Golden Awards.

DeletedUser67517

Guest
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D
 

DeletedUser51839

Guest
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D

Lol
 

DeletedUser59368

Guest
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D

Wanneer heb jij michaelfr moeten deffen?
Hebben hem nooit aangevallen. Alle denk ik toch^^
 

DeletedUser74228

Guest
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D

Was M043 ;)
 

DeletedUser71655

Guest
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D

True that.:D
'T was niet MichaelFr nee, geen idee welk account wel eigenlijk.
Maar was wel mooi om te zien, volop bashen en treinen op de 2de linie, terwijl het front gewoon leeg stond, en logischerwijs pakte die geen dorpen.:D
Maargoed zo heb ik wel op meer accounts hier gedeffed.
Koffiekan bijvoorbeeld, dat acc heb ik misschien wel 10x weer goed gezet, dan kwam er weer een nieuwe speler op en dan was het binnen de kortste keren weer een puinhoop, toch een prestatie dat het account nog zolang heeft bestaan eigenlijk.:p

Kan er nog wel meer bedenken i guess:D

EDIT:
Tijd voor een (ingekort) lijstje :)

Welke speler(s) is/zijn uitblinker(s) in verdedigen?:
Ijzeren hand en Gerl zijn altijd prima verdedigd, Vlemis en Camaro (jens) verdienen ook een nominatie. Niet omdat ze foutloos deffen, maar omdat ze keer op keer moeilijke situaties redelijk stabiel krijgen. Binnen carna heb ik afgelopen maanden eigenlijk geen één iemand een moeilijke aanval goed zien deffen. Zodra er een goede aanval komt word er gewoon niet gedeffed of overstacked.

Niet om lullig te doen hoor, maar Gerl stond destijds ook zwaar gestacked, en eenmaal de stacks het begaven was het gelijk dorpen innen.
Camaro stond in mijn tijd ook zwaar gestacked, aan het DDM front stonden 7-9 deff stacks tot op linie 4-5 als ik het me goed herinner, en dan heb ik het nog over pre-stacks hé;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65113

Guest
True that.:D
'T was niet MichaelFr nee, geen idee welk account wel eigenlijk.
Maar was wel mooi om te zien, volop bashen en treinen op de 2de linie, terwijl het front gewoon leeg stond, en logischerwijs pakte die geen dorpen.:D
Maargoed zo heb ik wel op meer accounts hier gedeffed.
Koffiekan bijvoorbeeld, dat acc heb ik misschien wel 10x weer goed gezet, dan kwam er weer een nieuwe speler op en dan was het binnen de kortste keren weer een puinhoop, toch een prestatie dat het account nog zolang heeft bestaan eigenlijk.:p

Kan er nog wel meer bedenken i guess:D

EDIT:


Niet om lullig te doen hoor, maar Gerl stond destijds ook zwaar gestacked, en eenmaal de stacks het begaven was het gelijk dorpen innen.
Camaro stond in mijn tijd ook zwaar gestacked, aan het DDM front stonden 7-9 deff stacks tot op linie 4-5 als ik het me goed herinner, en dan heb ik het nog over pre-stacks hé;)

Carna, DET allemaal hetzelfde.... Leiders kiezen voor excuses ipv vohouden. Wrs win daarom geen werelden. Maar leuk om wouter te bashen ja. Heb je ni beter zien doen. Premade RImmen tot het moeilijk word is geen prestatie.

Grtz Vlemis
 

DeletedUser

Guest
Toch hebben Jessey en ik de twee mooiste dagen op TW gehad toen we aan het deffen waren op MichealFr (correct me if im wrong) door Wouter.
Heel het front stond leeg, maar ESFR bleef stug op de tweede linie bashen. Als hij het front gescout had was het account Rekt.:D

Ey, leuk man. Wouter deed nog tenminste iets op het acc haha, kan ik niet van Carna zeggen :D
maarja, posta gestacked, vv'er was geregeld, nieuwe spelers. gaat keigoed daar
 
Bovenaan