played TW, welk played :p
 

DeletedUser25759

Guest
Is bijna elke speler van FU overschat?
Leg elke speler dan maar appart uit want ik zou het niet weten..
Wij hebben idd onze minder goede kanten maar wij worden zeker niet overschat want niemand verwacht grootse dingen van ons.... het is uiteraard eigen mening maar of het klopt met realiteit is wat anders ;)
 

DeletedUser77485

Guest
Is bijna elke speler van FU overschat?
Leg elke speler dan maar appart uit want ik zou het niet weten..
Wij hebben idd onze minder goede kanten maar wij worden zeker niet overschat want niemand verwacht grootse dingen van ons.... het is uiteraard eigen mening maar of het klopt met realiteit is wat anders ;)

Er worden dingen gepropageerd vanuit FU op het forum. Dat heef zelfoverschatting. Is ook overschatting ;)
 

DeletedUser25759

Guest
Er worden dingen gepropageerd vanuit FU op het forum. Dat heef zelfoverschatting. Is ook overschatting ;)

ah en daarom is elk lid van FU overschat??? een daad van enkele staat niet voor de gehele stam ^^
 
Reactiescore
205
Noem maar een voorbeeld wie niet overschat is dan. Waar speel jij überhaupt, hot and dangerous bestaat niet. Of mogen we dat niet weten :)?
 

DeletedUser25759

Guest
Sun quan ;) en redelijk veel spelers... ik denk dat jij een te beperkte zicht hebt want er in misschien 1 iemand in onze stam die zich teveel meent ;)
 
Bovenaan