Golden Awards

DeletedUser

Guest
Verrassend, héél verrassend dat zoiets in je opkomt. Heb ik me dan al niet meer dan waardig getoond op het AF in de afgelopen dagen? Bij iedere post, geef ik jullie een lesje in de superioriteit & in het discussiëren. Jij, daarentegen, leider van een stam die het hoogstwaarschijnlijk niet lang zal uithouden... Je bedoelingen mogen dan nog zo nobel zijn, eenmaal de groten zich met jou stam gaan moeien, zal die nobelheid je niet redden en blijft er geen spaander van .Fluc meer ongeschonden.

Denk je, dat een speler met een schamele 500 punten in de core zich zo zou amuseren op dit spel? Zou hij zelfs de weg vinden naar het AF? Zou hij de moeite nemen om een post te schrijven? ... Het antwoord op deze vragen is hoogstwaarschijnlijk neen.

Ik beschik over ervaring, veel ervaring. Vast veel meer dan de ervaring waar jij ooit nog over moge beschikken in de toekomst als ik jou genadig ben.

Maar ik vergeef je je kortzichtigheid, we kunnen immers niet allen zo ruimdenkend zijn als mezelf...



Rukurt heeft al een poging gedaan. Om de zoveel dagen een poging doen, dat lijkt me wel plezant.

Ahum, ruimdenkend? ik vind jou als 500 pt core (tussenhaakjes! noobje) best ruimdenkend ;) Verder kan .Fluc nog wel wat leuke dingen laten zien, zeker als ze hier en daar wat versterkingen kunnen werven! Daarnaast hebben ze gewoon bewezen goed samen te werken. ken ik de stam? Tuurlijk, ik ken de stam goed genoeg om hier wellicht beter over te kunnen oordelen als jij!
 

DeletedUser

Guest
Waarom vermoed ik dat het iExcellent is?
Hij had ook een uiterst origineel voorvoegsel (i- en .-), hij was ook fel tegen P0r!, hij had ook misplaatste arrogantie en hij kon zich natuurlijk niet meer op het AF vertonen na zijn 'pech' ingame.
 

DeletedUser

Guest
Mij lijken hele andere dingen plezant. Zo zou ik een hele fuet op kunnen momenteel. Of Wende Snijder zingend tot een hoogtepunt laten komen. Soepstengels in de pindakaas dippen. Een nieuwe pc, met een vet opgevoerde i5 2500k processor en de nieuwe GTX680 kaart. Een chique leren schoudertas, zo één die niet alleen handig en mooi is, maar ook nog eens heerlijk ruikt. De geur van gedragen vrouwenondergoed. Een potje voetballen met hetzelfde enthousiasme dat ik er in groep zeven voor kon opbrengen. Het endorfine shot dat door je heen schiet na je allereerste zoen. Een oliebol zonder gember, terwijl je dacht dat er wel gember in zat, maar je hem om beleefd te doen toch maar op wilde eten.

Dat soort dingen.

Ook vele van de door jou opgenoemde zaken zijn zeer plezant.

Laat me zo vrij zijn om nog iets toevoegen aan je wondermooie lijstje:
"Het intense geluk, dat je overspoelt tot in het diepste van je hart, door iets krijgen, waar je zo'n lange tijd naar verlangt hebt."

Je zou me zeer dankbaar moeten zijn, omdat ik dat verlangen enkel groter doe worden...

Ik heb het al tegen velen moeten zeggen en zal het, speciaal voor jou nog eens herhalen: "Geduld hebben, is een goede deugd."
 

DeletedUser24056

Guest
Oh maar ik zal op alles wat je gezegd hebt nog reageren Toontje, de tijd staat me dat echter niet toe deze dagen, morgen staat de wekker immers weer om half 6.
 

DeletedUser

Guest
Waarom vermoed ik dat het iExcellent is?
Hij had ook een uiterst origineel voorvoegsel (i- en .-), hij was ook fel tegen P0r!, hij had ook misplaatste arrogantie en hij kon zich natuurlijk niet meer op het AF vertonen na zijn 'pech' ingame.

Beste Victus, je stelt me zwaar teleur door zoiets te denken...

Indien je iets beter had opgelet, mijn posts iets zorgvuldiger had gelezen dan was ik misschien trots op je geweest...

Toontje zei:
Victus zei:
De vorige die dat zei was ook afgewezen door ons, had 6 dorpjes en verloor van een P0r!-lid met een enkel dorpje.
iExcellent. Haha... Daar kan je best trots op zijn... Ik wacht nog steeds op iets betere prestaties alvorens ik p0r!'s acties als roemrijk ga beschouwen.

Hier, mijn eerste bewijs. Je had het gemakkelijk kunnen vinden / weten door iets oplettender te zijn... Er zijn meerdere posts te vinden, waarin jij opschept over het feit dat je iExcellent hebt overwonnen, en waarin ik je wijs op het feit, dat je dit niet als een heldendaad mag beschouwen... Het is goed, dat hij niet meer in ons midden is, maar om te zeggen dat jullie daardoor ook maar ietsjes van mijn respect verdienen? Neen, daarvoor zal je je beter moeten gedragen in de toekomst...

En het tweede bewijs had je kunnen vinden door logisch na te denken.
iExcellent, het kleine kind, die op posts reageert door furieus te beginnen schelden...
Gelijkt dat op hetgene dat Ik, .Toontje zou doen? Neen. Ik reageer beleefder, en vooral volwassener...

Maar wat mij het meeste onderscheidt van iExcellent, is dat mijn posts heel wat meer superioriteit uitstralen.
Bijna beschamend, dat je dit niet opmerkte...
 

DeletedUser

Guest
Beste Victus, je stelt me zwaar teleur door zoiets te denken...

Indien je iets beter had opgelet, mijn posts iets zorgvuldiger had gelezen dan was ik misschien trots op je geweest...



Hier, mijn eerste bewijs. Je had het gemakkelijk kunnen vinden / weten door iets oplettender te zijn... Er zijn meerdere posts te vinden, waarin jij opschept over het feit dat je iExcellent hebt overwonnen, en waarin ik je wijs op het feit, dat je dit niet als een heldendaad mag beschouwen... Het is goed, dat hij niet meer in ons midden is, maar om te zeggen dat jullie daardoor ook maar ietsjes van mijn respect verdienen? Neen, daarvoor zal je je beter moeten gedragen in de toekomst...

En het tweede bewijs had je kunnen vinden door logisch na te denken.
iExcellent, het kleine kind, die op posts reageert door furieus te beginnen schelden...
Gelijkt dat op hetgene dat Ik, .Toontje zou doen? Neen. Ik reageer beleefder, en vooral volwassener...

Maar wat mij het meeste onderscheidt van iExcellent, is dat mijn posts heel wat meer superioriteit uitstralen.
Bijna beschamend, dat je dit niet opmerkte...

Oh lol, ik weet al wie je bent
 

DeletedUser

Guest
Beste Victus, je stelt me zwaar teleur door zoiets te denken...

Indien je iets beter had opgelet, mijn posts iets zorgvuldiger had gelezen dan was ik misschien trots op je geweest...



Hier, mijn eerste bewijs. Je had het gemakkelijk kunnen vinden / weten door iets oplettender te zijn... Er zijn meerdere posts te vinden, waarin jij opschept over het feit dat je iExcellent hebt overwonnen, en waarin ik je wijs op het feit, dat je dit niet als een heldendaad mag beschouwen... Het is goed, dat hij niet meer in ons midden is, maar om te zeggen dat jullie daardoor ook maar ietsjes van mijn respect verdienen? Neen, daarvoor zal je je beter moeten gedragen in de toekomst...

En het tweede bewijs had je kunnen vinden door logisch na te denken.
iExcellent, het kleine kind, die op posts reageert door furieus te beginnen schelden...
Gelijkt dat op hetgene dat Ik, .Toontje zou doen? Neen. Ik reageer beleefder, en vooral volwassener...

Maar wat mij het meeste onderscheidt van iExcellent, is dat mijn posts heel wat meer superioriteit uitstralen.
Bijna beschamend, dat je dit niet opmerkte...

Klopt, nu herinner ik het me weer.
Wanneer je echter denkt dat ik feilloos al de gedachtegangen die je op het forum gooit kan opnoemen, zit je toch echt verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, nu herinner ik het me weer.
Wanneer je echter denkt dat ik feilloos al de gedachtegangen die je op het forum gooit kan opnoemen, zit je toch echt verkeerd.

Dan heb ik je blijkbaar overschat. Maar uiteindelijk hoef je ze niet allemaal op te noemen, een snugger persoon zou gewoon dat topic nog eens herlezen...
 

DeletedUser

Guest
Zelfs ik heb wel betere dingen te doen. Nouja, andere dingen eigenlijk.
 

DeletedUser9420

Guest
Mwah, leuke discussies, maar zolang anoniempjes zich niet bekend durven te maken ( altijd -1) neem ik alles met een korrel zout. Het is makkelijk om andere af te kraken / te bekritiseren als je zelf lekker achter je nickname verscholen blijft...
 

DeletedUser

Guest
Mwah, leuke discussies, maar zolang anoniempjes zich niet bekend durven te maken ( altijd -1) neem ik alles met een korrel zout. Het is makkelijk om andere af te kraken / te bekritiseren als je zelf lekker achter je nickname verscholen blijft...

Vrees niet, K.C., mijn identiteit zal niet eeuwig in de schaduwen van de anonimiteit gehuld zijn...
 

DeletedUser9420

Guest
Vrees niet, K.C., mijn identiteit zal niet eeuwig in de schaduwen van de anonimiteit gehuld zijn...

Vrezen is een groot woord, het is voor mij geen halszaak... Ieder zijn ding. Dit is jouw ding en je hebt daar plezier in. Dat stemt me vrolijk op deze lentedag.
Ik hoor het wel wie je bent als je rang 2 bereikt hebt achter mijn vriend Patsers FTW... ;)
 

DeletedUser

Guest
Vrezen is een groot woord, het is voor mij geen halszaak... Ieder zijn ding. Dit is jouw ding en je hebt daar plezier in. Dat stemt me vrolijk op deze lentedag.
Ik hoor het wel wie je bent als je rang 2 bereikt hebt achter mijn vriend Patsers FTW... ;)

Jouw vriend? Maak jij dan geen deel uit van Patsers FTW? Ik heb immers vele bronnen, die me nuttige info verstrekken. Twijfel daar maar niet aan...
Ik schat je intern capaciteiten best hoog in. Maar betwijfel sterk of die je zullen redden, eenmaal de wolven aanvallen...
 

DeletedUser9420

Guest
Jouw vriend? Maak jij dan geen deel uit van Patsers FTW? Ik heb immers vele bronnen, die me nuttige info verstrekken. Twijfel daar maar niet aan...
Ik schat je intern capaciteiten best hoog in. Maar betwijfel sterk of die je zullen redden, eenmaal de wolven aanvallen...
aha, internen ist verboten ?

Tot de tijd dat je het lef hebt je ingame naam neer te kalken kan ik me niet zo heel druk maken om je persoontje ;)
Laat eerst zien wat jij bereikt hebt, dan praten we verder over het heden en verleden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
aha, internen ist verboten ?

Tot de tijd dat je het lef hebt je ingame naam neer te kalken kan ik me niet zo heel druk maken om je persoontje ;)
Laat eerst zien wat jij bereikt hebt, dan praten we verder over het heden en verleden.

Internen is zeker niet verboden, maar het getuigt zeker niet van enige vaardigheid...
Je hoeft je ook helemaal niet druk te maken om m'n fantastische persoonlijkheid. Ik heb reeds vele malen gezegd dat ik mijn identiteit zal onthullen als de tijd daarvoor rijp is.
 

DeletedUser54763

Guest
Internen is zeker niet verboden, maar het getuigt zeker niet van enige vaardigheid...
Je hoeft je ook helemaal niet druk te maken om m'n fantastische persoonlijkheid. Ik heb reeds vele malen gezegd dat ik mijn identiteit zal onthullen als de tijd daarvoor rijp is.

*Huil Huil*

lol je moet wel zelf regelen dat je edels hebt om te internen en als je veel tegenslagen hebt is het altijd handig....
Soms zit er een goede reden aan vast maarja dat je dan direct *noob* verklaart word vind ik laf.

En je durft niet eens te zeggen wie je bent:confused:
 

DeletedUser31869

Guest
*Huil Huil*

lol je moet wel zelf regelen dat je edels hebt om te internen en als je veel tegenslagen hebt is het altijd handig....
Soms zit er een goede reden aan vast maarja dat je dan direct *noob* verklaart word vind ik laf.

En je durft niet eens te zeggen wie je bent:confused:

Okey,

jouw posts hoef ik dus niet meer te lezen, als dit je gemiddelde argumenten zijn
 

DeletedUser54763

Guest
Okey,

jouw posts hoef ik dus niet meer te lezen, als dit je gemiddelde argumenten zijn

We staan ook niet voor niets in de top 10 oda w20.....

we staan daar ook niet rang 14...



En nee ik ben niet sociaal ingesteld kan ik ook niks aan doen
 

DeletedUser31869

Guest
We staan ook niet voor niets in de top 10 oda w20.....

we staan daar ook niet rang 14...



En nee ik ben niet sociaal ingesteld kan ik ook niks aan doen

wat heeft dat te maken met argumentatie? beter ga je gewoon weer terug naar je spelletje, het AF is blijkbaar te hoog gegrepen voor je.
 
Bovenaan