Gezocht: Speedronde #900 - Special Round

Reactiescore
575
Speedronde #900 - Special Round

Beste spelers,

We kunnen er lang of kort over spreken, maar speedronde #900 begint alweer dichterbij te komen. We willen deze (speciale) ronde uiteraard weer uitbundig vieren, en daarom hebben we weer een leuk concept bedacht. We kunnen op dit moment nog niet het gehele concept bekend te maken, we kunnen echter wel zeggen dat de ronde van hetzelfde soort en type zal zijn als de #600 en #700 speedronde. Dit wil overigens niet zeggen dat we een exact dezelfde ronde voorschotelen, maar als je je alvast een beeld wilt vormen van de ronde, kun je in die richting denken.

Over de datum hoeven we allerminst terughoudend te zijn. Speedronde #900 zal plaatsvinden op zondag 23 september 2012. Als je deze ronde dus niet wilt missen, raden we je alvast aan deze dag vrij te houden. De exacte start- en eindtijd zullen in een later stadium bekend gemaakt worden.

Gezocht

Om alles in goede banen te kunnen leiden, zijn wij voor deze ronde op zoek naar de volgende personen:

• 2 stamoprichters (eindverantwoordelijke in de stam)
• 2 stamleiders (assisteert de stamoprichter)

Om even een misverstand uit de wereld te helpen, elke stam heeft dus 2 leiders. Een stamoprichter én een stamleider. We zijn ons ervan bewust dat we toch een redelijke inspanning vanuit jullie kant nodig hebben, echter verwachten we dat dit geen problemen zal opleveren en willen we je vragen te solliciteren als je daarvoor tijd en zin hebt. Houd daarbij in gedachten dat we op je moeten kunnen rekenen tijdens de ronde!

Weet jij daarom heel zeker dat je deze ronde (nagenoeg) in zijn geheel kan spelen, je stam naar de overwinning kan brengen en over enig gezag beschikt? Dan zoeken we jou en kan je je aanmelden als stamleider of -oprichter bij Ropiloot11. We willen jullie nadrukkelijk vragen enkel te solliciteren als je daarvoor ook de tijd hebt! De deadline voor het aanmelden is op woensdag 19 september 2012 23:59 uur. Hierna kunnen we helaas geen aanmeldingen meer accepteren. Dit geldt ook voor foutief ingezonden sollicitaties en / of ontbrekende zaken. Eventueel kunnen de inlevertermijn nog iets opschuiven, als we niet aan voldoende aanmeldingen raken.

Zet in je sollicitatie even in het kort (± 50 woorden) je ervaring met speedwerelden en je motivatie. Vermeld ook je forumaccount en spelaccount. Verder zijn we benieuwd of je al een leuke stamnaam bedacht hebt? Spelers, die deze ronde graag willen spelen, hoeven zich niet aan te melden. Dit is enkel als je graag als stamleider of -oprichter wilt deelnemen.

De aankondiging met de specifieke (ronde)instellingen zal te zijner tijd volgen.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde. Wij hopen dat hij in de smaak zal vallen.

Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben, wij horen het graag. Je kunt dit topic verder gebruiken voor het stellen van vragen met betrekking tot de ronde of met elkaar erover discussiëren.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik zal dit serieus overwegen, weet het niet zeker. Aan de ene kant is zo'n ronde altijd wel leuk, zeker als oprichter/leider maar aan de andere kant heb ik het hoofdstuk TW toch echt wel een keer afgesloten :p. Hmm.

Als er 4 andere goede leiders komen houd ik het voor gezien ^^
 

DeletedUser46778

Guest
Hij trollde je. Hij liet je denken dat je beter was dan hem, maar eingelijk heeft hij je laten winnen.

You Mad?

* Te lui om trollface pic hier te uploaden *

hij liet mij denken dat ik beter ben dan hem door te zeggen dat hij liever trinitytrolls als leider heeft, sorry dat snap ik niet :O
 
Bovenaan