Golden Awards w11

DeletedUser

Guest
'Ongevraagd op andermans' account inloggen'. En: moddergooien naar/Care. En: de nummer1-positie bereikt. Dat was het wel zo'n beetje? :)

Als je het zo bekijkt, dan heef /care dit bereikt: 1 account gebanned voor "slecht gedrag". En: moddergooien naar gen. En zelfs de nummer1-positie niet bereikt. Dat was het ook zo'n beetje? :eek:

Stop nu eens met dit gezaag... Ik ben wel in voor een beetje dissen, maar je moet niet overdrijven. ;)
 

DeletedUser

Guest
Stop nu eens met dit gezaag... Ik ben wel in voor een beetje dissen, maar je moet niet overdrijven. ;)
Wat een tegenstrijdigheid in één bericht.
Eerst /Care dissen en dan ineens moraalriddertje spelen.
 

DeletedUser7025

Guest
Wat hebben ze bewezen dan? :rolleyes:

Ze hebben wel het meest bewezen denk ik? Poos nummer 1 gestaan. Verder heel lang qua individuele spelers op 1 gestaan. Dus als je het ten opzichte van de rest bekijkt, kun je het een topstam noemen. Dat is het niet, maar dat is er geen. Het kan een topstam worden.

Verder wel geinig hoe PrinceV/kingofthegame altijd praat/reageerd. Ik denk niet dat hij het hoogste niveau heeft gedaan, want redeneren kan die ook al niet :p
 

DeletedUser

Guest
Wat een tegenstrijdigheid in één bericht.
Eerst /Care dissen en dan ineens moraalriddertje spelen.

Was niet echt als een dis bedoeld, ik projecteerde zijn argumenten gewoon op /care, om aan te tonen dat geen enkele stam al echt iets bewezen heeft. En al zeker niet met de redenering die hij maakte. Maar in principe heb je wel gelijk dat er een lichte tegenstrijdigheid in mijn post zit. :p

Niemand zegt dat /care iets heeft bereikt.

Begrijp me niet verkeerd he, ik vind /care ook momenteel de beste stam, of althans de stam met het meeste potentie. Maar momenteel heeft geen enkele stam echt veel bereikt. :)
 

DeletedUser

Guest
Wtf doen jullie dan al de hele tijd -,-'
All Heil /Care de heiligste tw-spelers van tw.nl :rolleyes:

Wel de foute persoon die je hier beschuldigd. Ik heb Kahvi nog geen stammen zien afbreken/kinderachtige ruzies starten... :)
 

DeletedUser

Guest
Wtf doen jullie dan al de hele tijd -,-'
All Heil /Care de heiligste tw-spelers van tw.nl :rolleyes:

Dankje, misschien is het een idee om een standbeeld voor mij op te richten..ik hoorde dat Gehaktbal8 een goede beeldhouwer was..
 

DeletedUser

Guest
Wel de foute persoon die je hier beschuldigd. Ik heb Kahvi nog geen stammen zien afbreken/kinderachtige ruzies starten... :)

Met "jullie bedoel ik" /Care in het algemeen.
Kahvi doet zulke dingen idd niet, of toch minder.

Dankje, misschien is het een idee om een standbeeld voor mij op te richten..ik hoorde dat Gehaktbal8 een goede beeldhouwer was..

Volgens mij kan je een klaagmuur beter gebruiken dan een standbeeld.
 

DeletedUser

Guest
En de award voor beste opmerking in dit topic gaat naar: Farmtool! :D
 

DeletedUser

Guest
Als je het zo bekijkt, dan heef /care dit bereikt: 1 account gebanned voor "slecht gedrag". En: moddergooien naar gen. En zelfs de nummer1-positie niet bereikt. Dat was het ook zo'n beetje? :eek:

Stop nu eens met dit gezaag... Ik ben wel in voor een beetje dissen, maar je moet niet overdrijven. ;)

Ik ben niet van /Care of welke belangrijke stam dan ook. Ik noem enkel wat feiten op en dan zaag ik meteen. Logica :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet van /Care of welke belangrijke stam dan ook. Ik noem enkel wat feiten op en dan zaag ik meteen. Logica :rolleyes:

Jij persoonlijk zaagt misschien niet echt, maar je moet toegeven dat gen. afkraken stilaan wel afgezaagd geraakt. :)
Mijn excuses voor je een zaag te noemen dan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar in principe heb je wel gelijk dat er een lichte tegenstrijdigheid in mijn post zit. :p
Fair enough, mijn tweede naam is Tegenstrijdigheid ;)



Wtf doen jullie dan al de hele tijd -,-'
All Heil /Care de heiligste tw-spelers van tw.nl :rolleyes:

Pardon.
Beweer je nu dat mijn stamgenoten ook mij vertegenwoordigen?
I don't think so.
Denk je soms dat ik dezelfde mening heb als de rest van /care?
I don't think so.
Alles wat zij zeggen staat los van mijn uitlatingen over wereld elf.

Misschien heb ik mij een keer mee laten slepen tijdens dat gedoe een week of 2 terug maar mij zal je nooit zien zeggen "Wat een slechte stam" als dat geheel onterecht is.
Overigens heb ik mijn stam ook nooit verheerlijkt om het zo te zeggen.

Ik ben blij dat ik in zo'n leuke stam zit als /Care.
C'est tout
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pardon.
Beweer je nu dat mijn stamgenoten ook mij vertegenwoordigen?
I don't think so.
Denk je soms dat ik dezelfde mening heb als de rest van /care?
I don't think so.
Alles wat zij zeggen staat los van mijn uitlatingen over wereld elf.

Misschien heb ik mij een keer mee laten slepen tijdens dat gedoe een week of 2 terug maar mij zal je nooit zien zeggen "Wat een slechte stam" als dat geheel onterecht is.
Overigens heb ik mijn stam ook nooit verheerlijkt om het zo te zeggen.

Ik ben blij dat ik in zo'n leuke stam zit als /Care.
C'est tout

Zei ik ongeveer al in een andere quote,
Die uitspraak was dus ook voor een grotendeel andere /Care spelers bedoeld, en dus niet voor jou ,

Sorry =/

Maar zoals je het zei kon het ook omgedraaid worden vond ik dan..
 

DeletedUser

Guest
Beste spotprent maker: Lunat!c
Slechtste spotprent maker: Lunat!c
Flauwste humor: Lunat!c
Beste propagandist: Lunat!c
Slechtste propagandist: Lunat!c
Minst favoriete forumganger: Lunat!c
Favoriete forumganger: Lunat!c
 
Bovenaan