Geert Wilders motie

DeletedUser6374

Guest
geert schiet in wilde weg en verkondigt haat alleen om stemmetjes te winnen

voor de rest bakt ie niks van hij komt nooit met feiten of dingen waar bij zegt wacht even mieschien heeft ie wel gelijk hij heeft alleen wat tegen ISLAMIETEN en dus kortom een racist (zelf is ie met een bulgarse of hongrijse getrouwd)


pim maakt geen onderscheid tussen islamieten maar over algemeen tegen buitnlanders ik ben met pimp ook niet eens maar hij wist in iedergeval waar ie het over had


en ja geloofs uiting en zo verbiedien zeg jij eingelijk dat nl eingelijk een tiran land van midden oosten moet worden ? of bedoel je dat weer niet?
 

DeletedUser

Guest
Ok stop maar weer met het geloof debat. Dit gaat over wilders.

Omdat iedereen altijd diccusseert over dat allochtonen crimineel zijn en zo, daar wordt alleen maar op gereageerd met tegenargumenten.
Maar bekijk het eens op deze manier. De meeste moslims drinken niet. Het aantal moslims dat vandalisme doet is ook een stuk kleiner dan bij de allochtonen. Voor zover ik weet zijn autochtonen veel meer bezig met het kloten met vuurwerk dan allochtonen. Dat is ook overlast. Als je als doelgroep rijke allochtonen en autochtonen neemt dan zie je dat die autochtonen vele malen crimineler zijn.
 

DeletedUser

Guest
Toch heeft onze grote held geert wilders gelijk.

Iedereen loopt te zeuren over werkloosheid.

En als die buitenlanders stromen het land maar binnen om te kunnen denken dat ze kunnen profiteren :eek:

Ik weet van mij zelf dat er ook wel goede buitenlanders zijn :) maar
ook heel veel verzieken het voor de ander.

Dus vind ik eigenlijk dat er best een stop kan komen.:D
 

DeletedUser

Guest
Toch heeft onze grote held geert wilders gelijk.

Iedereen loopt te zeuren over werkloosheid.

En als die buitenlanders stromen het land maar binnen om te kunnen denken dat ze kunnen profiteren :eek:

Ik weet van mij zelf dat er ook wel goede buitenlanders zijn :) maar
ook heel veel verzieken het voor de ander.

Dus vind ik eigenlijk dat er best een stop kan komen.:D

als er werkloosheid is moeten ze niet toelaten dat ze hier komen.
 

DeletedUser

Guest
jha maar het gebeurd wel

Want bijvoorbeeld
Ik woon in polen ben arm en heb niet veel geld.

Nou nederland is rijk land
geld waait zo in de zak dus gaan we daar maar heen

En dat geld voor heel veel landen zo :eek:

off topic:

Net zoals hoofd doek in turkije zie je geen 1 iemand met hoofddoek lopen

En hier in nederland allemaal van die dingen op de kop:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jha maar het gebeurd wel

Want bijvoorbeeld
Ik woon in polen ben arm en heb niet veel geld.

Nou nederland is rijk land
geld waait zo in de zak dus gaan we daar maar heen

En dat geld voor heel veel landen zo :eek:

off topic:

Net zoals hoofd doek in turkije zie je geen 1 iemand met hoofddoek lopen

En hier in nederland allemaal van die dingen op de kop:rolleyes:

in turkije is een hoofddoek verboden volgens mij:cool: de meeste turken dragen hier ook geen hoofddoek:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
in turkije is een hoofddoek verboden volgens mij:cool: de meeste turken dragen hier ook geen hoofddoek:rolleyes:

zowiezo, als je je gezicht niet mag verbergen moet je dat ook verbieden, anders kan ik hier de hele dag ook met een bivaksmuts oplopen :rolleyes:
 

DeletedUser6374

Guest
jha maar het gebeurd wel

Want bijvoorbeeld
Ik woon in polen ben arm en heb niet veel geld.

Nou nederland is rijk land
geld waait zo in de zak dus gaan we daar maar heen

En dat geld voor heel veel landen zo :eek:

off topic:

Net zoals hoofd doek in turkije zie je geen 1 iemand met hoofddoek lopen

En hier in nederland allemaal van die dingen op de kop:rolleyes:

even over polen nederland profietert van polen 2 keer zo veel als polen van nederland

alle grote bedrijven en zo gaan zich in polen vestigen en minimum lonen aan aarbeiders betalen plus allemaal goedkoppe grondstoffen

hoe dun een pannenkoek ook is t heeft altijd 2 kanten
 

DeletedUser

Guest
nou laat ze daar dan heen gaan met die bedrijven maar niet hier heen

Want helft kan geen eens nederlands :mad:

zo zie ik dat ook bij ons op school is er 3e jhaar een groepje afrikanen bij gekomen

en die krijgen extra nederlands
en die kunnen het wel beetje
Maar ze praten altijd afrikaans tegen ons :eek:
Nou dan had ik ze op het vliegtuig naar huis gezet.

Jij gaat hier wonen Jij past je ook aan ons aan.
Zo niet kun je weg gaan :D
Het is net zo als hier de stammen in Tw
 

DeletedUser

Guest
daralanteriel, Ze intergreren nu toch door de taal te leren? of neit soms
Jij wil ze meteen wegsturen?
Hoe kan jij over ze oordelen terwijl je ze nauwelijks kent. Je weet niet waarom ze gevlucht zijn. Jouw onwetendheid en de onwetendheid van anderen is de dood voor sommigen. Doordat jij die afrikanen wegwillen en dat misschien ook gebeurt, zonder te weten waarom ze weg zijn is dom. Misschien is het enige wat ze in hun thuisland te wachten staat de dood vanwege politiek of gewoon omdat ze alles op alles hebben gezet om er weg te komen en dus niet terug kunnen.

btw. Wat weet jij nou van Polen. Heb je er ooit eentje gezien? Want je klinkt nu echt zeer dom

Over dat TW gedoe. Nieuwe ideeen zijn altijd welkom in stammen. het is niet te vergelijken
 

DeletedUser

Guest
daralanteriel, Ze intergreren nu toch door de taal te leren? of neit soms
Jij wil ze meteen wegsturen?
Hoe kan jij over ze oordelen terwijl je ze nauwelijks kent. Je weet niet waarom ze gevlucht zijn. Jouw onwetendheid en de onwetendheid van anderen is de dood voor sommigen. Doordat jij die afrikanen wegwillen en dat misschien ook gebeurt, zonder te weten waarom ze weg zijn is dom. Misschien is het enige wat ze in hun thuisland te wachten staat de dood vanwege politiek of gewoon omdat ze alles op alles hebben gezet om er weg te komen en dus niet terug kunnen.

btw. Wat weet jij nou van Polen. Heb je er ooit eentje gezien? Want je klinkt nu echt zeer dom

Over dat TW gedoe. Nieuwe ideeen zijn altijd welkom in stammen. het is niet te vergelijken

het gaat niet om de rassen -_-
maar iig als je die landen aanpakt, hoeven ze ook niet hierheen te komen, goede oplossing voor beide kanten, niet?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
chagall, ik nam gewoon het voorbeeld van hem over. Had niks over rassen gezegd?
We proberen die landen zo goed mogelijk te helpen, maar blijkbaar kunnen we dat niet goed. Hoewel misschien toch op een beetje negatieve manier. Alle Buitenlanders die hier een goede opleiding hebben gehad, gaan meestal terug naar hun eigen land. Reden: ze voelen hier zich niet thuis. Dus veel slimme mensen gaan terug naar hun thuisland om daar veel geld te verdienen en economie in het land te storten. Maar dan moeten ze wel eerst hierheen komen
 

DeletedUser

Guest
chagall, ik nam gewoon het voorbeeld van hem over. Had niks over rassen gezegd?
We proberen die landen zo goed mogelijk te helpen, maar blijkbaar kunnen we dat niet goed. Hoewel misschien toch op een beetje negatieve manier. Alle Buitenlanders die hier een goede opleiding hebben gehad, gaan meestal terug naar hun eigen land. Reden: ze voelen hier zich niet thuis. Dus veel slimme mensen gaan terug naar hun thuisland om daar veel geld te verdienen en economie in het land te storten. Maar dan moeten ze wel eerst hierheen komen

ik denk dat als je daar fabrieken neerzet(hun hebben ook de grondstoffen) dat wij failiet gaan :rolleyes:
want wij kunnen niet meer van hun grondstoffen profiteren.
wat zijn onze inkomsten dan noch, als zij zelf alles kunnen maken??
 

DeletedUser

Guest
Geweldige motie! ik stem op die gek(geen sarcasme)!
Ik ben er zelfs tegen mensen van buiten de EU hierheen te halen.
Voor mijn part gaan al die religies de wc in!

Religie is iets wat ons onderscheid van elkaar en is nog barbaars.
Het geloven in iets wat niet bestaat word je normaal afgeleerd als je klein bent(ik vergelijk het hier met het geloven in spoken).
 

DeletedUser

Guest
Toch verander ik mijn mening niet,

Ik heb mijn netste woord erover gezegd en verder ga ik niet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nou laat ze daar dan heen gaan met die bedrijven maar niet hier heen

Want helft kan geen eens nederlands :mad:

zo zie ik dat ook bij ons op school is er 3e jhaar een groepje afrikanen bij gekomen

en die krijgen extra nederlands
en die kunnen het wel beetje
Maar ze praten altijd afrikaans tegen ons :eek:
Nou dan had ik ze op het vliegtuig naar huis gezet.

Jij gaat hier wonen Jij past je ook aan ons aan.
Zo niet kun je weg gaan :D
Het is net zo als hier de stammen in Tw
dit is echt heel egoistisch, laat ze daar maar oprotten, als ik er maar geen last van heb:eek:
 

DeletedUser

Guest
Geweldige motie! ik stem op die gek(geen sarcasme)!
Ik ben er zelfs tegen mensen van buiten de EU hierheen te halen.
Voor mijn part gaan al die religies de wc in!

Religie is iets wat ons onderscheid van elkaar en is nog barbaars.
Het geloven in iets wat niet bestaat word je normaal afgeleerd als je klein bent(ik vergelijk het hier met het geloven in spoken).

volgens mij mag jij nog niet stemmen:cool::rolleyes:





maar goed ook
 
Reactiescore
1.736
maar er komt een dag dat hij wel mag stemmen over 4 jaar mag ik ook stemmen en ik vind eerlijk gezegt politiek niet leuk maar ik hou niet zo van buitenlanders vooral die onze taal niet beheersen en maar een beetje dom tegen je aan loopt te lullen als er een partij bijkomt die net zo als pim denkt dan stem ik op hun maar nu op geert
 
Bovenaan