Golden Awards

DeletedUser

Guest
Ilco en Basbas ook al niet :eek:
Ze helpen wel dieren maar geen katten :(
 

DeletedUser

Guest
Basbas kwam hier wat dieren helpen... (behalve een Kat)


Dierenvriend heeft het volgende geschreven:
Ook Ilco42 is een dierenvriend! (op Instabiele Katten na)

Nare mannen zijn het :mad:
Een kat is ook verzorging nodig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel ff een hersenkraker zeg...
Vallen instabiele katten ook onder de dieren verzameling? Of is dit een aparte gehandicapte groep?
 

DeletedUser66265

Guest
Dat is wel ff een hersenkraker zeg...
Vallen instabiele katten ook onder de dieren verzameling? Of is dit een aparte gehandicapte groep?

alle katten zijn instabiel, maar alle instabielen zijn geen katten;)

denk b.v. maar aan twan of milan, die zijn ook instabiel maar geen kat.

Jij bent met reageren wel zo traag als een milan zeg.

En je maakt ook van een twan een nick man man man..
 

DeletedUser

Guest
Ja het spijt me... het flesje valt nou éénmaal niet ver van het krat.
 

DeletedUser

Guest
Zullen we het weer even on-topic gaan? Praten over katten en poezen lijkt me hier niet echt gepast ;) :p
 

DeletedUser

Guest
Stiekem vind hij het onderwerp poezen wel erg aantrekkelijk.. hij mag het alleen niet zeggen :p

Maar okey,
emoticon-00127-lipssealed.gif
 

DeletedUser36954

Guest
hij houd gewoon van katten/poesen:rolleyes:

Actually, HEEL ERG. Ik heb twee vriendinnen zeg ik weleens, 1 daarvan is dat poes. Absoluut kattenmens; buiten gepastes rouwperiodes als 1 van mijn katten overlijd, zal ik geen dag zonder een kat/poes leven.

Ik ben benieuwd ^^

Komt wel, maar als dit allemaal over is pas.

En als we ontopic moeten, laat iemand dan gewoon effe een nieuw lijstje maken, zijn we er weer allemaal bij gewoon:):)
 

DeletedUser5312

Guest
Ik zal morgen een foto posten van rakker wacht met spanning zou ik zeggen
 

DeletedUser36954

Guest
Foemie 029.jpgFoemie 005.jpgFoemie 028.jpgFoemie0107 035.jpg1Foemie0107 024.jpgFoemie0107 064.jpgFoemie0107 080.jpg

Bhumibol ("Foemie")

Vernoemd naar mijn moeders eerste beestje (de eerste poes die ik kende toen ik 0-4 was), die haar eerste vernoemde naar mijn oma's kat een halve eeuw geleden, die haar kat toen vernoemde naar de Thaise koning Bhumibol.

Mijn Foemie is Foemie de derde:p (en mijn eerste die echt van mij is sinds ik t ouderlijk huis verliet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik kan je foto's niet zien ;) Ze moeten blijkbaar nog goed gekeurd worden? :p

Felix, erg originele naam ^^
Helaas is zij overleden inmiddels, had last van een lever tumor. Deze foto is dan ook 1 van de meest recentere die ik heb van haar. Niet lang hierna is ze dan ook overleden (vorig jaar maart inmiddels)
Was een heerlijk eigenwijs beestje, echt 1 met een persoonlijkheid die ik nog nooit bij een kat heb gezien :p Beetje lastig uit te leggen x'D

nj92.jpg

Tiger mijn maatje ^^
Ligt 9 vd 10 keer bij mij te slapen / op schoot etc en is eigenlijk altijd in me buurt :p

6dbw.jpg
 
Bovenaan