Gezocht: Speedronde #900 - Special Round

DeletedUser

Guest
Neehoor wij proberen samen met Robby dit een beetje beschaafd te houden. Dus kruip maar terug onder je steen want het was hier net zoals het hoorde te zijn.

Ja, post maar nog wat van je beschaafde plaatjes dan ;)
 
Reactiescore
575
Solli verstuurd.
Ik heb je sollicitatie niet ontvangen, kun je hem nog een keer sturen? :)

Hebben jullie nog iemand nodig? :)
Ja zeker, we hebben momenteel pas één sollicitatie binnen. We zijn dus nog dringend op zoek naar andere sollicitaties. Daarom wil ik iedereen vragen die tijd en zin heeft om als stamoprichter of -leider aan deze ronde mee te doen, om zo snel mogelijk te solliciteren. Als we niet voldoende sollicitaties binnenkrijgen, kunnen we de ronde helaas niet door laten gaan.

Groetjes,
 
Reactiescore
575
(ja, een dubbelpost, sorry daarvoor)

We willen toch nog even een dringende oproep doen voor sollicitaties voor de speedronde #900. Op het moment van spreken hebben we pas 1 sollicitatie binnen. Als we voor woensdagavond niet voldoende sollicitaties binnen hebben, zullen we deze uitgedachte ronde helaas moeten annuleren. Zonder jullie hulp kunnen we deze ronde helaas niet organiseren. We zullen dan moeten besluiten om een alternatieve ronde aan te bieden, maar deze zal niet gerelateerd zijn aan het uitgedachte concept.

We vragen daarom nog eens nadrukkelijk om spelers die het leuk vinden om op de #900 speedronde als stamoprichter of -leider te spelen, te solliciteren. Sollicitaties kun je richten aan mijn (Ropiloot11) forumaccount.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser34283

Guest
Hmm, een dubbelpost, wat moet ik daar nou van denken, ropiloot11?


Anyways: mensen, er zijn vast wel mensen die er tijd voor hebben. Het is een leuk concept wat de vorige keren een succes was, geloof ik. Laat het dan nu ook zo zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Kom op mensen wat is dit voor triest gedoe geeneens 4 mensen kunnen vinden:eek:

De speedwereld is echt matig zeg dan.
:s

balen van ropiloots moeite :(
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag willen, maar ik heb helaas andere dingen te doen :(
 

DeletedUser

Guest
ik wil me best aanmelden maar ik ben standaard elke zondag tot een uur of 13.30 niet aanwezig. dus.
 

DeletedUser

Guest
doe gwn beide stammetje is tog leuk dan domineren we samen of ik own je xd(2de was zo beetje ego niet te serieus nemen zou ik zeggen)

Sorry ik kan die dag niet, en naar mijn zegge zijn mijn leiderschapskwaliteiten niet heel goed..
 
Bovenaan