Sorry J., ik wist zelfs dat er mensen waren in Plague die het niet geloofde... Er gebeurt veel achter de schermen jongen.
Als bij de vijand bekend is dat sommige leden in een stam geen vertrouwen in hun leiders hebben terwijl dat niet bekend is in de stam zelf mogen de wantrouwenden zichzelf even gaan nakijken. Als je je commentaar wel richting de vijand maar niet binnen de stam durft te uiten mag je je afvragen wat je nog in desbetreffende stam doet.
Er zijn indertijd meerdere enquetes geweest over het dan wel of niet goed functioneren van J. en de uitkomsten daarvan waren altijd in J's voordeel. De uitkomsten van de enquetes waren zelfs zo positief dat er niemand was die ook maar een klein beetje commentaar had. Jullie zijn hier gewoon allemaal onzin aan het verkondigen.
Zelfs ik was daarvan op de hoogte, maar volgensmij is dat niet meer zo van belang nu.
En waarom heb je het dan niet gemeld
Ik ben in ieder geval blij dat ik nu in een stam zit met een (voor zover ik erover kan meepraten in die paar dagen

) sterk leidersteam sinds kort zelfs aangevuld met onze oude vertrouwde Plague leider

. En heb (en had) daar alle vertrouwen in

.