DeletedUser
Guest
Freso kon je er dan niet gewoon een fatsoenlijk topic titel van maken...
Moises heeft zich nooit fijn gevoelt in Plague en is bijna direct geleaved. Vind ik geen Plague speler. En ik weet dat mensen overnemen vaak goed is, daar ben ik een meester in
Maar ik ging in op het BS stukje van kids pr
Laat hem toch in de Plague tijd had ik vermoedelijk ook voor zo'n titel gekozen![]()
Ik heb destijds de oorlogsverklaring vanuit lawzzz en plague gedaan. Toen was het geplet fruit is niet lekker..
De weg die de ex-FTNWO leden gekozen hebben is echt niet de weg van de minste weerstand. Zij hebben er bewust voor gekozen en wij hebben er bewust voor gekozen. Zij krijgen er een front bij, zoals ook wij als Fruiters er een front bij krijgen. Dat noemt men bezigheidstherapie toch. Resist krijgt nu eindelijk eens een deftige tegenstander en ik kan je verzekeren dat het een mooie strijd gaat worden aangezien Fruit net zoals resist staat als een huis.
Op mooie veldslagen en een leuke maar vooral sportieve strijd. Wellicht dat ik eens tracht om een deftig propaganda postje proberen te posten, maar dan met een fatsoenlijke topicnaam![]()
Ik gebruik z'n eigen woorden![]()
Was hier overheen gelezen, excuus. Weerstand was een woordgrap, Resistance...Maar ik ben wel blij dat we nu eens een tegenstander krijgen die niet u tegen ons hoeven te zeggen.
Ik ben benieuwd naar wat het gaat brengen, maar ik denk dat dat goed gaat komen.
De titel is nu ook fatsoenlijk, wees blij dat deze openingspost niet over jou gaat J.Maar ik zou het leuk vinden als je het gaat trachten om deftig te antwoorden.
Er zijn er genoeg in plague geweest die het WEL geloofde.Praat niet voor andere vriend!!