Zo dan zal ik nu maar eens de visie van de oppernoob, en de spamking over de stammen en spelers neerzetten xD.
Beste stam:/care zeker wete, xD zijn erg elite spelers.
En zullen het nog ver schoppen.
Alleen is het nivo van lomp bijna evengoed.
Goede teamgeest, gezellige sfeer goeie spelers etc.
Gen. is een goeie stam, maar ze gaan uit elkaar vallen.
De grootste ego's zitten bij elkaar, en dat komt niet goed helaas maar waar vermoed ik.
Meest belovende stam voor de toekomst:Ik denk dat er nog wel enkele goeie rim stammen zijn.
Maar dat is ook het enige wat ik verwacht aan meest belovende stammen.
Slechtste stam:Geen idee boeit me ook niet.
Beste speler:Mijn mening is dat bij /care de beste spelers, maar ook de arroganste spelers zitten xD.
LittleMuppets is ook zeker een speler van topkaltiteit, en zal zeker nog ver komen.
En binnen LOMP zijn nog enkele topspelers van w6, die het nog ver gaan schoppen.
waaronder Puntius Denesonii en K.C.
Meest belovende speler voor de toekomst:Geen idee om eerlijk te zijn.
Slechtste speler:lancelot1(niet mijn medespeler meegeteld xD).
Beste leider:LittleMuppets,K.C., marcus
En de leider van /care, geen idee wie het is maar iedere speler daar voorzich heeft daar al de goeie kwaliteiten voor.
Favoriete leider:LittleMuppets
Slechtste leider:Geen idee en boeit mij ook niet.
Favoriete forumfiguur:Gildor, Tim, lunatic en vast nog wel enkele andere mensen.
Minst favoriete forumfiguur:Arrogante spelers, (bijna iedereen dus maar ja wat doe je eraan).
Meest Arrogante Spelers:/care niet dat het niet zo is, maar je hoeft alsnog dat niet zo met iedereen te delen xD.
En japie7, met zijn ik ben pro en jullie niet gezaag.
En DeathsFatal overal zie je hem weer opdagen dat hij de beste is, en dat irriteert mij ongelovelijk.
Geen idee of het echt zo is maar dat boeit mij niet.
Minst Arrogante Spelers:Geen idee maar vrij weinig dat is zeker xD.
ps:Gildor ik heb het even voor jou in leestekens gezet
.