Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
nee, heb een kabeltje die je dan in dat ding van de oortjes steekt en aand e andere kant in dat ding van de microfoon
 

DeletedUser

Guest
het zou wel tof zijn als je het ook kan afzetten.
Maar dat zou de server zijn ondergang worden.
Als je weet hoelang het laden dan gaat duren?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zowel 1, 2 als 3 en je kan de geluiden zo van de cd afhalen. Trouwens er word hier nog met frames gewerkt :eek: , maar daardoor kan je op het frame wel een geluid zetten met aan en uit knop. Ik wil het zelfs wel maken hoor.

[off]
De site doet raar in Firefox, Netscape, Opera. Tijd voor een nieuwe layout???
[/off]
 

DeletedUser

Guest
Jep

zon knopje erbij om muziek uit te zetten is idd wel goed,
maare de bandbreedte maakt niet uit want als je het spel dan start worden de geluiden tijdelijk op jouw pc opgeslagen en als je tw afluit gaan ze automatisch van je pc af,
simpel toch:d
 

DeletedUser

Guest
ik heb 1 en 2

heb alleen geen programam om die geluiden er af te halen....

ik heb wel een manier, maar dan gaat de kwaliteit sterk achteruit
Je moet zo'n programmatje hebben die de geluiden opslaat voor ze bij je speaker aan komen, zoiets dergelijks.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb liever geen geluid in tribalwars, anders ben ik iets aan het bouwen en hoort mijn baas dat ik niet aan het werk ben :p
 

DeletedUser

Guest
Of op school

waar het "helemaal" niet mag:D

en vooral me informatica leraar is er erg op tegen al speelt hij zelf wel tw
dus hij zou het nog moeten begrijpen ;)
 

DeletedUser

Guest
Of op school

waar het "helemaal" niet mag:D

en vooral me informatica leraar is er erg op tegen al speelt hij zelf wel tw
dus hij zou het nog moeten begrijpen ;)

bij mijn informatice leraar mocht alles. we doen de hele tijd spelletjes als je uiteindleijk maar je opdrachten af hebt. we hebbe age of empires op de server gezet..elke les met de hele klas spelen.:cool:
 

DeletedUser

Guest
heefd iemand nog age of empires I, II of III liggen?
of ander rts spel,..

copy dan ff de sounds van het spel en upload ze ;)


> en er komt toch cker wel een aan en uitknop op ;)

Empire Earth heb ik wel. En Stronghold Crusader! En civ3 PTW. Dus als je muziek nodig hebt kan je eht vragen!:D
 

DeletedUser

Guest
voor degene die het geluid van age of empires wil hebben, geef ff je e-mail aderes via PM, dan kan ik het versturen
 

DeletedUser1204

Guest
Dit idee is enkel iets waard als je het transferlimiet vd server & vd gebruikers wilt verzieken...
 

DeletedUser

Guest
Dit is geloof ik al enkele malen eerder voorgesteld.

Ikzelf ben hier op tegen. Het is overbodig en na 3x heb je zo'n eentonig muziekje ook wel weer gehoord. Als je behoefte hebt aan muziek, download Media Player en speel daar dan maar lekker je zaaggeluidjes op af.

zet gewoon je geluidbox uit als je niks wil horen en zoals seani al zij een uitknop moet er toch ook eigenlijk zijn:rolleyes:
 

DeletedUser412

Guest
zet gewoon je geluidbox uit als je niks wil horen en zoals seani al zij een uitknop moet er toch ook eigenlijk zijn:rolleyes:

Ik denk dat je met 'Seani' op mij doelt, maar het was Vago die dit opmerkte;)
 

DeletedUser

Guest
bij mij staan stal en kazerne bijna altijd aan dan hoor je die 2 al door elkaar heen bij een nieuw dorp staat alles wat aan kan staan aan dan hoor je alles door elkaar.

het zou mij echt helemaal gek maken zo'n geluidje
 

DeletedUser

Guest
bij mij staan stal en kazerne bijna altijd aan dan hoor je die 2 al door elkaar heen bij een nieuw dorp staat alles wat aan kan staan aan dan hoor je alles door elkaar.

het zou mij echt helemaal gek maken zo'n geluidje


geluid als jer er met je muis overheen beweegt?
 

DeletedUser

Guest
bij mijn informatice leraar mocht alles. we doen de hele tijd spelletjes als je uiteindleijk maar je opdrachten af hebt. we hebbe age of empires op de server gezet..elke les met de hele klas spelen.:cool:

wij hadden altijd een of andere FPS of zo in ons computerlokaal, vaak genoeg onze pauzes en tussenuren daar opgevuld XD
 

DeletedUser

Guest
Je kan een geluid maken als je:
Op een gebouw klikt.
Als je word aangevallen.
Als je een nieuw bericht / mededeling / stam hebt.
Als je zelf aanvalt.
Als een upgrade is voltooid of iets.
...
 

DeletedUser

Guest
Je kan een geluid maken als je:
Op een gebouw klikt.
Als je word aangevallen.
Als je een nieuw bericht / mededeling / stam hebt.
Als je zelf aanvalt.
Als een upgrade is voltooid of iets.
...


net zoals met msn als iemand gereageert heeft. alleeen dan als iets af is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan