Gezocht: Speedronde #900 - Special Round

Reactiescore
575
Beste spelers,

De oorspronkelijke inlevertermijn is gesloten en helaas zijn we niet aan genoeg sollicitaties geraakt. Dit houdt dan ook in dat we helaas de uitgedachte ronde niet kunnen uitvoeren. Wij vinden dit als team ook erg jammer, maar zonder jullie hulp kunnen we deze ronde niet tot een goed einde brengen. We zullen dan ook een alternatieve ronde aanbieden, ook daarvan houden we het concept nog even geheim, maar deze ronde zal niet hetzelfde zijn als het eerder uitgedachte concept.

Wij bieden onze excuses aan dat we deze ronde helaas niet door kunnen laten gaan en wij vinden het jammer dat er te weinig sollicitaties binnengekomen zijn. Echter hopen we dat alternatieve ronde jullie ook in de smaak zal vallen. Wij vragen om jullie begrip.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

De oorspronkelijke inlevertermijn is gesloten en helaas zijn we niet aan genoeg sollicitaties geraakt. Dit houdt dan ook in dat we helaas de uitgedachte ronde niet kunnen uitvoeren. Wij vinden dit als team ook erg jammer, maar zonder jullie hulp kunnen we deze ronde niet tot een goed einde brengen. We zullen dan ook een alternatieve ronde aanbieden, ook daarvan houden we het concept nog even geheim, maar deze ronde zal niet hetzelfde zijn als het eerder uitgedachte concept.

Wij bieden onze excuses aan dat we deze ronde helaas niet door kunnen laten gaan en wij vinden het jammer dat er te weinig sollicitaties binnengekomen zijn. Echter hopen we dat alternatieve ronde jullie ook in de smaak zal vallen. Wij vragen om jullie begrip.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam

Ow het concept weet ik al mooi concept gaat wel geinige ronde worden!
 

DeletedUser

Guest
Hee Kirac man wat lees ik nu ben jij de nieuwe speedmod? Gefeliciteerd haha, een paar jaar geleden zou dat mijn inziens ondenkbaar zijn, maar zo zie je maar wat er kan veranderen :p

Succes!
 

DeletedUser

Guest
Moet je nou per c die leiders hebben? Voormalige rondes waar leiders nodig waren, hebben de leiders ook amper iets gedaan. Laat die ronde gewoon doorgaan met 2 stammen zonder leiders?
 

DeletedUser

Guest
Of 2 stammen met 1 leider is ook prima eigenlijk. Zo veel spelers komen er toch niet op die speed af. Maar was het zelfs met mij dan nog niet genoeg ropiloot11? :(
 
Reactiescore
575
Moet je nou per c die leiders hebben? Voormalige rondes waar leiders nodig waren, hebben de leiders ook amper iets gedaan. Laat die ronde gewoon doorgaan met 2 stammen zonder leiders?
Neen, helaas, we kunnen een ronde niet organiseren zonder leiders. Er moet toch wel enig organisatorisch overzicht blijven en verder hebben we spelers/leiders nodig om de stammen te kunnen oprichten/op te starten en de spelers automatisch in de stammen te laten komen. Alhoewel het lijkt dat de stamleiders weinig doen voor de stam, zijn deze toch wel nodig.

Of 2 stammen met 1 leider is ook prima eigenlijk. Zo veel spelers komen er toch niet op die speed af. Maar was het zelfs met mij dan nog niet genoeg ropiloot11? :(
We hebben bewust niet voor 2 stammen met één leider gekomen, omdat we willen voorkomen dat een van beide spelers zich toch op het laatste moment moet afmelden of niet aanwezig kan zijn (ja, daar moeten we ook rekening mee houden). Als een stam dan 'in handen' ligt van één persoon, gaat het mis. Tevens hadden we het met jouw (mondeling toegezegde) sollicitatie niet gered, daar er nog steeds te weinig sollicitaties binnen waren.

Nogmaals betreuren wij de situatie en wij vinden het ook erg jammer. Helaas mocht het niet zo zijn, waardoor we genoodzaakt zijn de ronde te annuleren voor nu.

Met vriendelijke groeten,
 

DeletedUser47948

Guest
Hee Kirac man wat lees ik nu ben jij de nieuwe speedmod? Gefeliciteerd haha, een paar jaar geleden zou dat mijn inziens ondenkbaar zijn, maar zo zie je maar wat er kan veranderen :p

Succes!

Dit snap ik ook niet hoor ? De grootste scripter van NLS die een beetje gaat modden ? :D
 

DeletedUser

Guest
idd hij kent alles van scripts haha. dus niemand zal er meer aan ontsnappen lijkt me ^^
 

DeletedUser34283

Guest
Hee Kirac man wat lees ik nu ben jij de nieuwe speedmod? Gefeliciteerd haha, een paar jaar geleden zou dat mijn inziens ondenkbaar zijn, maar zo zie je maar wat er kan veranderen :p

Succes!

Daar sluit ik me bij aan. Een meer geschikte mod is mijns inziens niet te vinden;)
 
Bovenaan