Gezocht Guides!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56859

Guest
Zijn een boel leuke guides over heel het AF en ook ingame, heb mijn bijdrage maar ook gedaan aan IGT :)
 

DeletedUser

Guest
Jullie zouden natuurlijk ook jullie guides op het AF kunnen posten (a) Dan kan ik ze in de Bieb zetten en raken jullie ze niet meer kwijt! :D

Please?
 

DeletedUser19123

Guest
Grappig dat je zo'n grote mond gaat opzetten met je gekregen rukaccountjes. Beter eerst eens zelf iets gaan presteren alvorens mensen die de moeite en tijd erin willen steken om anderen wat te leren af te gaan kraken. Ik zie jou het niet doen, maar dan well klagen over het niveau? Leer eerst zelf maar eens spelen. :eek:

En ik weet niet of jullie de guides uit de guide bibliotheek al gebruiken?

haha geweldig dit soort reacties :D
Blijkbaar weinig verstand van de stand van zaken.
Je weet niet wie, wanneer en welke accounts ik gespeeld heb.

Iedereen heeft een mening en ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken.
Kan je er niet mee omgaan is dat heel jammer voor je.

Heb je moeite met mij kan je twee dingen doen:
1. Een mooie wereld uitkiezen en tegen me komen strijden
2. zwijgen ;)

Huilen zoals je hierboven doet is geen optie want dat zijn uitspraken die gebaseerd zijn op niets.

Buiten dat reageer ik omdat er in de loop van de jaren allerlei dingen geprobeerd zijn om spelers beter te maken wat keer op keer mislukt is vandaar dat ik er cynisch over ben.
 

DeletedUser52174

Guest
ik ook al ga je bij de bookmakers meer verdienen met die andere :D

Ja daar heb je wel een punt.. Misschien dan toch mijn geld op lkkrhoor4, en dan met allemaal vv accountjes om hem heen starten en hem steunen. Zo wint hij misschien, en win ik een grote bak geld :D
 

DeletedUser

Guest
Lol, je bent deze wereld 10 april gestart en al een dorp verloren? Failcake.
 

DeletedUser

Guest
haha geweldig dit soort reacties :D
Blijkbaar weinig verstand van de stand van zaken.
Je weet niet wie, wanneer en welke accounts ik gespeeld heb.

Iedereen heeft een mening en ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken.
Kan je er niet mee omgaan is dat heel jammer voor je.

Heb je moeite met mij kan je twee dingen doen:
1. Een mooie wereld uitkiezen en tegen me komen strijden
2. zwijgen ;)

Huilen zoals je hierboven doet is geen optie want dat zijn uitspraken die gebaseerd zijn op niets.

Buiten dat reageer ik omdat er in de loop van de jaren allerlei dingen geprobeerd zijn om spelers beter te maken wat keer op keer mislukt is vandaar dat ik er cynisch over ben.

Ik weet dat de accountjes in je handtekening, of toch zeker billekoek, gekregen accountjes zijn. Maar als je zo'n grote mond wilt opzetten, enlighten me over waar je gespeeld hebt, ben benieuwd. Ow en kom niet met nog meer gekregen accountjes af uiteraard. Buiten dat heb ik nog nooit van je gehoord, wat ook al veel zegt.

Ja iedereen heeft een mening, echter was wat jij verkondigde geen mening, maar gewoon een foutieve uitspraak. Hoe zouden ze immers het niveau kunnen laten dalen door spelers wat bij te leren? De hele uitspraak is een paradox, waarmee jij jezelf dan ook enkel voor schut zet. En nee, ik hoef helemaal geen accountje tegen je te nemen, je bent mijn tijd niet eens waard.

En keer op keer mislukt? Want jij weet natuurlijk wie zaken bijgeleerd heeft door guides? Door projecten als deze? Je hebt ze allemaal in het oog gehouden, en hebt er een goed beeld van? Nee dus. Feit is dat er zat spelers zijn die beter geworden zijn door guides, door projecten als deze. Betekent niet dat het meteen topspelers worden, want daar heb je heel wat meer voor nodig dan enkel guides, dat ze verbeteren echter staat buiten kijf. Jouw cynisme slaat nergens op, en de manier waarop je je hier opstelt nog veel minder.
 

DeletedUser19123

Guest
En toen wasie stil!

Ik heb misschien hier en daar nog wat guides, die misschien handig zijn. Zal ze even controleren op spelfouten en ze wat netter opmaken. Naar wie moest ik ze ook al weer sturen?

Nee hoor heb een prive bericht gedaan voordat ik weer een berisping krijg :rolleyes:
 

DeletedUser19123

Guest
Omdat ik mijn mening geef? Of beter gezegd anders denk als jullie
maare voor de goede orde is het meneer ipv ventje ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
haha geweldig dit soort reacties :D
Blijkbaar weinig verstand van de stand van zaken.
Je weet niet wie, wanneer en welke accounts ik gespeeld heb.

Iedereen heeft een mening en ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken.
Kan je er niet mee omgaan is dat heel jammer voor je.

Heb je moeite met mij kan je twee dingen doen:
1. Een mooie wereld uitkiezen en tegen me komen strijden
2. zwijgen ;)

Huilen zoals je hierboven doet is geen optie want dat zijn uitspraken die gebaseerd zijn op niets.

Buiten dat reageer ik omdat er in de loop van de jaren allerlei dingen geprobeerd zijn om spelers beter te maken wat keer op keer mislukt is vandaar dat ik er cynisch over ben.

Oohja NoordTer w15 mag je trots op zijn. :D

Daarbij komt dat je reactie gewoon dom is. Dus als jij een discussie verliest, moet de andere of z'n moel maar houden, of het ingame uitvechten? Aus is ook nog een van de beste spelers van TW.nl, die heeft zeker verstand van zaken hier.
 
Reactiescore
7
Nee, helaas hadden we meer, onder andere van Mea Vota (als ik de naam goed schrijf).

Het spijt me, ik heb helaas niks daarvan opgeslagen, omdat ik daar geen tijd voor heb gehad.
Anderen van antwoord voorzien vond ik belangrijker, want dan konden ze weer verder :)

Ik ben op W32 gestart voor de leerstam (nu IGt), zodat ik vanuit de praktijk rechtstreeks antwoord kon geven als er vragen over het starten, farmen, enz zouden komen en zo is de interactie tussen stamleden en mij wbt "mijn guides" of "farmdagboek" zoals het ook omschreven is, ontstaan zijn ;)

Het zal tijd kosten om dat weer terug te halen.
Misschien iets voor een volgende wereld?




ow jawel hoor:) Naast al die noobknopjes, tooltjes, FA en AM en de pa functies het niveau van tribalwars nog verder laten dalen.

http://www.tribalhugs.net/

Dit project is iets totaal en totaal anders dan tooltjes, FA, AM, PA enz.
Want van die functies hebben vooral degene die er (veel) geld in wensen en kunnen steken of de meer ervarener spelers, voordeel.

De leerstam is enkel en alleen opgericht om n00bjes en minder ervaren spelers vanuit het spel nav hun vragen, te kunnen helpen en hen te begeleiden, zodat ze meer inzicht krijgen en het spel beter kunnen spelen.
Onze hulp kan bestaan uit het verwijzen naar een guide op het stamforum, zodat ze zelf eerst hun antwoord kunnen vinden, maar kan ook een antwoord zijn van een van de mentoren.
Dus een TW-niveauverlaging?
Ik denk het niet ;)



Ow en ik snap het niet? Door die andere zooi had het niveau ook moeten stijgen en zie wat je tegenwoordig allemaal aantreft;)

Dat je de betaalde voorzieningen als "andere zooi" omschrijft, kan ik inkomen, ik ben daar ook een tegenstander van, maar vergelijk de leerstam op W32 en op welke andere volgende nieuwe wereld, daar ajb nóóit weer mee :mad:

Binnen IGt op W32, proberen we beginnende spelers te begeleiden en hen respectvol antwoord te geven op alle vragen die er maar in hen opkomen, hoe "dom" ze mss ook lijken
Want wij zijn allemaal ooit eens als n00bjes begonnen, toch?
Sommigen van ons hebben daarbij het geluk gehad dat ze door een ervaren speler opgeleid werden en de fijne kneepjes van TW leerden, anderen moesten overal zelf achter komen en zijn daardoor "wijzer" geworden.
We zijn ons ervan bewust dat wat voor ons zo vanzelfsprekend is, voor hen een wereld van verschil kan maken en door onze kennis met hen te delen, krijgen zij juist meer plezier en lol in het spelletje TW ;)



En keer op keer mislukt? Want jij weet natuurlijk wie zaken bijgeleerd heeft door guides? Door projecten als deze? Je hebt ze allemaal in het oog gehouden, en hebt er een goed beeld van? Nee dus. Feit is dat er zat spelers zijn die beter geworden zijn door guides, door projecten als deze. Betekent niet dat het meteen topspelers worden, want daar heb je heel wat meer voor nodig dan enkel guides, dat ze verbeteren echter staat buiten kijf. Jouw cynisme slaat nergens op, en de manier waarop je je hier opstelt nog veel minder.

Ik weet idd dat er diverse spelers beter zijn geworden van de guides en vooral de persoonlijke uitleg die ze hebben gekregen.
Tuurlijk is het geen garantie dat het topspelers worden, maar er is wel een basis gegeven van waaruit ze zelf verder kunnen en het is aan hen of ze daarin zover willen gaan, dat ze tot de topspelers van TW gaan horen ;)
En dit is dan niet alleen wbt het starten en farmen, maar bijv ook spelers die van andere werelden IGt op W32 joinden, omdat ze met specifieke vragen zaten zoals bijv niet goed kunnen snipen.
Deze spelers zullen ongetwijfeld beter weerstand kunnen bieden op de wereld waar zij nu spelen ;)


lekkerhoor4, 't is dat het forum van W32 nu verdwenen is, anders zou ik zeggen: maak een accie aan en join ons zodat je van binnenuit kan zien wat we doen :)
Misschien dat je dan zelfs wel had willen blijven om jouw kennis met de mss toekomstige TW-toppertjes te willen delen ;)

Groetjes Mea :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan