Geschiedenis van je zelf.

DeletedUser51306

Guest
Nice ^^

Helaas nu geen tijd om het allemaal te lezen, Kijk er morgen naar uit :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn w14 carrière is om zo te zeggen toch wel lang, vanaf de start te zeggen.

Ik ging samen met Thorsten (pollenus) op De Bermuda Driehoek. de bermuda driehoek werd uiteindelijk geblokkeerd door de start van thorsten met meer accounts dan toegestaan was (voor een betere positie).

Uit vervolg van dit waren Thorsten en Mike opnieuw gestart, onder de naam Monjati Tsie. waarna ik een dag mee kwam doen met account Tsoehei K. Toen al gauw bleek dat er geen verdeling mogelijk was qua farmdorpen heb ik iemand dat account over laten nemen zodat het later een intern kon worden en toen een MB. zo ben ik op Monjati Tsie terecht gekomen.

Met een fantastische start, mede grotendeels behaald dankzij Thorsten en Mike, was het edelen niet moeilijk meer, dorpen kwamen binnen en binnen. soms met wat tegenslag wat direct tactisch weer opgelost werd. Conflicten zoals Alien.

Ondertussen had het account zich samengevoegd met de voormalige topstam Whomp, waarvan sommige spelers zich nog op deze wereld bevinden zoals Krakje, .Excitement, Devi Durga & The killer whale.
Na een succesvolle periode bij Whomp werd Whomp uiteindelijk opgeheven door conflicten tussen Exclusiva en De Frontlinie.

Hieruit zijn wij weer overgegaan naar 24/7, met spelers zoals weer, Devi, krakje, harrisfreak, netmastah, en ikzelf natuurlijk. van deze stam herinner ik me niet veel, maar zolang bestond deze ook niet.

Een paar maanden later kwam het, ja.. het! het is.. .Serve!. Dit was de stam die de wereld in mijn inziens tot leven bracht. Samen met Tasty! voldeed het aan een kernstam. Serve was een samenvoeging tussen 24/7 & Illuminati. een stam die een mooie kern en goede spelers had. Spelers waarvan nu er véél in de top zitten of in ieder geval, toen nog in de top zaten. .serve is ook de kern van .Revo geweest. Netmastah, Monsanto, Krakje, Malcom the Fist, Devi Durga, Titus labienus, army of angels, Original, Carette, Dr. Greenthumb, .excitement, eaton, TKW, harrisfreak. zoveel namen die nu in de top staan. Het was dé stam!

na de val van serve, kort gezegd ben ik mijn motivatie stapsgewijs gaan verliezen. en zo stond er deze dag dat ik, Chuky samen met Kevin besloten heb Project Monjati op 0 te zetten.



of ik het dit keer vol houdt zonder terug te trekken?

dat zie je in de volgende aflevering van... ehm, tw over een week?

Toch leuk om te horen dat .Serve de spelers zover gebracht heeft :)
 

DeletedUser19888

Guest
nou mijn eens.


na lang gespeeld te hebben op w7 tot 7,9 milj helaas moeten stoppen op w7

Toen prive beetje gesust was w14 ontdekt, tja weer opbouwen, waar ik een hekel aan heb.

Eerst tijden solo gespeeld voor ik een stam joinde. No Way sprak me aan en ik kwam bij hun in de stam, Doordat onze leider een ban kreeg viel eigenlijk alles uit elkaar. kingsalvatore ging naar nolife en ik ging naar F.A.T. Dit bleek in de eerste instantie een stabiele stam met bg als =NG= Toen is er een stam fusie geweest en daarna liepen dingen anders, os kwam er nooit, terwijl ik en men co tegen div spelers van 3tot4 keer mijn punten aantal aan lag, haarlemmer,alchemist,tribaltwins,kingsalvatore,magnetho

Maar ik gaf me niet snel gewonnen,en kreeg aanval na aanval te voorduren, zonder enige os vanuit eigenstam bleef ik overeind.treintjes van haarlemmer snipen begon als aargh en werd men hobby ^^ (srry marc)

Het was haarlemmer die naar me toe kwam en vroeg of ik men acc wou opgeven voor een groter acc in Nolife. Na veel wikken en wegen dit geaccepteerd, en zo beland op het acc magnetho, die weer door fusion aangevallen werd, Dit afgeslagen en toen werd het rustig en kon ik mijn acc in orde maken,

Nu is het maar afwachten hoe alles gaat lopen, maaraj het is maar een spel, dus zolang ik fun in het spel heb blijf ik het spelen.
 

DeletedUser36068

Guest
Na al jullie leuke verhalen te lezen, hier is het mijne (je weet wel, het verhaal met al die stamwisselingen:p)

Meesten van jullie weten het niet, maar voor w14 was ik ongeveer 1-2jaar gestopt met tribalwars. Ik was jaren geleden begonnen met spelen omdat mijn broer dit speelde. En net voor w14 had hij een co nodig op w13 en dat werd ik^^ Daar de eerste ervaringen opgedaan en daar toen gestopt om zelf een accountje op te starten, namelijk dit:)

Mijn verhaal op w14 is begonnen in de stam Shade. na hier zeer kort te zitten (paar puntjes xD) gingen we fuseren met [O-A], wat toen toch wel bij de beste stammen in de omgeving hoorde. De fusie verliep niet goed:eek: en dus maar terug gegaan naar Shade., hier heb ik contact gelegd met verscheidene spelers, zoals meno, messersmith etc. De stam liep niet goed meer en samen met meno naar een nieuwe stam opzoek gegaan, namelijk Summer. Hier werd de helft van de stam helemaal inactief (waaronder de gehele leiding), en daarom met paar van deze leden gingen we een nieuwe stam oprichten. Door een communicatiefoutje in die tijd werden er 2 stammen opgericht Ex!. & Pro., deze tweede stam zal voor paar van jullie nog bekend in de oren klinken. Ik zat dus door die communicatie fout in die eerste stam, maar nadien dus naar de juiste stam Pro. overgestapt. De eerste echte stam voor mij. Alle leden hier timeden in 500ms, de helft zelf in 150ms, wat toen voor mij nog onmogelijk leek xD Kon wel al timen, maar niet in 150ms. In deze stam hebben de leiding & de leden mijn time & snipeskills de hoogte in gegooid. Zonder deze mensen had ik nooit een echte w14 carriere gehad, ben ze dus eeuwig dankbaar^^ Hier zaten zeer belovende spelers in, kijk maar naar alexde, trepaulo, The Generation, mezelf, TheStonedMaarten, Insane., Arsenalsander, Basic Talent & THREAT.

Veel van deze spelers hadden minder geluk met de ligging, Arsenalsander bevoorbeeld, die dichtbij mij lag:D Voor hij in de stam zat had ik al een kleine aanvaring met hem. Maar hij kwam erbij omdat ik later met hem fuseerde & hij mijn co werd. Wouter, de persoon die Carette met mij heeft grootgebracht (het begin). Verder nog The Generation, Insane., alexde, al deze spelers hadden het ongeluk incomings te krijgen van toppers genaamd Exclusiva, Halve Haan, Primetime, je hoort het al, de latere .Serve jongens (Whomp in die tijd dacht ik). Pro. hun individuele kwaliteiten waren goed, maar helaas niet goed genoeg voor spelers als deze tegen te houden. Alsnog heb ik hier van 900p tot de 170k ingezeten, wat in't begin toch een aardige tijd is. De spelers werden inactief en ik moest een nieuw onderdak zoeken, helaas wist ik niet naar waar, en ging ik stamloos.

Na ongeveer een weekje zonder stam te zitten kreeg ik het volgende bericht: "How are you doing on this damn Tasty! day?" Ik ben ook op hun aanbod ingegaan en naar de stam Tasty! gegaan. Dit was de eerste topstam waar ik inzat. Zaten ongelooflijk veel goede leden in, die op dit moment nog steeds op w14 spelen, waaronder hier en daar een paar in de top. Djanmar, fakemen, Wisse-the-best-, krakje, army of angels, miccie, fritzdeboer, spekky, roegner, BackToTheFuture, The Killer Whale, Remora, Monsanto, Oxideren, QQX999, Olwin, Original. Enzovoortssssssss, dit waren allemaal spelers die in die tijd in de top stonden (of nog steed) of op zijn minst hun omgeving domineerden. Tasty! was naar mijn inziens een fantastische stam, goede samenwerking, veel toppers, maar vooral, een ongelooflijke, super leuke sfeer. In die tijd waren de spamkoningen Roegner, spekky, mezelf. Allen zaten we in Tasty!. En dit waren gewoon de beste tijden op w14 voor mezelf op vlak van sfeer. Helaas komt aan elk sprookje een einde. De inactiviteit begon toe te slaan & het ging niet meer goed. Ik ging er relatief snel weg, en nam de overstap naar .Serve. Waar ik bijna alle andere toppers tegenkwam. Zoals Greenthumb, Titus, Monjati, Halve Haan, Exclusiva, Devi Durga, Excitement (wat heb ik van zijn tekstjes genoten:p), NetMastah, Lod Lavki, Malcom the fist, eaton, harrisfreak, etc etc. Dit was qua skills & qua kwaliteiten toch nog een tikkeltje beter als Tasty!. Ook hier heb ik veel bijgeleerd. Maar het allerbeste wat me hier overkomen is: Monjati Tsie.

Hier is mijn maandenlange samenwerking met Chuk begonnen. Alles wat ik meer geleerd heb als timen & snipen heb ik van deze jongen geleerd. Heb mijn "niet-noob-status" eigenlijk aan hem te danken. Hij heeft me leren starten, hij heeft me dat inzicht bij gebracht, eigenlijk heeft hij van mij een echte TW'er gemaakt. Hij is voor altijd mijn maatje.:) Deze stam is dan gevallen (hoe precies weet ik eerlijk gezegd niet meer:$) en dan samen met oa. Monjati dus (we waren toen al onafscheidelijk xD) naar NOT! gegaan, wat opzich wel een vergissing was, want onze tijd daar was van relatief korte duur. De stam was wel goed, alleen hadden we geen aansluiting met de stam (wat in die tijd belangrijk begon te worden) en dus zo niet echt konden samenwerken met NOT!. Toen eigenlijk uit verveling wat stammetjes afgegaan, waar we op voorhand al wisten dat het niets ging worden, maar we zagen niets echt zitten, vandaar overal eens gepasseerd :D Tot ikzelf het beu was, en het zelf eens wou proberen (FAAIIIILLL lol). Ik nam samen met Dr. Greenthumb de touwtjes in handen en richtten G_c op (ik was pas na een week de stam gejoined, maar zaten amper leden in, en toen pas was het een echte stam geworden). We begonnen te recruiten en dit en dat. Liep allemaal zeer vlotjes, ikzelf heb toen ook persoonlijk de S? leden (de eerste S?) aangeworven. Dit was een zeer goede beslissing gezien ik spelers als Greenlord, Christa, Bornix & MrGrizzly kon "ontmoeten". De samenwerking met velen van deze is tot de dag van vandaag nog steeds te merken. Zit dan ook terug met deze leden in de stam =D Na een ruzie met Pieter & Ruben te hebben, is de stam gevallen. Ik ben toen samen met Monjati naar Nieks (iDropping) tweemansstam gegaan. De oude leden van het eerste S? zoals zijn me toen gevolgd, aangezien ik persoonlijk een soort van band met deze leden had, aangezien ik hun bij G_c had betrokken, en voor hun instond, etc etc. Die stam was nooit serieus & terug wat stamwissels achter de rug, tot ik na zoveel stammen de motivatie helemaal kwijt was, en ik tijdelijk (toen dacht ik definitief) stopte met w14. Ron zou de nieuwe eigenaar worden en die ging met het account naar Conq., toen was hij het beetje aan't verkloten en moest ik ingrijpen, en dus begon ik weer in Conq. Hoe dat loopt weten jullie allen wel, en tenslotte dus nu met veel van me maatjes in S?. Waar ik een zeer goed gevoel bij heb.:)


Pfft, dit neemt toch veel tijd in beslag hoor:p


Paar mensen in het bijzonder bedanken:
Robbert
Nomi
Dion
Wouter
Chuk
& Dominick
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zit NU met jou in de stam daar eh;) Ben een van de nieuwere spelers daarzo:D Had wel verwacht dat je niet zou weten dat ik het ben hoor:p

Fijn dat je ook even verteld wie je bent, een van ex-sym dus of nieuw op The-Void? Zie je nooit op het AF van W15 :(


Wat zijn de instelllinge van w15?:p we hebben hier trouwens nog genoeg edels bsb

Geen kerk (<3)
Snelheid algemeen 2
Eenhedensnelheid 0.5
Ridder met items.
Bonus dorpen...

Gewoon perfect dus :D Heb hier momenteel meer dan 100 edels beschikbaar :p Heb maar een uitweg en die is gestacked :S
 

DeletedUser

Guest
dit gaat over je geschiedenis op w14, niet hoeveel edels je hebt op w15. Anders heb ik er nogwel 900 op w6 :eek:
btw enrique ik voel er wel wat voor nog één laatste keer wat proberen te bouwen, maar ditkeer enkel met pro's. heb er al wat die mee willen doen normaal(net geroggelt ^^)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, zou slapen gaan maar ja:S

Ben weer begonnen als sakeb in W14, na een lang smeek bed van henno (hennos) die ik leerde kennen uit W5 en heb daar als noob veel plezier met hem gehad (eerst wereld voor mij). Ben daar gestopt door dat .AM daar de overhand had en ik in ~TC~ zat waar we kamten met inactieven, zo als in elke wereld/stam gebeurd. henno ging naar .AM daarmee king billy en al vlot viel alles in duigen. Van een snellijst had ik nog nooit gehoord en GM al even min niet, dat is nu wel anders (voor de meesten is het nu over don^^).

Alles goed, na een stop van 1 jaar vroeg henno mij voor wat hulp op W2 heb dat naar wat aarzelen aangenomen en mijn best er voor gedaan (1000 incommings per dag) en als niet ervaren speler is dat erg veel. Heb daar echt veel geleerd en zo de tools ook eigen gemaakt. Kon dat op W2 niet meer doen om dat ik naar Rusland moest voor mijn werk, na de terugkomst kriebelde het toch weer. Hoe zou het met iedereen gaan dacht ik. Heb weer contacten gemaakt en gezocht, en ja daar was henno weer:D. mijn vriend en mijn leermeester, W14 daar moet je gaan spelen waren zijn woorden dus zo doende.
ACC sakeb kwam in W14,We lagen echt drie continenten bij elkaar vandaan maar dat boeide ons niet. We konden weer lekker slap lullen en daar ging het in eerste instantie om. Henno zat in dde stam ghost en ik dus ook, deze is gemaakt door fire stone (speeld nog (teva)) Enkel naar wat strubbelingen met een nieuwe opkomende stam viel Ghost en tot mijn spijt ging de stam oprichter er ook nog vandoor (fire stone). Kreeg op dat zelfde moment een vv aangeboden die zeer dicht bij ons target lag (HMM) deze heb ik met open armen aangenomen, later kregen we ook het WW omdat ze het niet meer aan tijd had. Ik als noob heb meerdere malen ingelogd met WW en ja dat gaat opvallen:S. Dus dat was een ban voor multi ACC (eerder als een waarschuwing gehad voor bot gebruik, was niet te bewijzen^^) met een klein acc kun je het wagen. Het anker was gelegd om de strijd voort te gaan zetten met bofa, op de een of andere manier zie ik dat nog steeds als mijn main target. Niet om hem zelf maar puur om zijn streken die hij geflikt heeft, zal nog even duuren maar we gaan elkaar zeker weer zien zij aan zij:D:D:D

Nou ja daar sta je dan, geen ACC meer en je hebt nog een verevening te gaan.
Na een week kreeg ik via msn een verzoek om met ACC toendra door te gaan, de originele speler zou vader worden van een tweeling en had er de tijd niet meer voor. ons punten totaal kwam overeen dus ik nam dat zeer graag aan, hij lag nog beter in de buurt dan het voormalige ACC sakeb super dus:D
Heb met toendra gespeeld tot 5 milo dacht ik zo, heb er een zeer leuke tijd mee gehad zeer zeker in de tijd van NOT!. AtttA en bofa waren geen vrienden maar dan ook weer wel, we gunden elkaar geen enkel dorp en dat was leuk spelen^^ (attta/bofa waren toen in de stam .love).

Tja dan komt er een tijd dat je het niet meer trekt, al het werk bleef liggen bij mij thuis en op mijn werk werd het als maar drukker. Heb toendra op DEL gezet en naar aandringen van Yoeri het er weer van af gehaald en zij hebben het met andere spelers voort gezet. Hoe dat ACC in drie weken zo verkloot is is voor mij nog steeds een raadsel. Na een week of 4/5 kwam de rust bij mij weder, bijkeuken af en op het werk kwam de klad er in. Yoeri kwam met de vraag of ik eens op ACC lienee wilde gaan kijken, na ja dat wilde ik wel^^ miste het toch wel en was benieuwd hoe het met iedereen verging in W14. Zo doende speel ik als CO verder op lienee. Heb het er erg naar mijn zin en kan het goed vinden met Niels, we hebben net een nieuwe familie en dat is even wennen maar moet zeggen dat dat zeer lekker gaat, we voelen ons al thuis!!!

(revo, hartelijk dank voor jullie warm onthaal en dat jullie geen onderscheid maken in ieder van ons, echt top!!!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42732

Guest
Omdat ik continu onder aanval stond op w12 en geen zin had om 24/7 te deffen heb ik destijds besloten een punt achter w12 te zetten. Omdat ik daar een tw-verslaving had ontwikkeld moest ik op een andere wereld beginnen en dit zou w14 worden. 2 augustus 2009 was de grote dag, de dag waarop ik w14 begon. :D
Vanaf het begin ben ik zeer actief geweest en domineerde vrij snel c67. Om mijn activiteit heb ik verschillende stammetjes geleid, maar echt veel inzicht in het spel had ik nog niet.. ;)

In de stam BF leerde ik een aantal nieuwe vrienden kennen (waaronder f0 shizzle en bornix). Ook werd het duidelijk wie mijn vijanden waren (de DDM-scene, later *MoP* nog later*RM* inmiddels JFF, als ik niet nog meer naamsverandering vergeten ben :p) Ze hebben vanaf toen geprobeerd mij van w14 te vegen.

Aangezien BF niet lekker meer liep heb ik besloten mijn eigen stam GUARD op te richten, deze stam heb ik samen geleid met siward2. Hier heb ik een zeer leuke tijd gehad, maar naar verloop van tijd liep het hier ook niet lekker meer. Ik kwam in contact met Tijmen (mrgrizzly). Hij heeft mij overtuigd om naar zijn stam Sources te komen. Dit is een van de beste beslissingen voor mij geweest.. Sources was een zeer gezellige stam, ook leerde ik hier nieuwe vrienden kennen zoals Michael (greenlord). Helaas werd daar besloten om over te stappen naar de stam G_c die volgens velen veel potentie had. Ik was het hier niet mee eens maar wilde bij mijn vrienden blijven en heb daarom besloten om mee te gaan. Hier leerde ik o.a. Mich (carette) kennen. Mijn vermoeden over G_c was juist, de stam viel snel en ben overgestapt op Qlimax omdat mijn vrienden hier ook zaten. Hier kwam ik nogmaals in contact met Stef, die op f0 shizzle speelde en we hebben besloten om te fuseren (hier ik wel een aantal mensen flink mee heb geshockeerd :p) Helaas verliep de fusie niet geheel volgens de regels en raakte ik 30% van mijn dorpen kwijt. Met behulp van mijn stam/vrienden heb ik binnen 4 dagen de 200 dorpen teruggeedeld, waardoor ik aan dit voorval vrijwel maar weinig last heb gehad.

Nadat Qlimax ineens werd opgeheven door Idropping heb ik besloten te solliciteren voor de stam conq (omdat mijn maat greenlord was hier ook heen vertrokken). De stam kwam volwassen over en heb hier een zeer leuke tijd gehad (ik mis ze nog steeds :()
Toen ik in conq zat hadden mijn oude vijanden (voor de zoveelste keer) bedacht om een massa-aanval op mij te starten die zo ongeveer 5 weken heeft geduurd. Het resulteerde in mijn nummer 1 plaats ODD en OD.
Inmiddels had ik Detlef (toen nog corien1978) gecontacteerd om ook op mijn account als co te gaan spelen (wederom heb ik hier een aantal mensen geshockeerd, dit maal omdat hij uit de stam kwam die mij aanviel) . Mijn accountje is nu compleet, we zijn een happy family ;)

Dit was mijn tw-geschiedenis in een notendop :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als jij een inactieve gast in je stam wilt kan ik het wel proberen hoor. Heb weer wat meer tijd maar liever zou ik dan je co worden ;)

dit gaat over je geschiedenis op w14, niet hoeveel edels je hebt op w15. Anders heb ik er nogwel 900 op w6 :eek:
btw enrique ik voel er wel wat voor nog één laatste keer wat proberen te bouwen, maar ditkeer enkel met pro's. heb er al wat die mee willen doen normaal(net geroggelt ^^)

kom eens ff op msn dan
 

DeletedUser36068

Guest
Fijn dat je ook even verteld wie je bent, een van ex-sym dus of nieuw op The-Void? Zie je nooit op het AF van W15 :(




Geen kerk (<3)
Snelheid algemeen 2
Eenhedensnelheid 0.5
Ridder met items.
Bonus dorpen...

Gewoon perfect dus :D Heb hier momenteel meer dan 100 edels beschikbaar :p Heb maar een uitweg en die is gestacked :S

Inderdaad, ben de nieuwe op The Void;)

Ben er paar keer gepasseerd hoor (andere forumaccount), alleen vond ik het daar niet echt naar mijn zin:p Misschien kom ik later wel wat actiever :D
 
Reactiescore
978
Inderdaad, ben de nieuwe op The Void;)

Ben er paar keer gepasseerd hoor (andere forumaccount), alleen vond ik het daar niet echt naar mijn zin:p Misschien kom ik later wel wat actiever :D

Lijkt daar een soort inf VS Revo AF. alleen verplaats dat het bij 2 stammen bleef is daar 95% van de wereld zo :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben almkerk / mark / netmastah hoi

Begon in mijn eentje aan deze wereld ben bij de 15k gefuseerd met netmastah waar ik nu nog steeds op speel (zonder alwin, jammergenoeg) bij de 200k zijn we gefuseerd met jelle (nu nog steeds co). en zo zijn we rustig doorgegroeid, helaas heb ik nog vrij weinig tegenstand gekregen op deze wereld en zit ik echt in een kloteng hoekje tegen psy noobs binnekort ;)

stammen

In het begin van de wereld heb ik de stam under. opgericht dit was opzich een noobstam, maar wel gezellig.. veel w6 teamgenoten uit [BOK] destijds. Maar naar een tijdje zag ik het niet meer zitten en ben ik uit de stam gestapt waardoor het kaartenhuis in een viel. Ik heb toen de overstap gemaakt naar Tasty!, omdat ik toch wel goed contact had met krakje <3...op een gegeven moment liep het niet meer zo lekker in tasty! (vond ik :p) mijn maatje krakje stapte over naar 24/7 dacht ik.. en toen ben ik zijn kontje achterna gelopen.

24/7 werd al snel serve. en in de serve. tijd heb ik de meeste maatjes leren kennen, zoals cora (devi durga) harrisfreak kende ik al sinds 152punten dus dat was mooi meegenomen, monsanto (tom/noud) en krakje. Deze groep is door het serve. tijdperk flink uitgebreid met bijv. GEHEEL revo en bijv ook een chucky ;-)...

toen kwam het punt dat het kut ging in serve door het gezeik met malcom the fist en doordat jim inactief werd en er maar weinig gebeurde in de stam.

ik heb toen samen met monsanto besloten om revo om te richten en hier kwam krakje al snel bij. wij zijn toen begonnen met het selectief recruiten van vrienden uit serve en hierdoor kwamen army of angels, originnal en devi durga er al snel bij. deze werden gevolgt door een nieuwkomer brexx.

met zen 6e heb ik een goede tijd gehad met het afmaken van VIK... ik heb toen capo di capi en livia drussila overgehaald om ons te joinen en zo viel vik ....

na vik was het de beurt aan buzz volgens mij.. zo kwamen er nog een stuk of 4/5 spelers richting onze kant! eerst QQxx999 en drsp en toen spek remora tkw eaton en later ook malcom.

Na buzz was het de beurt aan onze oude BG storm, met exitment, simon en harrisfreak... en toennnnnn kwam een hele rits uit conq binnenlopen :p

zodoende hebben we het best netjes gedaan in bijna 1 jaar nu ;-)

ik ben dus ook wel een beetje trots op mezelf en de stam, het heeft wel veel uurtjes lullen gekost om dit allemaal te fixen, maar het ziet er wel goed uit =)


nu ga ik slapen xxxxxxxxxxxxxxxxx
 

DeletedUser38965

Guest
Na dat mooie verhaal van Sakeb kon ik het niet laten.

Was een jaar gestopt met TW na een lange tijd te hebben gespeelt op W1 en W3.. dacht nooit meer te beginnen tot het weer ging kriebelen,
Op dat moment was W14 al een paar maanden oud. dus ik start in C48 en ging heel goed met groeien..had toen al kennis gemaakt met Hennos en sakeb (Ghost)hun waren nadrukkelijk aanwezig op fora als BG van mijn eerste stam Tkill.

Tkill was een fail dus besloot ik samen met Klaasvaakbas en Catastrophy een stam opterichten (HMM) en dit werd een hele mooie tijd voor ons we verklaarde de oorlog aan Ghost omdat ze onze edelruimte in beslag namen... toen werd Hennos(buurman) mijn Target dus ik begon zoals gewoonlijk laat aan mijn aanval eerst scouten en ongeloofelijk maar waar hij was online.:p

Henno stuurt een PM met het verhaal dat hij veel kan betekenen voor ons met zijn spam en goede omgang..dacht even na en stelde een eis dat hij Ghost zou opheffen en mij een lijst geeft van de spelers die actief zijn...dit deed hij ;) dus hij overleefde deze keer. had toen al een goede verhouding met AtttA mijn beste maat in TW ... we genieten gewoon van ons samenspel.

met Tommatino (Love)als buurman had ik een sterke vijand naast me..we hebben lang gevochten:bijl: tot hij er genoeg van had.

later hadden wij misterspekky tepakken na die aanval wou wollige schaap praten over een samenwerking tegen NOT!.
aangezien wij dat niet konden negeren (dat Not en voornamelijk Sara goldfarb een dreiging was) voor onze stammen.
zijn wij uiteindelijk overgegaan tot een fusie(mijn grootste fout tot nu toe)..:eek:

Zo is Coke geboren ik was oprichter samen met WS...ondertussen was Toendra (sakeb) naar NOT! gegaan.
gelijk hadden wij plannen gemaakt voor Sara maar deze was blijkbaar al gestropt toen wij samenkwamen.. dus we konden haar zo edelen samen met Papsnoetie dan... deze was daar niet blij mee.:)

Tot die tijd was toendra (sakeb) en ik een soort van een NAP van elkaar we lulde tot laat in de nacht tegen elkaar over vanalles en nogwat.. maar hij besloot op een gegeven moment om Catastrophy aantevallen en dit heb ik samen met Hennos weten af te slaan..

NAP over en de Oorlog met NOTl was een Feit.
op dat moment besluit Hennos te gaan fuseren met Toendra.:rolleyes:.(ze hadden er een heel quiz van gemaakt,) om zo ons te misleiden wat niet ging natuurlijk...ik en AtttA gingen in de aanval en hadden Hennos en Toendra binnen een week op hun knieen.

Sakeb (toendra)heeft me 3 x tijdens aanvallen van ons verteld dat hij ging stoppen..ik telkens genade en dat had ik telkens weer over voor hem :confused:omdat ik hem gewoon wel mocht ofzo(wel raar hoor). nacht babbel was leuk denk ik.

Toen was er opeens een Fusie tussen secur en NOT! alsof ze niet hoog genoeg stonden..Nr2 en 3 van W14:confused:
de oorlog tegen Toendra had de aandacht van Eurika getrokken dus mijn eerste Massa was een feit clears van Da Capital, Toendra, papsnoetie...onze BG Teva stond Klaar om me te helpen en dat staan ze nogsteeds.:)

Alles liep dood Toendra had geen winsten alleen maar verliesen tegen mij en AtttA tijdens deze aanvallen..:D

intern in Coke rammelde het ik en WS konden het niet vinden hij had zijn acc tijdens een aanval op del gezet en wij besloten om ons aantesluiten bij Teva..gelijk kwam er een sterke Team achter ons staan en onze massa op Toendra en Papsnoetie was een Feit..helaas stopde bijde hoofdspelers van deze accs:D dus wij edelen hun binnen 3 weken weg uit C48.

NU is er geen Toendra meer ...NOT! organisatie is helemaal verdwenen dus doel is nu vaag geworden.:(

heb motivatie nodig dus ik zoek een Beer..:ridder:
 

DeletedUser

Guest
Na al jullie leuke verhalen te lezen, hier is het mijne (je weet wel, het verhaal met al die stamwisselingen:p)

Meesten van jullie weten het niet, maar voor w14 was ik ongeveer 1-2jaar gestopt met tribalwars. Ik was jaren geleden begonnen met spelen omdat mijn broer dit speelde. En net voor w14 had hij een co nodig op w13 en dat werd ik^^ Daar de eerste ervaringen opgedaan en daar toen gestopt om zelf een accountje op te starten, namelijk dit:)

Mijn verhaal op w14 is begonnen in de stam Shade. na hier zeer kort te zitten (paar puntjes xD) gingen we fuseren met [O-A], wat toen toch wel bij de beste stammen in de omgeving hoorde. De fusie verliep niet goed:eek: en dus maar terug gegaan naar Shade., hier heb ik contact gelegd met verscheidene spelers, zoals meno, messersmith etc. De stam liep niet goed meer en samen met meno naar een nieuwe stam opzoek gegaan, namelijk Summer. Hier werd de helft van de stam helemaal inactief (waaronder de gehele leiding), en daarom met paar van deze leden gingen we een nieuwe stam oprichten. Door een communicatiefoutje in die tijd werden er 2 stammen opgericht Ex!. & Pro., deze tweede stam zal voor paar van jullie nog bekend in de oren klinken. Ik zat dus door die communicatie fout in die eerste stam, maar nadien dus naar de juiste stam Pro. overgestapt. De eerste echte stam voor mij. Alle leden hier timeden in 500ms, de helft zelf in 150ms, wat toen voor mij nog onmogelijk leek xD Kon wel al timen, maar niet in 150ms. In deze stam hebben de leiding & de leden mijn time & snipeskills de hoogte in gegooid. Zonder deze mensen had ik nooit een echte w14 carriere gehad, ben ze dus eeuwig dankbaar^^ Hier zaten zeer belovende spelers in, kijk maar naar alexde, trepaulo, The Generation, mezelf, TheStonedMaarten, Insane., Arsenalsander, Basic Talent & THREAT.

Veel van deze spelers hadden minder geluk met de ligging, Arsenalsander bevoorbeeld, die dichtbij mij lag:D Voor hij in de stam zat had ik al een kleine aanvaring met hem. Maar hij kwam erbij omdat ik later met hem fuseerde & hij mijn co werd. Wouter, de persoon die Carette met mij heeft grootgebracht (het begin). Verder nog The Generation, Insane., alexde, al deze spelers hadden het ongeluk incomings te krijgen van toppers genaamd Exclusiva, Halve Haan, Primetime, je hoort het al, de latere .Serve jongens (Whomp in die tijd dacht ik). Pro. hun individuele kwaliteiten waren goed, maar helaas niet goed genoeg voor spelers als deze tegen te houden. Alsnog heb ik hier van 900p tot de 170k ingezeten, wat in't begin toch een aardige tijd is. De spelers werden inactief en ik moest een nieuw onderdak zoeken, helaas wist ik niet naar waar, en ging ik stamloos.

Na ongeveer een weekje zonder stam te zitten kreeg ik het volgende bericht: "How are you doing on this damn Tasty! day?" Ik ben ook op hun aanbod ingegaan en naar de stam Tasty! gegaan. Dit was de eerste topstam waar ik inzat. Zaten ongelooflijk veel goede leden in, die op dit moment nog steeds op w14 spelen, waaronder hier en daar een paar in de top. Djanmar, fakemen, Wisse-the-best-, krakje, army of angels, miccie, fritzdeboer, spekky, roegner, BackToTheFuture, The Killer Whale, Remora, Monsanto, Oxideren, QQX999, Olwin, Original. Enzovoortssssssss, dit waren allemaal spelers die in die tijd in de top stonden (of nog steed) of op zijn minst hun omgeving domineerden. Tasty! was naar mijn inziens een fantastische stam, goede samenwerking, veel toppers, maar vooral, een ongelooflijke, super leuke sfeer. In die tijd waren de spamkoningen Roegner, spekky, mezelf. Allen zaten we in Tasty!. En dit waren gewoon de beste tijden op w14 voor mezelf op vlak van sfeer. Helaas komt aan elk sprookje een einde. De inactiviteit begon toe te slaan & het ging niet meer goed. Ik ging er relatief snel weg, en nam de overstap naar .Serve. Waar ik bijna alle andere toppers tegenkwam. Zoals Greenthumb, Titus, Monjati, Halve Haan, Exclusiva, Devi Durga, Excitement (wat heb ik van zijn tekstjes genoten:p), NetMastah, Lod Lavki, Malcom the fist, eaton, harrisfreak, etc etc. Dit was qua skills & qua kwaliteiten toch nog een tikkeltje beter als Tasty!. Ook hier heb ik veel bijgeleerd. Maar het allerbeste wat me hier overkomen is: Monjati Tsie.

Hier is mijn maandenlange samenwerking met Chuk begonnen. Alles wat ik meer geleerd heb als timen & snipen heb ik van deze jongen geleerd. Heb mijn "niet-noob-status" eigenlijk aan hem te danken. Hij heeft me leren starten, hij heeft me dat inzicht bij gebracht, eigenlijk heeft hij van mij een echte TW'er gemaakt. Hij is voor altijd mijn maatje.:) Deze stam is dan gevallen (hoe precies weet ik eerlijk gezegd niet meer:$) en dan samen met oa. Monjati dus (we waren toen al onafscheidelijk xD) naar NOT! gegaan, wat opzich wel een vergissing was, want onze tijd daar was van relatief korte duur. De stam was wel goed, alleen hadden we geen aansluiting met de stam (wat in die tijd belangrijk begon te worden) en dus zo niet echt konden samenwerken met NOT!. Toen eigenlijk uit verveling wat stammetjes afgegaan, waar we op voorhand al wisten dat het niets ging worden, maar we zagen niets echt zitten, vandaar overal eens gepasseerd :D Tot ikzelf het beu was, en het zelf eens wou proberen (FAAIIIILLL lol). Ik nam samen met Dr. Greenthumb de touwtjes in handen en richtten G_c op (ik was pas na een week de stam gejoined, maar zaten amper leden in, en toen pas was het een echte stam geworden). We begonnen te recruiten en dit en dat. Liep allemaal zeer vlotjes, ikzelf heb toen ook persoonlijk de S? leden (de eerste S?) aangeworven. Dit was een zeer goede beslissing gezien ik spelers als Greenlord, Christa, Bornix & MrGrizzly kon "ontmoeten". De samenwerking met velen van deze is tot de dag van vandaag nog steeds te merken. Zit dan ook terug met deze leden in de stam =D Na een ruzie met Pieter & Ruben te hebben, is de stam gevallen. Ik ben toen samen met Monjati naar Nieks (iDropping) tweemansstam gegaan. De oude leden van het eerste S? zoals zijn me toen gevolgd, aangezien ik persoonlijk een soort van band met deze leden had, aangezien ik hun bij G_c had betrokken, en voor hun instond, etc etc. Die stam was nooit serieus & terug wat stamwissels achter de rug, tot ik na zoveel stammen de motivatie helemaal kwijt was, en ik tijdelijk (toen dacht ik definitief) stopte met w14. Ron zou de nieuwe eigenaar worden en die ging met het account naar Conq., toen was hij het beetje aan't verkloten en moest ik ingrijpen, en dus begon ik weer in Conq. Hoe dat loopt weten jullie allen wel, en tenslotte dus nu met veel van me maatjes in S?. Waar ik een zeer goed gevoel bij heb.:)


Pfft, dit neemt toch veel tijd in beslag hoor:p


Paar mensen in het bijzonder bedanken:
Robbert
Nomi
Dion
Wouter
Chuk
& Dominick

ik kom er niet eens in voor:(
 
Bovenaan