Gezocht Guides!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bestel spelers van wereld 32,

Wij op IGTeacher en de spelers van het WWSF hebben vandaag een zwarte dag. De hele dag, niks aan de hand. Maar het afgelopen uur is een speler door het lint gegaan. (Speler bekend)

Onze guides, vragen, alles wat IGTeacher gebruikte op wereld 32 stond op een gedeeld forum met een stam. Een stam waar zelf nu ook problemen zijn aangetroffen. In de stam zelf zijn alle topic's benoemd met schutting taal, erger zelfs.

Dat is op zich al zonde, maar wij zitten met een groot probleem. Op w33 hebben wij een aantal guides staan, maar... Op wereld 32 zijn dus alle guides, vragen en alle bup verwijderd door deze grapjas. Het werk waar spelers uren bezig mee geweest zijn.

Daarom zoeken wij guides! Guides waarmee wij onze guide bibliotheek kunnen opvullen, guides om onze motivatie op te pakken na deze tegenslag. Wij hopen dat we zoveel mogelijk guides kunnen verzamelen.

*Volgende keer worden er back-up's gemaakt = OPLOSSING*
 

DeletedUser68499

Guest
Echt heel stom wat er gebeurt is, ik zal ook nog even zoeken..
 

DeletedUser19123

Guest
Als je links onderin je beeld kijkt als je op een wereld ben zie je "hulp" staan.
 
Reactiescore
31
Als je links onderin je beeld kijkt als je op een wereld ben zie je "hulp" staan.

Schijnbaar begrijp jij het concept van IGTeacher en de guides nog niet.
Deze zijn handgeschreven en staan niet op de "hulp", dit om mensen te helpen via mentoren, dit is effectiever dan een globale hulp.
Daarom is je reactie een beetje een doodzonde en jammer om te lezen.
Als je zelf nog iets hebt gevonden van IGTeacher, of je hebt zelf nog goede guides, wees welkom om deze dan te sturen naar Dragonfriend.
 

DeletedUser52174

Guest
Zuur man, ik heb helaas geen guides maar als ik ze had, stuurde ik ze wel door. Succes ermee!
 

DeletedUser65921

Guest
We hebben ondertussen al een held die 26 verschillende guides in wordbestandjes op zijn pc had gezet, speciale dank voor leoking222
 

DeletedUser19123

Guest
Schijnbaar begrijp jij het concept van IGTeacher en de guides nog niet.
Deze zijn handgeschreven en staan niet op de "hulp", dit om mensen te helpen via mentoren, dit is effectiever dan een globale hulp.
Daarom is je reactie een beetje een doodzonde en jammer om te lezen.
Als je zelf nog iets hebt gevonden van IGTeacher, of je hebt zelf nog goede guides, wees welkom om deze dan te sturen naar Dragonfriend.

ow jawel hoor:) Naast al die noobknopjes, tooltjes, FA en AM en de pa functies het niveau van tribalwars nog verder laten dalen.

http://www.tribalhugs.net/
 

DeletedUser

Guest
Juist, we laten het niveau dalen door mensen iets te leren!
Fuck logic...
 

DeletedUser

Guest
Hallo allen,

Hier officiele reactie.
Tot mijn ongenoegen kreeg ik vanavond te horen wat er met het forum is gebeurd. Het is erg jammer dat er iemand is die schijnbaar tegen ons project is, en dit niet op een vredelievende manier wilt oplossen.

Desalnietemin is Leoking onze held! Hij had maar liefst 26 bestanden van het oude forum op zijn pc! Even een simpele bedankje via het forum, hij krijgt nog een echt bedankje van IGteacher, maar die maak ik later.

De komende paar uren en dagen zal ik mij richten op het vinden van de 'dader' en dit soort problemen in het vervolg te vermijden. Denk daarbij aan het gebruik van een extern forum. Dit brengt in het begin wat ongemak met zich mee, maar is uiteindelijk veiliger in gebruik, omdat alles gelogd word, en er back-ups makkelijk gemaakt kunnen worden. Later volgt hier meer over.

Ik hoop op jullie steun, en eventuele ondersteuning in dit probleem.
Samen sta je sterk(er)!

Groeten,
Rojod
Offical guider of TribalWars.nl
Rojod@IGteacher.com
 
Reactiescore
31
ow jawel hoor:) Naast al die noobknopjes, tooltjes, FA en AM en de pa functies het niveau van tribalwars nog verder laten dalen.

http://www.tribalhugs.net/
Ahja.
Schijnbaar snap je het écht niet. Dit is niet te vergelijken met premium tools of "noobknopjes".
Ervaren spelers leren nieuwe spelers dingen aan, waardoor het niveau omhoog gaat, en niet omlaag gaat.
 

DeletedUser19123

Guest
Ahja.
Schijnbaar snap je het écht niet. Dit is niet te vergelijken met premium tools of "noobknopjes".
Ervaren spelers leren nieuwe spelers dingen aan, waardoor het niveau omhoog gaat, en niet omlaag gaat.

Ow en ik snap het niet? Door die andere zooi had het niveau ook moeten stijgen en zie wat je tegenwoordig allemaal aantreft;)
 
Reactiescore
31
Ow en ik snap het niet? Door die andere zooi had het niveau ook moeten stijgen en zie wat je tegenwoordig allemaal aantreft;)

Ahja, welke andere "zooi"?
Dit is gewoon iets totaal anders, wat ook gewoon helpt.
Maar goed, je hebt altijd criticasters.
 

DeletedUser64057

Guest
Ow en ik snap het niet? Door die andere zooi had het niveau ook moeten stijgen en zie wat je tegenwoordig allemaal aantreft;)

gozer jij was op je eigen w29 acc al een noob dus jij zou igteacher nog kunnen gebruiken of weet je tegenwoordig dat 1000 punten dorpen niet echt optimaal zijn?
 
Reactiescore
278
Wat een kl**tz*k..

Ik hoop dat jullie alles terug hebben kunnen krijgen. (of waren die 26 guides het?)
 

DeletedUser

Guest
Nee, helaas hadden we meer, onder andere van Mea Vota (als ik de naam goed schrijf).
 

DeletedUser

Guest
Ow en ik snap het niet? Door die andere zooi had het niveau ook moeten stijgen en zie wat je tegenwoordig allemaal aantreft;)

Grappig dat je zo'n grote mond gaat opzetten met je gekregen rukaccountjes. Beter eerst eens zelf iets gaan presteren alvorens mensen die de moeite en tijd erin willen steken om anderen wat te leren af te gaan kraken. Ik zie jou het niet doen, maar dan well klagen over het niveau? Leer eerst zelf maar eens spelen. :eek:

En ik weet niet of jullie de guides uit de guide bibliotheek al gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat je zo'n grote mond gaat opzetten met je gekregen rukaccountjes. Beter eerst eens zelf iets gaan presteren alvorens mensen die de moeite en tijd erin willen steken om anderen wat te leren af te gaan kraken. Ik zie jou het niet doen, maar dan well klagen over het niveau? Leer eerst zelf maar eens spelen. :eek:

En ik weet niet of jullie de guides uit de guide bibliotheek al gebruiken?

De guides van de "bieb" hebben we ;) IIG bedankt voor de guides die al worden toegestuurd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan