Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser466

Guest
Ik vind dit idee top.
Met de aan uit knop.
en de server vertraaging zal wel meevallen
 

DeletedUser

Guest
Oplossing!

Ten eerste ben ik wel een voorstander van het geluiden idee.
Het lijkt me handig als je een 'belletje' hoort als er een gebeurtenis heeft plaatsgevonden, maar ook gewoon rustgevende middeleeuwse achtergrond muziek. Hiermee bedoel ik dus een achtergrond muziekje (zoals bij Knights and Merchants, etc.), en alle effecten zoals het zaaggeluid bij het bouwen van een gebouw.

Ik heb ten tweede een oplossing bedacht voor het probleem van de Bandbreedte; als dit nou eens in het grafisch pakket wordt verwerkt, dan hoef je dus niet via de server te werken.

Voordelen:
  • Doordat je je grafische pakket locaal of extern host wordt de server niet belast.
  • De tijd die het laden nodig heeft is aanzienlijk klein (vooral bij lokaal gehost)
  • Je kunt zelf eventueel je eigen melodietjes enzo invoeren in het grafische pakket
  • Je kunt zelf met een knop in instellingen je geluid aan en uitzetten
De enige (kleine) nadelen
  • De Tribalwars Crew moet het geluid-functie "Inbouwen"
  • De functie is alleen voor premium members beschikbaar aangezien grafische pakketten premium vereisen.

Dit lijkt me een prima oplossing en het is ook makkelijk haalbaar voor de makers van TW. Het is trouwens ook nog een extra reden om Premium te kopen, dus zij hebben hier nog voordeel bij ook!
 

DeletedUser

Guest
Dat je ff stieken in de klas kijkt en je hebt je geluid aan en dan opeens: ZAAG ZAAG ZAAG KLINK DENK ZAAG ZAAG xD
 

DeletedUser

Guest
Als je dan in de klas zit dan zet je 'm snel uit.
(eerst je boxen ff uitzetten en dan snel naar Instellingen)
Ik zie geen probleem. Er zijn mensen die geen problemen met dat gezaag hebben, zoals ik :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Argumenten tegen het verhaal dat het de server vertraagt of dat het de downloadlimiet verkleint van spelers:

- Geluidjes kunnen gecached worden op je computer: dan worden ze alleen bij de eerste keer inloggen gedownload, net als de logincookie.

- Vrijwel geen enkel breedband internetabonnement heeft nog een downloadlimiet, bovendien zijn dingen als internetradio (constant streaming muziek, ik heb het altijd aanstaan) belastender, en zelfs dat valt reuze mee.

Alsnog betekent dit een behoorlijke extra belasting van de server, dus daarom het beste idee hieronder:

Je zou het net zo kunnen implementeren als de grafische pakketten: als je wilt kun je een geluidenpack downloaden en dan TW zo instellen dat deze ze kan vinden. Kost geen bandbreedte (geluidenpack hoeft niet op de TW-server te staan) en de geluidjes kunnen zo uitgebreid zijn als je wilt!
 

DeletedUser

Guest
Je zou het net zo kunnen implementeren als de grafische pakketten: als je wilt kun je een geluidenpack downloaden en dan TW zo instellen dat deze ze kan vinden. Kost geen bandbreedte (geluidenpack hoeft niet op de TW-server te staan) en de geluidjes kunnen zo uitgebreid zijn als je wilt!

Dit is dus precies hetzelfde idee als dat ik hierboven heb beschreven. Je bent vrij om zelf de geluiden te veranderen. Mensen die niet van de geluiden houden zijn niet verplicht om het te gebruiken, er zou ook een functie kunnen komen waarmee je hem bij instellingen uit kan zetten.
Als het idee accepteerd wordt dan moeten de makers van TW zorgen dat de website aangepast wordt zodat het spel de geluiden zoekt in het pakket.

Hebben de moderators nog iets te zeggen?
 

DeletedUser

Guest
als ge geluiden wilt hebben KOOP DAN AGE OF EMPIRES

Sorry hoor, maar wat een ontzettend zinloze opmerking. Tribal Wars is geen Age of Empires, zelfs met geluid is het nog iets totaal anders.
Uit de positieve reacties blijkt dat er best interesse in dit voorstel is, en er zijn genoeg ideeën om het op een haalbare manier te implementeren in het spel.

@ lord jurrian:

Ja, ik zie nu dat jij hetzelfde bedoelde. Ik had je post nog niet goed genoeg gelezen :eek:

Het zou wel top zijn als premiumfunctie: bij je instellingen een menu'tje 'geluid', waarin je aan bepaalde gebeurtenissen geluiden kunt toewijzen (die op je eigen computer of op internet staan), net zoals de geluidenschema's in Windows.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt wel leuk , inderdaad, maar alsjeblieft , zet er ook een functie bij om het uit te zetten. :p
En is misschien wel vervelend om dat hier in dit spel toe te passen..
 

DeletedUser

Guest
Denk het wel ;)
Ik ben voor geluidjes omdat ik dat wel gezellig vind maar dan zou het wel handig zijn dat je hem uit kan zetten,anders ben ik tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef niet zoveel geluid.
alleen geluid als er een berichje ofzo. binnenkomt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag het vanavond aan de admin team en schrijf hier als het een "JA" wordt.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan