Geschiendenis + analyse Oorlog [NLS] vs. HT & Co.

DeletedUser16750

Guest
Ik kan mij nergens herrineren dat ~CK~, =DR= en EvA in oorlog zijn met [NLS], wat moeten zij in godsnaam bij die stats.



En wat doet =UD= in godsnaam aan de kant van [NLS], net zoals [NLB] (een stam die al lang geen moraalbreker stam meer is van [NLS])



[NLS] heeft blijkbaar zijn zusterstam [TES] naar [NLS] laten komen. Een fusie (?) ik denk het niet.
De bedoeling van [TES] zijn stichting was namelijk leden recruiteren die later naar [NLS] zouden overstappen. De plannen van [NLS] zijn zo te zien niet gewijzigd.

Het is eerder [NLS] + Con_ Bijna alles wat daar inzat was oud Con_ leden.
 

DeletedUser24762

Guest
NLB vind ik ook wel terrecht,

deze dragen de naam en horen er dus bij.

Lijkt me niet dat je die naam nog wil dragen maar goed dat is niet aan mij ;P
 

DeletedUser

Guest
opleidingsstam? nooooob^^
[NLB] heet toch echt no limit brekers:eek: zou toch moraalbrekersstam moeten zijn, anders veranderen ze de naam toch:eek:

Als ik iedereen die een andere mening heeft of een andere visie heeft op dit spel een noob moet noemen dan zijn dat er 1000den. Probeer misschien te reageren met deftige argumenten voor je spelers noobs gaat noemen.

Het is eerder [NLS] + Con_ Bijna alles wat daar inzat was oud Con_ leden.

Ik ben van mening dat als con spelers naar tes of nls gaan we die stats eerlijk gezegd in de vuilnisbak mogen gooien.
Con was naar mijn mening en inzicht op hun stats een stam met een niet al te ervaren leiding, kleine leden die het groeivermogen verkleinen, enz... nu zitten ze in nls, een heel andere stam.
 

DeletedUser

Guest
[TES] was gewoon een samensmelting van con_ en K-M die samengingen werken samen met nls,
wat een slecht plan was
 

DeletedUser

Guest
[TES] was gewoon een samensmelting van con_ en K-M die samengingen werken samen met nls,
wat een slecht plan was

Ik weet dat great general je vijand is maar dat betekent niet dat je alles wat hij heeft gedaan moet afbreken tot en met.

[TES] was naar mijn zien een zeer goed plan. Allereerst hadden ze een tweede militaire macht die zij konden gebruiken zonder dat ze een massa stam moesten worden. Ten tweede kregen ze er zo'n 25 extra contact personen bij. Tenderde is een zusterstam altijd een goede feedback en een stam om op terug te vallen als er iets met de hoofdstam gebeurt.
+ de doelstelling was om uit TES de beste leden te recruiteren die voldeden aan [NLS] eigenschappen.

Nu hebben ze terug gevallen op die zusterstam en als ik de ranglijst van K85 nu bekijk denk ik dat HT met zo'n overmacht zal moeten uitkijken.

Rang Stamnaam Punten Dorpen
1 [NLS] 10,43 Mio. 1.252
2 HT 6,03 Mio. 749
3 2to12 1,98 Mio. 221
4 U.N 1,81 Mio. 222
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16750

Guest
ranlijst zegt niks, half Con_ was gewoon noob en die zitten nu in NLS, niet echt iets waar je voor uit moet kijken.
 

DeletedUser16750

Guest
er zaten wel goede leden in Con_ maar de helft is niet egt geweldig
 

DeletedUser

Guest
er zaten wel goede leden in Con_ maar de helft is niet egt geweldig

Net zoals jij ze een noob nu noemt zullen zei jou misschien ook een noob vinden. Maar ben je er daarom 1 (?) wie zal het zeggen.
Elke stam had zijn goede leden, Con_ ook. Vervolgens kan een stam veel veranderen. Als een stam zoals [NLS] hen dit spelletje leert kennen op hoog niveau kan de bal heel snel van kamp veranderen...

En ik geef toe, ze zijn niet allemaal gewelig, zelfs sommigen van verre van. Maar dat kan ook over HT worden gezegd.
Het is overduidelijk dat we hier vooral op [NLS] hun kap zitten. Maar vele eigenschappen en fouten die in [NLS] te vinden zijn vinden we ook bij hun vijanden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar IK DENK dat nls nu niet lang meer leeft,
omdat we er steeds meer vrienden bij krijgen die willen vechten tegen nls,
dus IK DENK dat het niet lang meer duurt...

laterzz the wikker

ps IK DENK het he, dus niet gelijk zeggen van grote mond enzo maar ik uit alleen maar mijn gedachten
 

DeletedUser

Guest
maar IK DENK dat nls nu niet lang meer leeft,
omdat we er steeds meer vrienden bij krijgen die willen vechten tegen nls,
dus IK DENK dat het niet lang meer duurt...

laterzz the wikker

ps IK DENK het he, dus niet gelijk zeggen van grote mond enzo maar ik uit alleen maar mijn gedachten

waarom post je dit dan:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
maar IK DENK dat nls nu niet lang meer leeft,
omdat we er steeds meer vrienden bij krijgen die willen vechten tegen nls,
dus IK DENK dat het niet lang meer duurt...

laterzz the wikker

ps IK DENK het he, dus niet gelijk zeggen van grote mond enzo maar ik uit alleen maar mijn gedachten

En ik ben vrijwel heel zeker dat je het mis hebt als je dit denkt. [NLS] is een sterke stam. Misschien klinkt je dit bekent in de oren: " wie macht heeft, heeft veel vijanden ". En ik denk dat dit iets is waar we niet onderuit kunnen. [NLS] kwam in die oorlogen terecht omdat ze een bedreiging vormden voor alle stammen in de buurt.
En inderdaad, jullie krijgen er vrienden bij, maar ik denk dat Great General (met een tw geschiedenis van 3 jaar op verschillende werelden waar hij de top heeft bereikt) wel heel wat grotere en machtere vrienden zal hebben op w8, contacten bij Gummi, Fog, U.N, CHIQ. (zelfs al waren die hun vijanden), enz...
 

DeletedUser

Guest
Er zijn toch aardig wat spelers van NLS onderuit gehaald. Dit noem ik niet echt macht hebben... Tisiphone, lumumba en thorn27 deze spelers bestaan niet meer en waren toch echt lid van NLS.
 

DeletedUser20490

Guest
En ik ben vrijwel heel zeker dat je het mis hebt als je dit denkt. [NLS] is een sterke stam. Misschien klinkt je dit bekent in de oren: " wie macht heeft, heeft veel vijanden ". En ik denk dat dit iets is waar we niet onderuit kunnen. [NLS] kwam in die oorlogen terecht omdat ze een bedreiging vormden voor alle stammen in de buurt.
En inderdaad, jullie krijgen er vrienden bij, maar ik denk dat Great General (met een tw geschiedenis van 3 jaar op verschillende werelden waar hij de top heeft bereikt) wel heel wat grotere en machtere vrienden zal hebben op w8, contacten bij Gummi, Fog, U.N, CHIQ. (zelfs al waren die hun vijanden), enz...

Dit vindt ik raar dat je dat zegt. Hij heeft in het verleden zijn oog laten vallen op grote spelers met veel kwantiteit. Maar er zat ook wel kwaliteit tussen. Hij heeft een paar dagen/weken in de top gestaan en was ubbër trots. Dat heeft hier ook vaak op het forum gestaan hoe geweldig hij wel niet was en zijn schaapjes van [NLS] natuurlijk.

Maar goed, hoe kan hij nog vrienden overhouden als er stammen zijn gekeerd tegen hem inclusief top stammen. Hij is hard en hard gevallen.. Leden zoals Redbull zijn nooit terug gekomen. Waarschijnlijk door gebrek aan vertrouwen in [NLS] wat direct samenhangt met de leider. Deze speler mag je gerust een top speler noemen. (bedoel redbull he)

Wie in [NLS] is nu nog kwalitatief een topper? GG zelf natuurlijk. Maar 2 dorpjes verliezen in een afstand van 60 uur! dat is meer dan 3 complete dagen.. waar hij ook nog verkondigd dat het zielige aanvallen waren waar edels niet getimed waren.

Hoeveel TW vrienden mag je nog hebben als je zover bent afgezakt?

Vindt toch dat je meer respect voor een stam als ~BOD~ mag hebben dan voor [NLS]. Want ~BOD~ heeft veel last gehad van stoppers en een oorlog erbij. (waar gummi nu in zit, waarschijnlijk) en toch zijn ze er uitgekomen en sterker.

[NLS] heeft nog nooit iets gepresteerd behalve wat vechten tegen kleine spelers, internen en kunnen niet eens os sturen of goede VV uitdragen. Wat je toch moet overhebben als stamleider voor je speler, maar ook voor je stam. Want elk dorp dat Terra69 in die tijd verloor gaat bij [NLS] er ook af.

Gegroet,
Puc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24762

Guest
En ik ben vrijwel heel zeker dat je het mis hebt als je dit denkt. [NLS] is een sterke stam. Misschien klinkt je dit bekent in de oren: " wie macht heeft, heeft veel vijanden ". En ik denk dat dit iets is waar we niet onderuit kunnen. [NLS] kwam in die oorlogen terecht omdat ze een bedreiging vormden voor alle stammen in de buurt.
En inderdaad, jullie krijgen er vrienden bij, maar ik denk dat Great General (met een tw geschiedenis van 3 jaar op verschillende werelden waar hij de top heeft bereikt) wel heel wat grotere en machtere vrienden zal hebben op w8, contacten bij Gummi, Fog, U.N, CHIQ. (zelfs al waren die hun vijanden), enz...

Wie macht heeft heeft veel vijanden, denk niet dat dit in dit geval een goede kijk is op het gehele verhaal. Al snap ik de opmerking wel.

Persoonlijk ben ik van mening (en met mij veel meer) dat NLS zijn vijanden grotendeels te danken heeft aan het optreden van Great General. Dan bedoel ik gedrag.

Trots is niet alleen een goede eigenschap het kan ook een zwakte zijn.

Immers waren HT en BOD eerst bondgenoten van NLS. Beide zijn door een bepaald voorval in oorlog geraakt met NLS.

NLS hebben wij nooit als bedreiging gezien, teminste dit was zeker niet de reden voor de oorlog die wij gevoerd hebben. Bedrog en geen eergevoel zijn hier schuldig aan.

Ik weet het, het is een spelletje en iedereen speelt het spel op zijn manier, dat is natuurlijk maar goed ook. Er zijn echter spelers die woord bij daad zetten en die trouw zijn ook naar bondgenoten toe.

Doe je dat niet en je wordt tzt een keertje afgerekend.
 

DeletedUser23137

Guest
Er zijn toch aardig wat spelers van NLS onderuit gehaald. Dit noem ik niet echt macht hebben... Tisiphone, lumumba en thorn27 deze spelers bestaan niet meer en waren toch echt lid van NLS.

Tisiphone had wat prive problemen..de anderen 2...waren misshien idd wel wt onbekwam...
 

DeletedUser16381

Guest
En ik ben vrijwel heel zeker dat je het mis hebt als je dit denkt. [NLS] is een sterke stam. Misschien klinkt je dit bekent in de oren: " wie macht heeft, heeft veel vijanden ". En ik denk dat dit iets is waar we niet onderuit kunnen. [NLS] kwam in die oorlogen terecht omdat ze een bedreiging vormden voor alle stammen in de buurt.
En inderdaad, jullie krijgen er vrienden bij, maar ik denk dat Great General (met een tw geschiedenis van 3 jaar op verschillende werelden waar hij de top heeft bereikt) wel heel wat grotere en machtere vrienden zal hebben op w8, contacten bij Gummi, Fog, U.N, CHIQ. (zelfs al waren die hun vijanden), enz...
"Wie macht heeft heeft veel vijanden"
ik denk dat [NLS] nooit macht heeft gehad. Ze hebben leden gerecruteerd die bij CHIQ. in de "blacklist" stonden. rede genoeg om oorlog te verklaren of niet? gold illusion was allang geen bedreiging meer, alleen het feit dat hij een verrader is...

Ik denk ook niet dat great general een topspeler is. Internen is ook moeilijk.:eek: hij heeft meer dan de helft van zijn punten uit interns;) miss wel 3/4!
 

DeletedUser18705

Guest
Wie macht heeft heeft veel vijanden, denk niet dat dit in dit geval een goede kijk is op het gehele verhaal. Al snap ik de opmerking wel.

Persoonlijk ben ik van mening (en met mij veel meer) dat NLS zijn vijanden grotendeels te danken heeft aan het optreden van Great General. Dan bedoel ik gedrag.

Trots is niet alleen een goede eigenschap het kan ook een zwakte zijn.

Immers waren HT en BOD eerst bondgenoten van NLS. Beide zijn door een bepaald voorval in oorlog geraakt met NLS.

NLS hebben wij nooit als bedreiging gezien, teminste dit was zeker niet de reden voor de oorlog die wij gevoerd hebben. Bedrog en geen eergevoel zijn hier schuldig aan.

Ik weet het, het is een spelletje en iedereen speelt het spel op zijn manier, dat is natuurlijk maar goed ook. Er zijn echter spelers die woord bij daad zetten en die trouw zijn ook naar bondgenoten toe.

Doe je dat niet en je wordt tzt een keertje afgerekend.



[NLS] had alleen macht en geen gezag!

doordat ze geen gezag hadden zijn ze niet de winnende geworden! tenminste ik zag dat ze geen gezag uitstraalde.

Het was een stam met wat bijeen gesprokkelde leden, en die verklaarde hier zowat iedereen de oorlog, verraden hun BG's en zorgden dat enige dreiging geelimineerd werd, zo zijn vele kleine stammetjes verloren gegaan, maar de leden zijn door ons HT opgevangen (kijk maar naar jesse4791).

Grootste dreigingen zagen ze niet, erg raar, ze zagen ons HT TM75 en ~BOD~ niet aankomen, en daardoor zijn wij nu aan de winnende hand,
we groeide en werden steeds sterker! en elk lid in HT dat afgemaakt werd door [NLS], daar zorge we meer voor! we lieten ze weer opbouwen kijk maar naar (sam176000) is heel vaak aangevallen maar nog nooit uit de weg geruimd, raar toch?

ze hebben nog nooit volgens mij iemand van HT kapot gemaakt weggevaagt, en wij tja wij namen alle leden die ze eruitknikkerde over, niet echt slim van GG om dat te doen maarjah...

zo hebben jullie weer wat info.
 

DeletedUser16381

Guest
[NLS] had alleen macht en geen gezag!

doordat ze geen gezag hadden zijn ze niet de winnende geworden! tenminste ik zag dat ze geen gezag uitstraalde.

Het was een stam met wat bijeen gesprokkelde leden, en die verklaarde hier zowat iedereen de oorlog, verraden hun BG's en zorgden dat enige dreiging geelimineerd werd, zo zijn vele kleine stammetjes verloren gegaan, maar de leden zijn door ons HT opgevangen (kijk maar naar jesse4791).

Grootste dreigingen zagen ze niet, erg raar, ze zagen ons HT TM75 en ~BOD~ niet aankomen, en daardoor zijn wij nu aan de winnende hand,
we groeide en werden steeds sterker! en elk lid in HT dat afgemaakt werd door [NLS], daar zorge we meer voor! we lieten ze weer opbouwen kijk maar naar (sam176000) is heel vaak aangevallen maar nog nooit uit de weg geruimd, raar toch?

ze hebben nog nooit volgens mij iemand van HT kapot gemaakt weggevaagt, en wij tja wij namen alle leden die ze eruitknikkerde over, niet echt slim van GG om dat te doen maarjah...

zo hebben jullie weer wat info.
ji zit altijd zo te praten alsof jullie eigendom van [NLS] waren maar dat jullie met het verzet gewonnen hebben. dan zal ik maar zeggen dat CHIQ. d-day verzorgde:eek:
 

DeletedUser

Guest
ja.. en iedereen kan het spreekwoord wel: "eendracht maakt macht"

NLS had sterke leden en ik moet eerlijk toegeven dat ik dacht dat ik binnen een week wel zou weggevaagd zijn,
vooral toen de stam meer punten had dan 28 miljoen,
maar hun waren nooit een eendracht,
in die stam struikelde ze over elkaar heen,
zodat er leden weggingen,

iedereen zegt dat nls geen sterke stam was,
enerzijds wel anderzijds niet,
ze hadden veel grote spelers en veel legers, maar omdat ze niet echt goed samenwerkte kwamen er geen grote massa aanvallen uit die er wel KONDEN komen, maar nu een heleboel grote spelers wegzijn, krijgen ~BOD~ HT en TM75 weer moet,
en dat is belangrijk, dat je op elakar kan vertrouwen en dat je os kan verwachten, en dat kunnen we tussen HT ~BOD en TM75, en dat maakt dat je sterk bent,

al kan je elkaar maar vertrouwen,
 
Bovenaan