Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey is het niet een goed idee dat bijvoorbeeld op de nieuwe wereld (3)
of op een oude geluid voorkomt.
Bijvoorbeeld als je aan het bouwen bent dan zie je van die mannetjes met een zaag. is wel leuk als je dan het geluid van een zaag hoort.
en als je een leger aan het maken bent dat je klinkende zwaarden hoort.
en als je smederij bezig gaat je weer iets anders hoort, enz enz enz.
leuk toch:p
 

DeletedUser

Guest
De eerste keer is dat misschien wel grappig, maar al gauw wordt je zoiets zat.
Bovendien is het zo dat veel mensen dit spel op werk of op school spelen, of muziek aan hebben staan, waarbij geluiden alleen maar een hindering zijn.
 

DeletedUser

Guest
Dan kun je misschien nog iets in de instellingen inbouwen dat de je geluid kunt uitzetten?
Ik zelf speel nooit met de grafische overzicht en zou zeker geen geluid willen... :rolleyes:

Wat alleen misschien handig is: Een geluid als een aanval binnen komt. *PLING* Nieuwe aanval of zo :D
 

DeletedUser

Guest
ik vindt het een leuk idee. als je het zelf ook uit kan zetten.
 

DeletedUser

Guest
heefd iemand nog age of empires I, II of III liggen?
of ander rts spel,..

copy dan ff de sounds van het spel en upload ze ;)


> en er komt toch cker wel een aan en uitknop op ;)
 

DeletedUser

Guest
xD, zie je het nu al voor je. 100 fake attacks die 10 seconde van elkaar af binnenkomen in je dorp. Oordopjes iemand?
 

DeletedUser412

Guest
Als ik muziek luister op mijn computer heb ik geen behoefte aan een zaag-geluid door mijn muziek heen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee, maar dan niet lleen tijdens zaag geluidjes gewoon eigenlijk vn zodra je inlogd zou je muziek moeten horen zoals op age of empire:D
 

DeletedUser

Guest
Hey is het niet een goed idee dat bijvoorbeeld op de nieuwe wereld (3)
of op een oude geluid voorkomt.
Bijvoorbeeld als je aan het bouwen bent dan zie je van die mannetjes met een zaag. is wel leuk als je dan het geluid van een zaag hoort.
en als je een leger aan het maken bent dat je klinkende zwaarden hoort.
en als je smederij bezig gaat je weer iets anders hoort, enz enz enz.
leuk toch:p

Ik ben op het moment troepen aan het maken, zowel voetvolk als paarden, ik ben ook kata's aan het onderzoeken en er wordt ook een gebouw gebouwd.
Hoe dacht je al die geluiden samen te doen???
 

DeletedUser

Guest
Ik ben op het moment troepen aan het maken, zowel voetvolk als paarden, ik ben ook kata's aan het onderzoeken en er wordt ook een gebouw gebouwd.
Hoe dacht je al die geluiden samen te doen???

gewoon als je in de kazerne bent of je kijkt in de stal dat je dna geluidjes hoort die er bij passen en voor de rest een achtergrond muziekje zoals havana zei
 

DeletedUser

Guest
Die geluidjes gaan ongelofelijk veel bandbreedte kosten en dat kost dus meer geld of het spel wordt langzamer. Hoe dan ook zijn de gevolgen nogal negatief en zitten volgens mij maar weinig mensen op deze geluidjes te wachten.
 
Reactiescore
276
Dit is geloof ik al enkele malen eerder voorgesteld.

Ikzelf ben hier op tegen. Het is overbodig en na 3x heb je zo'n eentonig muziekje ook wel weer gehoord. Als je behoefte hebt aan muziek, download Media Player en speel daar dan maar lekker je zaaggeluidjes op af.
 

DeletedUser

Guest
heefd iemand nog age of empires I, II of III liggen?
of ander rts spel,..

copy dan ff de sounds van het spel en upload ze ;)


> en er komt toch cker wel een aan en uitknop op ;)

ik heb 1 en 2

heb alleen geen programam om die geluiden er af te halen....

ik heb wel een manier, maar dan gaat de kwaliteit sterk achteruit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan