Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste speler: Le Miserable
Beste stam: LOMP
De beste stam speler: draadjelos
Het grootste ego: me, myself and I
Beste leider: Guidetti
Meest overschatte stam die met die haakjes ()()
Meest onderschatte stam P0r!
[B]Meest overschatte spelerpsykideilix
Meest onderschatte speler FearX
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: LittleMuppets
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heisenberg / en die kerel met die Big Mac als naam....
Mooiste speler naam: Henry Ford Mustang
Mooiste stam naam: LOMP
Het tofste topic: verhalen uit de duim gezogen door....
Het domste topic: Dit.
Favoriete forum poster: Patsers FTW
Minst favoriete forum poster: 80% van W13 ;) ( ze weten zelf wie ik bedoel ;) )
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Messi
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: Het invoeren van PA om alles te kunnen kopen wat los en vast zit !!


Idd mega nub:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
*Huil Huil*

lol je moet wel zelf regelen dat je edels hebt om te internen en als je veel tegenslagen hebt is het altijd handig....
Soms zit er een goede reden aan vast maarja dat je dan direct *noob* verklaart word vind ik laf.

En je durft niet eens te zeggen wie je bent:confused:

Het regelen van edelmannen om te internen. Ja, inderdaad, dat lijkt me een bijna onmogelijke opgave... Maar aangezien oefenen kunst baart, raad ik je aan om goed verder te oefenen, dan zal je na een tijdje een ware meester worden in de edele kunst van het internen...

LOMP ( ken je de stam nog)

Neen, maar dat hoeft natuurlijk ook niet te verbazen, aangezien mijn verstand enkel diegenen opneemt die er met kop en schouders bovenuit steken.
 

DeletedUser

Guest
Het regelen van edelmannen om te internen. Ja, inderdaad, dat lijkt me een bijna onmogelijke opgave... Maar aangezien oefenen kunst baart, raad ik je aan om goed verder te oefenen, dan zal je na een tijdje een ware meester worden in de edele kunst van het internen...



Neen, maar dat hoeft natuurlijk ook niet te verbazen, aangezien mijn verstand enkel diegenen opneemt die er met kop en schouders bovenuit steken.

Lol, jij bent, in mijn ogen, een klein jongentje met een eigen dunk van hier tot in china die stoer komt doen over zichzelf op een internetforum maar in RL al helemaal niet stoer kan doen.
 

DeletedUser31869

Guest
Lol, jij bent, in mijn ogen, een klein jongentje met een eigen dunk van hier tot in china die stoer komt doen over zichzelf op een internetforum maar in RL al helemaal niet stoer kan doen.

Ja hoor, het duurde even, maar is die weer, de cliché van de eeuw, gefeliciteerd!
 

DeletedUser9420

Guest
Lol, jij bent, in mijn ogen, een klein jongentje met een eigen dunk van hier tot in china die stoer komt doen over zichzelf op een internetforum maar in RL al helemaal niet stoer kan doen.

manmanman, RL erbij halen, altijd -300
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, jij bent, in mijn ogen, een klein jongentje met een eigen dunk van hier tot in china die stoer komt doen over zichzelf op een internetforum maar in RL al helemaal niet stoer kan doen.

Ik moet mijn edele nek al ferm strekken, vooraleer ik je miezerige persoontje kan aanschouwen, daar diep in de laagte. Het aanzicht maakt me misselijk, en ik hoop van hanser harte, dat dit de allerlaatste keer was...

Weeral, slaagt de grootste mislukkeling van het gehele AF erin, om zich in een discussie te mengen.
Dat zou natuurlijk niet erg zijn, indien je iets nuttigs te verkondigen had...

Ik ben een klein jongetje volgens jou, en het kan goed zijn dat je iets ouder bent dan mij. Maar één ding is zeker... ik overtref je enorm, in het volwassen zijn.
 
Bovenaan