Golden Awards

DeletedUser51839

Guest
En welk cijfer krijg ikke?:D

Voor fantasy weet ik niet :p

Maar voor je inzet op w26 krijg je zeker een welverdiende 10 ;)

Dat je zo reageert, tot twee keer toe, zet black zijn statement alleen maar meer kracht bij.

Dat jullie 2 mij niet af kunnen wist ik al langer. Dat jullie 2al samen iemand proberen afkraken toont aan hoe laag een mens kan vallen.
 

DeletedUser

Guest
Dat jullie 2 mij niet af kunnen wist ik al langer. Dat jullie 2al samen iemand proberen afkraken toont aan hoe laag een mens kan vallen.

Opzich hebben ze wel gelijk :p
Het is nou niet bepaald zo dat jij hun kritiek countert met een stevig argument om het ongelijk te bewijzen. daar in tegen ga je RL erbij betrekken en zeggen dat je meer hebt bereikt daar ;)
 

DeletedUser51839

Guest
Opzich hebben ze wel gelijk :p
Het is nou niet bepaald zo dat jij hun kritiek countert met een stevig argument om het ongelijk te bewijzen. daar in tegen ga je RL erbij betrekken en zeggen dat je meer hebt bereikt daar ;)

Moesten ze eens zeggen waarom ze niet bij mij wilden/wouden zitten ;)
 

DeletedUser67641

Guest
Voor fantasy weet ik niet :p

Maar voor je inzet op w26 krijg je zeker een welverdiende 10 ;)



Dat jullie 2 mij niet af kunnen wist ik al langer. Dat jullie 2al samen iemand proberen afkraken toont aan hoe laag een mens kan vallen.

Ik kan je heus wel af, ik heb respect voor wat je als speler gedaan hebt. Maar wat je hier doet, komaan he. Je gaat hier als 17-jarige verkondigen dat je veel meer bereikt hebt in het leven dan eender wie. Ik ga niet beweren dat ik meer bereikt heb als jou, maar ik pretendeer tenminste niet dat het het geval is. Ik hoop dat je beseft dat dat fout is.

Verder vallen wij wel laag als we jou willen afkraken. Daar moet je me toch even de logica in uitleggen waarom wij laag vallen en jij niet. We geven, allemaal, onze mening hier. Of jij daar nu goed uitkomt of niet, het is een mening. Als jij denkt dat we je niet afkunnen, besteed dan geen belang aan onze bescheiden mening. Het feit dat je het wel doet, en er zo op reageert, laat zien waarom black je op dat plaatsje heeft gezet.
 

DeletedUser67607

Guest
Ik kan je heus wel af, ik heb respect voor wat je als speler gedaan hebt. Maar wat je hier doet, komaan he. Je gaat hier als 17-jarige verkondigen dat je veel meer bereikt hebt in het leven dan eender wie. Ik ga niet beweren dat ik meer bereikt heb als jou, maar ik pretendeer tenminste niet dat het het geval is. Ik hoop dat je beseft dat dat fout is.

Verder vallen wij wel laag als we jou willen afkraken. Daar moet je me toch even de logica in uitleggen waarom wij laag vallen en jij niet. We geven, allemaal, onze mening hier. Of jij daar nu goed uitkomt of niet, het is een mening. Als jij denkt dat we je niet afkunnen, besteed dan geen belang aan onze bescheiden mening. Het feit dat je het wel doet, en er zo op reageert, laat zien waarom black je op dat plaatsje heeft gezet.

Did someone ordered a can of whoopass?xD
 

DeletedUser51839

Guest
Ik kan je heus wel af, ik heb respect voor wat je als speler gedaan hebt. Maar wat je hier doet, komaan he. Je gaat hier als 17-jarige verkondigen dat je veel meer bereikt hebt in het leven dan eender wie. Ik ga niet beweren dat ik meer bereikt heb als jou, maar ik pretendeer tenminste niet dat het het geval is. Ik hoop dat je beseft dat dat fout is.

Verder vallen wij wel laag als we jou willen afkraken. Daar moet je me toch even de logica in uitleggen waarom wij laag vallen en jij niet. We geven, allemaal, onze mening hier. Of jij daar nu goed uitkomt of niet, het is een mening. Als jij denkt dat we je niet afkunnen, besteed dan geen belang aan onze bescheiden mening. Het feit dat je het wel doet, en er zo op reageert, laat zien waarom black je op dat plaatsje heeft gezet.

Prive heb ikz nog maar 2mensen tegengekomen die al meer bereikt hebben dan mij.
Het feit dat ik altijd terugreageer is omdat ik nooit,lees goed, nooit enerzijds een discussie uit te weg ga of mij zwakjes ga verstoppen.
 

DeletedUser67641

Guest
Did someone ordered a can of whoopass?xD

Yes, someone did, and i'm the king of whoopass ^^

Prive heb ikz nog maar 2mensen tegengekomen die al meer bereikt hebben dan mij.
Het feit dat ik altijd terugreageer is omdat ik nooit,lees goed, nooit enerzijds een discussie uit te weg ga of mij zwakjes ga verstoppen.

Met het tweede deel van wat je zegt, geen problemen mee. Maar denk eraan dat je in een discussie de ander probeert te overtuigen met argumenten, en die zie ik niet echt.

En het eerste deel, tja, verbaast het je dan als mensen je bij grootste ego zetten?
 

DeletedUser67607

Guest
Grappig dat ik de enige ben die nog normaal met Jasper en Tyron praat:pxD
 

DeletedUser67641

Guest
Ja hoor, dan heeft die ook eens contact, zal hem goed doen.
 
Bovenaan