Geschiendenis + analyse Oorlog [NLS] vs. HT & Co.

DeletedUser

Guest
lol eerst hebben ze oorlog met bod en dan stappen ze over naar bod.

ik snap ~BOD~ ook niet echt. je gaat toch geen spelers in je stam halen die eerst je vijanden waren.

DeletedUser24762

Guest
Met dat laatste ben ik het niet eens.

Dat ik het daarmee niet eens ben is wel logisch anders had ik ze ook niet uitgenodigd voor Blood of Dragons,

Alle leden van NLS die nu naar Blood of Dragons komen is langdurig contact mee binnen onze gelederen. Je kunt ook zien dat deze spelers nauwelijks zijn aangevallen door Blood of Dragons en dat zij ook nauwelijks leden van BOD heben aangevallen.

Dit alles heeft natuurlijk een rede. De leden waar wij echt problemen mee hadden zijn inmiddels door ons uitgeschakeld. We hadden een oorlog met NLS maar sommige leden van NLS hebben nooit in een oorlog met ons gezeten.

Wij weten hoe Great General een beetje te werk gaat, dit werkt zowel binnen een stam als buiten de stam niet echt goed voor de persoonlijke relaties.
Wij werken anders en proberen er te zijn voor onze leden.

Dat dit maanden voorbereidingen en overleg heeft gekost kun jij niet weten en zien, maar hierover is dus echt wel nagedacht. ;)

Groetjes

DeletedUser14283

Guest
lol eerst hebben ze oorlog met bod en dan stappen ze over naar bod.

ik snap ~BOD~ ook niet echt. je gaat toch geen spelers in je stam halen die eerst je vijanden waren.

Snap niet waarom je dat niet zou doen?
Je werkt als stamlid toch mee met je stam.
Maar als die stam uit elkaar valt of je stamleider smijt leden te pas en te onpas buiten...waarom zou je dan niet strategisch gaan handelen en de stam kiezen waar je goed ligt en die je tenminste ondersteund?

DeletedUser

Guest
[NLS] HAs fall ;)

als je probeert stoer te doen, doe het dan op zijn minst zonder fouten :)

fall = herfst of de gewone infinitief en vervoeging van vallen.
fallen = voltooid deelwoord van vallen

nee ik ben zijn vriendin niet en je kan ook aggresief zijn en vriendelijk tegelijkertijd
als GG zegt dat we over een maand terug praten dan praten we over een maand terug
wacht af in plaaats van te zagen

btw zegt GG dat hij alleen intern dorpen voor stamgenoten heeft wete te krijgen

jep, hij internt voor zijn stamgenoten.
hah.... en jij bent zo naïef om zo'n lulkoek te geloven?
te grappig....

als hij internt voor stamgenoten, waarom blijven dan het overgrote deel van zijn interndorpjes in zijn handen? Overigens, als het interns zijn, dan kunnen de leden onmiddellijk zelf die dorpjes overnemen, in plaats van dictator GG.

wist je trouwens dat 37% van GG's puntentotaal afkomstig is van interns?
Maar juist, hij geeft het merendeel van zijn geïnternde dorpen aan zijn stamleden (not!)

DeletedUser

Guest
[NLS] is er nog steeds en zal ook niet snel vallen. Na 10 maanden zien we nu heel duidelijk wie de loyaalste spelers zijn en die door wind en vuur gaan. Ik denk dat zowel vijanden, medeleden als buitenstanders voor zo'n respect mogen kennen, dat zijn spelers die blijven en vechten voor hun stam in welke situatie het zit.
Er zijn er heel wat naar ~BOD~ gegaan, daar ga ik heus niet van wakker liggen, misschien hebben ze de indruk dat het gras daar groener is maar dat is zeker en vast niet het geval. Ze hebben hun eigen naam allesinds gemaakt, kan niemand ontkennen.

Ondertussen zou ik al van de kaart geveegd moeten zijn als ik me niet vergis, dat was tenminste de uitspraak van vele ~BOD~'ers, HT'ers en TM75's 4 dagen geleden. Zoals iedereen ziet ben ik er nog steeds in mijn schip met slechts 2 dorpen verloren, dat betekent dat slechts 8 edels van de 42 zijn terug gekeerd naar hun baasjes. Weer ben ik onderschat...

DeletedUser21298

Guest
[NLS] is er nog steeds en zal ook niet snel vallen. Na 10 maanden zien we nu heel duidelijk wie de loyaalste spelers zijn en die door wind en vuur gaan. Ik denk dat zowel vijanden, medeleden als buitenstanders voor zo'n respect mogen kennen, dat zijn spelers die blijven en vechten voor hun stam in welke situatie het zit.
Er zijn er heel wat naar ~BOD~ gegaan, daar ga ik heus niet van wakker liggen, misschien hebben ze de indruk dat het gras daar groener is maar dat is zeker en vast niet het geval. Ze hebben hun eigen naam allesinds gemaakt, kan niemand ontkennen.

En wat dan dat jij bij allerlei stammen (jaja ook bij FOG) een stamaanvraag bent gaan indienen?

DeletedUser

Guest
jah je loopt alleen maar eigen dunk te lullen,
maar we hebben je wel door hoor,
wij hebben ook spionnen, die ons inlichten,
en een kapitein verlaat zijn schip niet en dan ga je zelfs bij chiq een aanvraag doen.... de vijand?
dan noem ik je niet loyaal... dus je moet is stoppen met je zelf hoog in het vaandel te zetten, want je bent niks waard,
ik geef toe ik ben klein en niet sterk,
maar ik doe meer voor mijn stam dan dat jij in 10 jaar zal doen...

DeletedUser

Guest
en ik weet wel zeker dat je het even heb geknepen toen die leden weggingen,
want je dacht vast.. daar gaan al mijn interne edeldorpjes ten onder...
hahaha

DeletedUser

Guest
Laat het toch gaan. Ik ben 1 van de leden die is over gestapt. Ik ben niet trost dat het zo gelopen is maar het is een wel overwogen keuze. GG is altijd een goede leider geweest. We hebben veel van hem geleerd. Ik weet dat niet iedereen het goed met hem kan vinden maar het is niet nodig hem zo af te branden. GG ik weet dat je t prima zelf af kunt maar ik zeg dit omdat dit niet is wat je verdiend.

DeletedUser

Guest
jah want stamhoppers winnen het niet,
en ik weet niet aan welke kant je staat what pho,
maar je kiest toch wel een beetje de kant van GG

Ik vroeg me gewoon af waarom ze gekozen hebben om uit [NLS] te gaan. Velen zeggen hier dat er interne ruzies waren, maar als je naar Masterjesse zijn bericht bekijkt, is dit blijkbaar niet het geval. Het is niet omdat GG vijand is dat je hem als een hoopje stront moet behandelen. :eek:

DeletedUser18705

Guest
Ik vroeg me gewoon af waarom ze gekozen hebben om uit [NLS] te gaan. Velen zeggen hier dat er interne ruzies waren, maar als je naar Masterjesse zijn bericht bekijkt, is dit blijkbaar niet het geval. Het is niet omdat GG vijand is dat je hem als een hoopje stront moet behandelen. :eek:

nee maar dat komt door zijn gedrag en wat ie allemaal flikt tegen ons!

DeletedUser

Guest
nee maar dat komt door zijn gedrag en wat ie allemaal flikt tegen ons!
Zijn gedrag is idd soms storend. Hij beschouwt zichzelf als untouchable, omdat hij 2 mil punten heeft en toen NLS op hun hoogtepunt zat, heeft hij idd veel zitten stoefen. En hij heeft een mes in de rug van HT gestoken toen hij jullie aanviel terwijl er een BG was gesloten (klopt toch hè?).
Liegen op het forum heb ik hem ook al vaak zien doen...Eigenlijk constant, lol! :D

Maar je moet het opvatten als part of the game. Hij gebruikte die tactiek en dat heeft zijn stam blijkbaar in de problemen gebracht.

DeletedUser18705

Guest
Zijn gedrag is idd soms storend. Hij beschouwt zichzelf als untouchable, omdat hij 2 mil punten heeft en toen NLS op hun hoogtepunt zat, heeft hij idd veel zitten stoefen. En hij heeft een mes in de rug van HT gestoken toen hij jullie aanviel terwijl er een BG was gesloten (klopt toch hè?).
Liegen op het forum heb ik hem ook al vaak zien doen...Eigenlijk constant, lol! :D

Maar je moet het opvatten als part of the game. Hij gebruikte die tactiek en dat heeft zijn stam blijkbaar in de problemen gebracht.

EEN DOMME TACTIEK spionnen gebruiken mes in onze rug steken mijn leden bedreigen hoe verder wil je nog gaan! wij hebben hun de oorlog verklaart omdat we er klaar mee waren! en dan komt ie hier ook nog aan met zen praatjes ga nou snel weg ik ben gewoon klaar met hem en we gaan hem gewoon dorpje voor dorpje wegedelen samen met ~BOD~ leden en TM leden.

DeletedUser

Guest
EEN DOMME TACTIEK spionnen gebruiken mes in onze rug steken mijn leden bedreigen hoe verder wil je nog gaan! wij hebben hun de oorlog verklaart omdat we er klaar mee waren! en dan komt ie hier ook nog aan met zen praatjes ga nou snel weg ik ben gewoon klaar met hem en we gaan hem gewoon dorpje voor dorpje wegedelen samen met ~BOD~ leden en TM leden.

leuk leuk
wij zijn ook klaar met jouw.:D

DeletedUser

Guest
En wat dan dat jij bij allerlei stammen (jaja ook bij FOG) een stamaanvraag bent gaan indienen?

Ik ben nog steeds een speler met vrijheid. Als ik eens stammen wil contacteren of er een plaatsje is zou ik niet weten waarom dat niet mag. Rondvragen is nog steeds niet gelijk aan je stam verlaten.

Je weet even goed als ik dat het [NLS] was die de oorlog aan HT heeft verklaart. Ik heb die oorlogsverklaring aan heel HT gestuurt, misschien dat er spelers met een dunne inbox hem zelfs nog zitten hebben.
Spionnen is iets waar inderdaad over beschik, dat is een onderdeel van het spel net zoals bedreigen dat is.
En start dan eens met mij weg te edelen, je zegt het maar doet het niet.
Ik heb al 300 aanvallen gehad. Een besluit:
- aanvallen van +60 uur, al boven de 60 weet ik al dat het zeker geen edels zijn. Tijd genoeg om die dorpen te ondersteunen.
- slecht uitgevoerde fakes, ze kwamen van het zelfde dorp en de helft hadden de looptijd van verkenners
- geen timing, bv: vegen over 20 uur, edels over 25 uur
- geen organisatie: ik heb voor gehad dat ik edels op een dorp krijg over 10 uur terwijl er op het zelfde dorp over 60 uur nog eens 4 edels met vegen komt.

De stand: 2 dorpen verloren (8 edels hebben het dus overleefd) en op dit moment staat de teller op 57 gesneuvelde BOD edels.

Heeft een simpel antwoord: er waren er 2 die wilden weggaan omdat ze mijn gezeik beu waren: Blasti en zijn broertje confirmdead. Confirmdead kreeg van mij vaak pm's waarin ik hem vroeg mij in te lichten waarom hij niet actief was, niet op het forum zat en niet groeide. Uiteraard werd dit doorgezonden naar Blasti. Een pm aan blasti waarin ik vroeg een pb op te geven zodat we die met 4 ipv met 3 te kunnen aanvallen was blijkbaar de druppel volgens hem. Zijn pb's waren belangrijker dan zijn eigen stam...
Die 2 hebben dus de stam verlaten en hebben een deel mee getrokken, enkelen hebben het excuus dat ze eens iets nieuws wilden en anderen zegge dat ze nu heel omsingeld zijn door bod en naar bod gaan voor ze aanvallen van hen binnen krijgen.

Een feit is dat ze allemaal op 2 paarden rijden: naar bod maar toch willen ze de vrede bewaren met NLS

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je weet even goed als ik dat het [NLS] was die de oorlog aan HT heeft verklaart. Ik heb die oorlogsverklaring aan heel HT gestuurt, misschien dat er spelers met een dunne inbox hem zelfs nog zitten hebben.
Spionnen is iets waar inderdaad over beschik, dat is een onderdeel van het spel net zoals bedreigen dat is.
- aanvallen van +60 uur, al boven de 60 weet ik al dat het zeker geen edels zijn. Tijd genoeg om die dorpen te ondersteunen.
- slecht uitgevoerde fakes, ze kwamen van het zelfde dorp en de helft hadden de looptijd van verkenners
- geen organisatie: ik heb voor gehad dat ik edels op een dorp krijg over 10 uur terwijl er op het zelfde dorp over 60 uur nog eens 4 edels met vegen komt.

De stand: 2 dorpen verloren (8 edels hebben het dus overleefd) en op dit moment staat de teller op 57 gesneuvelde BOD edels.

zo jij kan goed kijken en leren van andere gasten,
want jij doet alleen interne edelen en dan hoef je niet te timen,
dus wie zegt dat jij er verstand van heb...

DeletedUser18705

Guest
Ik ben nog steeds een speler met vrijheid. Als ik eens stammen wil contacteren of er een plaatsje is zou ik niet weten waarom dat niet mag. Rondvragen is nog steeds niet gelijk aan je stam verlaten.

Heeft een simpel antwoord: er waren er 2 die wilden weggaan omdat ze mijn gezeik beu waren: Blasti en zijn broertje confirmdead. Confirmdead kreeg van mij vaak pm's waarin ik hem vroeg mij in te lichten waarom hij niet actief was, niet op het forum zat en niet groeide. Uiteraard werd dit doorgezonden naar Blasti. Een pm aan blasti waarin ik vroeg een pb op te geven zodat we die met 4 ipv met 3 te kunnen aanvallen was blijkbaar de druppel volgens hem. Zijn pb's waren belangrijker dan zijn eigen stam...
Die 2 hebben dus de stam verlaten en hebben een deel mee getrokken, enkelen hebben het excuus dat ze eens iets nieuws wilden en anderen zegge dat ze nu heel omsingeld zijn door bod en naar bod gaan voor ze aanvallen van hen binnen krijgen.

Een feit is dat ze allemaal op 2 paarden rijden: naar bod maar toch willen ze de vrede bewaren met NLS

nou volgens mij waren het toch echt wij die jullie de oorlog verklaarde alleen kregen wij een bericht van u de grote generaal zelf!
met een oorlogsverklaring omdat wij terugaanvallen deden, zo herinner ik het mezelf, bedreigen kan een deel zijn maar dat is niet leuk he in je inbox dreigingen krijgen dat je word overgenomen binnen een dag of 2 en dat je het niet red JE GAAT ERAAN etc ect, die aanvallen waren idd van ~BOD~ wij zelf deden niet echt mee daaraan! ja je kan zeggen van de aanvallen wat je wilt, maargoed jij bent ook niet een van de beste, en hee zelfs ik ben nog niet eens zo goed!

ah okeej daarom, noujaah ik denk meer dat ze je praatjes beu waren maargoed dat zal dan wel weer aan mij liggen

JeWeetToch2 zei:
leuk leuk
wij zijn ook klaar met jouw.
haha je weet toch wel dat ik het over ingame heb he? niet hier op het forum vind het allemaal wel lollig maar soms moeten we even sirieus zijn in tegendeel tot jou zie ik alleen kritiek op mijn berichten zowat.

Bovenaan