Golden awards

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Voor de mensen die alle VV'tje draaien :)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Lord Ranekevo, met name in de vroegere tijden toen het account nog anders heette, geen idee of de zelfde spelers er nog op zitten.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Kragt, SQRT, Nivelle, Space, theo en eigenlijk iedereen wel van para en MT
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
SQRT.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
-
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Space, tegen full timers kun je weinig ^^
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
SQRT
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
GEK
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
-
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?

MT/Para
11. Welke speler(s) zou jij het liefste in je stam willen hebben?
Kragt en heel MT/Para
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Blend?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Bisons
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Kennen we hier niet echt
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
-
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
-
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je?
Persoonlijkheid
18. Wat vind jij de minst leuke regel(s)?
-
19. Wat is je favoriete forumposter?
-
20. Wat is de beste stamleider?
-
21. Wat is de slechtste stamleider?
-
22. Wie is de meest onderschatte speler?
23. Wie is de meest overschatte speler?
Runeskater
24. Wat is voor jou het mooiste moment op w29?
Het moment dat we als Y-12 maar groeide en groeide en de ranglijst op klommen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5148

Guest
Zou zomaar kunnen, maar nog niemand heeft ze klein gekregen en staan nu toch al een tijd aan de top dus tja..

Welke decent speler is hij al tegengekomen? Dat moet je je eens afvragen.
Als... als... Als ik niet gebanned was dan was SB op delete gegaan na meerdere counters. Maarja, dat is een hypothese. :mad:
 

DeletedUser13822

Guest
Welke decent speler is hij al tegengekomen? Dat moet je je eens afvragen.
Als... als... Als ik niet gebanned was dan was SB op delete gegaan na meerdere counters. Maarja, dat is een hypothese. :mad:

Sera'tje, je weet dat wij nooit verliezen :)
 

DeletedUser

Guest
Welke decent speler is hij al tegengekomen? Dat moet je je eens afvragen.
Als... als... Als ik niet gebanned was dan was SB op delete gegaan na meerdere counters. Maarja, dat is een hypothese. :mad:

Even samenvatten:
- paar dorpen gepakt van lord-weet-ik-veel-hoe-zijn-naam-was, waarvan een x-aantal % gratis
- door een stab actie en door middel van scripts een aanval ingezet op een ex-stamgenoot
- gepakt door tw-team

Dus de enigste account die jij op grijs hebt gekregen is die van jezelf. Proficiat.
 
Reactiescore
2.507
@Henk tnx

Jullie van Y-12 hadden toch Y-11 als forum acc:confused:
 

DeletedUser5148

Guest
Sera'tje, je weet dat wij nooit verliezen :)

PJ, ge weet da ik nog altijd wacht op de persoon die mij in-game kan beaten. Behalve Mark, zie ik geen enkele andere optie.

Even samenvatten:
- paar dorpen gepakt van lord-weet-ik-veel-hoe-zijn-naam-was, waarvan een x-aantal % gratis
- door een stab actie en door middel van scripts een aanval ingezet op een ex-stamgenoot
- gepakt door tw-team

Dus de enigste account die jij op grijs hebt gekregen is die van jezelf. Proficiat.

Jij dwaas, je hebt geen besef.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
PJ, ge weet da ik nog altijd wacht op de persoon die mij in-game kan beaten. Behalve Mark, zie ik geen enkele andere optie.

Als je hier niet gebanned werd en een accountje ergens anders had aangenomen,
Waren er zeker spelers die jou 1 op 1 zouden kunnen beaten. Doe je dat op elke wereld?
Stoppen voordat een gelijke of betere je zou kunnen beaten?
 

DeletedUser5148

Guest
Als je hier niet gebanned werd en een accountje ergens anders had aangenomen,
Waren er zeker spelers die jou 1 op 1 zouden kunnen beaten. Doe je dat op elke wereld?
Stoppen voordat een gelijke of betere je zou kunnen beaten?

w35, enough said.
 

DeletedUser

Guest
PJ, ge weet da ik nog altijd wacht op de persoon die mij in-game kan beaten. Behalve Mark, zie ik geen enkele andere optie.



Jij dwaas, je hebt geen besef.

Hahaha. Echt lachen. :)
Beetje de held uithangen op het forum omdat je wat mag farmen op één of andere noob-wereld.

Neem anders Kragtwijk over ? Ik kom er opt gemakske aan ;)
 
Reactiescore
60
Ik ook :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha. Echt lachen. :)
Beetje de held uithangen op het forum omdat je wat mag farmen op één of andere noob-wereld.

Neem anders Kragtwijk over ? Ik kom er opt gemakske aan ;)

Idd, vraag een paar maanden of je op Kragtwijk mag spelen, want ook ik kom er aan, slow ofcourse...
En dan is da ineens gedaan met dat gezever over u heldhaftigheid sera...

kthxbye! o/


Oh ja, voor je weer begint te zeveren over anonimiteit: ex angeleyes, nu op amal.
100-en keren samen met yannick/gijs vv's gedaan tegen jou en je vriendjes op ongeveer alle front accounts van Para! en MT. Het was alleszins een genoegen ;)

BC
 

DeletedUser5148

Guest
100-en keren samen met yannick/gijs vv's gedaan tegen jou en je vriendjes op ongeveer alle front accounts van Para! en MT. Het was alleszins een genoegen ;)

BC

Je hebt me nooit bezig gezien vriend.

Anyways, enkele weken geleden zei PJ het volgende over mij: "ge moet u hier ni proberen bewijzen, mensen geloven u toch niet op het AF."

Als ik dan kom aanzetten met w35 is het ook niet goed. Als ik refereer naar 256 conquers op 2 weken op w3 is het ook niet goed? Als ik refereer naar de actie op SB en Eva is het een hypothese. Ik nam slechts 16 dorpen op een halve dag, maar ik was zeker en vast wel verloren.

Stuk voor stuk baddies. Denk maar niet dat w29 een hoog niveau is. Veel heb ik hier niet geleerd. Als ons meesterbrein PJ hier top 5 staat zegt het al genoeg. Hijzelf herkent zijn skills die minimaal zijn. Ga jullie dus zelf maar eens vragen stellen bij het niveau van deze wereld.
 
Bovenaan