Golden Awards

DeletedUser

Guest
co? Ga me niet vertellen dat jij op HFM speelt? In dat geval ben ik ook eens anti nummer 1. :D

Echt, wat ben jij ongelofelijk zielig bezig op dit forum.

Ook Ik zal de huidige nummer 1 minder respecteren als blijkt dat deze minderwaardige dwaas op dat account speelt.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet mijn edele nek al ferm strekken, vooraleer ik je miezerige persoontje kan aanschouwen, daar diep in de laagte. Het aanzicht maakt me misselijk, en ik hoop van hanser harte, dat dit de allerlaatste keer was...

Weeral, slaagt de grootste mislukkeling van het gehele AF erin, om zich in een discussie te mengen.
Dat zou natuurlijk niet erg zijn, indien je iets nuttigs te verkondigen had...

Ik ben een klein jongetje volgens jou, en het kan goed zijn dat je iets ouder bent dan mij. Maar één ding is zeker... ik overtref je enorm, in het volwassen zijn.
Mij lijkt het handiger om iets korter te typen, je wilt 1 iets melden en gebruikt hiervoor al direct 5 zinnen van 3 allinea's?
co? Ga me niet vertellen dat jij op HFM speelt? In dat geval ben ik ook eens anti nummer 1. :D

Echt, wat ben jij ongelofelijk zielig bezig op dit forum.
Zei ik ook niet -.- leer lezen ofzo? En omdat ik 'zielig' ben op dit forum ben ik slecht in TW?
Ook Ik zal de huidige nummer 1 minder respecteren als blijkt dat deze minderwaardige dwaas op dat account speelt.
Gebruik minder woorden man, je kunt wss nog niet eens je eigen zin ontleden
 

DeletedUser62711

Guest
Ik lees prima, wees zelf iets duidelijker.

Als jij het over je co hebt op HMF, kan je daar een en ander uit opmaken.
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het handiger om iets korter te typen, je wilt 1 iets melden en gebruikt hiervoor al direct 5 zinnen van 3 allinea's?

Zei ik ook niet -.- leer lezen ofzo? En omdat ik 'zielig' ben op dit forum ben ik slecht in TW?

Gebruik minder woorden man, je kunt wss nog niet eens je eigen zin ontleden

1 ik wist niet dat zinnen bestonden uit alinea's

2 je zou zelf moeten leren lezen hij zegt dat hij je niet respecteert, niet dat je geen goede speler bent alleen een waardeloos persoon

3 daar ben ik het dan weer wel mee eens. .toontje gebruik eens minder lange zinnen, dat u zichzelf verheven vind boven andere mensen op dit forum kan ik niet tegenspreken omdat ik geen idee bent wie u bent maar misschien kunt u in al u grootsheid toch kortere zinnen maken om u vermeende superioriteit ten toon te spreiden :D
 

DeletedUser

Guest
Ik lees prima, wees zelf iets duidelijker.

Als jij het over je co hebt op HMF, kan je daar een en ander uit opmaken.

Mhhh, denk niet dat hij opperdetop is hoor, denk eerder gewoon veel farmen enzo

1 ik wist niet dat zinnen bestonden uit alinea's
Wow, dat zei ik ook (niet)
2 je zou zelf moeten leren lezen hij zegt dat hij je niet respecteert, niet dat je geen goede speler bent alleen een waardeloos persoon
Ja, en waarom is hij anti nummero 1 dan? Enkel omdat er 1 'zielig' persoon op speelt. Dan ben ik in vele gevallen anti numero 1 hoor.
3 daar ben ik het dan weer wel mee eens. .toontje gebruik eens minder lange zinnen, dat u zichzelf verheven vind boven andere mensen op dit forum kan ik niet tegenspreken omdat ik geen idee bent wie u bent maar misschien kunt u in al u grootsheid toch kortere zinnen maken om u vermeende superioriteit ten toon te spreiden :D

Hij voelt zich echt groot ofzo, denk ik
 

DeletedUser24056

Guest
Lange zinnen zijn prachtig. Wanneer ik er in slaag een lange zin te formuleren die grammaticaal klopt en ook nog een beetje sense maakt voel ik me vaak in staat een vreugdedansje te maken.
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het handiger om iets korter te typen, je wilt 1 iets melden en gebruikt hiervoor al direct 5 zinnen van 3 allinea's?

Zei ik ook niet -.- leer lezen ofzo? En omdat ik 'zielig' ben op dit forum ben ik slecht in TW?

Gebruik minder woorden man, je kunt wss nog niet eens je eigen zin ontleden

Maar uiteindelijk reageer je niet op wat wij veronderstellen.
Want als jij echt op Henry Ford Mustang speelt, zoals je beweert, dan zal dat account niet meer lang op de eerste positie mogen vertoeven.
 

DeletedUser

Guest
Lange zinnen zijn prachtig. Wanneer ik er in slaag een lange zin te formuleren die grammaticaal klopt en ook nog een beetje sense maakt voel ik me vaak in staat een vreugdedansje te maken.
Klopt, je mag je trots voelen dan
Maar uiteindelijk reageer je niet op wat wij veronderstellen.
Want als jij echt op Henry Ford Mustang speelt, zoals je beweert, dan zal dat account niet meer lang op de eerste positie mogen vertoeven.

Zei ik ook niet -.-

I lolled, ik speel zelf op 2 werelden op de 1e plaats
u zei 5 zinnen van 3 alinea's terwijl dit 3 alinea's van 5 zinnen of 5 zinnen in 3 alinea's moet zijn.
(ja dit noemen ze muggenziften of mierenneuken)

Bedankt om me te verbeteren. :)
 

DeletedUser

Guest
Mhhh, denk niet dat hij opperdetop is hoor, denk eerder gewoon veel farmen enzo


Wow, dat zei ik ook (niet)

Ja, en waarom is hij anti nummero 1 dan? Enkel omdat er 1 'zielig' persoon op speelt. Dan ben ik in vele gevallen anti numero 1 hoor.


Hij voelt zich echt groot ofzo, denk ik

Veel farmen is ook het enige wat jij kan, dacht ik zo ?

Klopt, je mag je trots voelen dan




I lolled, ik speel zelf op 2 werelden op de 1e plaats


Bedankt om me te verbeteren. :)

Gekregen accs ?
 

DeletedUser

Guest
Nop, kan veel skilss hoor, maar dat kan jij niet weten, je kent me amper, wat ik wel weet is dat jij de beste backstabber van heel NLS bent



Nee,lol

@dikgedrukte: geen idee waar je het over hebt ?

En welk acc sta je nog meer rang 1 dan buiten CasperJantzen?
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ken Mystic Lake niet anders dan een enorme backstabber!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::(:(:(:(
 
Bovenaan