Geschiedenis van je zelf.

Reactiescore
973
Beste forumbezoekers,
aangezien ik dat op verscheidene werelden zag, dacht ik. Laat ik het maar is op w14 er een topic over maken. Veel spelers op w14 hebben een grote geschiedenis hier al gekregen. Van de stam van Tasty, tot de strijd van Serve en Secur, terwijl andere hun weg naar wereldoverheersing vanuit de rim voorbereid. Zo heeft iedereen een ander stukje van w14 meegekregen en iedereen bij elkaar heeft w14 gemaakt tot wat het nu is.

Om maar even te beginnen van mijn geschiedenis, met mijn vrij onschuldige beginnende w14 verslaving. Ik ben geen oficiele speler op w14, ik stroomde een stuk later in. Namelijk de tijd van de servers, ondanks ik toen niet heel actief was door mijn (onlangs kwijtgeraakte) w12 def verslaving heb ik toch een beetje met de wereld kennis gemaakt.

Eaton was een zeer mooi account. Toen ik erop kwam was eaton (Bas, eigenaar Eaton) al flink aan het deffen tegen de vroeger zeer bekende BackToTheFuture en (tegenwoordig mijn geweldige buur) Remora en dan nog een aantal spelers van E waaraan we grensde. Het was een 75% front account dat ook flink onder aanval had gelegen (zowel voor ik op het account zat als erna). Eaton kwam er steeds goed bovenop tot grootte woede van BTTF waar toch bijna alle eer wel naar Bas (eigenaar Eaton) toe moet.

We hielden stand, helaas vielen er wel slachtoffers aan de andere kant tegen Secur. Serve begon te rommelen, MT leavde en het val proces was begonnen. Eaton heeft daarna gekozen om in /Buzz te komen waar BTTF niet blij mee was aangezien we nu in de stam zouden zitten met Remora. Ik raakte meer gewend aan w14, en het toen nog redelijk actieve groepje in Buzz was een zeer aangename tijd ondanks 90% inactief raakte in Buzz.

De inactiviteit opende een nieuw zeer groot hoofdstuk dat nog steeds bezig is voor me, namelijk een paar leden van Buzz mocht zich aansluiten in Revo. De activiteit steeg van de nieuwe leden, Revo gaf zeer veel spelers grootte motivatie om weer actief er tegen aan te gaan. Ook ging mijn actieve AF periode vanaf dat moment in als Howlin waarmee ik nog steeds actief ben. Revo was de stam waar ik me thuis voelde, de spelers leerde ik steeds beter en beter kennen wat mijn motivatie als maar deed stijgen. Ik ging me ook steeds meer bezighouden met stamzaken, en werd zo ook geaccepteerd zonder echt besproken te zijn als leider door me inzet wat ik nog steeds ben. Revo groeide en groeide, en zo ook me ervaring. Wat klein begon, eindigde als machtigste stam van w14.

De eerste massa van Revo tegen Nells, conflicten tegen ARR die viel na 1 uur en 5 min oorlogsvklaring te hebben gehad, later met Not! waarbij we even later ook Excitment en s1simon in de stam namen wat zeker een geweldige beslissing was. En we uiteindelijk veel kleine conflicten met Eureka (voormalig Not!) kregen die uiteindelijk viel. Als dat nog niet genoeg was, kregen we ruzie met Inf en kwam daar oorlog die we technische gezien wel als winnaar eruit kwamen en daar op volgt een oorlog tegen Conq waarbij we een geweldige start hadden en na de succesvolle massa 6 leden rekruteerden vanuit Conq. wat direct ook het einde van Conq betekende.

Revo heeft een rijke geschiedenis, en ik ben blij dat ik zowat van bijna alles (op de vroege start na) deel uit heb mogen maken van Revo. Ik sta zelf nog wel is te bedenken, hoe iemand die als co begonnen is terwijl de wereld al een tijd bezig was zo in de wereld is getrokken en nu denk ik toch wel een kopstuk van w14 mag benoemen.

Tot zo ver, mijn ((hele) korte) w14 biografie. Hoop dat er meer spelers volgen :)
Grtz,
Howlin
 

DeletedUser

Guest
Oeh leuk idee :D

--

Mijn W14 verhaal is begonnen met een bevlieging. Laat ik weer eens Tribalwars doen!:D (verdoem die dag!) Ik begon dus, maar was nog niet echt actief. Ik bouwde een beetje, farmen deed ik niet aan.

Al snel begon het stamleven zich te ontwikkelen en kreeg wel een leuk gesprek met een stamleider Rempejek, die mij toen overtuigd heeft om naar z'n noobstammetje Ace.[b/] te komen. Na een tijdje stopte meneer Rempejek, en wat een verrassing, ik kreeg de stamrechten. Heb de stam ondergebracht ik andere stammen en ben zelf naar ~UAS~ overgestapt. In deze stam was het wel leuk, maar was ook geen stam met potentie, ik kreeg na een tijdje dan ook een invite van toen The White Rider om naar zijn stam *C* te komen. Hier ben ik uiteindelijk op ingegaan.

In *C* zat wel wat potentie, alleen moet het helaas toegeven, de leiding functioneerde niet goed. Ben toen uiteindelijk zelf nog in de leiding terechtgekomen, en probeerde de boel te redden, maar het was al te laat. Leden vertrokken naar de vijandige stam -DDM-(3), vond ik niet leuk :( In deze stam heb ik uiteindelijk wel de basis kunnen leggen om het spel een stuk beter te leren. De 'ideeen' achter skills had ik zelf al wel bedacht, maar de benamingen e.d. en wat andere tactieken heb ik toen toch wel geleerd.

Ik heb toen ook besloten samen met een vriendje xilixan (moge hij ooit nog terugkeren :() daar een nieuwe stam op te richten, *U*. Eerst was dit best serieus bedoelt, maar uiteindelijk werd het gewoon een afgezonderd clubje met hun interns. In deze tijd kreeg ik wel gratis dorpjes van The White Rider, en uiteindelijk het aanbod om als co te komen. Hier ging ik natuurlijk op in, en jullie raden het al, dit is Tijmen, aka Death Express.

Uiteindelijk stopte heel *U* en dit is dan ook allemaal intern van mij geworden, maar Tijmen was al bezig een nieuwe stam te creeeren, namelijk het 1e Sources. Spoedig kwam deze er dan ook, en snel stonden we in de top 10. Spelers als shooterman/christa89/Bornix/Ryna/Greenlord zaten in deze stam. Met de stam hebben wij toen uiteindelijk -DDM-3 uit mekaar gespeeld, een van de vele vele vele voorlopers van JFF.
Deze stam was hecht, maar had wel wat onderlinge probleempjes tussen spelers. Uiteindelijk gingen we toen ook met zoveel mogelijk spelers over naar G_c. De epic fail geleid door Carette en Dr. Greenthumb. Hier heb ik uiteindelijk pas echt geleerd hoe het hoogste TW niveau in zijn werk gaat. Of ik het kan heb ik nog echt niet bewezen, vraag nog steeds om een massa :p

Tijmen deed G_c leiding, en ga hier niets over zeggen. Ikzelf heb alleen uiteindelijk besloten uit de stam te stappen toen het gebleken was dat de stam op deze manier echt niet meer verder kon.

Na toen in Qlimax te hebben gezeten en een lange vakantie, hebben ik, Bornix en Ryna MBR opgericht. Langzaam kwamen er meerdere leden bij waaronder uiteindelijk nu iedereen die in het huidige S? zit. (naamsverandering)

Heb sinds kort ook nog een co wie ook nog in dit verhaal hoort natuurlijk! Brechtje :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn w14 carrière is om zo te zeggen toch wel lang, vanaf de start te zeggen.

Ik ging samen met Thorsten (pollenus) op De Bermuda Driehoek. de bermuda driehoek werd uiteindelijk geblokkeerd door de start van thorsten met meer accounts dan toegestaan was (voor een betere positie).

Uit vervolg van dit waren Thorsten en Mike opnieuw gestart, onder de naam Monjati Tsie. waarna ik een dag mee kwam doen met account Tsoehei K. Toen al gauw bleek dat er geen verdeling mogelijk was qua farmdorpen heb ik iemand dat account over laten nemen zodat het later een intern kon worden en toen een MB. zo ben ik op Monjati Tsie terecht gekomen.

Met een fantastische start, mede grotendeels behaald dankzij Thorsten en Mike, was het edelen niet moeilijk meer, dorpen kwamen binnen en binnen. soms met wat tegenslag wat direct tactisch weer opgelost werd. Conflicten zoals Alien.

Ondertussen had het account zich samengevoegd met de voormalige topstam Whomp, waarvan sommige spelers zich nog op deze wereld bevinden zoals Krakje, .Excitement, Devi Durga & The killer whale.
Na een succesvolle periode bij Whomp werd Whomp uiteindelijk opgeheven door conflicten tussen Exclusiva en De Frontlinie.

Hieruit zijn wij weer overgegaan naar 24/7, met spelers zoals weer, Devi, krakje, harrisfreak, netmastah, en ikzelf natuurlijk. van deze stam herinner ik me niet veel, maar zolang bestond deze ook niet.

Een paar maanden later kwam het, ja.. het! het is.. .Serve!. Dit was de stam die de wereld in mijn inziens tot leven bracht. Samen met Tasty! voldeed het aan een kernstam. Serve was een samenvoeging tussen 24/7 & Illuminati. een stam die een mooie kern en goede spelers had. Spelers waarvan nu er véél in de top zitten of in ieder geval, toen nog in de top zaten. .serve is ook de kern van .Revo geweest. Netmastah, Monsanto, Krakje, Malcom the Fist, Devi Durga, Titus labienus, army of angels, Original, Carette, Dr. Greenthumb, .excitement, eaton, TKW, harrisfreak. zoveel namen die nu in de top staan. Het was dé stam!

na de val van serve, kort gezegd ben ik mijn motivatie stapsgewijs gaan verliezen. en zo stond er deze dag dat ik, Chuky samen met Kevin besloten heb Project Monjati op 0 te zetten.

Account is vrijgegeven om te verwijderen
Het account wordt binnenkort verwijderd. Je kunt je dan niet meer aanmelden.

Verwijdering account intrekken

of ik het dit keer vol houdt zonder terug te trekken?

dat zie je in de volgende aflevering van... ehm, tw over een week?
 

DeletedUser40108

Guest
Dit is de eerste wereld waar ik weer begonnen ben na een een pauze ongeveer 2 jaar.

Ik ben oorspronkelijk in het centrum begonnen. Dit was ergens in de vakantie en niet veel later vertrok ik zelf ook voor 2 weken, ik heb men vv afgegeven aan een stamgenoot maar tot mijn grote verbazing was er zo goed als niets gebeurd. De achterstand op mijn omgeving was te groot en werd na een tijdje geëdeld door de toen nog grote The Great Emperor.

Ik ben dan toch maar opnieuw begonnen en kwam deze keer in de rim terecht. Al snel merkte ik dat het niveau hier niet erg hoog lag maar na een paar flopstammen heb ik toch men plekje gevonden bij Manic. Iets later ben ik daar ook medeleider geworden. We hebben een tijdje ons gebied mooi gedomineerd maar zoals bij veel stammen begonnen ook hier meer en meer spelers te stoppen en konden we geen vuist vormen tegen het sterke NOT!.

Met de overige leden hebben we dan besloten de overstap te maken naar NOT!. Ook ongeveer toen is Carsten mee op dit account komen spelen, oud spelers van het account -=O=- en ook lid van Manic. Niet veel later ben ik ook medeleider van Not! geworden en daar is het ook weer een tijd goed gegaan. Het leek er even op dat Not! samen met BG Secur de wereld ging kunnen veroveren maar na een slechtgeplande fusie tussen NOT! en Secur bleek dit alles behalve het geval.

We hebben het nog een keer geprobeerd met Eureka maar de problemen die er waren in NOT! zijn Eureka nooit opgelost geweest en elke dag in Eureka was min of meer het uitstellen van de executie. Te veel spelers waren inactief en er was erg weinig initiatief van de spelers die er wel nog waren. Ik voelde me soms meer een babysitter dan een stamleider en heb toen de keuze gemaakt de stam te verlaten en er zelf een nieuwe op te richten namelijk, Still.

Toen ook David een nieuwe stam had opgericht, hebben wij hier bewust de keuze gemaakt niet mee te gaan. Ze zaten nog steeds met dezelfde problemen en het ging ons erg goed met z'n 3tjes in Still. Achteraf gezien blijkt het dat we een goede keuze hebben gemaakt niet te joinen. Maar dit betekent niet dat ook de toekomst rooskleurig zal blijven.

We zullen moeten blijven vechten.
 

DeletedUser

Guest
ik ga ook even m'n uitgebreide interessante geschiedenis neerzetten

ik verveelde me toen een vriend me vroeg of ik met hem op een acc'tje wou spelen
ik kon niet nee zeggen en ik begon in op dafkedude in de stam TBR
die toen onder leiding stond van peeman
die regelde een fusie met sos3 omdat we de hete adem van hun in onze nek voelden
enkel de grotere leden mochten mee

eenmaal in sos3 werd pas duidelijk dat onze hele vrijheid weg was,we waren op weg om elkaar vast te edelen
ook de fusie van sos3 en TBR schoot bij AHEM! in het verkeerde keelgat en ze verbraken onmiddellijk de BG met sos

daar verliep veel stroef door het gebrek aan ruimte waardoor sos3 wegviel en de grotere leden terug naar sos2 vlogen

daar werden de conflicten met het MOP(ex-AHEM) groter

nadat sos gevallen was werd de stam RB opgericht waar ook ik weer bij zat
na een kleine oorlog tegen MOP fuseerden we
daar heb ik door tijdgebrek gefuseert met corien1978
door een overtreding van de regels kregen we een straf en verloren we 33,3%van onze punten
nadat dat bijeen was geedeld zonder veel hulp van de stam vielen ze alweer
toe viel RB(fusie van sos en MOP) ALWEER en werd *RM* opgericht

daar was het internen naar de top,maar ik verkoos dat niet te doen:)

omdat ik niet meer het gevoel had dat m'n toekomst in RM lag ging ik bornix gaan co'en
enkel had ik dat acc zwaar onderschat en na een klein maandje verliet ik het alweer

om terug corien te co'en,dat na 1 maand volledig verneukt was door haar
(clear,deff,dorpen,niets was zoals het moest)
in de intussen nieuwe stam JFF

nadat ik dat wat had rechtgetrokken begon de mass op christa<3
ik deed mee omdat het moest:s maar toch liet ik me niet kennen en stuurde alsof m'n leven ervan af hing

intussen was ik al meer dan enkele maanden aan de praat met stef&christa
(en gaf geen info ernaar;-))

toen plots ter sprake kwam of ik haar wou co'en
en 7 dagen later mocht ik m'n debuut maken
met 200incomings en stijgend op de teller mocht ik me bewijzen door een weekendje praktisch alles alleen te doen(voor de pro's lijkt dit eazy,maar voor noobje zoals mij is dit moeilijk)

en sindsdien vertoef ik op christa(l),en geef ik klappen aan m'n oude stam
 

DeletedUser14549

Guest
ik heb geen W14 geschiedenis :(

grapje, hier komt hij ;p

Alles begon op het acc 'Busser',
na enige tijd kwam ik in 'Rainbow',
een corestam met potentie.

Na enige tijd spelen vroeg een vriend, Timon(tippie89), me om te komen spelen bij mijn oude vriendjes van W4.
Dat leek me wel wat dus wiste ik mijn acc en 5 dagen erna zat ik op 'Pinky And The Brain.'.

Ik zat onmiddelijk goed dicht en knus tussen m'n vriendjes van W4.
Er gebeurden vele stamwissels want we zaten nergens in een stam die ons wel lag.
Uiteindelijk kwamen we in 'Just Friends'.
Dit was enkel voor de vriendjes ondereen ^^
Kort erna brak ik mijn been in die vakantie.
Ik liep een grote achterstand op, en kon deze niet meer inhalen.
Bijna iedereen stopte,
ik mocht een acc'tje kiezen van m'n vrienden.
Dit werd 'F0 ShiZzle'.
Een lekker accountje waarmee ik de buurt redelijk goed afkon.
Ik zette nieuwe spelers op de andere accounts van men vrienden,
of internde ik ze gewoon (l)

Vlak erna ben ik van '.Flaw' naar '~REW~' gegaan.

Met Shizzle kwam ik naar de stam '[B.F.]' want ik vond ~REW~ toch niet de stam wat ik ervan verwachte,
de toenmalige leider van C67.
Ik kon mijn draai er niet goed vinden omwille van bepaalde omstandigheden.
Ik drukte op de knop 'Stam Verlaten'.

Na enige tijd zoeken mocht ik in 'Curse'.
Een stam met toen een goede samenwerking.
Ik leerde 'Drigun' & 'Hein' kennen.
Na een lange samenwerking met hen ben ik gefusseerd met 'Christa89'.
Dit werd gewoon een leuk acc'tje,
uiteindelijk na Qlimax en Conq. belandde ik op de plaats waar ik nu zit...

Dat was mijn geschiedenis kort samengevat ;p
 

DeletedUser

Guest
Ik begon eerst in de core, meerbepaald onder lord of the power.
De vaste AF-bezoeker zal die naam wel herkennen:p.
Ik had net 3k en ik werd al gebackstabt… Eerste kennismaking met Tw was dus een redelijke faal:p. Op aanraden van Martijn(ghostly) ben ik dan maar terug opnieuw begonnen, in de rim, in continent 36.
Daar kwam ik voor het allereerst in mijn leven in aanraking met de echte pro’s!
Ik kwam in RAGE terecht, een stam opgericht door Icewarrior69 en onder leiding van mijn allergrootste held: Da capital(6). In RAGE leerde ik de meeste mensen van de latere NOT! kern kennen. Onder andere Innominis, MansonM en icon. Stuk voor stuk pro’s uit het zuiverste hout. Ondertussen had ik ook Anima leren kennen(Kurt). Wij leerden elkaar beter kennen en na een tijdje besloten we om te fuseren, Kurt ging mij ook opleiden tot een echte pro! Vol ongeduld ging ik dan maar 5 dagen op .uk spelen, daar had men een zeer speciale wereld, per speler zo een 65 barbaren(dat was ofc een bugfout, maar het duurde even voor het werd opgelost reset e.d)
Vooruit met de geit, NOT! werd opgericht en ik kwam daar als noobje tussen andere noobs on tour(wat een flauwe woordspeling, sorry:S). Ongeveer 3 weken lang heeft kurt me wat tips gegeven, toen verdween hij, waar naar toe weet ik nog steeds niet, maar ik weet wel dat ik hem weer terugzag op MoD in W15. Ik ploeterde op men eentje nog wat voort, om dan vervolgens mezelf tegen te komen en zien dat ik het op men eentje nog niet aankan.
Ondertussen was NOT! ook helemaal uitgegroeid tot potentiële underdog, ook x—11 joinde de stam. X-11, u raadt het al, het account waar ik nu mee ben gekapt…

Pieter(de aller origineelste x-11) stopte er ook mee, Dave, die eerst op Sara Goldfarb(Speeser voor de die hard core leden whomp) wou mij wel voort helpen. 5 daagjes wachten en ik kon starten op x-11.
Dave verdween ook uit het zicht en ik nam de leiding over de noordelijke regionen van NOT! over.

Tussendoor hebben we met NOT! -Beye- nog ingemaakt. Ik kreeg ook nog een mass van hen. Lekker kunnen counteren, maar ik hield er wel een nieuwe vriend aan over, de enige echte lands a lot.

Nadat we de oorlog aan beye hadden verklaard en deze ook hadden overwonnen deed er zich in het noorden een nieuw gevaar voor. meerbepaald Manic! De stam viel massaal aan en haalde ook wat dorpjes thuis, niet overweldigend veel, maar wel genoeg. De geschiedenis herhaalde zich weeral, en uit overleg met de manic leiding haalde we toen 7 leden binnen. 3 voor NOT! en 4 voor uruz. Die manic'ers hebben me nog goed geholpen. Er zijn er nog 3 over: Seke40, starvingmarvin en the old grumpy wanker.

Seke nam het leiders werk van mij over. ik bleef nog een beetje in een adviserende rol. en zo bleef het redelijk rustig tot de pm van rein met de vraag tot fusie tussen verzekerngskantoor All Secur en Noobs on Tour. Die kwam er uiteindelijk door. en dat wa ook meteen het einde van mijn leiderstijd in NOT! We verklaarden allemaal tesamen de oorlog aan STORM en op ieder front verloren ze dorpjes, wat zeer positief was voor ons.
Maar door interne shit liep dit fout, later liep ook eureka op dezelfde rede stuk

IEdereen ging een tijdje in afzonering, zo ging ik in simple (Simplicity)
Ik had een goede tijd met venta, na een tijdje toch maar men solli gedaan voor David zijn stam. 1 iemand was tegen, de rest was voor, dus ik mocht naar conq:D

der rest kennen jullie al
 

DeletedUser

Guest
Fijn om de geschiedenis van deze spelers te kunnen lezen. Ik kreeg al direct bij Patrick's post de kriebels om zelf ook even een verhaaltje te schrijven en dat gevoel is enkel sterker geworden naarmate ik verder in dit topic kwam.

Zoals de meesten van jullie wel weten, heet ik David en speel ik al sinds mensenheugnis solo op Da Capital. Wat niet iedereen weet is dat ik voordat ik op w14 startte met TW had moeten stoppen omdat ik het niet kon combineren met mijn schoolwerk op het einde van het zesde middelbaar. Dit resulteerde met eerst het opgeven van Nippel Mantsje op w7 (rang 1), het stopzetten van Bastaleon op w10 (rang 18), het stopzetten van The MaggoT op w12 (rang 19) en het overdragen van mijn rang 5-account op w5 waar ik stamleider van Hermes was. Dit alles vond plaats rond de jaarwisseling van 2008 en 2009 en gedurende 7 maanden heb ik de TW-kriebels kunnen weerstaan alvorens tusssen een paar vakanties in op 25 juli een rimaccountje aan te maken (36876.|78 P) en de vv de eerste 6 weken grotendeels weg te geven aan de op dat moment nog noob Yoeri (Wicked .Sick) die ik die dag op een speedwereld tegen was gekomen. Tussen die 6 weken ben ik zo nu en dan wel online geweest om een beetje te edelen, een paar stammen bij te werken (lees ~PMPM~ , Rage! en .free) en verder te genieten van een paar fantastische vakanties.

Maar aan alle schone liedjes komt een einde en zodoende ben ik op 17 september teruggekomen van de States en begonnen het heft in eigen handen te nemen (436.|59.678 P). Na wekenlang maar om de 2-3 dagen online te kunnen komen ben ik toen volop begonnen met farmen en het opwerken van mijn account. Uiteindelijk ben ik op 7 oktober met de beste spelers van .free naar Not! gegaan en ik denk dat dit het moment was dat de wereld echt wel een verandering onderging voor onze oostelijke rim :D Langzaam maar zeker hebben we met Not! de naburige stammen een na een het onderspit doen delven en hebben we de beste spelers uit hun midden gerecruiteerd om uiteindelijk een wereldmacht te vormen. In het begin was dit nog in samenwerking met Ilona maar eind Oktober heb ik het van haar overgenomen om uiteindelijk te komen tot een samenwerking met Secur die in een fusie tot een zware nummer 1-plek en een val van een trotse stam zou leiden. Na Not! hadden we te kampen met verliezen tegen inactiviteit en vele andere stammen hebben hiervan kunnen profiteren om zich meer en meer te komen profileren op w14 terwijl wij keer op keer onze grenzen sloten met het wegedelen van gestopte vrienden.

Hierdoor zijn we ingehaald en voorbijgestoken als stam en 24 juni ging onze nummer 1 positie als stam over op Revo. die deze nu nog steeds vasthoudt. Not! en later Eureka zou gedurende 3 maanden op de eerste plaats in de stamrankings hebben gestaan. Ikzelf ben dan deze zomer (1 juli) gestart met Conq., waar ik al snel mijn buren bij mij in de stam kreeg en waarmee we uiteindelijk met een zeer hoog gemiddelde en weinig leden toch de top3 van de wereld behaalden alvorens wederom te vallen. Was het Revo.? wie weet wel maar ik wijt het eerder aan inactiviteit binnen de stam. We konden met de magere accountbezettingen moeilijk wegkomen met stoppende leden en uiteindelijk hadden we een derde van de stam (die maar uit 16 leden bestond) als intern gemarkeerd staan.

En toch zat Conq. in C24, C55 en zelfs C68.

We bestreken met 11 actieve leden een zodanig groot gebied dat we de vele fronten niet meer goed konden verdedigen en uiteindelijk is er besloten om de stam op te heffen en de precieze details daarvan zijn voor Jorik zijn artikel in TWw en zodoende zal ik het aan hem laten deze te publiceren wanneer de tijd daar rijp voor is!

Er is dus op 19 november een eind gekomen aan mijn leiderschap. Ik ben nu als gewoon lid te vinden in de door iedereen als beste stam van w14 gequoteerde stam Revo. waar ik nog veel glorieuze tijden tegemoet hoop te gaan. Ondertussen sta ik 4e genoteerd in onze rankings (4.|11.190.839 P) en ik hoop in de toekomst verder af te mogen tellen naar de prestigieuze 1ste plek!

stamgeschiedenis: 2 keer 1ste als stamoprichter, 1 keer 3e als stamoprichter, 1 keer 1ste als stamlid.

David over en uit en ik geef het woord aan de volgende in de rij om zich voor te stellen ;)
 

DeletedUser

Guest
Oeh leuk idee :D

--

Mijn W14 verhaal is begonnen met een bevlieging. Laat ik weer eens Tribalwars doen!:D (verdoem die dag!) Ik begon dus, maar was nog niet echt actief. Ik bouwde een beetje, farmen deed ik niet aan.

Al snel begon het stamleven zich te ontwikkelen en kreeg wel een leuk gesprek met een stamleider Rempejek, die mij toen overtuigd heeft om naar z'n noobstammetje Ace.[b/] te komen. Na een tijdje stopte meneer Rempejek, en wat een verrassing, ik kreeg de stamrechten. Heb de stam ondergebracht ik andere stammen en ben zelf naar ~UAS~ overgestapt. In deze stam was het wel leuk, maar was ook geen stam met potentie, ik kreeg na een tijdje dan ook een invite van toen The White Rider om naar zijn stam *C* te komen. Hier ben ik uiteindelijk op ingegaan.

In *C* zat wel wat potentie, alleen moet het helaas toegeven, de leiding functioneerde niet goed. Ben toen uiteindelijk zelf nog in de leiding terechtgekomen, en probeerde de boel te redden, maar het was al te laat. Leden vertrokken naar de vijandige stam -DDM-(3), vond ik niet leuk :( In deze stam heb ik uiteindelijk wel de basis kunnen leggen om het spel een stuk beter te leren. De 'ideeen' achter skills had ik zelf al wel bedacht, maar de benamingen e.d. en wat andere tactieken heb ik toen toch wel geleerd.

Ik heb toen ook besloten samen met een vriendje xilixan (moge hij ooit nog terugkeren :() daar een nieuwe stam op te richten, *U*. Eerst was dit best serieus bedoelt, maar uiteindelijk werd het gewoon een afgezonderd clubje met hun interns. In deze tijd kreeg ik wel gratis dorpjes van The White Rider, en uiteindelijk het aanbod om als co te komen. Hier ging ik natuurlijk op in, en jullie raden het al, dit is Tijmen, aka Death Express.

Uiteindelijk stopte heel *U* en dit is dan ook allemaal intern van mij geworden, maar Tijmen was al bezig een nieuwe stam te creeeren, namelijk het 1e Sources. Spoedig kwam deze er dan ook, en snel stonden we in de top 10. Spelers als shooterman/christa89/Bornix/Ryna/Greenlord zaten in deze stam. Met de stam hebben wij toen uiteindelijk -DDM-3 uit mekaar gespeeld, een van de vele vele vele voorlopers van JFF.
Deze stam was hecht, maar had wel wat onderlinge probleempjes tussen spelers. Uiteindelijk gingen we toen ook met zoveel mogelijk spelers over naar G_c. De epic fail geleid door Carette en Dr. Greenthumb. Hier heb ik uiteindelijk pas echt geleerd hoe het hoogste TW niveau in zijn werk gaat. Of ik het kan heb ik nog echt niet bewezen, vraag nog steeds om een massa :p

Tijmen deed G_c leiding, en ga hier niets over zeggen. Ikzelf heb alleen uiteindelijk besloten uit de stam te stappen toen het gebleken was dat de stam op deze manier echt niet meer verder kon.

Na toen in Qlimax te hebben gezeten en een lange vakantie, hebben ik, Bornix en Ryna MBR opgericht. Langzaam kwamen er meerdere leden bij waaronder uiteindelijk nu iedereen die in het huidige S? zit. (naamsverandering)

Heb sinds kort ook nog een co wie ook nog in dit verhaal hoort natuurlijk! Brechtje :D



*C* <3

Beetje jammer dat ik destijds door mijn co. werd genaaid en vals werd beschuldigt, maar kwam daardoor wel op W15 terecht :D
 

DeletedUser

Guest
*C* <3

Beetje jammer dat ik destijds door mijn co. werd genaaid en vals werd beschuldigt, maar kwam daardoor wel op W15 terecht :D

FORTFIL OMG:eek::eek: hoe is het ermee :D

Dat gedoe met Darknight weet ik niet meer die vent stopte ook :p
 

DeletedUser

Guest
FORTFIL OMG:eek::eek: hoe is het ermee :D

Hahaha, ja gut! :D:D:D

Hoe is het met MrGrizzly dan? Carrete hoe heette jij in *C* ook alweer?
Tja *Darkknight* had geen tijd meer.. dus dacht ik verander het wachtwoord en zet het account op delete:mad:
Beetje triest maarja.. niks aan te doen.
 

DeletedUser

Guest
Geweldig initiatief ;)
Moet gewoon beantwoord worden.

Ooit eens begonnen op w2.
redelijk verslaving geworden, maar door prive omstandigheden gestopt.
Geweldige tijd, met Veroor en concorte
In eerste instantie met Bosnjak en Xanthus een grote continentale stam opgericht, (spreek ze nog sporadisch)
Daarna zeer mooie fusie geregeld met Guards. echter kregen we door inactiviteit erg lastig. Wel nummertje 2 van de wereld,
Maar door inactiviteit erg vervelend, waardoor aantal leden 24/7 zaten te deffen.
Helaas vanwege goeie baan afscheid moeten nemen en heb me laten internen. Dorpen zijn nu denk in handen van TBR :p


Na zeer lange tijd gestopt te zijn, kreeg ik van TW weer eens een email.
W14 zou beginnen! Nieuwe wereld, met (voor mij) nieuwe features (kerk)
Prive liet het weer toe om te gaan spelen, dus kriebelde weer,

Tribal Wars Team op 09.10. om 17:59 uur
Hartelijk welkom op Wereld 14,

Toch maar eens poging wagen, redelijk laat. Maar ja je hebt niet altijd voor kiezen he.

Na redelijke start,
Als snel in bij een continentale stam (Ars)
Leuke leden, allemaal redelijk ervaren (lees op meerdere werelden gespeeld)
Samen met The Dietsructor opgericht. Die speelde ook op w3
Dus redelijk vertrouwen in, liep aardig, veel nieuwe leden (zoals elke nieuwe wereld)
Die hebben we behoorlijk opgeleid (mokumman, lorddragondaan. kvderlinden)
Echter was ik de snelst groeiende, en had me omgeving duidelijk onder controle
Grote stam TOEN was Life. Die waren rdelijk snel begonnen op w14 en behoorlijk gegroeit. Spelers als
rapelja, keizer louis, Rednose en baldy waren grote spelers toen der tijd.

Daarna kwam echter nolife om de hoek scheuren
De oorsprokelijke eigenaar van alch3mist om de hoek kijken op c61
Agressieve speler, goeie stam (nolife) De toppers op dat moment als
Rebeltje1970, kin slavatoren vraten bijna c61 op. Dankzij goeie contacten kwam ik redelijk snel met
beat4life in aanraking. Rebeltje, king Salvatore en uiteindelijk Alch3mist (die moeite had met edelen van me)
toch maar naar nolife gegaan. Redelijke stam, max 3/4 leden per continent, agressieve spelers. Die sfeer,
agresseive speelstijl trok mij erg aan, waardoor ik uiteindelijk naar Nolife ben verhuist (vanaf ars)
Intern bij Ars voelde dat als veraad, maar ja. if you can't beat them, join them. Helaas daarna
viel Ars. The Dietstructor, mokuman, kvandelinden stopte allemaal. Ondanks de BG die er was, zagen alle spelers
geen heil meer, aangezien de top6 compleet nolife was.

Eenmaal binnen Nolife,
was duidelijk dat dat een topstam zou zijn/worden
Leden als (oorspronkelijk) beat4life, Subby, Magnetho, TheRealDarkKiller
was de basis zeer sterk. Stille krachten daarbij als Rebeltje1970 en BilliBarbaros zeer goeie basis.
De drijvende kracht beat4life (echte NoLifer) maakte dit tot een redelijk succes (mijn ogen)
Duidelijk plannen, op toekomst gericht, amper tot geen BG's en/of NAP's en de agressie van spelers,
maakte dit tot een hechte stam die snel tot elkaar groeide en zeer solide basis vormde, die tot grote groei leed

Met die groei, kwamen we in aanraking met nr1. Soort gelijke stam
Actieve leiders, weinig BG's en/of Naps. Achter de schermen zijn er (dankzij ettie en sadejongh) harde gesprekken gevoerd.
NoLife en nr1 hadden zeer duidelijk doelen en wisten wat ze wilde. Wat dus ook (vanaf begin) tot harde onderhandelingen leidde. Maar we kwamen eruit, groeilijnen waren klein probleem en daar zouden we wel uitkomen.

De rest van verhaal is bekend denk :p
Korte statements hierbij zullen wel herinneringen oproepen
Moon, feyerem, haarlemmer/alch3mist naar NG.
Deze hebben al/nog steeds behoorlijke discussies opgelevert al ;)
Helaas is Beat4life ook nog eens gestopt :S

Sinds kort speel ik met een cootje...
Daarvoor alles alleen gedaan, wat nog steeds woordenwisseling met me huidige co oplevert :p
Als je alles alleen hebt gedaan, dan is iemand extra op je account behoorlijk wennen hoor ;)
Alhoewel aan andere kant best fijn is, om als "gewoon" speler te spelen. Zonder je te hoeven bemoeien
met interne zaken en lekker kan slopen :p

my 2 cents @ w14
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, ja gut! :D:D:D

Hoe is het met MrGrizzly dan? Carrete hoe heette jij in *C* ook alweer?
Tja *Darkknight* had geen tijd meer.. dus dacht ik verander het wachtwoord en zet het account op delete:mad:
Beetje triest maarja.. niks aan te doen.

Carette zat niet in *C* hoor :p

MrGrizzly is supergoed, zoals je kan lezen speelt TWR (Tijmen, niet Ellen) er nu ook, sta ruim 1e in C77 en Djotten 2e :p
 

DeletedUser

Guest
Carette zat niet in *C* hoor :p

MrGrizzly is supergoed, zoals je kan lezen speelt TWR (Tijmen, niet Ellen) er nu ook, sta ruim 1e in C77 en Djotten 2e :p

Hij doelt op W15? Naja zal ook wel.

Mooi man! :D Ik speel nou W15, ruim eerste in continent 23, speel op DonDwayne zoals je kunt lezen.
Veel succes verder en doe Tijmen de groeten van me! ;D
 

DeletedUser52513

Guest
ik ben eigenlijk niet officieel Lord Dwerg,

ik begon als pepijn91 vorig jaar september,
ik zat in de stam xNLx en wij hadden oorlog tegen Ordin. ,
na een maandje vechten was ik gaan stoppen,
3 kwart jaar later begon ik weer, (rond juli)
ik kwam in de stam /EG in C4 en na 3 maanden werd ik leider,
een vriend gaf mij een plek in /Lost, maar het zou even duren.
na nog een maand wachten op de uitnodiging (ondertussen was ik naar KoF. gegaan)
en toen werd ik verraden, in de nacht was ik bijna helemaal doodge-edelt,
alleen in C5 leefde ik nog, en toen vroeg Lord Dwerg of we konden fuseren (dat was op 1 november dit jaar), en dat deed ik.

bij Lord Dwerg begon ik als Co,
we begonnen met een persoonlijke oorlog tegen donky93 (met hulp van casperly)
na 2 weken zij Lord Dwerg dat hij zou stoppen en gaf het account aan mij,
en sinds dien ben ik in mijn eentje op Lord Dwerg.
ondertussen is donky93 de helft van zijn punten kwijt en zit ik (eindelijk!) in /Last (/Lost werd opgeheven en fuseerde met /Last)

dat is mijn verhaal
en als iemand vraagt wie ik ben,
een speler van 594.000 punten in C4/C5

groetjes
Lord Dwerg
 

DeletedUser36068

Guest
Hij doelt op W15? Naja zal ook wel.

Mooi man! :D Ik speel nou W15, ruim eerste in continent 23, speel op DonDwayne zoals je kunt lezen.
Veel succes verder en doe Tijmen de groeten van me! ;D

Ik zit NU met jou in de stam daar eh;) Ben een van de nieuwere spelers daarzo:D Had wel verwacht dat je niet zou weten dat ik het ben hoor:p
 

DeletedUser

Guest
:D:D:D

Had niet verwacht enig teken van herkenning tegen te komen, maar bedankt!
Maar jullie moeten wel een beetje doorgroeien anders haal ik jullie op W15 in :p

Wat zijn de instelllinge van w15?:p we hebben hier trouwens nog genoeg edels bsb
 
Bovenaan