DeletedUser
Guest
Wat hebben ze bewezen dan?
'Ongevraagd op andermans' account inloggen'. En: moddergooien naar/Care. En: de nummer1-positie bereikt. Dat was het wel zo'n beetje?
'Ongevraagd op andermans' account inloggen'. En: moddergooien naar/Care. En: de nummer1-positie bereikt. Dat was het wel zo'n beetje?
Wat een tegenstrijdigheid in één bericht.Stop nu eens met dit gezaag... Ik ben wel in voor een beetje dissen, maar je moet niet overdrijven.
Wat een tegenstrijdigheid in één bericht.
Eerst /Care dissen en dan ineens moraalriddertje spelen.
Niemand zegt dat /care iets heeft bereikt.
Wat een tegenstrijdigheid in één bericht.
Eerst /Care dissen en dan ineens moraalriddertje spelen.
Wtf doen jullie dan al de hele tijd -,-'
All Heil /Care de heiligste tw-spelers van tw.nl
Wel de foute persoon die je hier beschuldigd. Ik heb Kahvi nog geen stammen zien afbreken/kinderachtige ruzies starten...
Dankje, misschien is het een idee om een standbeeld voor mij op te richten..ik hoorde dat Gehaktbal8 een goede beeldhouwer was..
Als je het zo bekijkt, dan heef /care dit bereikt: 1 account gebanned voor "slecht gedrag". En: moddergooien naar gen. En zelfs de nummer1-positie niet bereikt. Dat was het ook zo'n beetje?
Stop nu eens met dit gezaag... Ik ben wel in voor een beetje dissen, maar je moet niet overdrijven.
Ik ben niet van /Care of welke belangrijke stam dan ook. Ik noem enkel wat feiten op en dan zaag ik meteen. Logica
Fair enough, mijn tweede naam is TegenstrijdigheidMaar in principe heb je wel gelijk dat er een lichte tegenstrijdigheid in mijn post zit.
Pardon.
Beweer je nu dat mijn stamgenoten ook mij vertegenwoordigen?
I don't think so.
Denk je soms dat ik dezelfde mening heb als de rest van /care?
I don't think so.
Alles wat zij zeggen staat los van mijn uitlatingen over wereld elf.
Misschien heb ik mij een keer mee laten slepen tijdens dat gedoe een week of 2 terug maar mij zal je nooit zien zeggen "Wat een slechte stam" als dat geheel onterecht is.
Overigens heb ik mijn stam ook nooit verheerlijkt om het zo te zeggen.
Ik ben blij dat ik in zo'n leuke stam zit als /Care.
C'est tout
waw wel heel veel lunatic