Geschiendenis + analyse Oorlog [NLS] vs. HT & Co.

DeletedUser

Guest
ji zit altijd zo te praten alsof jullie eigendom van [NLS] waren maar dat jullie met het verzet gewonnen hebben. dan zal ik maar zeggen dat CHIQ. d-day verzorgde:eek:

jah daar heb je wel gelijk in ;p,
maar ik vind het nog best gek dat we weinig realtie tussen Chiq en de andere stammen hebben die tegen nls zijn
 

DeletedUser

Guest
[NLS] dit, [NLS] dat, [NLS] is slechte stam, CHIQ. heeft [NLS] geownd, etc etc

Ik word hier een beetje moe van.

HT heeft weinig uitgevoerd tegen [NLS] en die "co'tjes" als ik ze zo mag noemen hebben ook niet echt wat gepresteerd.
Het account van Terra is helaas verprutst door een slechte VV/activiteit.

Ik heb uit eigen woorden van Bart Hurink gehoord dat het hem slechts 1 clear heeft gekost om z'n dorpen te veroveren, 1 clear per dorp.
Zoveel moeite hebben ze er dus niet voor gedaan. Om nou te zeggen dat het pure skills waren om Terra weg te werken gaat wel een beetje ver.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24762

Guest
Het feit dat Chiq er zich mee is gaan bemoeien heeft zeker invloed gehad op het feit dat NLS flink terrein heeft verloren.

Echter vind ik het niet helemaal terrecht dat alle eer opgeeist wordt door Chiq, no hard feelings verder iedereen ziet het op zijn manier.

Zonder onze stam op de schouders te kloppen denk ik dat wij als BOD ook zeker een hele grote meerwaarde hebben in het teneer brengen van NLS.

Chiq heeft er goed voor gezorgt dat de nieuwe leden van NLS niet van de grond kwamen.

Er is door BOD ook op enkele terreinen goed met Chiq samengewerkt in deze.
 

DeletedUser16381

Guest
[NLS] dit, [NLS] dat, [NLS] is slechte stam, CHIQ. heeft [NLS] geownd, etc etc

Ik word hier een beetje moe van.

HT heeft weinig uitgevoerd tegen [NLS] en die "co'tjes" als ik ze zo mag noemen hebben ook niet echt wat gepresteerd.
Het account van Terra is helaas verprutst door een slechte VV/activiteit.

Ik heb uit eigen woorden van Bart Hurink gehoord dat het hem slechts 1 clear heeft gekost om z'n dorpen te veroveren, 1 clear per dorp.
Zoveel moeite hebben ze er dus niet voor gedaan. Om nou te zeggen dat het pure skills waren om Terra weg te werken gaat wel een beetje ver.

gold illusion was wat meer werk;) en lumumba, tsja, die was binnen een week al weg:D
 

DeletedUser

Guest
Gold Illusion heeft ook wat meer dorpen dan Terra, vind je het gek dat het meer moeite kost ;)
 

DeletedUser16381

Guest
Gold was dan ook een veel betere speler dan jij ooit kan dromen ;)
gold zelf misschien, maar miniplayboy volgens mij niet;) heb trouwens niet meegedaan aan die aanval krepoxje;) zelf ben je trouwens ook geen moer waard;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16381

Guest
Het feit dat Chiq er zich mee is gaan bemoeien heeft zeker invloed gehad op het feit dat NLS flink terrein heeft verloren.

Echter vind ik het niet helemaal terrecht dat alle eer opgeeist wordt door Chiq., no hard feelings verder iedereen ziet het op zijn manier.

Zonder onze stam op de schouders te kloppen denk ik dat wij als BOD ook zeker een hele grote meerwaarde hebben in het teneer brengen van NLS.

Chiq. heeft er goed voor gezorgt dat de nieuwe leden van NLS niet van de grond kwamen.

Er is door BOD ook op enkele terreinen goed met Chiq. samengewerkt in deze.
ik geef je groot gelijk;)
 

DeletedUser

Guest
laten we der over op houden wie de grootste slag heeft gelevert,
dat is gewoon te zien in de statestieken,
maar laten we voorop stellen dat:
door goede communicatie en door samenwerking van spelers en stammen, vijanden veel eerder de grond worden ingeboord,
dus ik geen een compliment aan alle stammen die hebben samengewerkt,
en Chiq deed het gewoon super in hun eigen stam,
want eendracht maakt macht he :p
 

DeletedUser24762

Guest
maar ik en chiempie hebben geen discussie ;)

was even mijn point of vieuw ;P

maar ben wel blij dat je het met me eens bent hahaha :D dit gezeur over NLS blijft leuk,... vinden jullie niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nah ik vind het niet echt leuk of grappig ofzo..

Bewijs je eerst eens tegenover [NLS] voordat jullie weer [NLS] volkomen gaan afkraken.
 

DeletedUser18705

Guest
Nah ik vind het niet echt leuk of grappig ofzo..

Bewijs je eerst eens tegenover [NLS] voordat jullie weer [NLS] volkomen gaan afkraken.

wat ik dan niet snap is waarom je hier dan reageert?

wij hebben onszelf bewezen, door enkele leden weg te vagen, dat hun die even later de stam uit kicken kan ik niks aan doen, daarom staan we ook achter op de stats, kijk maar naar wat ik de afgelopen tijd overneem, ik heb heel wat dorpjes van kingdida overgenomen en max 2 in hun stam zelf, daarna is ie gekickt...

en okee ik intern ja, maar dat is een fusie, is iets anders dan internen vind ik.



chiempie zei:
ji zit altijd zo te praten alsof jullie eigendom van [NLS] waren maar dat jullie met het verzet gewonnen hebben. dan zal ik maar zeggen dat CHIQ. d-day verzorgde

hmmm, nee dat heb je fout, ik weet niet waarom je deze onzin uit zit te kakelen, maar [NLS] is gewoon onze grootste vijand die vies speelt.
ja, we hebben geluk dat chiq opeens hard [NLS] ging aanvallen, maar daarom hoef je nog niet te zeggen dat hun al het werk deden!
tussen HT en [NLS] was het meer even aanvallen en weer verder gaan met de rest.

en als je de stats bekijkt tja wij namen een paar dorpen van [NLS] over even later lag die speler uit de stam, en konden wij gemakkelijk de rest overnemen en BG's die deden er leuk aan mee.
 

DeletedUser

Guest
Waarom ik hierop reageer?
Ik wil meer te weten komen over wat hier gaande is maar niet dat iedereen op [NLS] blijft zeuren.

Maar even over dat jullie kingdida aanvielen..
Hij werd intern overgenomen door [NLS], maar verloor ook enkele dorpjes aan TM75. Toen jullie erbij kwamen had hij nog een paar dorpen.
Zo gek vind ik het niet dat ze hem dus uit de stam zetten.

Ook kingdida heeft veel dorpen van HT overgenomen.

Side 1:
Tribes: HT
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: kingdida

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,748
Kant 2: 79
Verschil: 1,669

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 19
Verschil: 2

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,530,278
Kant 2: 240,265
Verschil: 8,290,013

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 124,230
Kant 2: 130,437
Verschil: 6,207

image.php


Op die laatste kun je zelfs zien dat kingdida meer punten van HT beroofd heeft dan andersom.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat je dit niet zo meer moet doen,
HT TM75 en BOD zijn nu gewoon 1,
dus zet die 3 maar bijelkaar
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat je dit niet zo meer moet doen,
HT TM75 en BOD zijn nu gewoon 1,
dus zet die 3 maar bijelkaar

dit is een reactie op thamonster slimbo:p
en aangezien thamonster in HT zit is het logisch dat ook de stats over ht gaan en niet over alle bg's erbij.
 

DeletedUser18705

Guest
Waarom ik hierop reageer?
Ik wil meer te weten komen over wat hier gaande is maar niet dat iedereen op [NLS] blijft zeuren.

Maar even over dat jullie kingdida aanvielen..
Hij werd intern overgenomen door [NLS], maar verloor ook enkele dorpjes aan TM75. Toen jullie erbij kwamen had hij nog een paar dorpen.
Zo gek vind ik het niet dat ze hem dus uit de stam zetten.

Ook kingdida heeft veel dorpen van HT overgenomen.

Side 1:
Tribes: HT
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: kingdida

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,748
Kant 2: 79
Verschil: 1,669

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 19
Verschil: 2

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,530,278
Kant 2: 240,265
Verschil: 8,290,013

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 124,230
Kant 2: 130,437
Verschil: 6,207

image.php


Op die laatste kun je zelfs zien dat kingdida meer punten van HT beroofd heeft dan andersom.


meer te weten komen wat hier gaande is? makkelijk toch? HT TM75 en ~BOD~ ownen op het moment [NLS], [NLS] is niet meer zoals vroeger en GG staat er slecht voor, heb al gehoord over zijn slechte fake aanvallen, niet getimde aanvallen en ga zo maar door, maar dat tegen kingdida is 1 persoon, we hebben meerdere mensen aangevallen, en even later allemaal gekickt, elke keer krijg ik te horen was inactief stopte, dat was bij enkele waar, maar bij andere niet.

op [NLS] blijven zeuren? nee, dat is het niet, wij zijn gewoon allemaal zo gelukkig met hem! deze persoon die je niet kan vertrouwen chaos veroorzaak, mensen misleid etc, dat is gewoon niet leuk! en daarom hebben ze ook met zoveel stammen oorlog!

49er zei:
dit is een reactie op thamonster slimbo
en aangezien thamonster in HT zit is het logisch dat ook de stats over ht gaan en niet over alle bg's erbij.

maak dat de kat maar wijs, TM75 deed net zo hard mee met het overnemen van kingdida, ~BOD~ deed ook net zo goed mee met het aanvallen op kingdida.



en wat betreft die punten, BG's hadden de meeste grote al, wij haalden eruit wat er nog was, we immers nog veel te edelen:p
 

DeletedUser

Guest
Wat ik hier te horen krijg is enkel gezeik en ongeargumenteerde meningen.

GG speelt het spelletje op zijn manier, dat moet je accepteren.
Niet te vertrouwen? Waarom had je dan spelers van [NLS] op dit forum die praatte over hoe goed [NLS] was. Ze hadden dus wel degelijk vertrouwen in hem. Dit is zijn manier van spelen.

TM75 & ~BOD~ waren al bezig met het overnemen van kingdida voordat hij intern overgenomen werd. HT kwam er later bij.

Maargoed, ik heb mijn zegje weer gedaan en hou me weer op de achtergrond van deze discussie.
 

DeletedUser

Guest
@ prima.... maar kijk je speelt niet op deze wereld,
wij hebben goede contacten met leden van bod die van van nls komen,
en die vertellen hun verhaal, en ik geloof dat, want ze zijn met velen en vertellen het zelfde verhaal, zou je het dan niet moeten geloven en gewoon je eigen zegje doen?
 
Bovenaan