Golden Awards.

DeletedUser23144

Guest
Ik heb inderdaad de acties van louisiane veroordeeld, ik houd niet van pp smijters en clusterfuckers, en dat weet zowel louisiane als teammafkees alsook de mlv leiding. Maar je snapt dat ik als gewoon lid niet mijn zin kan doordrukken als ieder ander het graag anders ziet. Komt bij dat ik ook wel in zie dat voor de stam, de 2 rekruten ten goede komen, en ik mijn eigen belang daar gewoonweg voor opzij moet zetten. Altijd zo geweest, anders had ik rogier met zijn camaro bij de eerste chantage al gekickt en nooit meer gerekruteerd. Maar uit stambelang kon ik maar beter wat slijmen, met honing vang je meer vliegen dan met azijn.. is het niet?

Verder meen ik oprecht dat ik het rekruteren van dit tweetal absoluut niet smerig vind, het is simpelweg schoon. Ik hoor dan ook graag waarom het 'smerig' zou zijn. Vanwege hun vroegere acties? Of omdat ze al vele maandjes bevriend met vlemis/colla zijn?

Vast niet zo bedoeld, maar wat een mooi stukje
 
Reactiescore
111
:p Zie het probleem verder ni? Zo weinig fantasie dat je geen tactiek kan verzinnen om 1 account in de hand te houden dat probeert via bb's te overleven?

Ik wil dat met plezier is komen proberen in je cluster hoor. Heb nog wel een acc met 600 edels staan :rolleyes:
Die bouw ik dan allemaal deff omdat ik toch geen normale tegenstander wil edelen.

Accounts als Manahtten, Solo Superior en dergelijke liggen aan de basis van de val van faith en het verliezen van de strijd van de alliantie (faith/DET) door de onkunde die getoond is op lousiane en het gooien van deze excuses in plaats van eigen falen te erkennen. En geloof me, ik heb jullie met grote smile verschillende keren zien falen. Heeft verder weinig met Lousiane te maken. Jullie hadden je op eender welke tegenstander welk stukgelopen.

Ik geloof niet dat je veel kennis had van Faith? :eek: Louisane viel ons niet aan dus ik kon mijn gehele front leeg zetten voor stamgenoten. Toen kwam jij er een paar keer doorheen met een blitz en pakte je 4 dorpen :eek: Dan hebben we de keuze stacken we ons front of geven we om de zoveel tijd een paar dorpen op en behoud onze deff aan de andere kant 40 dorpen.

Wanneer wij onze clears gebruikte op Louisane zouden we dus onszelf een 'beetje' in de vingers snijden :rolleyes:

Toen de echte aanval op Manhattan kwam was heel Faith al gevallen kan ik je zeggen. Manhatten heeft dus 0,0 te maken gehad met het vallen van Faith ;)
 

DeletedUser65113

Guest
Ik wil dat met plezier is komen proberen in je cluster hoor. Heb nog wel een acc met 600 edels staan :rolleyes:
Die bouw ik dan allemaal deff omdat ik toch geen normale tegenstander wil edelen.



Ik geloof niet dat je veel kennis had van Faith? :eek: Louisane viel ons niet aan dus ik kon mijn gehele front leeg zetten voor stamgenoten. Toen kwam jij er een paar keer doorheen met een blitz en pakte je 4 dorpen :eek: Dan hebben we de keuze stacken we ons front of geven we om de zoveel tijd een paar dorpen op en behoud onze deff aan de andere kant 40 dorpen.

Wanneer wij onze clears gebruikte op Louisane zouden we dus onszelf een 'beetje' in de vingers snijden :rolleyes:

Toen de echte aanval op Manhattan kwam was heel Faith al gevallen kan ik je zeggen. Manhatten heeft dus 0,0 te maken gehad met het vallen van Faith ;)

Ik probeer jullie aan maar uit de illusie te halen dat je niks kan doen tegen accounts of zelfs stammen die CF's gebruiken. Wij zitten met DC. met precies hetzelfde probleem als jij nu aanhaalt. Door 2 of 3 gerichte aanvallen op hun hoofdcluster zullen we heel hun stam weghalen en blijven ze met hun gestackte CF's over. Ik hoeft niet uit te leggen dat die dan dus vanzelf weer opgehaald kunnen worden.
 

DeletedUser51839

Guest
Ik geloof niet dat je veel kennis had van Faith? :eek: Louisane viel ons niet aan dus ik kon mijn gehele front leeg zetten voor stamgenoten. Toen kwam jij er een paar keer doorheen met een blitz en pakte je 4 dorpen :eek: Dan hebben we de keuze stacken we ons front of geven we om de zoveel tijd een paar dorpen op en behoud onze deff aan de andere kant 40 dorpen.

Wanneer wij onze clears gebruikte op Louisane zouden we dus onszelf een 'beetje' in de vingers snijden :rolleyes:

Toen de echte aanval op Manhattan kwam was heel Faith al gevallen kan ik je zeggen. Manhatten heeft dus 0,0 te maken gehad met het vallen van Faith ;)

Lol vind ik best grappig dit, opeens was Faith allang gevallen :eek:
 
Reactiescore
111
Lol vind ik best grappig dit, opeens was Faith allang gevallen :eek:

Gelukkig weet jij een stuk beter dan mij hoe Faith er intern uit zag toen MLV/Juvy me begon aan te vallen :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Gelukkig weet jij een stuk beter dan mij hoe Faith er intern uit zag toen MLV/Juvy me begon aan te vallen :eek:

Begon? Faith, zelfs toen het nog Viral heette heeft altijd verliezen geleden tegen Amen. Rains of castamere, As curious as possible, Xsymplx... Tenzij je komt vertellen dat Faith er intern altijd slecht heeft uitgezien, is dit een argument van niets.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat juvy geen moeilijke vv's had, maar de vv van gerl/ijzeren zijn altijd wel 'fijne' vv's omdat het er netjes uit ziet. Celebi was een rot vv, door de vele edelclears. Maar Camaro is ondanks dat het netjes is, ook geen pretje. Noch g-rozema, noch deliciouscookies door gebrek aan middelen.. Vroeger zelfde probleem bij Popiejopie, Im different (gaf nooit vv dus eigenlijk overbodige vermelding) & Aesthetician.

Ik kan niet zonder mijn liefdevolle vv'ers en met name Michael en Hans.
Heb al zeker een mooie tijd gehad, alleen jammer dat er nu niet meer wordt aangevallen op gerl. :p
 

DeletedUser51839

Guest
Gelukkig weet jij een stuk beter dan mij hoe Faith er intern uit zag toen MLV/Juvy me begon aan te vallen :eek:

Gelukkig wist ik dat het westen (dat zootje inactief geregeld waar jij bij zat totaal niets was zonder de inzet van het oostelijke Faith en Det. Met het Oosten doorgaan was het plan. Alleen wilde Aaronlol opeens niet waardoor Saevus niet meer durfde en TMM (toen andere naam) wilde enkel als Saevus wilde. Dusjah het leven loopt niet altijd zoals je wilt he poesje.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tijd voor een (ingekort) lijstje :)

Welke speler(s) is/zijn uitblinker(s) in verdedigen?:
Ijzeren hand en Gerl zijn altijd prima verdedigd, Vlemis en Camaro (jens) verdienen ook een nominatie. Niet omdat ze foutloos deffen, maar omdat ze keer op keer moeilijke situaties redelijk stabiel krijgen. Binnen carna heb ik afgelopen maanden eigenlijk geen één iemand een moeilijke aanval goed zien deffen. Zodra er een goede aanval komt word er gewoon niet gedeffed of overstacked.

Welke speler(s) is/zijn uitblinker(s) in Aanvallen?:
Liquicity door zijn kwantiteit, Vlemis/Colla voor het blitzen voorheen, Jepper en Aapsel.

Beste leider:
Michael van Aapsel (Juvy), heeft 2 instabiele stammen die samen zijn gekomen tot één stabiel geheel weten te brengen. Matthias, depth over distance (Hippo), heeft in de moeilijkste periode van hippo toch de bg met amen weten te behouden. Terwijl amen vaak overwoog de bg stop te zetten. Verder Hans, vlemis, heeft zo verschrikklijk veel tijd in vv's en iniatieven gestoken afgelopen 6-8 maanden.. dat is wel een nominatie waard. Verder had ik het idee dat Postabon geen onaardige leider was voor Carna. Momenteel is het niet veel soeps.

De beste stam speler:
Michael en Hans (aapsel/vlemis) steken er bovenuit, verder zijn er nog wel meerdere accounts (bob, depri, ijzeren, camaro) die zich extra inzetten voor stambelang. En naar horen doet Joren in carna ook zijn best veel vv's te pakken.

Meest overschatte speler:
Momenteel overschat; Jepper. Verder is gebleken dat Saevus ook keer op keer overschat werd, niet door vijanden maar door zijn stamgenoten.

Speler(s) die volgens jou te hoog in de ranking staan:
Liquicity zou ik graag wat lager zien, Optionarius een stuk lager, Athena wat lager door de passiviteit van afgelopen maanden, asikdatesdee zie ik ook net te weinig van zelfde geld voor louisiane, carnationwhale zie ik graag lager, boekt nou niet echt winsten op front dus staat er net als vele ook puur door internen/farmen.

Speler(s) die volgens jou te laag in de ranking staan:
Ik zou graag Vlemis en aapsel op 1/2 zien staan, liq op 3, bob op 4. Verder zouden Ijzeren Hand en pacman een mooier plekje verdienen.

Meest Favoriete forumposter:
Geen, er word sowieso niet echt meer gepost.
Kon voorheen Mortua, RoC's, Nikki en dave wel waarderen.

Minst Favoriete forumposter:
Al die grapjassen die denken dat ze weten hoe dingen zijn verlopen maar eigenlijk niets hebben meegekregen van hoe de wereld daadwerkelijk is verlopen.

Mooiste actie van de wereld:
Hoe DET, Faith heeft laten afslachten. Verder hoe DET .DC. zover kreeg om de nap met amen/mlv op te zeggen en een oorlog tegen ons te starten, en ze vervolgens lekker in de pan te laten hakken. Verder is Jens de mooiste actie van de wereld.

Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?:
Tegenwoordig mensen die zich nog inzetten voor stam, meer eisen zal ik niet stellen :D

Grootste Blunder:
Zie mooiste actie
 

DeletedUser69866

Guest
De beste stam speler:
Michael en Hans (aapsel/vlemis) steken er bovenuit, verder zijn er nog wel meerdere accounts (bob, depri, ijzeren, camaro) die zich extra inzetten voor stambelang. En naar horen doet Joren in carna ook zijn best veel vv's te pakken.

Meest overschatte speler:
Momenteel overschat; Jepper. Verder is gebleken dat Saevus ook keer op keer overschat werd, niet door vijanden maar door zijn stamgenoten.

Bedankt Roald :)

Verder vind ik het acc Jepper op dit moment niet overschat, ik wist eens Jasper (en voorheen Youri) weg waren het sowieso kwalitatief wel achter moest gegaan zijn :)

Verder ook nog wel eens leuk om hier een lijstje te zien :)
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor mij om eens wat te zeggen hier..

Welke speler(s) is/zijn uitblinker(s) in verdedigen?:
Met vlag en wimpel Luuk (Gerl). Mijn mentor in het deffen. Ik weet dat ik ik hoeveelheid altijd wel aankan maar kwalitatief deffen zoals Luuk is nog een ver van me bed show. Gerl had, en daar ben ik 99% zeker van, allang geweest als er een andere speler op had gezeten.
De andere topper is Jakob. Ijzeren heeft genoeg shit over zich heen gehad maar al meerdere keren gebleken dat die winst maakt als die word aangevallen dan dat er verliezen zijn. Prachtig hoe Aesthetican zich in Ijzeren toen der tijd heeft verslikt.
Arme Jens krijg zeker een schouderklopje, elk account dat hij op zich neemt krijgt vaak shit overzicht heen. Jongen kan zich niet eens meer herinneren hoe je moet aanvallen. Maar prima deff werk. Gelijk mijn uiting van waardering voor de mensen die andere accounts uit de brand helpen door eindeloos veel vv's pakken.

Welke speler(s) is/zijn uitblinker(s) in Aanvallen?:
Niet alleen in verdedigen maar in aanvallen heb je aan ijzeren ook een goede aanwinst. Aangevallen worden door hem is altijd lastig. Blijkt ook wel doordat hij aan elke kant van zn cluster zijn winsten weet te pakken.
Liquicity is een clear machine.. is de laatste gebruikt, staat de eerste alweer klaar! Altijd handig om contact wat in huis te hebben. De grootte van zijn cluster werkt hem natuurlijk zoals Roald al zei in zijn voordeel maar hier heeft die ook wat voor moeten doen. Plukt nu de vruchten van zn eerdere harde werken.
Vind het altijd heerlijk om de aanvalsrapport van Vlemis, Colla en Pacman voorbij te zien komen. Sterke aanvallen of slecht deffen maakt niet uit. Ze staan altijd op scherp en slaan toe zonder waarschuwing.

Beste leider:
Mag natuurlijk niet teveel over mezelf praten, maar Damn ik ben goed!
Mijn diepe respect uit ik hier toch wel naar Hans. Altijd en overal te vinden zodra het over stamvader gaat.
Mijn voorganger Matthias die als een Spook door skype dwaalt nog steeds zijn strepen verdient. Nam het stokje graag van hem over.
Momentele leiding binnen Carna vaak erg onduidelijk. Proberen allemaal wel beetje leidertje te spelen geloof ik. Alleen degene die dan echt leider is, is nergens te bekennen. Kan er wel om lachen eigenlijk

De beste stam speler:
Zal een opsomming maken. Hans, Roals, Jens, Daan, Luuk, Lean, vast nog een paar die mis. Maar als leider van Juvy zie ik goed wie wat waar doet en zich het meest inzet voor de stam.

Meest overschatte speler:
Momenteel overschat; Hossa Sossa. Hoorde laatst iets voorbij komen over dat we respect zouden moeten hebben dat die er nog steeds is en zo groot ook?? Kom op man, is geloof ik de eerste keer dat jij het tekentje voorbij ziet komen dat je aanvallen krijgt. Maatgoed we gaan het zien, misschien dat ik er nu naast zit.

Speler(s) die volgens jou te hoog in de ranking staan:
Soms bepaald waar je ligt op de wereld en hoe dit gebied zich ontwikkeld heel erg of er grote spelers zijn of niet. Vandaar dat er altijd spelers zijn die niet zo hogen hadden gestaan als ze in een wat moeilijker cluster terecht waren gekomen. Zo denk ik dat Optio altijd makkelijke ligging heeft gehad en front oppakken vaak vermijdde. Staat naar mijn inzien iets wat te hoog. Maar door het altijd inzetten van zijn troepen gaat dit om een paar plaatsjes. Figther staat wat aan de hoge kant. Net als Athena en Boarders. Laatste 2 omdat ze het altijd leuk vinden om mijn rover vlak voor me neus we te kapen. Dus dit is niets meer dan jaloezie wat ik nu uit.

Speler(s) die volgens jou te laag in de ranking staan:
Gerl, Ijzere, Vlemis, Rozema, Colla.

Meest Favoriete forumposter:
Roald, Hans

Minst Favoriete forumposter:
Stefan

Mooiste actie van de wereld:
Door mijn toedoen werd Zero ingelijfd om Juvy te joinen. Iets meer hulp en inzet vanuit Faith had dit kunnen verhelpen. Maar omdat de BG die Faith met Zero had maar door 1 kant serieus werd genomen en door de ander (Faith) vooral werd misbruikt hebben ze hier hun slag mis geslagen.
De counteraanval van Ijzeren op AES. Zou er wel een film van willen maken.
Verder kan ik ook erg lachen om de momentele acties in het oosten van de wereld. Seavus die Kyro internt, samen met SBI, waarbij uiteindelijk Kyro toch weer seavus overneemt en hier hulp bij krijgt van Legion die dus ook seavus internt. Mag wacht was Cullen ook niet kyro aan het internen en zie nu ook opeens een burger verschijnen.
Mooi tijdverdrijf je want wie wie nou aan het internen is weten ze zelf ook niet meer geloof ik! Ik pak rustig mijn winsten daar..

Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?:
Activiteit, sirieusheid en staminzet. Spel inzicht (vooruitdenken). Naar een ander account stappen omdat de nood daar is zijn acties waarbij je van mij lintjes verdient.

Grootste Blunder:
Verbreken van de nap tussen .DC. met mlv/Juvy. Zonder enig inzicht te hebben in deze wereld had iedereen wel kunnen inzien hoe dit zou eindigen. Wij

Enjoy
 
Bovenaan