Geert Wilders motie

DeletedUser

Guest
rita is weer ander verhaal dan wilders ze is slim in vergelijking met wilders

ze speelt sneaky speeletjes

Rita spreekt me als persoon wel aan. Ik heb geen idee wat haar programma is, maar het is iniedergeval voor mij iemand die internationaal nederland van mij mag vertegenwoordigen. Een stuk beter dan Balkenende, Bos, die kerel van de SP, Femke Halsema, Geert Wilders of welke andere lijsttrekker dan ook :).
 

DeletedUser

Guest
Rita is beter dan wilders. Wilders weet niet wat hij doet, rita wel. Een maand geleden werd er nog volop over rita gepraat, maar nu is het meer: uit het oog, uit het hart. Daarom doet Wilders telkens opnieuw idiote voorstellen. Om bekend te blijven.
 

DeletedUser

Guest
Wilders overdrijft alles zo erg :(...

idd, als rita samen gaat met wilders partij, dan worden wilders worden minder extreem en meer nuttig, ik ken enkele leden van wilders partij, en die zouden het ook graag zien, ze zijn voor wilders alleen dan iets minder extreem, ik denk dat bijna iedereen hem minder extreem zou willen zien, voor de rest zijn somige ideeen wel goed, alleen te extreem.
ik denk daarom dat rita wilders terug kan brengen naar de grond zeg ma, zodat hij weer goed gaat nadenken en met zinvolle ideeen komt.:D

Chag~
 

DeletedUser

Guest
idd, als rita samen gaat met wilders partij, dan worden wilders worden minder extreem en meer nuttig, ik ken enkele leden van wilders partij, en die zouden het ook graag zien, ze zijn voor wilders alleen dan iets minder extreem, ik denk dat bijna iedereen hem minder extreem zou willen zien, voor de rest zijn somige ideeen wel goed, alleen te extreem.
ik denk daarom dat rita wilders terug kan brengen naar de grond zeg ma, zodat hij weer goed gaat nadenken en met zinvolle ideeen komt.:D

Chag~
Rita wil niet samen met Wilders omdat ze weet dat Wilders een volslagen niet in te tomen idioot is. Rita is slimmer dan dat
 
Bovenaan