Geschiedenis van je zelf.

Reactiescore
978
Fail geschiedenis? :p
 

DeletedUser43986

Guest
Mooi :D

Het begon allemaal zo'n 4 jaar geleden, m'n allereerste TW account op w2; Whizkid-Vic.
Daar waar ik nooit verder geraakte dan 200k, maar je moet ergens beginnen toch ?

Na een pauze van enkele maanden ben ik, samen met klasgenoot, een nieuw account begonnen op w4, waar we geraakten tot 800k, al een heuse stap. Maar geen goed einde, ruzie gekregen met klasgenoot; account verwijderd :(

Anyway, Het einde is slechts het begin (ofzo).

Weer enkele keren geprobeerd en geprobeerd, maar het lukte precies niet.
Tot op een gegeven moment ik op w14 belandde. Ik werd al snel geïnvite voor Project Revolution, het toenmalige II. .
Hier heb ik leuke tijden gehad, zelfs nog de fusie met E-C15 mogen meemaken ! Wat resulteerde in het huidige 'Illuminati'.
Na enkele maanden zakte de moed me echter in de schoenen toen NOT! in optocht was richting, jawel, mij. Waar nog eens bijkwam dat ik in een moeilijke periode zat ( omaatje gestorvern :'| ), dus 'bye-bye tribalwars!'.
Je zou kunnen zeggen, 'geef je account in VV !', maar de dorpen zijn mooi verdeeld onder de vrienden.

*Eén jaar later*
Hier zitten we dan, treintjes te sturen, fakes te plannen, dorpen & troepen te bouwen, op m'n mooi huidig account ( als co ).

Ik heb vele, mooie tijden beleefd in w14. De wereld waar ik ook voor het eerst kennismaakte met meerdere technieken en trics.

-Victor
 

DeletedUser

Guest
Bij deze dan ook een stukje over mezelf. Ik mag natuurlijk niet achterblijven bij mijn medespeler van Eaton.


De geschiedenis van Eaton:


30 juni 2009 heb ik op de startknop gedrukt voor W14. Deze wereld leek veel op W11 waar ik destijds ook speelde dus dit was een beetje safe spelen zeg maar.
Het account Eaton heeft een langzame start gekend waarbij er continu dreiging bleef van andere spelers. Langzaamaan werden die 1 voor 1 uitgeschakeld.

In het begin kon ik ook geen stam vinden die bij mij paste en ben vaak overgesprongen. Totdat ik in |Ti| terecht kwam. Ik had daar mijn draai gevonden. Na een tijdje begon de stam te leiden onder het slechte leidersschap van Kieke69. Om de stam er bovenop te kunnen krijgen moest er een niewue leiding komen. Na verkiezingen werd ik uitgeroepen tot leider van de stam en heb nog 2 andere gevraagd om een driemansschap te vormen.

|Ti| was er slechter aan toe dan ik dacht en uiteindelijk ben ik uit de stam gegaan en heb de stam ~APC~ opgericht. Dit met succes gelukkig. Om ~APC~goed te kunnen leiden heb ik de saaie W11 laten vallen. ~APC~ werd in korte tijd een stam waar rekening mee gehouden moest worden. De stam had dan ook een aanvallende houding t.o.v. andere stammen/spelers.

Na een korte tijd kwamen de gesprekken met Halve Haan en de leiders van Serve.
De top 12 van ~APC~ ging in over naar Serve.(oktober 2009 dacht ik) en naast Tasty was er een 2de kernstam. In die periode begonnen de grote aanvallen vanuit BackToTheFuture georganiseerd. In november kwam de eerste aanvalsgolf van BTTF en een aantal leden van E. Ze hebben destijds 3 dorpen gepakt dacht ik. Ongeveer een maand later begon de 2 aanval. Dit maal een massa-aanval vanuit Tasty en E op mijn persoontje. Ik was destijds een 2 Mio groot. En heb een dag of 4 constant 3000+ op de teller zien staan. Na die 4 dagen ging de teller steeds iets lager. Er was heel veel kapot maar ook ditmaal was er geen succes voor BTTF.

Daarna is Serve. gevallen en zijn we met een aantal spelers in /Buzz terecht gekomen. BTTF had inmiddels opgegeven met de aanvallen op ons omdat hij zag dat er niks te halen viel. In /Buzz heerste na verloop inactiviteit en er waren al gesprekken met de leiding van Revo.. De spelers die goed aansloten op het stamcluster van Revo. die konden over komen. Vanaf dat moment ging het alleen maar beter en beter en is het verder denk ik wel bekend bij de meesten onder jullie.

M.v.g

Bas a.k.a. Eaton
 

DeletedUser

Guest
en ik wilde die noobs van buzz niet lol:eek:, monsanto heeft me overgehaald :p :D
 
Reactiescore
978
en ik wilde die noobs van buzz niet lol:eek:, monsanto heeft me overgehaald :p :D

Bijna de grootste vergissing die je kon maken? :p gelukkig had je monsanto :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zet ook mijn geschiedenis hier ff neer.

Ik begon hier voor de grap, en stapte voor de grap in massastam der massastammen van het begin: perry!

na 1 week hadden we zo'n 300 leden, en vertrok de leiding, zeggende voor een week, en ze kozen 1 speler die het voor een week moest overnemen, en ze vonden van de 300 mij capabel. ik mocht per 2 dagen max 10 leden lozen, daar maakte ik zo'n 40 per dag van.

maar 1 van de 3 kwam terug.


Ik stopte in dat gebied, was geen zak aan, en starte op nieuw in c57. ik kreeg het account siward2 van de originele siward2 speler welgenaamd siward:p het account had 5 dorpen toen.

ik zat in pure, was vaak leiding enzo of stamraad lid. leuke stam. ging fuseren met damn beat, samengevoegd pure beat. stamleider was grootste noob ooit, de rest van de leden zijn nog steeds mijn w14 helden. die leider bouwde in elk dorp een kerk, en was trots op zijn geloof 13 in elk dorp:p hij was kwaad op mij dat ik zijn gezag ontmijnde door te zeggen dat die kerken noob waren, en dat hij geen foto's van zichzelf op het forum moest plaatsen met naakte hoeren met hangtieten terwijl dr ook nog eens kinderen bij waren. vind het sowieso niet echt volwassen.

ik heb toen zijn stam gesloopt en met christa89 guard opgericht. leuke leden, leuke rang, slechte stam, want de "fusie" tussen pb, en christa's stam, bleek meer een 2 stammen in 1 stam te zijn. de stammen mochten elkaar niet.

ik heb de stam pb trouwens wel op een vuile manier gesloopt, dat vergeef ik mezelf nooit weer:p

vanuit guard ging ik weer leiding geven in het door hofmens en ohleric geleide pure, hofmens, mijn beste maat stopte daar, en ik kwam over vanuit guard om ohleric te helpen. eric en ik kende elkaar nog niet, maar hofmens (stef, niet die van christa) zei: jullie gaan maten worden, let maar op. en nu zijn we op tw elkaars beste maten;) deze maand ga ik nog een dobbele palm bij hem thuis drinken (daar kom je egg niet onderuit!).

verder was er nog een supermaat, kookaburra0, christophe dus, de andere belg. eric hij en ik waren onafscheidelijk.

in pure zaten we met een aantal kleine leden, statistisch niets, maar ik leerde weer wat plezier in tw was. eric en ik regelden dat we in het grotere sos kwamen, en we kwamen in de stamleiding. kookaburra op den duur ook.

jullie kennen het verder wel, de fusies enzo, rm bijvoorbeeld, wat nu jff is, maar in jff zaten we niet. ik ben toen een tijdje als lonelifer gegaan, in me eentje in een stam, en ben toen harder gegroeid als ooit.

later in teva, grote fout van ons. paar leuke mensen, maar jullie kennen het verhaal.

toen de oorlog tegen teva, vertel ik ook niet allemaal meer, kennen jullie onderhand ook wel:p

en nu: ik stop.
 

DeletedUser14549

Guest
niets over F0 ShiZzle?
of Stef(je die van Christa!!) ofzo? :(
 
Bovenaan