Ik mag niet farmen
dus dan maar een lijstje typen
Beste speler: Ik denk persoonlijk dat de huidige top 2 accounts beide wel een aanspraak hiervoor kunnen maken, denk dat het latere stadium van de wereld zal gaan uitwijzen welke van de 2 daadwerkelijk beter is of dat er tegen die tijd een ander account deze eer verdient.
Beste stam: Denk dat
Dei of
Chaos voor nu de beste stammen zijn, eigenlijk alle spelers in deze stammen hebben in het verleden laten zien dat ze werelden kunnen winnen en ik ben er vrij zeker van dat we sowieso een paar accounts uit deze stammen bij de eindstrijd gaan zien.
De beste stam speler: Ik heb echt geen flauw idee, vrij vroeg in de wereld om deze eer al te geven aan iemand, natuurlijk kan je deze award baseren op VV's die gedraaid worden maar hier ben ik bij andere stammen niet bekend mee, als ik dan kijk naar de huidige top 25 ODS staat daar ook maar 1 speler in die ook daadwerkelijk best hoog in de algemene ranglijst staat, namelijk
Godz BE, dus ga ik de eer voor nu aan hem geven.
Het grootste ego: Accounts, spelers die een ego hebben weten dit zelf wel.
Beste leider: Ja... ik kan nou niet zo 123 iemand aanwijzen die er nu al bovenuit springt, moet dus nog blijken.
Slechtste leider: van alle stammen die er tot nu toe een beetje toe doen heb ik de meeste negatieve dingen gehoord over
SR en
Apex, of dit geheel en puur aan de leidingen van deze stammen ligt weet ik niet precies, maar het zegt wel iets dat het tot nu toe vooral negatief is
Meest onderschatte stam: NB de huidige nummer 1, als het op account namen aankomt misschien niet de bekendste namen maar toch staan ze momenteel nummer 1, ben benieuwd of ze met de huidige samenstelling iets kunnen klaar spelen,
Esc. en
Legal zouden de top 3 in deze categorie voor mij afmaken.
Meest overschatte stam: Deze award gaat in mijn ogen tussen de 2 stammen die ik bij slechtste leider ook al genoemd heb, Maar omdat
SR de grotere van de 2 is geef ik het aan hun.
Meest overschatte speler: Ja dit is ook weer zo een award waar ik nou niet echt een heel duidelijk antwoord op kan geven, zijn genoeg accounts waarvan ik zou kunnen zeggen die gaan het niet maken maar betekent dat perse overschat? in mijn ogen niet helemaal, daar in tegen vind ik farmen wel belangrijk en doet
xDeRikkert het daarin behoorlijk slecht als we kijken naar zijn plaats op de algemene ranglijst.
Meest onderschatte speler: Ja... ja... ik denk dat er nog genoeg accounts zijn die tot nu toe niet echt perse in de spotlight staan maar wel een kans daarop kunnen creëren, ik laat me verassen en ben benieuwd wie ik hier eventueel later neer kan zetten
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik weet zoals al eerder aangeven niet van elk account wie er op zitten maar mijn eigen stam is tot nu toe hartstikke gezellig
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark van Coruscant, deze guy, ik ben inmiddels wel opgegroeid dat ik dingen wel gewoon in het verleden kan laten maar op tw is er 1 persoon die ik toch nog steeds echt intens haat en dat ben jij, Mark als je hier ergens speelt en dit leest, ik hoop oprecht dat je geen leidertje gaat spelen want my god dat kan je echt niet, het feit dat we wereld 84 verloren hebben kan me gestolen worden maar je mag oprecht weten dat ik gesmeekt heb om die stam te leaven puur om jou kata's te sturen.
Mooiste spelers naam: Do not eat yellow snow, deze blijft goud in mijn ogen.
Mooiste stam naam: geen 1, springt niks voor mij uit.
Het tofste topic: Spotprenten
Het domste topic: Teveel om op te noemen.
Favoriete forum poster: Ik geniet er gewoon weer van dat het AF weer actief is, iedereen die daar aan bij draagt bedankt,
Minst favoriete forum poster: Heb ik tot nu toe nog niet
Dikste wannabe op het forum: .........
Dikste wannabe in het spel: .............
Mooiste profiel foto van spelers: United Masters,
La Kouchov Obarkarchov,
The Eternal Calm Flame en
Ultimo Choro
Mooiste profiel foto van stammen: Esc. en
Dei.
Mooiste actie van de wereld: .............
Meest belovende speler voor de toekomst: CBC of
De Sukke
Meest belovende stam voor de toekomst: Dei of
Chaos
Grootste blunder: Rondje bijl farm op 35 velden sturen inplaats van 25
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die dit spel nog steeds speelt
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand... nee jokes a side, goede leiders met een sterk plan geven mij altijd wel de motivatie om net wat vaker in te loggen en me echt te betrekken in het spel
dat was het, groetjes