Golden awards

Reactiescore
60
De keus is aan jullie doe jullie het afsluiten voor deze tijd met kragtwijk, niks doen en pas komen als ik weg ben of we maken er wat leuks van en spelen mij mss nog weg. Aan jullie de keus.

Als je nou een handje helpt door naar ons toe te groeien, dan zit optie 2 erin. Anders ben ik bang dat het voor een aantal van ons noodgedwongen optie 1 wordt :(
 

DeletedUser

Guest
Wesley, sommige mensen willen iets van hun RL leven maken. De mbo opleiding die ik ga doen in zwaar en het motiveert mij, anders dan het VMBO-T. Ik ga mij daar dus meer voor inzetten en tribalwars zal mij daar alleen bij afleiden. tribalwars kost wel veel zeker in de toestand waar ik nu in zit. De meeste zouden al zijn gestopt, dat hebben al meerdere spelers gedaan. Ik trek nu een grens tot waar ik tijd in tribalwars wil stoppen. Ik zie het probleem niet en het excuus niet. Het is gewoon de waarheid en ik geeft het ruim van de voren aan, zodat het niet lijkt dat ik stop om een massa die dan toevallig komt, maar om de veranderingen in RL.

De keus is aan jullie doe jullie het afsluiten voor deze tijd met kragtwijk, niks doen en pas komen als ik weg ben of we maken er wat leuks van en spelen mij mss nog weg. Aan jullie de keus.
Alsnog geldt: Dat de meeste MBO opleidingen in verhouding minder les geven dan in VMBO-T, uitzonderingen zoals jou eventuele opleiding daar gelaten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Alsnog geldt: Dat de meeste MBO opleidingen in verhouding minder les geven dan in VMBO-T, uitzonderingen zoals jou eventuele opleiding daar gelaten.

Volgens mij begrijp je niet wat mbo in kan houden..
(Bij BOL) Er word inderdaad in verhouding minder les gegeven, Maar je krijgt genoeg huiswerk om een 40 a 50 urige schoolweek te maken. Het lijkt op sommige hbo opleidingen, Weinig school uren en veel thuisstudie.

Dus je argument dat je meer tijd zou moeten hebben op het mbo dan op het vmbo is onjuist.
Vaak komt er ook nog bij dat je vmbo in ieder dorpje en stadje kunt volgen. En bij een mbo, en dan helemaal als je iets aparts kiest, moet je ookal gauw een stuk meer reizen.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij begrijp je niet wat mbo in kan houden..
(Bij BOL) Er word inderdaad in verhouding minder les gegeven, Maar je krijgt genoeg huiswerk om een 40 a 50 urige schoolweek te maken. Het lijkt op sommige hbo opleidingen, Weinig school uren en veel thuisstudie.

Dus je argument dat je meer tijd zou moeten hebben op het mbo dan op het vmbo is onjuist.
Vaak komt er ook nog bij dat je vmbo in ieder dorpje en stadje kunt volgen. En bij een mbo, en dan helemaal als je iets aparts kiest, moet je ookal gauw een stuk meer reizen.
Denk je dat ik achterlijk ben of zo :rolleyes:. Ik ken genoeg mensen die nu op het MBO zitten, en in verhouding minder les hebben dan wat ze 1 jaar eerder hadden.
 
Reactiescore
2.478
Nouw schatje dan heb ik duidelijk een uitzondering te pakken in jou ogen.
 

DeletedUser5148

Guest
Duh. Maar jij bent ook gewoon zo ongeloofelijk slim, zal je wel van Laurens hebben :cool:

Oordeel over een ander en je veroordeelt jezelf. Je voetjes mogen terug op de grond.
Zoniet dan haal ik PJ, dan post hij hier zijn studies en kan hij je ook uitschelden voor mongooltje zoals jij hier loopt te doen momenteel.
 
Reactiescore
2.478
Duh. Maar jij bent ook gewoon zo ongeloofelijk slim, zal je wel van Laurens hebben :cool:

Duh, maar jij bent ook gewoon zo ongelooflijk slim, zal je wel van Laurens hebben :cool:

We weten wie het zegt...
 

DeletedUser

Guest
Oordeel over een ander en je veroordeelt jezelf. Je voetjes mogen terug op de grond.
Zoniet dan haal ik PJ, dan post hij hier zijn studies en kan hij je ook uitschelden voor mongooltje zoals jij hier loopt te doen momenteel.
PJ mag zeggen wat die wilt. Net zoals jij, de vraag is alleen in hoe verre we jou serieus moeten nemen. Want jij was nog te dom om de spelregels te lezen.

Maar goed: Aldo mag kiezen wanneer die wil stoppen, dat is het hele punt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Wesley je beseft dat je argumenten en je conclusie niet in hetzelfde straatje passen?
Maar we zijn het dus met elkaar eens :)
 

DeletedUser

Guest
Wesley je beseft dat je argumenten en je conclusie niet in hetzelfde straatje passen?
Maar we zijn het dus met elkaar eens :)
Ik wou alleen maar aangeven dat je echt niet 100uren per jaar meer les hebt op het MBO. Ik bedoel, als ik hoor dat je 20 theorieuren per maand mag missen, is de vraag hoe serieus je het moet nemen qua lesuren.
 
Reactiescore
2.478
Ja, maar als je dit aansnijd wil het zeggen dat je niet achter mijn besluit staat, of het niet accepteert, wat niet het geval is gelukkig.
Als je ergens mee eens bent zoek zeg je meestal niet dat het niet waar is dat ik denk dat ik zoveel tijd nodig heb, terwijl ik dat wel nodig zal hebben met de opleiding die ik kies. Daarom was mijn gedachte dat jij er niet mee eens was en ik was niet de enige.

Zullen we bij deze de discussie dan sluiten en nieuwe lijstjes bewonderen?
 

DeletedUser5148

Guest
PJ mag zeggen wat die wilt. Net zoals jij, de vraag is alleen in hoe verre we jou serieus moeten nemen. Want jij was nog te dom om de spelregels te lezen.

/Facepalm
/HereWeGoAgain
/SorryHierGaIkNietMeerOpIn
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Denk je dat ik achterlijk ben of zo :rolleyes:. Ik ken genoeg mensen die nu op het MBO zitten, en in verhouding minder les hebben dan wat ze 1 jaar eerder hadden.

Moeite met lezen? :eek:

Je argument dat je meer tijd zou hebben is nog steeds ongeldig.
Omdat je dan meer uren thuis moet maken... Op de middelbare krijg je weinig huiswerk, en neem je het een stuk minder serieus. een opleiding volg je omdat je die kiest, en daar maak je je huiswerk wel.

Prima dat je aldo wil afzeiken, maar dan moet je wel gelijk hebben en niet zomaar wat roepen.
 
Bovenaan