Golden Awards.

DeletedUser51839

Guest
Camaro stond in mijn tijd ook zwaar gestacked, aan het DDM front stonden 7-9 deff stacks tot op linie 4-5 als ik het me goed herinner, en dan heb ik het nog over pre-stacks hé;)

In die tijd was het denk ik wel Rogier en niet Jens die er op speelde.

DeletedUser75377

Guest
Nooit front met hem gehad?
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D

Ik heb nooit front gehad met derest van Faith. enkel Saevus en Crowe.

DeletedUser59368

Guest
Nooit front met hem gehad?
Ik heb nooit front gehad met derest van Faith. enkel Saevus en Crowe.

Misschien hadden ze het over Djenser en was het I Am Psycho die aanviel :p
Want liquicity was degene die de eerste aanval deed op M043. Terwijl ik bezig was met Patjuhh.
Later hebben we met ze 3en M043 gedeeld. (liquicity,Itsw18,zjroy)

Toen stond Djenser nog overeind na mislukte aanval van IAP.
Nja was schijnbaar overstacked aan zijn kant.

DeletedUser67517

Guest
Misschien hadden ze het over Djenser en was het I Am Psycho die aanviel :p
Want liquicity was degene die de eerste aanval deed op M043. Terwijl ik bezig was met Patjuhh.
Later hebben we met ze 3en M043 gedeeld. (liquicity,Itsw18,zjroy)

Toen stond Djenser nog overeind na mislukte aanval van IAP.
Nja was schijnbaar overstacked aan zijn kant.

Zal wel over TheCrowe gaan inderdaad, ESFR en IaP waren er bij betrokken iig

DeletedUser71655

Guest
Carna, DET allemaal hetzelfde.... Leiders kiezen voor excuses ipv vohouden. Wrs win daarom geen werelden. Maar leuk om wouter te bashen ja. Heb je ni beter zien doen. Premade RImmen tot het moeilijk word is geen prestatie.

Grtz Vlemis

Leiders kiezen voor excuses? Weet je uberhaupt wel tegen wie je het nu hebt? Ik ben namelijk al een geruime tijd gestopt in DET.
Heb je mij niet beter zien doen? Damn zeg, ik ben echt benieuwd onder welke steen jij geleefd hebt want je opmerkingen worden steeds belachelijker.
Wouter roept al zo lang dingen hoog van de toren, dat hij deze wereld meerdere keren vol op zijn bek is gegaan is voor mij alleen maar mooi om te zien, en zoals ik kan zien zijn zelfs zijn stamgenoten het er met mij over eens:D

Wat een loze opmerking is dat nu weer dan? Dus jij wilt zeggen dat DET het nog nooit moeilijk heeft gehad?:D
Volgens mij kreeg DET als kleine rimstam het grote Amen op zich. Amen is verslagen en dat door jullie de opgegeven acounts als buffer werden gebruikt heeft de motivatie bij veel dragers van de stam laten zakken.

Ey, leuk man. Wouter deed nog tenminste iets op het acc haha, kan ik niet van Carna zeggen :D
maarja, posta gestacked, vv'er was geregeld, nieuwe spelers. gaat keigoed daar

En vraag niet hóe hij het deed op die acc's hé;)

In die tijd was het denk ik wel Rogier en niet Jens die er op speelde.

Beide niet, volgens mij was het Kevin van Vlemis die er destijds op speelde, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.:)

DeletedUser51839

Guest
Maar je weet wel waar ik het over heb..

Eigenlijk niet nee, toen je al mijn treintje mooi had gesnipte omdat bashen op stacks van 10 defjes geen zin had of over wa theb je het dan? The Crowe & Iap hebben denk ik nooit van wederzijdse kanten iets binnen gekregen ...

DeletedUser67517

Guest
Eigenlijk niet nee, toen je al mijn treintje mooi had gesnipte omdat bashen op stacks van 10 defjes geen zin had of over wa theb je het dan? The Crowe & Iap hebben denk ik nooit van wederzijdse kanten iets binnen gekregen ...

Het account lag tussen Liqui, IaP Brian en ESFR. Lijkt me Crowe. Anyways dat waren wel leuke dagen in mijn Kerstvakantie.

DeletedUser62454

Guest
Het account lag tussen Liqui, IaP Brian en ESFR. Lijkt me Crowe. Anyways dat waren wel leuke dagen in mijn Kerstvakantie.

Ja klopt, na de vv kwam je namelijk bij ons eten.
Jij smulde altijd zo van die griesmielpudding met kersensaus.
En ik deed er dan altijd een extra kers voor je bovenop.
Martin kreeg de restjes

DeletedUser67517

Guest
Dat klopt ja was heel gezellig ook lekker witte wijn er bij voor de eerste keer dronken daaro kotsen over je witte tapijt en snachts in me broek gescheten. Doen we nog een keertje over.

DeletedUser62454

Guest
Dat klopt ja was heel gezellig ook lekker witte wijn er bij voor de eerste keer dronken daaro kotsen over je witte tapijt en snachts in me broek gescheten. Doen we nog een keertje over.

Ja mijn lieve grootje heeft de hele nacht lopen schrobben om die kadetjes van jou weer wat te laten blinken.
Jou lieve snoetje kan bij ons altijd aanschuiven!

DeletedUser

Guest
Beide niet, volgens mij was het Kevin van Vlemis die er destijds op speelde, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.:)

Rogier had altijd grote stacks staan in het begin/midden stadium van de wereld maja hij was 5x groter dan zijn meeste tegenstanders dus hij had de deff wel ;)
Kevin speelde inderdaad op Camaro toen jij nog op DDM zat en die had vaak ook wel veel stacks maar kon ook wel uitstekend deffen naar mijn mening. Ook al had hij grote stacks zonder die stacks had hij het niet veel minder gedaan denk ik. Ik zit nu op Camaro had in het begin in tegenstelling tot wat Cona beweerd helemaal geen dikke linies stacks staan. Nu wel omdat er helaas 2 zwarte schapen in Carna zitten die het leuk vinden om alles maar plat te gooien dusja nu heb ik maar weer wat stacks tevoorschijn gehaald.

DeletedUser51839

Guest

Zal M043 geweest zijn maar was vooral Zj roy (nu Reality) die hem nam. Lag niet in mijn richting.

Bovenaan