Golden Awards - W97

Reactiescore
14
Beste medespelers,

Hieronder een poging om weer eens een 'lijstje' te schrijven. Niet alle topics komen aan bod omdat ik er niet voldoende van op de hoogte ben.

Veel leesplezier!

Het is weer tijd om onze waardering te uiten voor degenen die uitblinken in het online middeleeuwse oorlogsspel waar we allemaal zo van genieten. Laten we eens een kijkje nemen naar enkele van de spelers en stammen die het meest opvallen, voor zowel hun prestaties als hun persoonlijkheden.

Allereerst wil ik een speciale shout-out geven aan de speler die bekend staat als "De Sukke". Met hun strategische zetten en vastberadenheid zijn ze een kracht om rekening mee te houden op het slagveld. En laten we de stam Dei niet vergeten, ze vormen een geduchte eenheid die voor elke uitdaging staat en erin slaagt om keer op keer te zegevieren.

Een andere speler die zeker een vermelding verdient, is "Anonymous Forever". Hun vastberadenheid en doorzettingsvermogen inspireren velen van ons om ons beste beentje voor te zetten in het spel.

En laten we eens kijken naar de leiders in dit spel. Een grote pluim voor "De Sukke" (alias Rogier) voor zijn uitmuntend leiderschap en tactisch inzicht. Zijn strategische beslissingen zullen de stam naar grote hoogten leiden.

Aan de andere kant van het spectrum moeten we ook erkennen dat niet alle leiders even succesvol zijn. Gelukkig lijkt dat voor deze fase van de wereld niet van cruciaal belang te zijn.

Laten we ook eens kijken naar enkele stammen die misschien niet altijd de erkenning krijgen die ze verdienen. In mijn ogen is Legal een van de meest onderschatte stammen. Hun vastberadenheid en teamwork verdienen bewondering.

Aan de andere kant van het spectrum hebben we misschien stammen die soms een beetje overhyped lijken. Een voorbeeld hiervan is SR. Hoewel ze zeker hun momenten hebben gehad, lijkt hun reputatie soms iets vooruit te lopen op hun werkelijke prestaties.

En tot slot, laten we niet vergeten om een knipoog te geven naar de stam VFsnip. Hun legendarische status is te danken aan de humor die ze brengen, ongeacht in welke fase van de wereld we ons bevinden.

Laten we doorgaan met het waarderen van al onze medespelers en stammen, en laten we samen streven naar nog meer spannende avonturen op het virtuele slagveld.

Mooiste profielfoto spelers:

1712002371226.png

Mooiste stamplaatje:

1712002401379.png

Met vriendelijke groet,
Perfect By Nature
 
Reactiescore
539
Haha, leuke post. Maar ik ga geen stam leiden of opzetten. Dat heb ik w92 al gedaan en dat is niet goed afgelopen.
 
Reactiescore
495
Als QQ word neergezet als beste speler kan je het hele lijstje eigenlijk al niet meer serieus nemen <3
 
Reactiescore
2.386
Bedankt aan diegenen die het plaatje van Dei tof vinden
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: CBC, Ik ben geen grote fan van enkele personen op het account, en voel weinig drang om er dagelijks mee om te gaan.
Ik ook niet maar ik zit er maar weer mee :/
 
Reactiescore
428
Ik mag niet farmen:confused: dus dan maar een lijstje typen


Beste speler: Ik denk persoonlijk dat de huidige top 2 accounts beide wel een aanspraak hiervoor kunnen maken, denk dat het latere stadium van de wereld zal gaan uitwijzen welke van de 2 daadwerkelijk beter is of dat er tegen die tijd een ander account deze eer verdient.

Beste stam: Denk dat Dei of Chaos voor nu de beste stammen zijn, eigenlijk alle spelers in deze stammen hebben in het verleden laten zien dat ze werelden kunnen winnen en ik ben er vrij zeker van dat we sowieso een paar accounts uit deze stammen bij de eindstrijd gaan zien.

De beste stam speler: Ik heb echt geen flauw idee, vrij vroeg in de wereld om deze eer al te geven aan iemand, natuurlijk kan je deze award baseren op VV's die gedraaid worden maar hier ben ik bij andere stammen niet bekend mee, als ik dan kijk naar de huidige top 25 ODS staat daar ook maar 1 speler in die ook daadwerkelijk best hoog in de algemene ranglijst staat, namelijk Godz BE, dus ga ik de eer voor nu aan hem geven.

Het grootste ego: Accounts, spelers die een ego hebben weten dit zelf wel.

Beste leider: Ja... ik kan nou niet zo 123 iemand aanwijzen die er nu al bovenuit springt, moet dus nog blijken.

Slechtste leider: van alle stammen die er tot nu toe een beetje toe doen heb ik de meeste negatieve dingen gehoord over SR en Apex, of dit geheel en puur aan de leidingen van deze stammen ligt weet ik niet precies, maar het zegt wel iets dat het tot nu toe vooral negatief is

Meest onderschatte stam: NB de huidige nummer 1, als het op account namen aankomt misschien niet de bekendste namen maar toch staan ze momenteel nummer 1, ben benieuwd of ze met de huidige samenstelling iets kunnen klaar spelen, Esc. en Legal zouden de top 3 in deze categorie voor mij afmaken.

Meest overschatte stam: Deze award gaat in mijn ogen tussen de 2 stammen die ik bij slechtste leider ook al genoemd heb, Maar omdat SR de grotere van de 2 is geef ik het aan hun.

Meest overschatte speler: Ja dit is ook weer zo een award waar ik nou niet echt een heel duidelijk antwoord op kan geven, zijn genoeg accounts waarvan ik zou kunnen zeggen die gaan het niet maken maar betekent dat perse overschat? in mijn ogen niet helemaal, daar in tegen vind ik farmen wel belangrijk en doet xDeRikkert het daarin behoorlijk slecht als we kijken naar zijn plaats op de algemene ranglijst.

Meest onderschatte speler: Ja... ja... ik denk dat er nog genoeg accounts zijn die tot nu toe niet echt perse in de spotlight staan maar wel een kans daarop kunnen creëren, ik laat me verassen en ben benieuwd wie ik hier eventueel later neer kan zetten

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik weet zoals al eerder aangeven niet van elk account wie er op zitten maar mijn eigen stam is tot nu toe hartstikke gezellig

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark van Coruscant, deze guy, ik ben inmiddels wel opgegroeid dat ik dingen wel gewoon in het verleden kan laten maar op tw is er 1 persoon die ik toch nog steeds echt intens haat en dat ben jij, Mark als je hier ergens speelt en dit leest, ik hoop oprecht dat je geen leidertje gaat spelen want my god dat kan je echt niet, het feit dat we wereld 84 verloren hebben kan me gestolen worden maar je mag oprecht weten dat ik gesmeekt heb om die stam te leaven puur om jou kata's te sturen.

Mooiste spelers naam: Do not eat yellow snow, deze blijft goud in mijn ogen.

Mooiste stam naam: geen 1, springt niks voor mij uit.

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Teveel om op te noemen.

Favoriete forum poster: Ik geniet er gewoon weer van dat het AF weer actief is, iedereen die daar aan bij draagt bedankt,

Minst favoriete forum poster: Heb ik tot nu toe nog niet

Dikste wannabe op het forum: .........

Dikste wannabe in het spel: .............

Mooiste profiel foto van spelers: United Masters, La Kouchov Obarkarchov, The Eternal Calm Flame en Ultimo Choro

Mooiste profiel foto van stammen: Esc. en Dei.

Mooiste actie van de wereld: .............

Meest belovende speler voor de toekomst: CBC of De Sukke

Meest belovende stam voor de toekomst: Dei of Chaos

Grootste blunder: Rondje bijl farm op 35 velden sturen inplaats van 25

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel nog steeds speelt

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand... nee jokes a side, goede leiders met een sterk plan geven mij altijd wel de motivatie om net wat vaker in te loggen en me echt te betrekken in het spel

dat was het, groetjes
 
Reactiescore
677
Minder gelul, meer nominaties voor baasje odv1 als nummer 1
 
Reactiescore
26
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark van Coruscant, deze guy, ik ben inmiddels wel opgegroeid dat ik dingen wel gewoon in het verleden kan laten maar op tw is er 1 persoon die ik toch nog steeds echt intens haat en dat ben jij, Mark als je hier ergens speelt en dit leest, ik hoop oprecht dat je geen leidertje gaat spelen want my god dat kan je echt niet, het feit dat we wereld 84 verloren hebben kan me gestolen worden maar je mag oprecht weten dat ik gesmeekt heb om die stam te leaven puur om jou kata's te sturen.

Jij zal deze wereld ook weggespeeld worden door het Grote Coruscant
 
Reactiescore
3
Ik mag niet farmen:confused: dus dan maar een lijstje typen


Beste speler: Ik denk persoonlijk dat de huidige top 2 accounts beide wel een aanspraak hiervoor kunnen maken, denk dat het latere stadium van de wereld zal gaan uitwijzen welke van de 2 daadwerkelijk beter is of dat er tegen die tijd een ander account deze eer verdient.

Beste stam: Denk dat Dei of Chaos voor nu de beste stammen zijn, eigenlijk alle spelers in deze stammen hebben in het verleden laten zien dat ze werelden kunnen winnen en ik ben er vrij zeker van dat we sowieso een paar accounts uit deze stammen bij de eindstrijd gaan zien.

De beste stam speler: Ik heb echt geen flauw idee, vrij vroeg in de wereld om deze eer al te geven aan iemand, natuurlijk kan je deze award baseren op VV's die gedraaid worden maar hier ben ik bij andere stammen niet bekend mee, als ik dan kijk naar de huidige top 25 ODS staat daar ook maar 1 speler in die ook daadwerkelijk best hoog in de algemene ranglijst staat, namelijk Godz BE, dus ga ik de eer voor nu aan hem geven.

Het grootste ego: Accounts, spelers die een ego hebben weten dit zelf wel.

Beste leider: Ja... ik kan nou niet zo 123 iemand aanwijzen die er nu al bovenuit springt, moet dus nog blijken.

Slechtste leider: van alle stammen die er tot nu toe een beetje toe doen heb ik de meeste negatieve dingen gehoord over SR en Apex, of dit geheel en puur aan de leidingen van deze stammen ligt weet ik niet precies, maar het zegt wel iets dat het tot nu toe vooral negatief is

Meest onderschatte stam: NB de huidige nummer 1, als het op account namen aankomt misschien niet de bekendste namen maar toch staan ze momenteel nummer 1, ben benieuwd of ze met de huidige samenstelling iets kunnen klaar spelen, Esc. en Legal zouden de top 3 in deze categorie voor mij afmaken.

Meest overschatte stam: Deze award gaat in mijn ogen tussen de 2 stammen die ik bij slechtste leider ook al genoemd heb, Maar omdat SR de grotere van de 2 is geef ik het aan hun.

Meest overschatte speler: Ja dit is ook weer zo een award waar ik nou niet echt een heel duidelijk antwoord op kan geven, zijn genoeg accounts waarvan ik zou kunnen zeggen die gaan het niet maken maar betekent dat perse overschat? in mijn ogen niet helemaal, daar in tegen vind ik farmen wel belangrijk en doet xDeRikkert het daarin behoorlijk slecht als we kijken naar zijn plaats op de algemene ranglijst.

Meest onderschatte speler: Ja... ja... ik denk dat er nog genoeg accounts zijn die tot nu toe niet echt perse in de spotlight staan maar wel een kans daarop kunnen creëren, ik laat me verassen en ben benieuwd wie ik hier eventueel later neer kan zetten

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik weet zoals al eerder aangeven niet van elk account wie er op zitten maar mijn eigen stam is tot nu toe hartstikke gezellig

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark van Coruscant, deze guy, ik ben inmiddels wel opgegroeid dat ik dingen wel gewoon in het verleden kan laten maar op tw is er 1 persoon die ik toch nog steeds echt intens haat en dat ben jij, Mark als je hier ergens speelt en dit leest, ik hoop oprecht dat je geen leidertje gaat spelen want my god dat kan je echt niet, het feit dat we wereld 84 verloren hebben kan me gestolen worden maar je mag oprecht weten dat ik gesmeekt heb om die stam te leaven puur om jou kata's te sturen.

Mooiste spelers naam: Do not eat yellow snow, deze blijft goud in mijn ogen.

Mooiste stam naam: geen 1, springt niks voor mij uit.

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Teveel om op te noemen.

Favoriete forum poster: Ik geniet er gewoon weer van dat het AF weer actief is, iedereen die daar aan bij draagt bedankt,

Minst favoriete forum poster: Heb ik tot nu toe nog niet

Dikste wannabe op het forum: .........

Dikste wannabe in het spel: .............

Mooiste profiel foto van spelers: United Masters, La Kouchov Obarkarchov, The Eternal Calm Flame en Ultimo Choro

Mooiste profiel foto van stammen: Esc. en Dei.

Mooiste actie van de wereld: .............

Meest belovende speler voor de toekomst: CBC of De Sukke

Meest belovende stam voor de toekomst: Dei of Chaos

Grootste blunder: Rondje bijl farm op 35 velden sturen inplaats van 25

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel nog steeds speelt

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand... nee jokes a side, goede leiders met een sterk plan geven mij altijd wel de motivatie om net wat vaker in te loggen en me echt te betrekken in het spel

dat was het, groetjes
dus eigenlijk weet je het nog niet zo goed bij alles? ok check xD wacht dan toch gewoon even met te posten tot wanneer je wat zinnigs te zeggen hebt :D
 
Reactiescore
428
dus eigenlijk weet je het nog niet zo goed bij alles? ok check xD wacht dan toch gewoon even met te posten tot wanneer je wat zinnigs te zeggen hebt :D
Ik geef gewoon antwoord bij de meeste vragen dus dit commentaar slaat helemaal nergens op daapstaaf... Ga lekker ergens anders commentaar om niks geven
 
Reactiescore
428
Wat ben jij telkens snel op je pik getrapt. Hij heeft wel gelijk, denk ik....

Dat kan je vinden, vind het gewoon een beetje zinloos om dat te zeggen wanneer ik bij de meeste vragen gewoon antwoord geef, dat het geen antwoorden zijn die hij wil lezen kan ik niks aan doen.
 
Reactiescore
3
Dat kan je vinden, vind het gewoon een beetje zinloos om dat te zeggen wanneer ik bij de meeste vragen gewoon antwoord geef, dat het geen antwoorden zijn die hij wil lezen kan ik niks aan doen.
Ach ik ben alvast een favoriete forumposter want ik draag eraan bij :D

was niet slecht bedoeld hoor alleen was er een hoop niet ingevuld of een ik weet het nog niet goed of meerdere spelers ipv 1
 
Bovenaan