Golden Awards

DeletedUser

Guest
Een waarschuwing, gelijk de laatste. Dit kan prima on-topic. Random gesprekken kunnen in het praattopic.
 

DeletedUser

Guest
En ik bijt zelf de spits af:

Beste speler: Qua skills ROTK en Bartmaster, qua tacktisch inzicht bij mijn weten .YYZ
Beste stam: Brain
De beste stam speler: Ilco42 en Hannibal King
Het grootste ego: Geen idee...
Beste leider: .YYZ en Instabiele Kat
Slechte leider: Darksem...
Meest overschatte stam: Grace en (V)(R) (soms)
Meest onderschatte stam: Brain
Meest overschatte speler: Pictor
Meest onderschatte speler: Blacklight
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Dezelfde mensen als nu en ook wel eens Instabiele Kat
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ammumu
Mooiste speler naam: Henry Ford Mustang
Mooiste stam naam: (V)(R)
Het tofste topic: Het respect topic
Het domste topic: Praathoek
Favoriete forum poster: Instabiele Kat (Tempert) en Tove
Minst favoriete forum poster: Mcmartens
Dikste wannabe op het forum: Mcmartens
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: HFM, Nickodinho, ROTK en Dajointmaster
Mooiste profiel foto van stammen: Quiem
Mooiste actie van de wereld: wegwerken van Gentle

Dankje, wist wel dat ik het goed gedaan had :D :p:cool:
 

DeletedUser63354

Guest
Beste leider: Instabiele kat -> Uitleg:

Je hé... jij daagt me uit :eek:

[13:37:56] T | Bullas in Actione: 10 euro als je dat tegen een meisje zegt terwijl jullie net willen neuqe



Niet aan jou :D

Probeer je me berispingen aan te naaien? En je mag wel kopjes geven hoor, zolang je maar niet gaat zitten poepen in huis, dat doe je maar bij de buren.

Verder denk ik dat .YYZ ook wel een goede leider is.
 

DeletedUser

Guest
De mod zit er bovenop ^^.

Beste speler: Return of the Kings

Beste stam: Quiem!
Niet omdat het mijn eigen stam is. Het is nou eenmaal al heell lang de grootste stam zelfs met de samenwerking van de 2 grootste stammen na Quiem! blijft er een grote voorsprong voor Quiem!

De beste stam speler: Instabiele Kat, Claudia, ilco.
Over die laatste 2 kan ik mis zitten, maar ik meende dat deze 2 overal vv's aannemen om maar van dienst te kunnen zijn. Die zich altijd inzetten voor de stam, dat zijn echte stamspelers!

Het grootste ego: Tyron, als je ziet hoe hij zich op het AF profileert... Maar hier hoef ik jullie niet voor te overtuigen denk ik haha.

Beste leider: Instabiele Kat. Verder ben ik niet te spreken over het beleid bij (V)(R). Bij Brain weet ik het verder niet goed. Ben ook een beetje contactloos sinds mijn discussie destijds over Terror.

Slechte leider: Heisenberg. No hard feelings verder, maar destijds met onze samenwerking chatte wij een stuk vaker dan nu. Ik merkte duidelijk dat wij 2 totaal verschillende visies hebben op het stambeleid. Omdat jouw visie mij niet aanstaat bestempel ik je dan hier onder het kopje slechte leider. Maar ik wil nogmaals benadrukken, ik vind je geen slechte leider, anders kwam je niet met je stam tot waar je nu bent gekomen, maar ik zou het gewoon niet zo doen/hebben gedaan.

Meest overschatte stam: (V)(R) en PAR, nouja (V)(R), kijk bijvoorbeeld nu hun groei van deze week. Ik denk dat ze minder waar maken dan dat men ervan verwachtte.

Meest onderschatte stam: Brain. Blijkt echt een stam te zijn die voor de winst kan gaan. Dit zag ik een tijd geleden echt niet aankomen. Een tijd geleden is wel erg lang geleden.

Meest overschatte speler: TerrorNL, een speler die flink flink flink overschat is door mij.

Meest onderschatte speler: Nickodinho, was destijds voor CoVa afgewezen, maar Nickodinho heeft zichzelf er uiteindelijk in weten te loodsen door een fusie met 1 van onze leden. En wat ben ik daar blij om :):).

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heisenberg, ik wil graag eens met haar in een stam spelen.
Ook wil ik graag een keer in Brain zitten (invite me maar :D).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Tyron en Space Mambo

Mooiste speler naam: Victoria Justice <3

Mooiste stam naam: Fighting For Freedom (F.F.F.)

Het tofste topic: -
Het domste topic: -

Favoriete forum poster: Ik moet even weer inkomen, heb af en toe wel wat posts gelezen, maar niet actief gevolgd.

Minst favoriete forum poster: ''

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: WeHaveFun, helemaal aan de start van de wereld werd deze wereld massaal zwart gemaakt door de nieuwe koopfuncties. WeHaveFun heeft bewezen dat ongeacht het geld dat je erin gooit, je nooit verzekerd bent van een mooie notering op de ranglijst.

Mooiste profiel foto van spelers: Blauwe Ufo

Mooiste profiel foto van stammen: Ja toch die van ons Quiem! :$

Mooiste actie van de wereld: Misschien wel het einde van de BG van Quiem en (V)(R). Sindsdien is er een stuk meer actie op deze wereld. Wel jammer dat (V)(R) een BG met Brain achter de hand hadden toen ze onze BG opzegden. Daar wisten we niets van.

En ik heb mijn naam ook enkele keren gezien in posts hierboven. Thanks daarvoor :):)

Jamilan
 

DeletedUser

Guest
De mod zit er bovenop ^^.

Slechte leider: Heisenberg. No hard feelings verder, maar destijds met onze samenwerking chatte wij een stuk vaker dan nu. Ik merkte duidelijk dat wij 2 totaal verschillende visies hebben op het stambeleid. Omdat jouw visie mij niet aanstaat bestempel ik je dan hier onder het kopje slechte leider. Maar ik wil nogmaals benadrukken, ik vind je geen slechte leider, anders kwam je niet met je stam tot waar je nu bent gekomen, maar ik zou het gewoon niet zo doen/hebben gedaan.

---

Mooiste actie van de wereld: Misschien wel het einde van de BG van Quiem en (V)(R). Sindsdien is er een stuk meer actie op deze wereld. Wel jammer dat (V)(R) een BG met Brain achter de hand hadden toen ze onze BG opzegden. Daar wisten we niets van.

Zou daar dan toch een stukje slimme diplomatie in zitten? ;)

Ik ben het wel grotendeels met je eens dat Heisenberg / I er een op z'n minst 'aparte' visie op na houdt - bij gesprekken tussen mij & VR destijds stuitte ik op veel punten waarmee ik het volledig oneens was. Wat ik anders gedaan had. Maar ze staan er blijkbaar nog steeds.
 

DeletedUser

Guest
Zeker een stukje slimme diplomatie, maar ik vind dat ook vuil. Daar heb ik dan verder geen problemen mee, maar zij maakte ons juist vaak uit voor vuil spel (ook dat kon ik hebben), maar speel dan niet zelf ook vuil.
Die frustratie zit/zat erachter.

:)

Jamilan
 

DeletedUser5312

Guest
Ja maar vanaf dat werd aangekondigd dat de bg werd opgezegd was het voor iedereen ook meteen al wel duidelijk dat Brain en (V)(R) een bg zouden vormen, dat was alleen maar logisch.

Meest overschatte speler: HatoriHanzo

??? dit slaat ook nergens op, op het moment dat jij tegen HH ging zat er geen vaste speler op en de originele HH, ben zou je sowieso hebben geownd maargoed...

Mooiste speler naam: Willemurk

duh.

Mooiste profiel foto van spelers: het oude boondock saints plaatje van rotk. ik wil hem nogsteeds terug.
 

DeletedUser

Guest
gelijk al vanaf dag 1? Ik kon het hem niet vragen aangezien hij mij geblokeerd heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja maar vanaf dat werd aangekondigd dat de bg werd opgezegd was het voor iedereen ook meteen al wel duidelijk dat Brain en (V)(R) een bg zouden vormen, dat was alleen maar logisch.

We hadden zo onze twijfels over die BG... echter na 1 PM naar Brain toe was het duidelijk dat die BG er wel degelijk was :p
 

DeletedUser

Guest
Niet weer dat gezeik over (V)(R)... Ik heb mooi me buik vol van die stam xD

Ik post wel nog een lijstje mbt het topic :D
 

DeletedUser66265

Guest
naja, belooft is belooft hea..

Beste speler: ROTK&HFM Ik kan niet goed kiezen tussen die 2, maar dat lijken mij de beste spelers van W 26.
Beste stam: Quiem, simpelweg omdat ze het tot nu toe redelijk doen en die rang 1 vast blijven houden :p
De beste stam speler: Katje, omdat katje altijd open staat voor vv's. Al krijgt hij wel concurrentie van ywfu.
Ook ilco lijkt mij een goede stamspeler, omdat je hem op ieder account wel tegen komt (toevallig vanochtend nog ^^)
Het grootste ego: hmm dit vind ik eigenlijk een moeilijke dus heb even bij mijn bovenbuurman gespiekt.
Daar stond tyron en daar ben ik het wel mee eens :p
Beste leider: TWAN zonder twijfel, ik blijf hem de beste leider vinden. Katje komt op een hoge 2de plaats.
YYZ lijkt mij ook een goede leider, maar aangezien het mijn leider niet is is het moeilijk oordelen.
Slechte leider: Geen idee meer, een leider die ik ooit in het begin van de wereld had maar mij niet meer kan herinneren.
Meest overschatte stam: (v)(r) is denk ik een overschatte stam, ikzelf had anders veel en veel meer van ze verwacht maar tot nu toe maken ze op mij een slappe indruk.
Meest onderschatte stam: Brain denk ik, ik wil niet zeggen dat die stam uit het niets komt, maar een beetje onverwacht (voor mij) kwam het wel.
Meest overschatte speler: Nickodinho, sorry nick. Wel een goede speler, maar denk dat hij door die rang 1 aardig overschat word..
Meest onderschatte speler: ik denk dat darth uit brain het meest onderschat word, mede omdat je zo weinig van hem hoort.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Op mijn stam leden na dan:bas,claudia,yyz en boomtakmou
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:heisenberg
Mooiste speler naam: eleonora van aquitanie
Mooiste stam naam: Fluctuat nec Mergitur
Het tofste topic: alle topics zijn hier wel redelijk ^^
Het domste topic:geen
Favoriete forum poster:/
Minst favoriete forum poster:/
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel:/
Mooiste profiel foto van spelers: thepinkunicorn
Mooiste profiel foto van stammen: quiem
Mooiste actie van de wereld: de oorlog tussen Q/brain/(V)(R)
 

DeletedUser5312

Guest
jaweeel wel met heisenberg in de stam man dat is leuk, maar liever niet als stamleidster.
 

DeletedUser36954

Guest
Beste speler: bartmaster / basbas / een actieve Henry Ford Mustang
Beste stam: Brain
De beste stam speler: DarthVerneder
Het grootste ego: .YYZ
Beste leider: -BlauweUfo- (mijn uiterste respect voor Quiem leiding, wellicht ooit een uitleg waarom, voorzover ik dat uberhaupt kan inschatten, hier geen Quiem leider; goede leiders zijn het wel, zonder twijfel)
Slechte leider: degene die bepaalt in D.V., geeneens een idee of interesse wie exact
Meest overschatte stam: ik denk dat de stammen hier redelijk op hun waarde worden geschat, ik ben van mening dat Quiem zichzelf wat overschat
Meest onderschatte stam: ..
Meest overschatte speler: ROTK; krijgt hier de titel als beste volgens mij het meest vaak; mijn indruk is totaal niet gestoeld dus hecht er niet teveel waarde aan; maar ik had heb wel een paar Brain massa's willen zien pakken en/of aanvallen aan ons front.
Meest onderschatte speler: Tyron
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heisenberg, ik had graag willemurk in originele bezetting behouden. In een alternate timeline :)P) zou ik wel Quiem willen leiden, het lijkt me een extreem gezellige stam met daadwerkelijke kwaliteit en goede medeleiders. Het is anders gelopen en dat verander je niet, moge duidelijk zijn dat ik mijn eigen club nooit zou kunnen benadelen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: flaps, arhandir, hatorihanzo, gevalletje 'komt niet meer goed'
Mooiste speler naam: DarthVerneder of Henry Ford Mustang, close call
Mooiste stam naam: Brain, simpel, treffend, elegant Engels woord
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Thom van Le Miserable (bij gebrek aan de grotere egotjes van weleer, ze zijn bijna allemaal vertrokken/verslagen)
Mooiste profiel foto van spelers: Henry Ford Mustang
Mooiste profiel foto van stammen: again, simpel elegant en treffend: Brain
Mooiste actie van de wereld: de troepen van bassienw thuishouden gedurende praktisch de gehele Gentle oorlog, door 3 fake massa's
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan