DeletedUser72576
Guest
Jullie weten dat niveau en intelligentie niks met elkaar te maken hebben![]()
Maar intelligentie en niveau hebben wel een nauw verband met elkaar.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Jullie weten dat niveau en intelligentie niks met elkaar te maken hebben![]()
De keus is aan jullie doe jullie het afsluiten voor deze tijd met kragtwijk, niks doen en pas komen als ik weg ben of we maken er wat leuks van en spelen mij mss nog weg. Aan jullie de keus.
Alsnog geldt: Dat de meeste MBO opleidingen in verhouding minder les geven dan in VMBO-T, uitzonderingen zoals jou eventuele opleiding daar gelaten.Wesley, sommige mensen willen iets van hun RL leven maken. De mbo opleiding die ik ga doen in zwaar en het motiveert mij, anders dan het VMBO-T. Ik ga mij daar dus meer voor inzetten en tribalwars zal mij daar alleen bij afleiden. tribalwars kost wel veel zeker in de toestand waar ik nu in zit. De meeste zouden al zijn gestopt, dat hebben al meerdere spelers gedaan. Ik trek nu een grens tot waar ik tijd in tribalwars wil stoppen. Ik zie het probleem niet en het excuus niet. Het is gewoon de waarheid en ik geeft het ruim van de voren aan, zodat het niet lijkt dat ik stop om een massa die dan toevallig komt, maar om de veranderingen in RL.
De keus is aan jullie doe jullie het afsluiten voor deze tijd met kragtwijk, niks doen en pas komen als ik weg ben of we maken er wat leuks van en spelen mij mss nog weg. Aan jullie de keus.
Alsnog geldt: Dat de meeste MBO opleidingen in verhouding minder les geven dan in VMBO-T, uitzonderingen zoals jou eventuele opleiding daar gelaten.
Denk je dat ik achterlijk ben of zoVolgens mij begrijp je niet wat mbo in kan houden..
(Bij BOL) Er word inderdaad in verhouding minder les gegeven, Maar je krijgt genoeg huiswerk om een 40 a 50 urige schoolweek te maken. Het lijkt op sommige hbo opleidingen, Weinig school uren en veel thuisstudie.
Dus je argument dat je meer tijd zou moeten hebben op het mbo dan op het vmbo is onjuist.
Vaak komt er ook nog bij dat je vmbo in ieder dorpje en stadje kunt volgen. En bij een mbo, en dan helemaal als je iets aparts kiest, moet je ookal gauw een stuk meer reizen.
Duh. Maar jij bent ook gewoon zo ongeloofelijk slim, zal je wel van Laurens hebbenNouw schatje dan heb ik duidelijk een uitzondering te pakken in jou ogen.
Duh. Maar jij bent ook gewoon zo ongeloofelijk slim, zal je wel van Laurens hebben![]()
Duh. Maar jij bent ook gewoon zo ongeloofelijk slim, zal je wel van Laurens hebben![]()
PJ mag zeggen wat die wilt. Net zoals jij, de vraag is alleen in hoe verre we jou serieus moeten nemen. Want jij was nog te dom om de spelregels te lezen.Oordeel over een ander en je veroordeelt jezelf. Je voetjes mogen terug op de grond.
Zoniet dan haal ik PJ, dan post hij hier zijn studies en kan hij je ook uitschelden voor mongooltje zoals jij hier loopt te doen momenteel.
NehConclusie: ik ben ongeloofelijk slim![]()
Ik wou alleen maar aangeven dat je echt niet 100uren per jaar meer les hebt op het MBO. Ik bedoel, als ik hoor dat je 20 theorieuren per maand mag missen, is de vraag hoe serieus je het moet nemen qua lesuren.Wesley je beseft dat je argumenten en je conclusie niet in hetzelfde straatje passen?
Maar we zijn het dus met elkaar eens![]()
PJ mag zeggen wat die wilt. Net zoals jij, de vraag is alleen in hoe verre we jou serieus moeten nemen. Want jij was nog te dom om de spelregels te lezen.
Denk je dat ik achterlijk ben of zo. Ik ken genoeg mensen die nu op het MBO zitten, en in verhouding minder les hebben dan wat ze 1 jaar eerder hadden.