En wat dan dat jij bij allerlei stammen (jaja ook bij FOG) een stamaanvraag bent gaan indienen?
Ik ben nog steeds een speler met vrijheid. Als ik eens stammen wil contacteren of er een plaatsje is zou ik niet weten waarom dat niet mag. Rondvragen is nog steeds niet gelijk aan je stam verlaten.
EEN DOMME TACTIEK spionnen gebruiken mes in onze rug steken mijn leden bedreigen hoe verder wil je nog gaan! wij hebben hun de oorlog verklaart omdat we er klaar mee waren! en dan komt ie hier ook nog aan met zen praatjes ga nou snel weg ik ben gewoon klaar met hem en we gaan hem gewoon dorpje voor dorpje wegedelen samen met ~BOD~ leden en TM leden.
Je weet even goed als ik dat het [NLS] was die de oorlog aan HT heeft verklaart. Ik heb die oorlogsverklaring aan heel HT gestuurt, misschien dat er spelers met een dunne inbox hem zelfs nog zitten hebben.
Spionnen is iets waar inderdaad over beschik, dat is een onderdeel van het spel net zoals bedreigen dat is.
En start dan eens met mij weg te edelen, je zegt het maar doet het niet.
Ik heb al 300 aanvallen gehad. Een besluit:
- aanvallen van +60 uur, al boven de 60 weet ik al dat het zeker geen edels zijn. Tijd genoeg om die dorpen te ondersteunen.
- slecht uitgevoerde fakes, ze kwamen van het zelfde dorp en de helft hadden de looptijd van verkenners
- geen timing, bv: vegen over 20 uur, edels over 25 uur
- geen organisatie: ik heb voor gehad dat ik edels op een dorp krijg over 10 uur terwijl er op het zelfde dorp over 60 uur nog eens 4 edels met vegen komt.
De stand: 2 dorpen verloren (8 edels hebben het dus overleefd) en op dit moment staat de teller op 57 gesneuvelde BOD edels.
Ik vroeg me gewoon af waarom ze gekozen hebben om uit [NLS] te gaan. Velen zeggen hier dat er interne ruzies waren, maar als je naar Masterjesse zijn bericht bekijkt, is dit blijkbaar niet het geval. Het is niet omdat GG vijand is dat je hem als een hoopje stront moet behandelen.
Heeft een simpel antwoord: er waren er 2 die wilden weggaan omdat ze mijn gezeik beu waren: Blasti en zijn broertje confirmdead. Confirmdead kreeg van mij vaak pm's waarin ik hem vroeg mij in te lichten waarom hij niet actief was, niet op het forum zat en niet groeide. Uiteraard werd dit doorgezonden naar Blasti. Een pm aan blasti waarin ik vroeg een pb op te geven zodat we die met 4 ipv met 3 te kunnen aanvallen was blijkbaar de druppel volgens hem. Zijn pb's waren belangrijker dan zijn eigen stam...
Die 2 hebben dus de stam verlaten en hebben een deel mee getrokken, enkelen hebben het excuus dat ze eens iets nieuws wilden en anderen zegge dat ze nu heel omsingeld zijn door bod en naar bod gaan voor ze aanvallen van hen binnen krijgen.
Een feit is dat ze allemaal op 2 paarden rijden: naar bod maar toch willen ze de vrede bewaren met NLS