Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 24028

Guest
Dan zouden die edelclears er niet staan binnen de 12 uur ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Inderdaad en de clears kwamen niet van een account. En ons ijsje is weer lekker aan het rijmen geslagen :p

Harmen valt aan in de nacht, wat had je anders verwacht
Edelclears rollen eruit, effe taggen en we halen ze er zo uit
Doch zelfs dan geen buit, gaat wel lekker dat fruit

Fronten zijn blijkbaar te hoog gegrepen voor Resist, maar ook andere strategieën gaan in de mist
Misschien is fruit een tegenstander te hoog gegrepen, maar hebben ze dat nog niet echt begrepen
Wat moet dat nu met dat 'verweer', internen dan maar weer

Waarom post je iets van iemand anders? Goed, ik vond je altijd al een vaag persoon.

Maar tuurlijk zijn fronten te hoog gegrepen. Ik ga geen 50 a 60 clears op een dorpje gooien en dan nog de schuifdeff achterwege latend. Dread staat stampensvol dus dan moeten wij andere manieren verzinnen. Het is kortzichtig om te zeggen dat we de fronten laten voor wat het is, duh...
 

Deleted User - 24028

Guest
Misschien bumpt hij het gedicht gewoon omdat er vorige keer geen reactie op kwam ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
In tegenstelling tot de songwriter talenten van Fre ben ik meer een poëet:

Harmen valt aan in de nacht, wat had je anders verwacht
Edelclears rollen eruit, effe taggen en we halen ze er zo uit
Doch zelfs dan geen buit, gaat wel lekker dat fruit

Fronten zijn blijkbaar te hoog gegrepen voor Resist, maar ook andere strategieën gaan in de mist
Misschien is fruit een tegenstander te hoog gegrepen, maar hebben ze dat nog niet echt begrepen
Wat moet dat nu met dat 'verweer', internen dan maar weer :D


8 dorpen veroverd, 8 dorpen weer kwijt.

Gefeliciteerd met jullie massa :)

....
 

DeletedUser

Guest
Nja, we zitten wel weer lekker te zijken hier, maar kijk is naar het spelletje, we zijn lekker allemaal actief bezig en ik weet zeker dat je jezelf niet verveelt nu In Game ^^
 

DeletedUser

Guest
Nja, we zitten wel weer lekker te zijken hier, maar kijk is naar het spelletje, we zijn lekker allemaal actief bezig en ik weet zeker dat je jezelf niet verveelt nu In Game ^^

Ik verveel me de tering hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Nja, we zitten wel weer lekker te zijken hier, maar kijk is naar het spelletje, we zijn lekker allemaal actief bezig en ik weet zeker dat je jezelf niet verveelt nu In Game ^^

Zijken? Je bedoeld zeiken met Ei, ei.
 

Deleted User - 24028

Guest
kleintje.jpg


Thx chippie voor het maken ^^
 

DeletedUser60153

Guest
Dit is het moment om te zeggen dat de massa niet geslaagd is. Het idee was door met een nachtelijke actie met veel bombarie (en misschien geluk) op dread te gaan en daardoor de focus van T@rquini af te halen en hier dorpjes te pakken. Realiseer je dat bij de start van de massa Tar en dread nog in 1 stam zaten.

Dit is spijtig genoeg niet gelukt, maar het heeft wel tot een spannende paar daagjes TW gezorgt en daar ben ik blij mee :) Dat doet m'n tw hartje goed haha.
 
Reactiescore
1.736
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Denk je dat ik mij ga uitsloven voor mensen die alleen maar kunnen zeiken of ik voor hun een post wil maken? :D Fruit heeft niets laten zien op deze wereld. Resist heeft al veel meer stammen weg gewerkt. Er heeft iemand onder een steen geleefd.

En chippie, dit was een inkopper. ;)

Fruit is een van de hoofd redenen waarom Plague het wat moeilijker had met jullie. Was Fruit een bg geweest van Plague, waren we zo makkelijk over jullie heen gewalst. Als Plague nog die eenheid had, voor al die stomme meningsverschillen begonnen. Fruit heeft veel meer laten zien dan Resist.
 

DeletedUser50691

Guest
Inderdaad Fruit heeft veel meer laten zien maar ondertussen is het fruit wel verrot en beschimmeld....:p

En inderdaad daar kwam tot oud plague kijken want op beschimmeld fruit komen inderdaad de fruit vliegjes op af :D
 

DeletedUser63278

Guest
Dit is het moment om te zeggen dat de massa niet geslaagd is. Het idee was door met een nachtelijke actie met veel bombarie (en misschien geluk) op dread te gaan en daardoor de focus van T@rquini af te halen en hier dorpjes te pakken. Realiseer je dat bij de start van de massa Tar en dread nog in 1 stam zaten.

Dit is spijtig genoeg niet gelukt, maar het heeft wel tot een spannende paar daagjes TW gezorgt en daar ben ik blij mee :) Dat doet m'n tw hartje goed haha.

Yep, wij hebben ons ook vermaakt met deze massa, goed taggen was de main key hier.
Op naar de volgende ;)

Inderdaad Fruit heeft veel meer laten zien maar ondertussen is het fruit wel verrot en beschimmeld....:p

En inderdaad daar kwam tot oud plague kijken want op beschimmeld fruit komen inderdaad de fruit vliegjes op af :D

Spijtig voor jou werkt de combinatie oud plague/fruit geweldig. En onwaarschijnlijk bedankt voor je geweldige bijdrage :rolleyes:
 

DeletedUser60881

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

fruit is een van de hoofd redenen waarom plague het wat moeilijker had met jullie. Was fruit een bg geweest van plague, waren we zo makkelijk over jullie heen gewalst. Als plague nog die eenheid had, voor al die stomme meningsverschillen begonnen. Fruit heeft veel meer laten zien dan resist.
+1 :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan